Gå til innhold

Folk som forfaller i parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2/28/2017 den 8.29, Prebs skrev:

Ehh, som mann så tror jeg desverre at denne uttalelsen faller igjennom. Unnskyld, ikke meningen å virke direkte, men her er det nok østrogenet som snakker....

Veit ikke helt jeg - men østrogenet er det i hvert fall ikke..

Pappakropp og se at han gjør husvask, er ikke det som går eggstokkene mine til å juble av glede for å si det slik :fnise:

Jeg syns det er trist med folk som lar seg forfalle, spesielt etter å ha fått barn. Noen kilo opp er selvfølgelig greit. Man blir eldre og har mindre tid. Men 10-15 kg, bo i joggebukse, ikke stelle seg så man ser fresh ut.. Så plutselig kommer bruddet og man lurer på hva man gjorde feil. 

Kan jo hinte til riktig svar i noen av de tilfellene: man er ikke lengre den samme som kjæresten møtte.. 

Anonymkode: 2b67f...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, brownbrown skrev:

jeg er forsatt like fin som da jeg var 20, jeg er 26 nå, litt tynnere i håret men ellers like bra. det er fullt mulig. trening og sundt kosthold som livstil er tingen. da kan man holde seg bra til langt opp i 40 årene. vertfall menn, hormon nivåene våre synker ikke så drastisk som kvinner. men har sett mange deilige damer sent i 30 års alderen også

Jeg spiser mye fisk, og sunn mat, men drikker altfor mye brus. Men folk sier at jeg holder meg yngre enn jeg er. Fornøyd med det :) . Men det viktigste er det innvendige. Det forfaller aldri uansett. Og det gir en glans på utsiden. 

Endret av Sallie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎02‎.‎2017 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Man ser det rundt seg, kanskje er du selv en som har latt deg forfalt. Folk kan bli litt vel avslappet når det kommer til fysisk aktivitet, kosthold og stil etter at man har hatt kjæreste en god stund. Som single er man ofte veldig påpasselig med hvordan man ser ut, for man vet jo aldri når man kan møte den rette. Så hvorfor er man ikke påpasselig med å vedlikeholde fasaden når man faktisk har funnet en å dele hverdagen med? Er det ikke litt respektløst både ovenfor partneren, men ikke minst ovenfor seg selv at man skakkjører selvtilliten på den måten? Har du selv opplevd dette? Hva skjedde og tok du grep før det var for sent?  

Anonymkode: 4a767...247

Man skakkjører ikke selvtilliten, det er jo den som har blitt boostet når man gir mer balffen. Ellers har jeg venninner som har vært single alltid, og venninner som har vært gift i 20 år, og alle forfaller i samme takt. Alle har blitt 20 år eldre. Alle er mindre forfengelige enn de var i tyveårene. Alle er litt mer påpasselig med kosthold, trening er veldig ujevnt fordelt. Det er ikke en sammenheng at de stusseligste er gifte (det er jo gjerne de flotteste som finner seg partnere lettest, og de har kanskje en flott en å pynte seg for), og de single er de lekreste (noen har gitt opp eller ønsker ikke lengre den type oppmerksomhet fra menn, single eller gifte).  I det hele tatt har damer på 45 år selvtillitten sin gjerne helt andre steder enn i utseende og partner.  Og jeg har ikke latt meg forfalle, men livet skjer.

Anonymkode: 01514...0b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes damene er generelt flinkere til å ta vare på seg selv i et forhold enn menn. Er ikke uvanlig at man ser par i 40-årene som kanskje har vært sammen i 10-20år....der hun er fresh og velstelt mens han går i utslitte sko....bukse som er alt for lang i beina( sikkert noen andre som har kjøpt klærne for ham....mange menn i den alderen der som hater klesbutikker) og kanskje en Volvo caps for å toppe det hele.

Når du ser de sammen så ser slike par ut til å være fra hver sin planet....og mannen får det sjokket den dagen dama da velger å gå ut av forholdet og finne seg en mann som er like opptatt som henne å ta seg flott ut.

Anonymkode: ebf01...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nå menn som ligger på overvektstatisikken så er nok heller større sjanse for at det er han som eser ut. Selv om han ikke går igjennom svangerskap.

Anonymkode: 8640e...219

ja menn kan også legge på seg. det gjelder selvfølgelig ikke bare kvinner. men jeg har av erfaring sett at det er mest kvinner. og det har ingenting med graviditet å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
9 timer siden, Hemmingroad skrev:

Du forfaller nok ikke kjære deg. Du blir bare eldre. 

Same shit, different wrapping :lillesky2:

6 timer siden, NorahLudoAllis skrev:

:legrine:

 

Du er hysterisk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hyggelig å få komplimenter fra andre ifbm utseende. Men jeg bruker nok mindre tid på utseende enn det ser ut som. Filosofien er litt at dersom det så bra ut i går, ser det sikkert bra ut i dag og. Gode produkter, både til hud, sko og klær har også mye å si. Det samme å vite hvilke klær og farger en kler. Sparer mye tid der, og det går derfor kjapt å stelle seg.  Sparer også en del tid på hudpleie, da huden min er fin pga mat og drikke. Selv med små barn, studier og 100% jobb, holder jeg meg relativt fresh. 

Mannen får beskjed om å kle seg pent, da jeg ønsker å være stolt når vi er sammen ute blant folk. Noe han har vent seg til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte tenke godt for å vurdere om jeg har forfalt i løpet av de 4 årene vi har vært sammen.

Da: Vi var begge studenter da vi møttes, og kunne ta oss litt mer fri - han trente 6-7 dager i uka, jeg trente litt hipp som happ. Han spiste sunt, jeg spiste Fjordland. Han var veltrent, jeg var litt over normalvektig. Sminka meg daglig, gikk dog mye i treningstights på skolen.

Nå: Begge i jobb, jobber faste tider. Ofte litt lite overskudd til å trene, men han trener 3-5 dager i uka, jeg ca 2-4.  Han spiser litt mindre sunt, jeg spiser sunnere enn før (møttes på midten der altså). Han er fremdeles veltrent, jeg er i øvre sjikt normalvektig. Sminker meg daglig, bruker gjerne litt sterkere sminke, men han liker meg bedre "naturlig". Sluttet å gå i treningstights.

I tillegg til dette har jeg litt flere linjer i ansiktet, han er litt tynnere i håret. 

I bunn og grunn synes jeg ikke noen av oss har forfalt, men jeg synes jo selvfølgelig at jeg var penere da jeg så yngre ut :P Heldigvis blir han også eldre :fnise:

 

Anonymkode: ac048...350

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, NorahLudoAllis skrev:

:legrine:

 

Skjønner ikke helt hva du ler av. Stakkars deg som må bruke en hel mnds lønn på personelig trener fordi du ikke greier å få fingeren ut av ræven og trene uten hjelp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, brownbrown skrev:

som personelig trener selv kan jeg si at du kastet vekk 50 000. å lære å trene er noe og sette opp ordentlig treningsprogram er noe alle og enhver kan gjøre og lære seg på under 1 uke

tone damli er heller ikke noe imponerende på noen måter iforhold til trening, så skjønner ikke hvorfor hun ble nevnt. jeg bare syns det er dumt at folk er så lat at de isteden for å lese litt på internett og fine ut av ting selv, så betaler e 50 000 kr ...uffameg. håper det hjalp deg vertfall.

han hadde nok ikke dumpet deg fordi du forfalt litt, men det at du begynner å ta var på utseende og kropp er en veldig bra ting kvinner kan gjøre. menn er som sagt mye mer utseende bevist en kvinner og er mer opptatt av deilige damer enn hva som er mellom ørene

Hahaha!!  Nå gjorde du eksamenslesingen min litt bedre, takk! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, brownbrown skrev:

Skjønner ikke helt hva du ler av. Stakkars deg som må bruke en hel mnds lønn på personelig trener fordi du ikke greier å få fingeren ut av ræven og trene uten hjelp

Ok, dude seriøst?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blablab skrev:

Hahaha!!  Nå gjorde du eksamenslesingen min litt bedre, takk! 

 

53 minutter siden, Aldri skrev:

Ok, dude seriøst?

Oh ah, så fryktelig kule dere er som forstår ironi og kan tillate dere å se ned på andre. Best å påpeke det!

Anonymkode: 9aa96...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh ah, så fryktelig kule dere er som forstår ironi og kan tillate dere å se ned på andre. Best å påpeke det!

Anonymkode: 9aa96...361

?

Anonymkode: 507c4...6ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 507c4...6ab

Best å ikke la sjansen til å fnise bak noen andre sin rygg, gå fra oss!

Anonymkode: 9aa96...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, brownbrown skrev:

Skjønner ikke helt hva du ler av. Stakkars deg som må bruke en hel mnds lønn på personelig trener fordi du ikke greier å få fingeren ut av ræven og trene uten hjelp

Hun ler jo fordi hun åpenbart var sarkastisk i hennes første innlegg i tråden. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh ah, så fryktelig kule dere er som forstår ironi og kan tillate dere å se ned på andre. Best å påpeke det!

Anonymkode: 9aa96...361

Sorry, jeg synes det var fryktelig gøy. Ser ikke ned på noen. Kom bare på mens jeg leste gjennom tråden at ironi er det mest sexy jeg vet, og det forfaller heldigvis ikke. Jeg fniser ikke bak noens rygg, jeg er ikke anonym. Regner med at han tåler det, han uttaler seg relativt bastant over. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Blablab skrev:

Sorry, jeg synes det var fryktelig gøy. Ser ikke ned på noen. Kom bare på mens jeg leste gjennom tråden at ironi er det mest sexy jeg vet, og det forfaller heldigvis ikke. Jeg fniser ikke bak noens rygg, jeg er ikke anonym. Regner med at han tåler det, han uttaler seg relativt bastant over. 

 

Greit. Men du kan jo alltids vurdere å lære deg folkeskikk, som @Hermine Grang over her, som forklarer i stedet for å godte seg.

Anonymkode: 9aa96...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit. Men du kan jo alltids vurdere å lære deg folkeskikk, som @Hermine Grang over her, som forklarer i stedet for å godte seg.

Anonymkode: 9aa96...361

Jeg hadde vært enig om han hadde benyttet seg av folkeskikk i sine innlegg.  Når han uttaler det under og forventer at det skal tåles,  får han tåle at jeg ler av at ikke forstår ironi. Man kan ikke  uttale seg såpass bastant og forvente å bli behandlet med silkehansker tilbake.

"Skjønner ikke helt hva du ler av. Stakkars deg som må bruke en hel mnds lønn på personelig trener fordi du ikke greier å få fingeren ut av ræven og trene uten hjelp"

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forfaller ikke fordi jeg bryr meg mindre, men fordi jeg har en kjæreste som krever mye av tiden min. Mesteparten av den tiden jeg brukte på egenpleie går bort på morgensex, sofakos og ellers å bare være til stede for ham og gjøre ting sammen med ham. Jeg har ikke tid til både morgenkos og full sminke. Ihvertfall ikke om jeg skal få nok søvn til at det ikke går utover humøret. 

Som singel hadde jeg evig med tid, og da ble det naturlig å bruke mye av tiden på meg selv. Som partner så har jeg ikke den alenetiden, og da sier det seg selv at det går utover noe. Heldigvis har jeg en kjæreste som heller vil ha meg i armkroken enn at jeg skal stå på badet og shave leggene. 

Anonymkode: 4f3a4...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...