Gå til innhold

Tidlig betatt/forelsket. Treffer hun andre menn tro?


HåpløsDater

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Hvis hun sender deg en "fellessnaps" så teller det ikke..

Det gjør hun nok, men når jeg svarer får jeg ofte svar tilbake👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
6 timer siden, HåpløsDater skrev:

Nå har hun takket nei til og treffes to dager på rad, men hu sier at vi får ha det til gode når hu har bedre tid😊 Så sa at ho får ta kontakt neste gang hun vil sees. Frykter så klart at det ikke skjer :(

Jeg ville ikke jeg skrevet at "du får ta kontakt neste gang du vil sees". Om hun vil treffes igjen tar hun kontakt :P Du trenger ikke å skrive det til henne.

Denne er litt vanskelig for noen ganger så er det bedre å være persistent og ikke gi opp, mens noen ganger er det best å ta et skritt tilbake. Det kommer veldig an på damen og om hun ser andre. Poenget med å ta et skritt tilbake er å se om hun gjør noe for å opprettholde kontakten. En dame som bryr seg vil som regel sørge for at du vet at hun bryr seg dersom hun liker deg og hun har måtte avvise deg fordi hun ikke har tid elsn. En fellessnaps som hun sender ut til alle er en for liten investering fra hennes side. Hvis hun ikke sender en snap som er ment til deg så gjør hun ikke nok og da er hun ikke veldig interessert. 

Jeg har faktisk hatt bra suksess med å være åpen og ærlig med damer som er litt vinglete. Jeg har sendt en melding alla: "Hei, jeg bare lurer på om det er slik at du ikke er så veldig interessert, i så fall så er det greit :) Jeg likte deg veldig godt så jeg ville bare vite". Det koster ikke så mye å bare "rulle terningen" og de fleste damer svarer hyggelig når du skriver en grei og oppriktig melding der du ikke øser ut dine negative følelser på dem. Du burde seff ikke sende den nå, men kanskje om en uke eller to. 

  

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Jeg ville ikke jeg skrevet at "hun får ta kontakt neste gang hun vil sees". Om hun vil treffes igjen tar hun kontakt :P Du trenger ikke å skrive det til henne.

Denne er litt vanskelig for noen ganger så er det bedre å være persistent og ikke gi opp, mens noen ganger er det best å ta et skritt tilbake. Det kommer veldig an på damen og om hun ser andre. Poenget med å ta et skritt tilbake er å se om hun gjør noe for å opprettholde kontakten. En dame som bryr seg vil som regel sørge for at du vet at hun bryr seg dersom hun liker deg og hun har måtte avvise deg fordi hun ikke har tid elsn. En fellessnaps som hun sender ut til alle er en for liten investering fra hennes side. Hvis hun ikke sender en snap som er ment til deg så gjør hun ikke nok og da er hun ikke veldig interessert. 

Jeg har faktisk hatt bra suksss med å være åpen og ærlig med damer som er litt vinglete. Jeg har sendt en melding alla: "Hei, jeg bare lurer på om det er slik at du ikke er så veldig interessert, i så fall så er det greit :) Jeg likte deg veldig godt så jeg ville bare vite". Det koster ikke så mye å bare "rulle terningen" og de fleste damer svarer hyggelig når du skriver en grei og oppriktig melding der du ikke øser ut dine negative følelser på dem. Du burde seff ikke sende den nå, men kanskje om en uke eller to. 

  

Dette er et godt tips :) 

Noe jeg gjør mot menn jeg har kontakt med. Like greit å få en avklaring på om de ønsker å bli kjent med meg eller ikke. 

Anonymkode: fe540...a8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

Pass på så du ikke blir for klengete nå da.

Enig, da blir hun fort skremt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minesveiper skrev:

Jeg ville ikke jeg skrevet at "hun får ta kontakt neste gang hun vil sees". Om hun vil treffes igjen tar hun kontakt :P Du trenger ikke å skrive det til henne.

Denne er litt vanskelig for noen ganger så er det bedre å være persistent og ikke gi opp, mens noen ganger er det best å ta et skritt tilbake. Det kommer veldig an på damen og om hun ser andre. Poenget med å ta et skritt tilbake er å se om hun gjør noe for å opprettholde kontakten. En dame som bryr seg vil som regel sørge for at du vet at hun bryr seg dersom hun liker deg og hun har måtte avvise deg fordi hun ikke har tid elsn. En fellessnaps som hun sender ut til alle er en for liten investering fra hennes side. Hvis hun ikke sender en snap som er ment til deg så gjør hun ikke nok og da er hun ikke veldig interessert. 

Jeg har faktisk hatt bra suksss med å være åpen og ærlig med damer som er litt vinglete. Jeg har sendt en melding alla: "Hei, jeg bare lurer på om det er slik at du ikke er så veldig interessert, i så fall så er det greit :) Jeg likte deg veldig godt så jeg ville bare vite". Det koster ikke så mye å bare "rulle terningen" og de fleste damer svarer hyggelig når du skriver en grei og oppriktig melding der du ikke øser ut dine negative følelser på dem. Du burde seff ikke sende den nå, men kanskje om en uke eller to. 

  

Ikke enig i at det er noe lurt med en sånn melding :)

Skriver man det, og jenta kanskje faktisk var litt keen, så vil alle muligheter i de fleste tilfeller være borte med en slik melding :)

 

Endret av JackIost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som hun liker deg så langt etter to dager som har utviklet seg mer og mer. Vil råde deg å la henne ta kontakt nå, hun kommer helt sikkert til å gjøre det. I starten er det gøy med litt spenning, at hun går å venter på melding fra deg og motsatt. La det være balanse. Og så må du huske at folk har ulikt behov for kontakt. Jeg hadde syntes det var hyggelig å treffe en jeg liker to ganger på en uke. Men når det var første uken vi ble kjent hadde jeg syntes det ble litt mye om du spurte to ganger til samme uke om å treffes. Har hun jobb så har hun kanskje lyst å se deg en dag i helgen heller når hun er uthvilt. Hun vil nok treffe deg også, men krever du at hun skal snu opp ned på hele hverdagen med en gang du er konmet inn i livet hennes kan det bli litt for mye.

Anonymkode: 244ca...e91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
2 timer siden, JackIost skrev:

Ikke enig i at det er noe lurt med en sånn melding :)

Skriver man det, og jenta kanskje faktisk var litt keen, så vil alle muligheter i de fleste tilfeller være borte med en slik melding :)

 

Hvorfor? Hva er ideen?

Krisemaksimerer litt da, for ts var med damen for to dager siden :P Ts har muligens bare vært litt for på med å spørre henne ut igjen med en gang, og overtenker kanskje litt for mye, hvem vet. 

Ideen min er uansett at når en dame avviser deg to ganger, og hun bare sender deg fellessnaps samt bare sender snaps kun ment for deg etter at du har snappet henne først, så virker hun ikke veldig interessert. Samtidig blir man litt forvirret fordi damen holder kontakten siden hun sender og svarer på snaps. Da er det greit å finne ut om hun er interessert eller ikke dersom man liker damen godt. Si hvis man sender den meldingen jeg foreslo to uker etter siste avvisning så er det innafor. Forrige gang jeg gjorde det så ville damen møte meg igjen :P

Min erfaring er at man kommer lengre med å være åpen og ærlig isteden for å gå rundt grøten. Når hun uansett ikke virker særlig interessert taper man ikke noe på å "rulle terningen" bare for å få det bekreftet. Taper kanskje litt ansikt, men no risk no reward.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hvorfor? Hva er ideen?

Blir sikkert tolket litt forskjellig, men var litt på kanten til småneedy, av mangel på bedre uttrykk

Hvis hun virkelig liker deg så er det ikke nok til å ødelegge, kanskje du til og med kan speede opp ting(Kanskje hun var usikker på om DU var seriøs)

Hvis hun ikke liker deg, ingen skade skjedd. Hun liker ikke deg uansett

Hvis hun ikke er helt sikker på om hun liker deg eller ikke derimot.. en sånn melding er ikke akkurat dosen med selvsikkerhet hun trenger for å vippes over på din sinde

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
38 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Blir sikkert tolket litt forskjellig, men var litt på kanten til småneedy, av mangel på bedre uttrykk.

Jeg synes ikke det er needy, men jeg synes heller det vitner om at man ikke leser situasjonen riktig siden man faktisk må spørre. Det er et valid point. Menn som tenker de er the shit ville nok aldri ha sendt en slik melding og det er et greit poeng også.

38 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvis hun ikke er helt sikker på om hun liker deg eller ikke derimot.. en sånn melding er ikke akkurat dosen med selvsikkerhet hun trenger for å vippes over på din sinde

Mhm, sikkert noen som ikke ville likt det. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj nå var det mye her siden i ettermiddag😄 Nå går hun på to nattevakter, så jeg skal la henne være i den bobla før jeg kontakter henne igjen😊 Jeg har snakket med flere som kjenner henne i dag, og de bekrefter at hun er veldig ordentlig og ærlig. Så jeg velger faktisk å tro det beste til det motsatte er bevist. Jeg kommer ikke til å pushe på, kommer heller til å bli positivt overrasket om hun faktisk liker meg😊 Kan legge til at hun er hestejente og er i stallen nesten hver dag. Pluss stevner som tar på! Jeg vet at jeg ikke kan be henne om å endre hverdagen sin, det snakket vi faktisk om ganske tidlig. At kjærester må ha sine egne ting å holde på med😊 Takker for alle svar til nå!! Fortsettelse følger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HåpløsDater skrev:

Oj nå var det mye her siden i ettermiddag😄 Nå går hun på to nattevakter, så jeg skal la henne være i den bobla før jeg kontakter henne igjen😊 Jeg har snakket med flere som kjenner henne i dag, og de bekrefter at hun er veldig ordentlig og ærlig. Så jeg velger faktisk å tro det beste til det motsatte er bevist. Jeg kommer ikke til å pushe på, kommer heller til å bli positivt overrasket om hun faktisk liker meg😊 Kan legge til at hun er hestejente og er i stallen nesten hver dag. Pluss stevner som tar på! Jeg vet at jeg ikke kan be henne om å endre hverdagen sin, det snakket vi faktisk om ganske tidlig. At kjærester må ha sine egne ting å holde på med😊 Takker for alle svar til nå!! Fortsettelse følger

Har du hørt noe fra henne da? Hvis hun har sagt nei til to invitasjoner så ville jeg ha ventet til jeg hørte fra henne igjen. Ellers blir du bare oppfattet som needy. Hvis hun liker deg så tar hun kontakt.

Anonymkode: fcde0...973

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt noe fra henne da? Hvis hun har sagt nei til to invitasjoner så ville jeg ha ventet til jeg hørte fra henne igjen. Ellers blir du bare oppfattet som needy. Hvis hun liker deg så tar hun kontakt.

Anonymkode: fcde0...973

Jeg sendte en "felles snap" om at jeg skulle på trening. Da fikk jeg en selfie tilbake av henne med trutmunn 😊 Vet ikke hva det betyr fra hennes side, men jeg tror det er positivt. Nå skal jeg ikke skrive før lørdag etter jobb hvis hu ikke tar kontakt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HåpløsDater skrev:

Da fikk jeg en selfie tilbake av henne med trutmunn 

:nei:

Bilderesultat for duckface meme

Bilderesultat for duck face memes

Anonymkode: 6d310...dd5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.3.2017 den 14.55, HåpløsDater skrev:

Godt tips! Jeg så forresten at meldingen var fra en gutt, men jeg vet jo at hun har guttevenner. Jeg har jentevenner, så det er innafor

Det trenger jo ikke engang være "guttevenner". Det kan være en slektning, en kollega, en bekjent...

Jeg fikk en spørsmål av en date en gang om "hvem det var" da jeg hadde en link fra en fyr på profilen min.

Eh, det er fetteren min. Ble helt skremt av hvor mye som legges i slike ting. Menn er halve befolkningen, og man kjenner naturligvis en del. 

Anonymkode: 963cf...01f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et generelt råd når man dater: Ikke legg for mye i ting etter 2-3 møter. Se det ann. Bruk tid på å bli kjent, legg vekk analysebrillene. Merker du at du blir veldig betatt er det sannsynligvis basert på en illusjon etter 2-3 møter, for du kjenner jo ikke personen. Så klart kan man få et godt inntrykk og føle det er en skikkelig bra kjemi, men du vet ikke om det er gjensidig så tidlig. Lett å misforstå, tolke alt i beste mening, etc. Du må bare gire ned og gi det tid. 

Anonymkode: 6273d...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag snakket hun til meg! 😊 Hun sier hun vil fortsette og treffes. Men ga meg en heads up på at hun er veldig busy i hverdagen. Så nå tar jeg det som det kommer👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, HåpløsDater skrev:

I dag snakket hun til meg! 😊 Hun sier hun vil fortsette og treffes. Men ga meg en heads up på at hun er veldig busy i hverdagen. Så nå tar jeg det som det kommer👍

Lykke til :strix:

Anonymkode: 79573...591

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestejenter er veldig opptatt. Mye mer enn de fleste. Men de er også såpass aktive og strukturerte så de klarer å åpne opp litt tid for andre. Men ikke så ofte som "vanlige" folk. 

Anonymkode: fe540...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 time siden, HåpløsDater skrev:

I dag snakket hun til meg! 😊 Hun sier hun vil fortsette og treffes. Men ga meg en heads up på at hun er veldig busy i hverdagen. Så nå tar jeg det som det kommer👍

Så bra :) Da ve du jo at hun er interessert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Hun kom på overraskelses frokost besøk i dag😁 Pluss i min bok!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...