Gå til innhold

Dere kvinner aner ikke hvor lett dere har det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øøøøhh......  Hva med de kvinnelige fagarbeider ?     Skjønte ikke den gitt   :vetikke:

Anonymkode: 99b6a...c28

Du skjønner med andre ord ikke trådstarters valg av tema for å henge ut kvinner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke menn bare slutte å ansette kvinner fordi de mister en penn eller forfremme de fordi kvinnene har sex med de da hvis det er så problematisk? Kan ikke klage over at kvinner får mer enn menn og når det er menn som gledelig gir disse kvinnene dette pga utseende og sex.

Anonymkode: 9a921...14e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ingen må gjennom 6 år med studier for å få jobb. Butikkjobber f.eks krever ingen utdannelse, og du kan bli f.eks lærer med 4 års utdannelse.

2. Jeg har aldri fått en jobb uten å være godt kvalifisert på papiret. 

3. Aldri opplevd at hverken kvinnelige eller mannlige kollegaer har blitt "flådd levende".

4. Min samboer hadde riktig nok en skranglekasse av en bil da jeg ble sammen med han, men han eide ingen bolig og var student. 

5. Jeg har aldri kunnet velge og vrake i mannfolk ute på byen, og de få som har kommet bort,har vært helt uaktuelle. Har derfor aldri hatt ONS.

6.Sjefen min vil nok ikke ligge med meg, (ikke jeg med han heller, forøvrig!) og jeg får kun lønnsøkning basert på ansenitet og eventuell videreutdanning. 

7. Damer har det ikke lettere. Svangerskap, fødsel, må bruke mye tid på sminke, lavere lønn, risiko for brystkreft og livmorhalskreft osv.

8. Du er dust.

Anonymkode: fdce7...5c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt å være mann, bare bli kriminell så vil alle damene ligge med deg. Benkers. Skjønner ikke hva du klager etter

Anonymkode: 224f3...48b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

7. Damer har det ikke lettere. Svangerskap, fødsel, må bruke mye tid på sminke, lavere lønn, risiko for brystkreft og livmorhalskreft osv.

Jeg blir stadig mer overrasket over at ikke arbeidslivet er ribbet for menn, da kvinner tydeligvis tilbyr billigere arbeidskraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet en penn her om dagen, men,  men fikk ingen jobb......å jeg glemte visst å si det magiske ordet, thi hi. 😵

Anonymkode: 531ed...3e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid tenkt at å være mann er omtrent like enkelt som å være katt; Jakte, spise, sove, drite. 

Er derfor ikke i tvil om hva jeg håper jeg blir i mitt neste liv; mann eller katt.

 

 

Anonymkode: 303d5...b12

:hoho:

Anonymkode: 55593...251

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Svinpäls skrev:

Jeg blir stadig mer overrasket over at ikke arbeidslivet er ribbet for menn, da kvinner tydeligvis tilbyr billigere arbeidskraft.

Og jeg blir overrasket over at arbeidslivet ikke er ribbet for kvinner. Siden vi er udugelige og kun styres av følelser. Rart det der.
 

Anonymkode: 55593...251

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tråd om dette. Slutt å sutre, få deg et liv.....

Anonymkode: a9320...75d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spøker det kanskje for lønnsøkning for min del altså, avdelingsleder er heterofil kvinne og øverste leder er homofil mann. Er det mulig for meg også å få lønnsøkning basert på innsats, eller må jeg bytte jobb nå?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner har det mye lettere enn oss menn, og dere aner ikke hvor enkelt livet er for dere!

Vi menn må gjennom 6 år med studier for å få en jobb.

Dere kvinner trenger bare sminke dere i 15 minutter foran speilet, dra på intervju, "miste" en penn, plukke den opp og smile og si "tihi" så er jobben deres!

Hvis vi menn gjør noe galt så blir vi flådd levende. Selv noen ganger når vi ikke gjort noe galt.

Når dere kvinner gjør noe galt så trenger dere bare smile og si "tihi" så smiler andre med dere.

For at vi menn skal få oss dame så må vi ha hus, en flott bil og mye penger å spandere på alt mulig hun vil ha.

For at en dame skal få seg type trenger hun bare dra ned på nærmeste pub så kan hun velge og vrake.

For at vi menn skal gå opp i lønn må vi jobbe hardt og slite mye for å gjøre oss fortjent til det.

For at dere kvinner skal få lønnsøkning trenger dere bare ligge med sjefen. Og det er jo en bonus, for det vil dere.

Dere kvinner har det MYE lettere her i livet og lever i en enkel verden i grunn, likevel er det dere som klager mest...

Anonymkode: ba2dc...458

Jeg kunne nesten ønske at jeg var en mann, som mann kunne jeg tatt sindig ansvar, som kvinne er det ingen som forstår at jeg har evnen til å takle problemer med stor ro og evnen til å ikke orke bullshit. Selv menn hisser seg opp og havner i krisesituasjoner ved at jeg tar opp problemer på en måte uten følelser. Det er følelser overalt, følelser, følelser, følelser. Middelmådige menneskers følelser må respekteres og samfunnet blir ødelagt som følge av det.

 

Anonymkode: 62e66...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Skogkatten skrev:

Da spøker det kanskje for lønnsøkning for min del altså, avdelingsleder er heterofil kvinne og øverste leder er homofil mann. Er det mulig for meg også å få lønnsøkning basert på innsats, eller må jeg bytte jobb nå?

Barnslig.

Anonymkode: 62e66...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig.

Anonymkode: 62e66...27e

For resten av tråden er jo ikke barnslig...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store Alpakka:hoho::skratte::rulle::hoho:Det går alså ikke EN eneste dag, uten at jeg havner borti en absurd tråd som får meg til å få krampelatter:skratte:Takk :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ja, og se på Erna da. Utrolig hva man kan oppnå med sminke  og litt "thihi" 

Thihihi? Njaaa, skeptisk. Personlig tror jeg at Erna måtte le ganske kraftig nede fra dypet for å få sin jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner er ihvertfall ikke klar over hvor mye bedre har det i Norge enn i f.eks Saudi-Arabia.

Anonymkode: b7ed1...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er ihvertfall ikke klar over hvor mye bedre har det i Norge enn i f.eks Saudi-Arabia.

Anonymkode: b7ed1...dfc

Man ser i grunnen også sjelden menn uttrykke stor takknemlighet over å ha det mye bedre enn de som har det verre, så da er de nok ikke klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke feil at pene kvinner har noen fordeler i noen situasjoner nei. Sånn er livet - skikkelig urettferdig!

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner har det mye lettere enn oss menn, og dere aner ikke hvor enkelt livet er for dere!

Vi menn må gjennom 6 år med studier for å få en jobb.

Kvinner må som regel sende søknad og CV de også, så det hjelper fint lite å være pen om man ikke har noe man kan føre opp på CV'en desverre. 

Dere kvinner trenger bare sminke dere i 15 minutter foran speilet, dra på intervju, "miste" en penn, plukke den opp og smile og si "tihi" så er jobben deres!

Du snakker som at du er kjent med situasjonen. Hvor mange kvinner kjenner du som har fått jobb på denne måten? Tapte du siste intervjurunden på en jobb, og fant ut at en kvinne fikk den istedenfor deg? Kan hende hun er mye flinkere enn deg vet du.

Hvis vi menn gjør noe galt så blir vi flådd levende. Selv noen ganger når vi ikke gjort noe galt.

Når dere kvinner gjør noe galt så trenger dere bare smile og si "tihi" så smiler andre med dere.

Jeg kjenner ingen kvinner i min bransje som vil være unnskyldt fordi de er dumme, blonde og uskyldige, så da jobber du tydeligvis ikke i samme bransje som meg.

For at vi menn skal få oss dame så må vi ha hus, en flott bil og mye penger å spandere på alt mulig hun vil ha.

For at en dame skal få seg type trenger hun bare dra ned på nærmeste pub så kan hun velge og vrake.

For at en dame skal få seg type må hun være veldig pen, og da kan hun velge og vrake. Det er ikke kvinners skyld at menn generelt har lavere standard. Sorry! Den får dere ta på egen kappe. 

For at vi menn skal gå opp i lønn må vi jobbe hardt og slite mye for å gjøre oss fortjent til det.

For at dere kvinner skal få lønnsøkning trenger dere bare ligge med sjefen. Og det er jo en bonus, for det vil dere.

Jeg som 25 år gammel kvinne har VELDIG lite lyst til å ligge med sjefen min på 62. De fleste kvinner har heller ikke lyst til å bedrive prostitusjon. Om du opplever dette mye burde du finne deg andre mennesker å være rund.

Dere kvinner har det MYE lettere her i livet og lever i en enkel verden i grunn, likevel er det dere som klager mest...

Vi må konstant forsvare oss fra folk som deg, så det er ikke så enkelt altså.

 

 

 

TIHIHIHI

Anonymkode: ba2dc...458

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann
1 time siden, perplexed skrev:

Det er ikke feil at pene kvinner har noen fordeler i noen situasjoner nei. Sånn er livet - skikkelig urettferdig!

 

2/3+, av kvinner mellom 18-30 kan betegnes som pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...