Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

RW fikk innpass til kjendistilværelsen ved ren skjær flaks, som ablegøye-mann i Take That. Han er intet mer enn en middelmådig sanger. Han har et gedigent støtteapparat rundt seg som han kommanderer i øst og vest på en skikkelig usmakelig måte. Men det er vel også en av "bivirkningene" av å ha vært i rampelyset såpass lenge. . Jeg tipper heller at det har noe med hans personlighet å gjøre. Han mer simpelthen ufordragelig.

Jepp, ren skjær flaks..også tok han vare på sjansen. Så vidt jeg vet var det flere medlemmer i Take That (men ikke spør hva de het for noe, har aldri hørt på dem) og disse er vel ikke fortsatt helt "top of the pop"??

Men for all del - digg RW av hjertets lyst. Drøm om at hans askepott-sko skal passe foten din. Men jeg vil poengtere at det finnes de som ikke lar seg lure av det "her er det ingen hjemme"-blikket hans, og som har litt mer avansert smak også når det gjelder musikk. For RW ER trash! Eurotrash kan man vel halle ham! :ler:

Jeg er faktisk ingen kjempefan. Men jeg lar meg fascinere av hans enorme scenetekke, og hans åpenbare lykke med å få alle damer fra 14-40 til å ligge flate etter han.

For din del syns jeg du bruker himla mye tid og engasjement på noe du påstår at ikke engasjerer deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv synes jeg Robbie Williams er en herlig fyr, kjekk og med mye sjarm. Selv jeg skjønner at han er en entertainer. Han er dagens Frank Sinatra, en som vet hva han driver med. Nå skriver du, gjest, at han ikke skriver noen sanger selv, men det er vel faktisk der du tar grunndig feil. De fleste sangene har han skrevet selv, og dog med et godt støtteapparat, men hva så? Er ikke det bra da? Jeg synes han tankler det bra, og selv så er liker jeg å synge, og mannen har faktisk en bra stemme. Du mener at vi, RW-fans blir plaget av din kritikk når vi svarer deg, men det er vel heller deg, som i det hele tatt gidder å poengtere ditt syn, som plages. Jeg bare forsvarer noe jeg liker og tror på, men ikke kall meg dum og med dårlig smak for det altså. Smaken er som baken, delt. Å høre på din klaging bare morer meg, jeg lurer virkelig på hva din smak er i såfall. Hva gjør DIN smak så unik? Mitt største idol er faktisk ikke RW heller, men fyren har sjarm, men jeg faller ikke om hans føtter om han hadde kommet til å snakke med meg. Mannen er en entertainer-enkelt og greit, og vi har alt for få slike personer!

*Skulle ønske jeg levde på 50-tallet, musikk, film, etc*

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Det var da voldsomt så personlig du over tok dette da?

Gjest Anonymous
Skrevet
Selv synes jeg Robbie Williams er en herlig fyr, kjekk og med mye sjarm. Selv jeg skjønner at han er en entertainer. Han er dagens Frank Sinatra, en som vet hva han driver med. Nå skriver du, gjest, at han ikke skriver noen sanger selv, men det er vel faktisk der du tar grunndig feil. De fleste sangene har han skrevet selv, og dog med et godt støtteapparat, men hva så? Er ikke det bra da? Jeg synes han tankler det bra, og selv så er liker jeg å synge, og mannen har faktisk en bra stemme. Du mener at vi, RW-fans blir plaget av din kritikk når vi svarer deg, men det er vel heller deg, som i det hele tatt gidder å poengtere ditt syn, som plages. Jeg bare forsvarer noe jeg liker og tror på, men ikke kall meg dum og med dårlig smak for det altså. Smaken er som baken, delt. Å høre på din klaging bare morer meg, jeg lurer virkelig på hva din smak er i såfall. Hva gjør DIN smak så unik? Mitt største idol er faktisk ikke RW heller, men fyren har sjarm, men jeg faller ikke om hans føtter om han hadde kommet til å snakke med meg. Mannen er en entertainer-enkelt og greit, og vi har alt for få slike personer!

*Skulle ønske jeg levde på 50-tallet, musikk, film, etc*

Hvorfor kommer du inn i tråden og framstiller det som om kritikken mot RW fra meg er rettet mot din personlige entusiasme knyttet til ham? Du virker jo litt frenetisk. Ja, smaken er som baken, delt så det holder, ergo må du også akseptere at det finnes de av oss som ikke synes noe om denne "entertaineren". Om du liker å synge (..), kvalifiserer det deg til å si noe om hvorvidt mannen er en god sanger? Du kan like stemmen hans, bevares, men har du noe tekniske forutsetninger for å uttale deg om hva som gjør en sanger god/dårlig? Jeg har venninner som er skolerte innen klassisk sang, og de sier at han nok ikke er annet enn midt på treet.

Du virker merkelig :ler: Snakker om at jeg ikke bør poengtere mitt syn osv..som om du har noe med det? Og hvor har jeg sagt at min smak er unik? Brukte vel uttrykket mer avansert enn å like RW, men heldigvis er den ikke unik. Er mange som digger de samme musikerne som meg. Har liksom ikke enerett på å like de..

I det hele tatt - hvor tar du alt fra? "blablabla" fikk jeg ut av innlegget ditt.

Til en annen i denne tråden: De andre Take That-gutta valgte å gi seg mens leken var god, de fikk nok av rampelyset. Med unntak Gary og han lille søte..de prøvde seg på solokarriere, gjorde det sånn passelig, men trakk seg tilbake etter en stund. Bare RW som selvsagt ikke kunne få nok av blitzregnet, penger og bimboer.

Gjest Anonymous
Skrevet
RW har neppe samme tyngde musikalsk sett som herr Abel' date=' det tror jeg de fleste vil samtykke i. [/quote']

Haha. Har Morten Abel musikalsk tyngde? Da har jeg hørt det å. Riktignok synes jeg en del av det Mods gjorde var bra, men det oppgulpet som har kommet ut av den mannen de siste 10-15 åra er det ikke mye "musikalsk tyngde" over. Jeg er langt fra noen fan av RW, men å nærmest påstå at Morten Abel er et musikalsk geni i forhold blir ganske så drøyt. Morten Abel lager glatt, kommersiell (og forøvrig dårlig) popmusikk, som en rekke andre mennesker kunne gjort 100 ganger bedre.

Skrevet

Dette innlegget var det jeg som skrev. Aner ikke hvorfor jeg ble logget ut.

Jepp, ren skjær flaks..også tok han vare på sjansen. Så vidt jeg vet var det flere medlemmer i Take That (men ikke spør hva de het for noe, har aldri hørt på dem) og disse er vel ikke fortsatt helt "top of the pop"??

Jeg er faktisk ingen kjempefan. Men jeg lar meg fascinere av hans enorme scenetekke, og hans åpenbare lykke med å få alle damer fra 14-40 til å ligge flate etter han.

For din del syns jeg du bruker himla mye tid og engasjement på noe du påstår at ikke engasjerer deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så du mener at RW er bedre enn Abel ja.. tsk tsk

:hoho: Lurer på hva cd-samlingen din består av.. Nei vent, jeg vil ikke vite det! Hvor har jeg sagt noe om musikalsk geni? Han har mer _musikalsk tyngde_ enn RW? For vane å ta ting ut av løse lufta ell?

Nynner September When..

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror faktisk det kun er den godeste Mozart som kan smykke seg med tittelen "musikalsk geni", sånn helt offisielt ;P

Skrevet

Jeg synes den mannen er utrolig sjarmerende jeg.. Hadde ikke hatt noe imot å være publikum i Senkveld på fredag akkurat! :hjerte: Men lurer noen ganger på om han har en seriøs side i det hele tatt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så du mener at RW er bedre enn Abel ja.. tsk tsk

:hoho: Lurer på hva cd-samlingen din består av.. Nei vent, jeg vil ikke vite det! Hvor har jeg sagt noe om musikalsk geni? Han har mer _musikalsk tyngde_ enn RW? For vane å ta ting ut av løse lufta ell?

Nynner September When..

Jeg skrev at jeg ikke var noen fan av RW, og heller ikke av Morten Abel. CD-samlinga mi består ikke av dårlig pop, om det er det du tror. Den består stort sett av metal og god gammel rock. Synes bare det er festlig at du som gir uttrykk for å ha så god greie på musikk kan påstå at det er så stor kvalitetsmessig forskjell på RW og MA.

Skrevet
Mener.. å arrangere partys i ulike land ved å oppfordre jenter til å sende inn passbilder av seg selv, hvor de peneste får lov til å delta, som en måte å finne drømmedama på? Det er jo rimelig..skrudd.. Han strekker det hele kvalmende langt synes jeg.

Dette var bare tull og oppspinn fra norske medier iflg. Pelle, hans norske platesjef. Det er ikke hold i den historien overhodet!

By the way, sist gang han var her fikk jeg info fra en som jobbet der han hadde vært innom og han sa at RW var høflig og virket grei. Det kunne han ikke si om mange andre kjendiser han har møtt. RW tok han i hånden og takket for hjelpen, noe vi ikke hadde gjort hvis en annsatt automatisk hadde gjort jobben sin. Vi ville bare ha gått forbi uten et blikk på vedkommende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke dette med å smile og fjase med alt og alle helt standard atferd når det kommer til RW da? Mulig kan gav kameraten din finger`n så fort han var ute av døra :ler:

Skrevet
Er ikke dette med å smile og fjase med alt og alle helt standard atferd når det kommer til RW da? Mulig kan gav kameraten din finger`n så fort han var ute av døra :ler:

Ja, på seg selv kjenner man andre.... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg viste ikke fingern til deg, om det var det du følte..får da være måte på :roll:

Har sett dokumentarer med RW hvor han ikke bare gav folk finger`n, men kastet stoler etter de. Narkoman eller ei, visse ting gjør man bare ikke.

Skrevet

Hvorfor kommer du inn i tråden og framstiller det som om kritikken mot RW fra meg er rettet mot din personlige entusiasme knyttet til ham? Du virker jo litt frenetisk. Ja, smaken er som baken, delt så det holder, ergo må du også akseptere at det finnes de av oss som ikke synes noe om denne "entertaineren". Om du liker å synge (..), kvalifiserer det deg til å si noe om hvorvidt mannen er en god sanger? Du kan like stemmen hans, bevares, men har du noe tekniske forutsetninger for å uttale deg om hva som gjør en sanger god/dårlig? Jeg har venninner som er skolerte innen klassisk sang, og de sier at han nok ikke er annet enn midt på treet.

Du virker merkelig :ler: Snakker om at jeg ikke bør poengtere mitt syn osv..som om du har noe med det? Og hvor har jeg sagt at min smak er unik? Brukte vel uttrykket mer avansert enn å like RW, men heldigvis er den ikke unik. Er mange som digger de samme musikerne som meg. Har liksom ikke enerett på å like de..

I det hele tatt - hvor tar du alt fra? "blablabla" fikk jeg ut av innlegget ditt.

Til en annen i denne tråden: De andre Take That-gutta valgte å gi seg mens leken var god, de fikk nok av rampelyset. Med unntak Gary og han lille søte..de prøvde seg på solokarriere, gjorde det sånn passelig, men trakk seg tilbake etter en stund. Bare RW som selvsagt ikke kunne få nok av blitzregnet, penger og bimboer.

Jeg sa vi, RW-fans, ikke noe mer enn det. Du kan like hvem du vil, men med hvilken rett har du til å kritisere? Hvorfor må du poengtere at jeg tar dette så fryktelig personlig, når jeg faktisk skriver at han verken er mitt største idol, eller reagerer noe kraftigere enn andre her inne. Og blablabla var uansett bare det jeg fikk ut av ditt innlegg også ;) Haha...

Skrevet

Denne tråden beviser at Robbie har fått til det han vil! At folk skal legge merke til han! Uansett mening. Det fører til publisitet, og det treneger alle i showbiz.

:tunge1:

Skrevet
Denne tråden beviser at Robbie har fått til det han vil! At folk skal legge merke til han! Uansett mening. Det fører til publisitet, og det treneger alle i showbiz.

:tunge1:

:klappe:

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho: Nettopp! Han er så shallow at alt han trenger her i verden er oppmerksomhet!

Skrevet

:hoho: Nettopp! Han er så shallow at alt han trenger her i verden er oppmerksomhet!

For det gjør ingen andre artister..haha :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...