Gå til innhold

Farmen 2017


Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

    • Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
1 time siden, Salka skrev:

Ikke lærer i husdyrfag på en landbruksskole heller. :hoho: Ganske imponerende at hun trodde påfuglen var en høne. Greit nok at hun ikke visste at det var akkurat en påfugl, man kan ikke vite alt heller, men merkelig at hun ikke så at det ikke var en høne. Er jo ganske stor forskjell på de to. :fnise: Enda rarere at hun ikke visste hva killing og spener var, det er noe man lærer i barnehagen! Kanskje hun bare spiller dum, håper det for hennes del. 

Ja, kanskje hun er dritt smart og lurer de andre til å tro hun er dum som et brød, for da er hun ingen trussel der inne. For syns det er veldig merkelig å ikke vite hva killing, spener og påfugl er, det vet jo til og med en 2-3 åring.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minute ago, Blair Waldorf said:

Ja, kanskje hun er dritt smart og lurer de andre til å tro hun er dum som et brød, for da er hun ingen trussel der inne. For syns det er veldig merkelig å ikke vite hva killing, spenner og påfugl er, det vet jo til og med en 2-3 åring.

Spenner???

Anonymkode: e019a...d61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Ja, kanskje hun er dritt smart og lurer de andre til å tro hun er dum som et brød, for da er hun ingen trussel der inne. For syns det er veldig merkelig å ikke vite hva killing, spenner og påfugl er, det vet jo til og med en 2-3 åring.

Tror det jeg også. Jeg husker ikke hvor hun er fra, men selv jeg som er født og oppvokst i tykkeste Oslo lærte det der i barnehagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, penny_ skrev:

10 uker. 

Og nei, ingen bryr seg om hvor mye du gleder deg til det er ferdig.

11 faktisk, de har 33 episoder nå istedenfor 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til senere episoder 😂 Jeg og samboer kjenner ei som er sammen med broren til en av de der inne så det blir morsomt å se på. Jeg veit at vedkommende er veldig klar på sine meninger så det kan fort oppfattes som sinne eller spydighet selv om det ikke er ment slik. 

Anonymkode: 3be26...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trua på at dette blir en bra sesong. De får liksom satt inn alt mulig slags folk der. Lurer på når Geir Magne (predikanten/selgeren/motivatoren) og Eunike (hun som ikke takler kristendom) får sin første klinsj. Eller blir de venner?

Så har vi jo Line, rappkjeftet og har kun tro på seg selv. Hun kommer nok til å lage liv der inne, håper jeg.

Er positivt overrasket over Kristian så langt, jeg da. Men nå har det kun gått en episode enda, så vi får se hva som skjer utover. Jeg gleder meg i alle fall til å følge med videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ella1 skrev:

Greit at man ikke vet alt om dyr, men når man både tror at en påfugl er en høne, kaller en ku for en dameku og ikke vet hva killinger er så vil jeg si at man vet veldig lite om dyr til å være et voksent menneske. 

Enig. Ble satt ut over hvor lite kunnskaper den dama der har. Til og med nevøen min på 7 ser forskjell på en høne og påfugl liksom.

Jeg tror Line ryker fort ut. Synes det er litt gøy å ha en å irritere seg over :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, penny_ skrev:

Siden det kun er én person som er storbonde første uka, så er det selvfølgelig mye mindre sjanse for at han vinner enn at det blir noen andre. Hvor mange er de? 10? I så fall er det 10% sjanse.... 

De har vel sendt Farmen siden 2001, og den som et storbonde første uka er typisk en som hevder å være «flink» til å lede/drive gård, så ut fra dette burde vedlommende være blant favorittene. Men er det noen av de som var storbonde første uka som har vunnet?

Anonymkode: 094ac...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Winza skrev:

 11 faktisk, de har 33 episoder nå istedenfor 30 :)

 Men hvor mange  deltakere er egentlig med da? :P                  

 Når finale-uken begynner er det vel kanskje fire, fem eller seks deltakere igjen, eller noe sånn? 

Anonymkode: 3963f...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Line ? er ikke nordlending, hun er fra Finnmark..

Anonymkode: 5f01c...c00

Nordlending kan bety to ting: enten en person fra fylket Nordland eller en person fra en av de tre fylkene i Nord-Norge. Line kan dermed sies å være en nordlending :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Winza skrev:

Tipper Line blir førstekjempe, noe annet ville overrasket meg

Ville ikke vært smart av storbonden om han tenker å prøve å kvitte seg med den største konkurrenten sin :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, JackIost skrev:

Nordlending kan bety to ting: enten en person fra fylket Nordland eller en person fra en av de tre fylkene i Nord-Norge. Line kan dermed sies å være en nordlending :)

Helt feil. En nordlending er en person fra Nordland fylke på samme måte som at en rogalending er en person fra Rogaland. Line er finnmarking. Stor forskjell (og mange mil mellom grensene) på de fylkene. 

Line er en fryktelig irriterende dame, men håper hun blir en stund. Tipper hun kan lage litt drama og bråk og det liker vi jo. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Helt feil. En nordlending er en person fra Nordland fylke på samme måte som at en rogalending er en person fra Rogaland. Line er finnmarking. Stor forskjell (og mange mil mellom grensene) på de fylkene. 

Line er en fryktelig irriterende dame, men håper hun blir en stund. Tipper hun kan lage litt drama og bråk og det liker vi jo. :fnise: 

Finnes det en fellesbetegnelse på folk fra Nord-Norge da? :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, penny_ skrev:

Finnes det en fellesbetegnelse på folk fra Nord-Norge da? :P 

Det vet jeg ikke, men nordlending og finnmarking er to vidt forskjellige ting. Det blir som forskjell på en fra Oslo og en fra Hedmark. Tror man bare må si nordlending, tromsværing og finnmarking jeg. Ikke at det plager meg at folk kaller en finnmarking en nordlending, jeg mente det ikke sånn, men korrekt er det ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...