Gå til innhold

Farmen 2017


Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

    • Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, chisandra skrev:

Han hadde slitt ut meg på et kvarter 😅

Ja, hvis han skulle snakket om religion hele tiden :fnise: Men han gjør jo sikkert ikke det, er mange timer med snakking som ikke blir vist på TV :P 

Endret av Blod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Winza skrev:

Hahaha det tok ikke mer enn 5 minutter før de med begynte å krangle 😂

Takler ikke mennesker som tror de vet alt 🙄 "jeg er eldst og ha mer livserfaring"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg drev å så for meg andre varianter av Farmen nå, farmen steinalderen hvor de skal leve som huleboere i 11 uker eller midt i svartedauden hvor tittelen er «Survival of the fittest” 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
Akkurat nå, Winza skrev:

Liker du ikke kristendommen? :P

Han blir litt i overkant messete (fant ikke noe bedre ord) og så virker det som han gjør han mørkredde mer «svak» enn han kanskje er. Men vi får nå se fremover. Litt tidlig å bli bastant allerede nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Det blir nok temmelig mye "klipp og lim" slik at produsentene fremstiller deltakerne mest mulig spesielt... 

Anonymkode: 3963f...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Det blir nok temmelig mye "klipp og lim" slik at produsentene fremstiller deltakerne mest mulig spesielt... 

Anonymkode: 3963f...c1b

Ingen klipping kan ta vekk det faktum at line er en egoist i hvert fall :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza skrev:

Gjesp, skulle ønske de kunne kutte ut de historietimene de alltid har på onsdags episodene. De er så kjedelige :Gjesp:

Som Arendalitt syns jeg det var interresant å se, men i de andre sesongene har jeg bare sluttet å se fra de begynner. Syns og det er irriterende. 

Anonymkode: 64f75...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare med meg slutten fra forrige episode. Men det endte vel med at deltakerne løp rundt i mørket om kvelden natten, fordi de hadde sett noen bål eller som gikk rundt med fakkel eller noe? 

Hva var egentlig greia med det der? :P   

Anonymkode: 3963f...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Line er altså en stor konkurrent for Kristian? Yeah, right. Han valgte henne kun fordi han selv skulle komme best ut av det med «gruppa». Feigt, men sikkert ikke så dumt, så får vi se om andre er like snille og lar være å velge Kristian senere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som Arendalitt syns jeg det var interresant å se, men i de andre sesongene har jeg bare sluttet å se fra de begynner. Syns og det er irriterende. 

Anonymkode: 64f75...a3c

Synes de har hatt om det samme flere ganger, som for eksempel hvordan de lager potetgull :P

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk bare med meg slutten fra forrige episode. Men det endte vel med at deltakerne løp rundt i mørket om kvelden natten, fordi de hadde sett noen bål eller som gikk rundt med fakkel eller noe? 

Hva var egentlig greia med det der? :P   

Anonymkode: 3963f...c1b

Sikkert bare skuespill, alle vet jo at alt som skjer med andre folk utenom deltagerne er skuespill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ryker den mest morsomme og interessante karakteren, så da blir farmen kjedelig. 

Konkurransemenneske liksom, så velger han den personen som de fleste greier å slå ut :D 

he he

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JackIost skrev:

Line er altså en stor konkurrent for Kristian? Yeah, right. Han valgte henne kun fordi han selv skulle komme best ut av det med «gruppa». Feigt, men sikkert ikke så dumt, så får vi se om andre er like snille og lar være å velge Kristian senere :)

Hun virker sterk da og kunnskapsrik så det er ikke en man vil møte i finalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...