Gå til innhold

Hvorfor henger menn på kvinneguiden?


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Tror ikke det er så generelt, men det ondeste og mest hensynsløse jeg er utsatt for over lengre tid, var fra en kvinne. Det gjør ikke alle kvinner til min fiende, men det betyr at jeg er mer påpasselig med å slippe inn kvinner enn menn tett på. Og så er det noen her som bekrefter det jeg aner, og noen som avkrefter det. Akkurat som i verden forøvrig, men folk deler litt mer pga anonymiteten.

Han var mest sannsynlig mann. Damer holder ikke på slik som du beskriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 20.34, WubWub skrev:

Jeg har ikke forstått dette - hvorfor er det så mange menn som vanker på et forum for kvinner? Det gir ingen mening. 

Utifra samtaler jeg har hatt privat med medsøstre på PM så hører jeg at det er gjengangere som sender de sex meldinger eller flørtende brev som om dette var nakenprat eller møteplassen/sukker men det er det ikke ! Dette er et forum for kvinner og her bør de slippe oppleve seksuell trakassering!

Så er det jo også mange menn som bruker forumet som en arena for å angripe det sterke kjønn (kvinner). Det er leit og trist å bevitne.  

Forøvrig er dette min ydmyke mening som jeg tenker i mitt stille sinn; det hadde blitt mye koseligere, varmere og fredeligere her inne om kvinneguiden var en plass som var forbeholdt kvinner. 

Hva tenker du?

Jeg tenker at det er ganske rart at du starter en slik tråd da du, i følge profilen din, er en mann. Ikke vet men du er kanskje en av dem som også øser eder og galle mot brukere som mistenkes for å være menn forkledd som kvinner? Og er du kanskje en motsatt en, en kvinne som utgir seg for å være mann. 

Følg med :popcorn:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...