Gå til innhold

Hvor mange av de du har gått i klasse med er døde nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En som døde av blodkreft, og en som døde av overdose. en jeg gikk i høyskole med og rota i fylla , tok selvmord inne på hotell, veldig tragisk. Er 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U.Skolen; Vært i 3 forskjellige klasser, så ca 70 elever:  8 narkomane, 3 selvmord, 1 myrdet, 2 fikk hjertestans og 3stk kjørte seg ihjel. 4 Endt opp som kriminelle, fengsel og slikt..

VGS:
3 selvmord, 5stk kjørte seg ihjel (4 av de var i samme bil) Ei jente forsvant i Syden, ingen har hørt noe fra henne...

Og de siste 5årene, så har visst flere holdt på å kjøre seg ihjel, enkelte har blitt lam fra livet og ned..

Alle bortsett fra de som tok selvmord, jeg sier EN ting...: KARMA. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chibi skrev:

😮 for en fæl ting å si😮

Anonymkode: 194fa...63c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😮 for en fæl ting å si😮

Vel.
De fleste av de som døde i ulykker og slikt, mobbet og torturerte flere..
De bare lo når de kom på skolen og vi fikk beskjed at "Ola" hang fra brua..Tatt selvmord" De bare pekte ut ett nytt offer..Og holdt helvete med den personen til den også tok selvmord..
En av mine mobbere datt om, hjertet stoppet.
Og denne personen holdt på å ta livet av meg, jeg har ett varig arr etter kniven han holdt mot strupen min.

Er jeg fæl?
Nei..Synes ikke det.
Når de mobber og plager andre så mye uten konsenkvenser, som fører til at en person tar selvmord...OG DE ikke bryr seg.. Da er de egentlig mordere...
Karma... =)  

Og for å si det slik..
Når jeg hører fra tidligere klassekamerater "Du, har du hørt at Petter kjørte seg ihjel?"
Så er min respons "Åh? Ok"  Ingen følelser, jeg sørger ikke over Petter, for Petter var en jævla kødd. Jeg så Petter suge ut livsgleden på flere tenåringer og når de tok selvmord, hoppet han på meg..

Men, for all del..
Om du synes jeg er en fæl person...Greit, men du var ikke der :)  

Endret av Chibi
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i tjue-årene nå, men har overhodet ingen peiling på hvordan det går med noen. Jeg har hatt praktisk talt NULL kontakt med noen av de jeg gikk i samme klasse skole med. 

Det kunne dødd nærmest hver bidige en, og jeg ville (mest sannsynlig) aldri ha fåt vite om det. Med mindre jeg tilfeldigvis  hadde kommet over noen dødsannonser i avisene, eller noe da... 

Anonymkode: 87b4f...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kontakt med noen jeg har gått på skole med, men min mor har vist meg dødsannonsen til en jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen. 

En er hard narkoman, han ser jeg rave rundt i narkistunnelen her i byn. Kjempetrist, han var veldig hyggelig, pen, populær, og ble regnet som et stortalent innen fotball. 

Anonymkode: 54ea7...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-3-5 den 19.45, AnonymBruker skrev:

En fra klassen min på barne- og ungdomsskolen døde av hjertestans/komplikasjoner som følge av narkotikamisbruk (var ren og på vei ut av misbruket da han døde). Han døde for kun et par år siden.

Anonymkode: cccc8...bcd

Huff, akkurat det samme skjedde bestevenninnen min. Vi hadde kjent hverandre siden første dag på barneskolen, hang sammen gjennom hele skolen. Hun døde for 2 år siden.

Anonymkode: 0b0f6...d30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet en klassekamerat på barneskolen, et uheldig og tragisk selvdrap. En jeg var i samme klasse og studiegruppe med over 3år på høyskolen ble drept av mannen sin noen år etter at vi ble ferdige, sammen med de 3 barna sine deriblant en nyfødt 😭 Ellers har det vært 2-3stk som døde på samme skole som jeg ikke kjente. Gikk også på VGS i samme gang med en som myrdet ei jente på brutalt vis. Kjente han ikke og jenta gikk ikke på samme skole men hadde flere venner jeg gikk i klasse med. Kriminelle og narkomane har jeg ingen oversikt over, men det er vel noen det også. Jeg er i tidlig 30-åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Chibi skrev:

U.Skolen; Vært i 3 forskjellige klasser, så ca 70 elever:  8 narkomane, 3 selvmord, 1 myrdet, 2 fikk hjertestans og 3stk kjørte seg ihjel. 4 Endt opp som kriminelle, fengsel og slikt..

VGS:
3 selvmord, 5stk kjørte seg ihjel (4 av de var i samme bil) Ei jente forsvant i Syden, ingen har hørt noe fra henne...

Og de siste 5årene, så har visst flere holdt på å kjøre seg ihjel, enkelte har blitt lam fra livet og ned..

Du bare finner på ting, slutt å jug.

Anonymkode: 377f0...f25

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, så vidt jeg vet, fra de klassene jeg selv har gått i. Og jeg er født tidlig på 70-tallet, så vi ligger tydeligvis laaaaangt etter, sammenliknet med en del andre svar jeg har lest her. 
To som jeg har gått i parallellklasser med på ungdomsskolen har begått selvmord, men ellers er faktisk ingen andre fra barneskole, ungdomsskole eller videregående døde verken i ulykker eller alvorlig sykdom. 

Anonymkode: 44ee6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En er hard narkoman, han ser jeg rave rundt i narkistunnelen her i byn. Kjempetrist, han var veldig hyggelig, pen, populær, og ble regnet som et stortalent innen fotball. 

Anonymkode: 54ea7...c24

Kan jeg spørre hvilken by dette er?

Anonymkode: 87051...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Chibi skrev:

Vel.
De bare lo når de kom på skolen og vi fikk beskjed at "Ola" hang fra brua..Tatt selvmord" De bare pekte ut ett nytt offer..Og holdt helvete med den personen til den også tok selvmord..
Og denne personen holdt på å ta livet av meg, jeg har ett varig arr etter kniven han holdt mot strupen min.

Er jeg fæl?
Nei..Synes ikke det.
Når de mobber og plager andre så mye uten konsenkvenser, som fører til at en person tar selvmord...OG DE ikke bryr seg.. Da er de egentlig mordere...
Karma... =)  

Og for å si det slik..
Når jeg hører fra tidligere klassekamerater "Du, har du hørt at Petter kjørte seg ihjel?"
Så er min respons "Åh? Ok"  Ingen følelser, jeg sørger ikke over Petter, for Petter var en jævla kødd. Jeg så Petter suge ut livsgleden på flere tenåringer og når de tok selvmord, hoppet han på meg..

Men, for all del..

Hva med jenta som ble borte i Syden, fortjente hun det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bare finner på ting, slutt å jug.

Kay, deg om det 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2017 den 0.10, Chibi skrev:

Endret av æøå*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skay skrev:

Hva med jenta som ble borte i Syden, fortjente hun det også.

Ja, jeg vil egentlig si det ja. Men kan ikke gå i detaljer der :-) 

Det er ikke det at jeg sier at enkelte fortjener å dø, eller at jeg er glad for at de døde. 

Men rett og slett at jeg tror på karma og ting man gjør kan slå tilbake på en :-) Men hva som skjer kan være så mye.. Du kan være frekk mot en lærer og dagen etterpå knuser du en vase, eller faller ned en trapp.  

Og for de som lurer, jeg har blitt flyttet på litt vel mye i mine barndoms/ungdomsår ikke pga mobbing men forelder med krevende jobb. Det lengste jeg har vært på en plass er 6år, bodd i nord,sør,øst og vest og i distriktene. De små bygdene er de verste 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Chibi skrev:

Vel.

Er jeg fæl?
Nei..Synes ikke det.
Karma... =)  

Og for å si det slik..

Men, for all del..

Jeg vet da ingenting om deg som person. Jeg synes det var en fæl ting å si/skrive. Du vet jo ikke bakgrunnen til disse personene som du mener fortjente å dø, er utrolig mange triste skjebner rundtomkring. 

Karma er bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Chibi skrev:

Ja, jeg vil egentlig si det ja. Men kan ikke gå i detaljer der :-) 

Det er ikke det at jeg sier at enkelte fortjener å dø, eller at jeg er glad for at de døde. 

Men rett og slett at jeg tror på karma og ting man gjør kan slå tilbake på en :-) Men hva som skjer kan være så mye.. Du kan være frekk mot en lærer og dagen etterpå knuser du en vase, eller faller ned en trapp.  

Og for de som lurer, jeg har blitt flyttet på litt vel mye i mine barndoms/ungdomsår ikke pga mobbing men forelder med krevende jobb. Det lengste jeg har vært på en plass er 6år, bodd i nord,sør,øst og vest og i distriktene. De små bygdene er de verste 😂

Har helt annen oppfatning enn deg :P 

Jeg har også flyttet mye på grunn av mobbing og foreldrene mine sine jobber. Byene er så absolutt verst! Jeg var på en skole med tretten elever(den er lagt ned.) og der var det så koselig! Alle var så hyggelige og imøtekommende. I byene var mange hyggelige, men jeg kom aldri inn i gjengene. Det var også ekstremt mye mobbing enkelte plasser i byen, men det var myyyyyye mindre på bygdene.

Anonymkode: 3bdbf...eff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har helt annen oppfatning enn deg :P 

Jeg har også flyttet mye på grunn av mobbing og foreldrene mine sine jobber. Byene er så absolutt verst! Jeg var på en skole med tretten elever(den er lagt ned.) og der var det så koselig! Alle var så hyggelige og imøtekommende. I byene var mange hyggelige, men jeg kom aldri inn i gjengene. Det var også ekstremt mye mobbing enkelte plasser i byen, men det var myyyyyye mindre på bygdene.

Anonymkode: 3bdbf...eff

Åh? XD jeg stortrivdes i byene jeg 😂(og gjør det fremdeles :-))  

Men er godt man opplever ting forskjellig :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Chibi skrev:

Kay, deg om det 😄 

Jeg heter ikke Kay.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...