Gå til innhold

Hør deg frelst...


hjortesvin

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi
1 minutt siden, hjortesvin skrev:

Kvifor gidder du å vera innpå her når tråden er frivillig ? Ingen tvang noko som helst ! 😊

Du har startet denne tråden og må også innfinne deg i at alle ikke deler dine synspunkt. Om du ikke takler å få tilbakemeldinger bør du ikke starte tråder som; Hør deg frelst...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Du kunne stått Jesus i mot?? Fortell meg, hvilke avgjørelser har du tatt uten å se i boken din for å lete etter svar?

Ja, Han står de stolte imot men gir de ydmyke nåde! Høra evangeliet og ikkje forkasta det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Akkurat nå, hjortesvin skrev:

Forstår stykkevis, ja! 😊 Jesus elsker deg! 😊

Du forstår stykkevis?? Du har ikke eierskap i noe av det som du skriver om. Jesus elsker deg? Det er det eneste argumentet ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Kanskje jeg skal begynne og sitere Bhagavadgita.

Kapittel 9 vers 18

Brahma sa:

Vær hilset, herre! vær seierrik, du som er uovervinnelig, Hari, altets guru! Vær hilset, du som har overvunnet fødsel og død! vær hilset, du, den evige, vær hilset du den urokkelige.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Akkurat nå, hjortesvin skrev:

Ja, Han står de stolte imot men gir de ydmyke nåde! Høra evangeliet og ikkje forkasta det 😊

Du kan altså ikke svare for deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snuppi skrev:

Du har startet denne tråden og må også innfinne deg i at alle ikke deler dine synspunkt. Om du ikke takler å få tilbakemeldinger bør du ikke starte tråder som; Hør deg frelst...

 

Selvfølgelig! Seier ingenting imot det! 😊 Lurte berre på kvifor du "gidda" liksom! 😊 Alle er velkommen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Kanskje jeg skal begynne og sitere Bhagavadgita.

Kapittel 9 vers 18

Brahma sa:

Vær hilset, herre! vær seierrik, du som er uovervinnelig, Hari, altets guru! Vær hilset, du som har overvunnet fødsel og død! vær hilset, du, den evige, vær hilset du den urokkelige.

 

 

 

:ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Du forstår stykkevis?? Du har ikke eierskap i noe av det som du skriver om. Jesus elsker deg? Det er det eneste argumentet ditt? 

Den Hellige Ånd åpenbarer stykkevis. "Det hjerta flyter av taler munnen." 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snuppi skrev:

Du kan altså ikke svare for deg selv? 

Det hjerta flyter av taler munnen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hjortesvin skrev:

Selvfølgelig! Seier ingenting imot det! 😊 Lurte berre på kvifor du "gidda" liksom! 😊 Alle er velkommen! 😊

Tror ikke du har lov til å drive reklame for nettsiden din på KG.

Anonymkode: 4461a...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Bhagavadgita 2, 48

Gi opp det du har bundet når du handler Arjuna, fast i disiplin, Vær den samme om du lykkes eller ikke, disiplin nemlig og være den samme.

 

 

Eventyrene i Bhagavadgita er bedre en eventyrene i bibelen synes jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du har lov til å drive reklame for nettsiden din på KG.

Anonymkode: 4461a...1bd

Er ikkje reklame. Eksempel: "Vil du bli spådd?" + Linkar til allslags internettsider! 😊 Men selvfølgelig vil eg respektera reglane! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
15 minutter siden, hjortesvin skrev:

Selvfølgelig! Seier ingenting imot det! 😊 Lurte berre på kvifor du "gidda" liksom! 😊 Alle er velkommen! 😊

"Alle er velkommen"? Alle som deler dine meninger er velkommen. Jeg derimot mener at du ikke har rett til å hevde at du og din religion er den rette måten å leve på. Du har absolutt ingen respekt for andre mennesker. Om du i det hele tatt kommer til perleporten hva tror du egentlig er viktig? At du krangler med mennesker og påtvinger dem ditt levesett, eller lever et liv der du velger å være respektfull og erkjenner at alle ikke deler ditt syn? Mennesker som tar ansvar for seg selv og egne meninger argumenterer ikke med vers fra Bibelen.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
9 minutter siden, hjortesvin skrev:

Det hjerta flyter av taler munnen. 😊

Du har ingen har ikke noe særlig flyt fra din munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hjortesvin skrev:

Er ikkje reklame. Eksempel: "Vil du bli spådd?" + Linkar til allslags internettsider! 😊 Men selvfølgelig vil eg respektera reglane! 😊

Jo, reklame. Du har lagt ut adr. i minst to tråder. Det hadde du ikke gjort hvis du bare var her for å diskutere. Du er her for å misjonere.

Anonymkode: 4461a...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

"Alle er velkommen"? Alle som deler dine meninger er velkommen. Jeg derimot mener at du ikke her rett til å hevde at du og din religion er den rette måten å leve på. Du har absolutt ingen respekt for andre mennesker. Om du i det hele tatt kommer til perleporten hva tror du egentlig er viktig? At du krangler med mennesker og påtvinger dem ditt levesett, eller lever et liv der du velger å være respektfull og erkjenner at alle ikke deler ditt syn. Mennesker som klarer å ta ansvar for seg selv og egne meninger argumenterer ikke med vers fra Bibelen.

Alle har forskjellige meiningar. Eg er eit menneske eg også. Folk må få lov til å vera seg sjøl. Eg er meg sjøl. Du er deg sjøl. Eg er ikkje feilfri 😊 Eg veit kven eg trur på 😊 Viktig: Vera velsigna. Kven har eg krangla med? 😊 Kven har eg tvinga? 😊 Folk bestemmer selvfølgelig sjøl kva dei vil tru på! Har eg skreve noko annet? 😊 Visst ein f.eks. har lest i ei interessant bok er det lettare for å snakka om det ein har lest. Ein må jo vera seg sjøl. Kan jo ikkje forandra på noko som ikkje kan forandrast på. F.eks. har du kreft har du kreft. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Snuppi skrev:

Du har ingen har ikke noe særlig flyt fra din munn.

Takk for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
12 minutter siden, hjortesvin skrev:

Er ikkje reklame. Eksempel: "Vil du bli spådd?" + Linkar til allslags internettsider! 😊 Men selvfølgelig vil eg respektera reglane! 😊

Du bedriver samme praksis som Jehovas vitner og bruker Kg som kanal for å misjonere. Det som du ikke skjønner er at mennesker trenger ikke DEG for å oppdage Gud eller lese Bibelen! Religion er personlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, reklame. Du har lagt ut adr. i minst to tråder. Det hadde du ikke gjort hvis du bare var her for å diskutere. Du er her for å misjonere.

Anonymkode: 4461a...1bd

Eg respekterer reglane. 😊 Skal berre svara dei som tar kontakt då. Og ikkje legga ut noko "reklame". Tenkte berre "Vil du bli spådd?" er ganske tilsvarende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hjortesvin skrev:

Fordi Faderen krever SYNDFRIHET😊 Det var derfor Jesus kom for å frelsa fortapte mennesker! Han døde på korset for OSS! Jesus = syndfri = god nok for Faderen pga. Faderen krever syndfrihet! Har ein ikkje Jesus ser Faderen på deg som ein syndar! Har ein Jesus ser Faderen på deg som syndfri! Syndens lønn er døden. Den evige død. Satan synda. Han hadde fri vilje. Han får ikkje tilgivelse. Mennesker synda. Dei har fri vilje. Fri vilje til å velga Jesus og derfor kunna møta Gud som syndfrie på dommens dag. Altså få tilgivelse hos Jesus. Eller la vera. Fordi Gud har ein plan med alt og kjenner alles hjerter 😊

På hvilken måte er ekstremisme annerledes sa du..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...