Gå til innhold

Dere kvinner aner ikke hvor lett dere har det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kvinner har det mye lettere enn oss menn, og dere aner ikke hvor enkelt livet er for dere!

Vi menn må gjennom 6 år med studier for å få en jobb.

Dere kvinner trenger bare sminke dere i 15 minutter foran speilet, dra på intervju, "miste" en penn, plukke den opp og smile og si "tihi" så er jobben deres!

Hvis vi menn gjør noe galt så blir vi flådd levende. Selv noen ganger når vi ikke gjort noe galt.

Når dere kvinner gjør noe galt så trenger dere bare smile og si "tihi" så smiler andre med dere.

For at vi menn skal få oss dame så må vi ha hus, en flott bil og mye penger å spandere på alt mulig hun vil ha.

For at en dame skal få seg type trenger hun bare dra ned på nærmeste pub så kan hun velge og vrake.

For at vi menn skal gå opp i lønn må vi jobbe hardt og slite mye for å gjøre oss fortjent til det.

For at dere kvinner skal få lønnsøkning trenger dere bare ligge med sjefen. Og det er jo en bonus, for det vil dere.

Dere kvinner har det MYE lettere her i livet og lever i en enkel verden i grunn, likevel er det dere som klager mest...

Anonymkode: ba2dc...458

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Anonymkode: 82e9d...923

😂

Anonymkode: d710d...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner har det mye lettere enn oss menn, og dere aner ikke hvor enkelt livet er for dere!

Vi menn må gjennom 6 år med studier for å få en jobb.

Dere kvinner trenger bare sminke dere i 15 minutter foran speilet, dra på intervju, "miste" en penn, plukke den opp og smile og si "tihi" så er jobben deres!

Anonymkode: ba2dc...458

Det var sånn mamma ble høyesterettsadvokat.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann

Du har helt rett. Skjønner ikke hvorfor så mange klager. De kan alle få en trofast mann, men ønsker heller å holde på med kjekke jævler, som behandler dem som søppel til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, JosefineH skrev:

Det var sånn mamma ble høyesterettsadvokat.

Ja, og se på Erna da. Utrolig hva man kan oppnå med sminke  og litt "thihi" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så du tror at vi kvinner bare er et sex objekt som ikke har noe i mot å ligge til seg en jobb? Ærlig talt hvilken planet lever du på. Samboeren min hadde ikke hus eller bil når vi ble sammen, så det er nok holdningene dine som lyser gjennom når du møter kvinner.

Anonymkode: e9608...582

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid tenkt at å være mann er omtrent like enkelt som å være katt; Jakte, spise, sove, drite. 

Er derfor ikke i tvil om hva jeg håper jeg blir i mitt neste liv; mann eller katt.

 

 

Anonymkode: 303d5...b12

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid tenkt at å være mann er omtrent like enkelt som å være katt; Jakte, spise, sove, drite. 

Er derfor ikke i tvil om hva jeg håper jeg blir i mitt neste liv; mann eller katt.

 

 

Anonymkode: 303d5...b12

Helt enig. Men jeg har høyere ambisjoner så jeg vil bli katt.

Anonymkode: ddd68...d69

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What...og dette forteller du meg nå...? Jeg studerte i 7 år, og så kunne jeg bare ligget med sjefen? Herregud da. Og det er jo dessuten riktig hyggelig å ligge med henne, det vet jeg av erfaring. Jeg ligger med henne hele tiden siden hun er meg. Tror jammen jeg må ligge meg til litt lønnsforhøyelse nå, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Tihi. 

Åh dån du er fantastisk 😘👌👌👌👌👌😂

Anonymkode: a5061...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid tenkt at å være mann er omtrent like enkelt som å være katt; Jakte, spise, sove, drite. 

Er derfor ikke i tvil om hva jeg håper jeg blir i mitt neste liv; mann eller katt.

 

 

Anonymkode: 303d5...b12

:fnise:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh dån du er fantastisk 😘👌👌👌👌👌😂

Anonymkode: a5061...a51

Takk. Kan jeg få lønnsforhøyelse? Thihi. Og en bil. Thihi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner har det mye lettere enn oss menn, og dere aner ikke hvor enkelt livet er for dere!

Vi menn må gjennom 6 år med studier for å få en jobb.

Dere kvinner trenger bare sminke dere i 15 minutter foran speilet, dra på intervju, "miste" en penn, plukke den opp og smile og si "tihi" så er jobben deres!

Hvis vi menn gjør noe galt så blir vi flådd levende. Selv noen ganger når vi ikke gjort noe galt.

Når dere kvinner gjør noe galt så trenger dere bare smile og si "tihi" så smiler andre med dere.

For at vi menn skal få oss dame så må vi ha hus, en flott bil og mye penger å spandere på alt mulig hun vil ha.

For at en dame skal få seg type trenger hun bare dra ned på nærmeste pub så kan hun velge og vrake.

For at vi menn skal gå opp i lønn må vi jobbe hardt og slite mye for å gjøre oss fortjent til det.

For at dere kvinner skal få lønnsøkning trenger dere bare ligge med sjefen. Og det er jo en bonus, for det vil dere.

Dere kvinner har det MYE lettere her i livet og lever i en enkel verden i grunn, likevel er det dere som klager mest...

Anonymkode: ba2dc...458

Jada..  😂 

Hva med alle de mannlige fagarbeiderene? De som ikke går seks år på skole men allikevel klarer seg helt utmerket uten høyskolen eller universitet? Alle disse dumme trollene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Jada..  😂 

Hva med alle de mannlige fagarbeiderene? De som ikke går seks år på skole men allikevel klarer seg helt utmerket uten høyskolen eller universitet? Alle disse dumme trollene..

Øøøøhh......  Hva med de kvinnelige fagarbeider ?     Skjønte ikke den gitt   :vetikke:

Anonymkode: 99b6a...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...