Gå til innhold

Tidlig betatt/forelsket. Treffer hun andre menn tro?


HåpløsDater

Anbefalte innlegg

Nå har jeg møtt ei jente to ganger. Første gangen ble det film/mat/litt klinings. Andre gangen(i går) ble det sex og full pakke. Nå er jeg bekymret for at hun flørter/møter andre samtidig som meg. Jeg la merke til i går at hun fikk meldinger av en fyr, men hun gikk aldri inn og leste meldingen på face. Er jeg bare sykt paranoid? Eller har jeg bare blitt god til å se signaler? Inviterte henne på middag i dag, men fikk til svar "har ikke tid i dag🙃" Hun ga ingen begrunnelse til hvorfor hun ikke har tid. Grunn til bekymring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Moonwalker skrev:

At hun fikk melding av noen andre trenger ikke bety noe. Det er jo uhøflig å sitte på mobilen når en er på date, så da svarer en senere - uavhengig om det er venner, familie, osv. 

Har hun ikke tid i dag, så har hun ikke tid. Dere var jo på date senest i går. Foreslå en dag senere i uken, eller la henne foreslå om hun ikke kan den dagen du foreslår.

Godt tips! Jeg så forresten at meldingen var fra en gutt, men jeg vet jo at hun har guttevenner. Jeg har jentevenner, så det er innafor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo umulig å si, men damer elsker oppmerksomhet og å ha beilere, så ville ikke blitt overrasket. Beste tips er å ikke legge veldig mye i dater med jenter, det er da de liker deg og de vil anse deg for å være selvsikker.

Anonymkode: fefae...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kun møtt hun to ganger? Det er ikke uvanlig at hun har kontakt med andre da nei.

Anonymkode: 2bbf1...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo umulig å si, men damer elsker oppmerksomhet og å ha beilere, så ville ikke blitt overrasket. Beste tips er å ikke legge veldig mye i dater med jenter, det er da de liker deg og de vil anse deg for å være selvsikker.

Anonymkode: fefae...efd

:roll:

Anonymkode: f7bfa...23f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, HåpløsDater skrev:

Nå har jeg møtt ei jente to ganger. Første gangen ble det film/mat/litt klinings. Andre gangen(i går) ble det sex og full pakke. Nå er jeg bekymret for at hun flørter/møter andre samtidig som meg. Jeg la merke til i går at hun fikk meldinger av en fyr, men hun gikk aldri inn og leste meldingen på face. Er jeg bare sykt paranoid? Eller har jeg bare blitt god til å se signaler? Inviterte henne på middag i dag, men fikk til svar "har ikke tid i dag🙃" Hun ga ingen begrunnelse til hvorfor hun ikke har tid. Grunn til bekymring?

Ikke vær så jævlig desperat. To møter er ingenting og hun skylder deg ikke svar hvorfor hun ikke har tid. De færreste blir eksklusiv etter to treff. Hadde blitt mer bekymret over å date en som er kontrollfreak og sjalu etter et par møter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Poppeloppane skrev:

Ikke vær så jævlig desperat. To møter er ingenting og hun skylder deg ikke svar hvorfor hun ikke har tid. De færreste blir eksklusiv etter to treff. Hadde blitt mer bekymret over å date en som er kontrollfreak og sjalu etter et par møter. 

Jeg vet du har så VELDIG rett. Jeg jobber med saken og prøver å ta ting slow. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Poppeloppane skrev:

Ikke vær så jævlig desperat. To møter er ingenting og hun skylder deg ikke svar hvorfor hun ikke har tid. De færreste blir eksklusiv etter to treff. Hadde blitt mer bekymret over å date en som er kontrollfreak og sjalu etter et par møter. 

Er irriterende at jeg er så betatt av henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har kun møtt hun to ganger? Det er ikke uvanlig at hun har kontakt med andre da nei.

Anonymkode: 2bbf1...1ea

Ja, to ganger på en uke. Jeg vet at det er vanlig å snakke med flere så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som en kjempebra start. Ikke stress eller kvel henne med kontakt, så tror jeg det her har potensiale :)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du flere matcher? Ta deg en tur ut med noen andre av dem, og se om det blir noe puling. Aldri godt å sitte og være den som gir, mens den andre tar både her og der. Da kan du også si at du ikke har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Jeg anser det som et dårlig tegn dersom damen skjuler mobilen og facebooken sin. Da tenker jeg at hun snakker og flørter med flere. Nå fikk hun en melding som hun ikke en gang leste siden hun var med deg. Jeg synes ikke det er noe å lage et stort nummer av.

Jeg ville ikke sendt henne flere meldinger nå. Du ga henne en invitasjon, men hun avlyste uten å foreslå noe annet. Om hun er interessert tar hun kontakt igjen. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Hadde du flere matcher? Ta deg en tur ut med noen andre av dem, og se om det blir noe puling. Aldri godt å sitte og være den som gir, mens den andre tar både her og der. Da kan du også si at du ikke har tid.

Det er ikke noe problem for meg å treffe andre, men har ikke lyst til det når jeg tenker på denne jenta 24/7. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, makkapakka skrev:

ok da var hun bare ute etter sex. 

Hun har hele tiden vært veldig klar på at hun ikke hopper til køys med hvem som helst.. Og hun sier hun ikke får noe ut av one night stands. Selvfølgelig kan alt hu sier være løgn, men da er hun en veldig god skuespiller i såfall :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg anser det som et dårlig tegn dersom damen skjuler mobilen og facebooken sin. Da tenker jeg at hun snakker og flørter med flere. Nå fikk hun en melding som hun ikke en gang leste siden hun var med deg. Jeg synes ikke det er noe å lage et stort nummer av.

Jeg ville ikke sendt henne flere meldinger nå. Du ga henne en invitasjon, men hun avlyste uten å foreslå noe annet. Om hun er interessert tar hun kontakt igjen. 

Det er taktikken min nå ja👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
Akkurat nå, HåpløsDater skrev:

Det er taktikken min nå ja👍

Hvis hun sender deg en "fellessnaps" så teller det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun takket nei til og treffes to dager på rad, men hu sier at vi får ha det til gode når hu har bedre tid😊 Så sa at ho får ta kontakt neste gang hun vil sees. Frykter så klart at det ikke skjer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...