Gå til innhold

Hvorfor henger menn på kvinneguiden?


WubWub

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som glipper ut av deg i innlegg nr 10 i denne tråden, W? 

 

Hvilken brukernavn registrerte du etter det? Liker du å utgi deg for å være jente? Du diskuterte med en viss bruker i tråden som ble slettet og det er rart det admin sier på slutten om at det ikke er lov å diskutere med seg selv ved å benytte flere kontoer. 

Anonymkode: 738d2...702

Hva mener du? Hvilken bruker snakker du om. Jeg er ingen av jacklost kontoene. Om du mistenker at jeg er det så send pm til tekola eller ninuska_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, WubWub skrev:

Om du liker likes så er Aktuell/politikk underforumet den rette plassen. Det er der jeg har høstet 99% av alle mine likes. Men du må ha rette politiske meninger som meg eller så er det ikke liv laga. 

Takk for tipset. Prøver å poste  på politikkforumet, men poster kun i  trådene hvor alle er enige for det er da man får flest ryktepoeng. Gjelder å holde seg unna kontroversielle saker. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Takk for tipset. Prøver å poste  på politikkforumet, men poster kun i  trådene hvor alle er enige for det er da man får flest ryktepoeng. Gjelder å holde seg unna kontroversielle saker. 

Telletråder :laugh: Du finner ikke noe mindre kontroversielt. 

Anonymkode: 27d19...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Telletråder :laugh: Du finner ikke noe mindre kontroversielt. 

Anonymkode: 27d19...4b3

Genialt!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og spekulasjoner. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Genialt!

 

Har gitt deg en der og du skal jammen få en her og :laugh:

Anonymkode: 27d19...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning

Jeg antar at det er bedre å "henge" her enn å "vanke" på vg.no eller å "ta seg en tur" til facebook for å "spionere" på tilfeldige facebookvenner.

"Henge" er så merkelig ord i denne sammenhengen. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, antbug skrev:

De er vel sadister, masochister eller bare på damejakt. 

Det samme tenker jeg , noe må det jo være som gjør at de kommer hit til et forum for damer. For 1 år siden var forumet her veldig feminint men de siste månedene har jeg opplevd at forumet har blitt veldig maskulint og macho - sånn bør og skal det ikke være på et forum for kvinner. Her bør og skal østrogen være i overvekt og ikke testosteron

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel pga seksualforumet og der man poster bilder av sin kropp... slikt lokker menn, og er du dum nok til å legge ut seksuelle fantasier eller pirrende bilder av deg, så risikerer du å motta meldinger fra slike eklinger. Selv legger jeg aldri ut sånt og får derfor aldri slike henvendelser. 

Anonymkode: d22f5...2cf

Jeg burde få snakke om sex og preferanser uten at jeg skal få innboksen full av dritt og møkk. Det er ikke MIN feil at mannfolk tolker det som en invitasjon. Hvordan er det en invitasjon til slibrige menn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, verpesyk skrev:

Jeg burde få snakke om sex og preferanser uten at jeg skal få innboksen full av dritt og møkk. Det er ikke MIN feil at mannfolk tolker det som en invitasjon. Hvordan er det en invitasjon til slibrige menn? 

Amen sistah! Jeg oppfordrer deg til å rapportere og sende skjermbilde av de slibrige og ekle PM'ene du mottar til tekola og ninuska_ da jeg vet at de vil slå hardt ned på denne seksuelle trakasseringen. 

Blir flau over å være mann når jeg leser slikt 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at det er både menn og kvinner her på KG, i alle aldre, og med forskjellige meninger. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gitt deg en der og du skal jammen få en her og :laugh:

Anonymkode: 27d19...4b3

Takk for poengene og takk for ideen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre jeg skriver kom og ta meg, så har jeg ikke bedt om en dritt. Mannfolk må gjerne henge her, det gir jeg beng i. Slibrige meldinger får man uansett om man skrive om preferanser eller legger ut bilder. Det handler ikke om hvordan man fremstår, det handler om tankegangen til mannen. Det skal faen ikke legges på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, verpesyk skrev:

Med mindre jeg skriver kom og ta meg, så har jeg ikke bedt om en dritt. Mannfolk må gjerne henge her, det gir jeg beng i. Slibrige meldinger får man uansett om man skrive om preferanser eller legger ut bilder. Det handler ikke om hvordan man fremstår, det handler om tankegangen til mannen. Det skal faen ikke legges på meg. 

Det er rett og slett sånn menn er - og det er skammelig. Dette fenomenet viser seg på alle sosiale medier hvor menn ferdes - ser de ei kvinne så kjører de på med sitt slibrige tull. Det samme ser vi på byen. 

Selv tenker jeg at deres foreldre burde lært de at de bør behandle kvinner med verdighet og respekt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som feminist bryr jeg meg ikke om man er mann eller kvinne eller noe i mellom, alle er folk så... nei.
Diskriminering er jeg ikke fan av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Drakan skrev:

Som feminist bryr jeg meg ikke om man er mann eller kvinne eller noe i mellom, alle er folk så... nei.
Diskriminering er jeg ikke fan av. 

Jeg er selv feminist - av den grunn så reagerer jeg på at det kommer flere og flere menn til KG for å spre sin anti-feministiske og kvinnefiendtlige agenda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg er selv feminist - av den grunn så reagerer jeg på at det kommer flere og flere menn til KG for å spre sin anti-feministiske og kvinnefiendtlige agenda. 

Løgner. En feminist handler for likeverd, om du var feminist ville det ikke brydd deg at menn var på forum. Du sprer anti-feministisk propaganda og kaller det feminisme? Kvalmt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Drakan skrev:

Løgner. En feminist handler for likeverd, om du var feminist ville det ikke brydd deg at menn var på forum. Du sprer anti-feministisk propaganda og kaller det feminisme? Kvalmt. 

Når du tar en titt på alle trådene menn lager hvor de angriper kvinner så er det så absolutt veldig feministisk av meg å ta til motmæle. I hvilken verden ble det "anti-feministisk" å tale imot kvinneundertrykkelse? 

Om du støtter opp under alle de fæle trådene menn lager om kvinner så er det strengt talt og bokstavelig talt du som er anti-feminist. Kvalmt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Når du tar en titt på alle trådene menn lager hvor de angriper kvinner så er det så absolutt veldig feministisk av meg å ta til motmæle. I hvilken verden ble det "anti-feministisk" å tale imot kvinneundertrykkelse? 

Om du støtter opp under alle de fæle trådene menn lager om kvinner så er det strengt talt og bokstavelig talt du som er anti-feminist. Kvalmt.

Du ignorerer åpenbart det jeg skriver og lager din egen historie. Må være flott å skape sin egen historie uten basis i fakta. 
Mennesker som er ubehøvlet uansett nettside, blir alltid sparket ut fra et forum. Det har ingenting med menn generelt å gjøre. Både kvinner og menn er idioter og blir sparket ut fra forum. Om du ser slike tråder så kan du vel rapportere dem i stede for å stå på din høye hest og skrike "heks" om alle menn. -_-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...