Gå til innhold

Robbie på Senkveld


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:ler: Saken er at jeg simpelthen ikke husker hvilke låter HAN ikke husket hvem hadde laget, og ikke det at jeg er uvillig til å komme med eksempler.

Påstanden min er jo at han stod i studio og skulle synge, så spurte han hvem som hadde laget originalversjonen, og påpekte at "han burde ha visst bedre". At det skulle være så useriøst å poste et slikt innlegg bare fordi man ikke nevner HVILKE låt HAN ikke husket, synes JEG blir useriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Saken er at jeg simpelthen ikke husker hvilke låter HAN ikke husket hvem hadde laget, og ikke det at jeg er uvillig til å komme med eksempler.  

Uten å være helt bombesikker, så tror jeg det du skriver stammer fra Take That-tiden,...Da sang de jo en del cover-låter av blant annet BeeGees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være helt bombesikker, så tror jeg det du skriver stammer fra Take That-tiden,...Da sang de jo en del cover-låter av blant annet BeeGees.

Huff og huff... :grinele:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er skikkelig falsk... Var det ingen av dere som så at all flørtingen og I love Norway tullet bare var falskt smisk???? Syntes det så ut som han bare ønsket at han kunne dra hjem igjen jeg..

nei æsj for en fyr!

:kvalm:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet. Hold dere til tema! I et diskusjonsforum vil man (heldigvis) møte mange som både er enige og uenige med en selv, og det er ingen grunn til å angripe de som er uenige med en.

Newt-moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...