Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho: Nettopp! Han er så shallow at alt han trenger her i verden er oppmerksomhet!

For at kjendisene skal vedlikeholde kjendisstatusen, må de holde seg i søkelyset. En kjendis alle har en mening, om har lykkes med det fordi media fokuserer der responsen fra folket ligger. Oppslag i media= fokus på kjendisen som fører til salg av kjendisens produkter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jasså Einstein? Det at jeg misliker RW og annonserer det på KG fører vel ikke akkurat til at han tjener noe på det. :sjarmor: Eller, går du ut og kjøper et album til av ham bare fordi du synes synd på ham fordi jeg ikke liker ham? Knis! Jmf. ditt innlegg med at denne tråden er et bevis på at RW har fått det han vil..liksom :ler:

Skrevet
Jasså Einstein? Det at jeg misliker RW og annonserer det på KG fører vel ikke akkurat til at han tjener noe på det. :sjarmor: Eller' date=' går du ut og kjøper et album til av ham bare fordi du synes synd på ham fordi jeg ikke liker ham? Knis! Jmf. ditt innlegg med at denne tråden er et bevis på at RW har fått det han vil..liksom :ler:[/quote']

Poenget er at han klarer å skape oppmerksomhet- alle har en mening om han. Denne tråden beviser jo det. Og mediene setter søkelyset på de som vi interresserer oss for- på godt og vondt. Og du også må da forstå at de kjendisene som klarer å holde seg i søkelyset, ikke blir glemt av folk, og derfor selger bedre.

All publicity is good publicity!

Det finnes tusenvis av eksempler på det.

Skrevet
Så Robbie Williams på Senkveld. Han er nå en go'ing, søt og stemme og alt.

Men er han bare veldig avslappet og litt halvgæern, eller kan han ha vært rusa?

Det er mange artister som tar på seg slike roller,

for å gjøre det lettere å takle presset...

For de må jo gjennom det, skal se selge...

Være seg musikk eller seg selv som skuespiller...

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Poenget er at han klarer å skape oppmerksomhet- alle har en mening om han. Denne tråden beviser jo det. Og mediene setter søkelyset på de som vi interresserer oss for- på godt og vondt. Og du også må da forstå at de kjendisene som klarer å holde seg i søkelyset, ikke blir glemt av folk, og derfor selger bedre.

All publicity is good publicity!

Det finnes tusenvis av eksempler på det.

"All publicity is good publicity"-mantraet er heldigvis ikke utbredt blant de som søker fokus på det de faktisk presterer av kvalitet. Dette kalles integritet. For i det lengste løp er det kvalitet og ektehet som teller. Når RW passerer 40 har det nok kommet en arvtager for lengst. Hadde han skapt hysteri for annet enn bajaseriet sitt, så hadde han unngått det uunåelige i hans tilfelle: han vil bli en i mengden av "popstjerner" som var aktuelle for en periode. At det blir satt ut løse rykter om han av hans eget management bl.a., sier vel egentlig sitt til hvor avhengige de er av reaksjonene rundt ham, fordi RW bare er en "jaded popstar". Selvsagt, dersom RW endret atferd og ble det man kan kalle et "sivilisert intervjuobjekt", sluttet å flørte og gjøre seg til overdrevent etc, så ville mye av oppmerksomheten rundt hans person ha falmet. Mye av årsaken til hans suksess skyldes beint ut rykter og spekulasjoner som trigger folks nysgjerrighet. Og folk er som sauer, de følger flokken mer eller mindre ukritisk. Hvor blir det av det kunstneriske spør jeg.. Greit å høre på RW mens man tar oppvasken, dersom det tilfeldigvis spilles på radio. Men å engasjere seg i ekstatiske hyl - la seg sjarmere av noen som er like kalkulerende med sin sjarmoffansiv som en robot.. jeg sier bare "BÆÆ". :)

Skrevet

Ikveld er det uansett reprise på Senkveld. Klokken 00.45 for de som er interessert ;)

Skrevet

Da fikk jeg sett programmet jeg også,...Jøss for en "apekatt" han var i studio! Holder med dere som tror han var høy på noe (annet enn alkohol?),...

Fin er han uansett,... :sikle:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå fikk jeg også sett det.

Han er en utrolig entertainer! Liker humoren han har jeg da. Synes forøvrig at publikum var litt dødt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har sett finere.. Hva var det han svetta så mye for?

Skrevet

"All publicity is good publicity"-mantraet er heldigvis ikke utbredt blant de som søker fokus på det de faktisk presterer av kvalitet. Dette kalles integritet. For i det lengste løp er det kvalitet og ektehet som teller. Når RW passerer 40 har det nok kommet en arvtager for lengst. Hadde han skapt hysteri for annet enn bajaseriet sitt, så hadde han unngått det uunåelige i hans tilfelle: han vil bli en i mengden av "popstjerner" som var aktuelle for en periode. At det blir satt ut løse rykter om han av hans eget management bl.a., sier vel egentlig sitt til hvor avhengige de er av reaksjonene rundt ham, fordi RW bare er en "jaded popstar". Selvsagt, dersom RW endret atferd og ble det man kan kalle et "sivilisert intervjuobjekt", sluttet å flørte og gjøre seg til overdrevent etc, så ville mye av oppmerksomheten rundt hans person ha falmet. Mye av årsaken til hans suksess skyldes beint ut rykter og spekulasjoner som trigger folks nysgjerrighet. Og folk er som sauer, de følger flokken mer eller mindre ukritisk. Hvor blir det av det kunstneriske spør jeg.. Greit å høre på RW mens man tar oppvasken, dersom det tilfeldigvis spilles på radio. Men å engasjere seg i ekstatiske hyl - la seg sjarmere av noen som er like kalkulerende med sin sjarmoffansiv som en robot.. jeg sier bare "BÆÆ". :)

Syns han er en dyktig artist jeg. Og poenget mitt var at denne tråden beviser at han blir lagt merke til, så får det være opp til hvær og en hva inntrykk de har av han- mye delte meninger her :)

Og han vet nå å gå sine egne veier og. Det er ikke alle kommers artister som tør å gi ut ei plate med bare sonetter- mannen både gjorde det, og "overlevde".

Jeg tror nok ytterst få av de som liker robbie som har lagt inn innlegg her er fans av den "hylende typen". Jeg liker mannen, og musikken hans, men det får meg ikke til å oppføre meg som en ekstatisk 14 åring på Backstreetboys konsert :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, han knabbet gode gamle klassikere til sangere han ikke engang visste hvem var. Forsøkte vel å skaffe seg mer cred. :roll:

Skrevet
Ja' date=' han knabbet gode gamle klassikere til sangere han ikke engang visste hvem var. Forsøkte vel å skaffe seg mer cred. :roll:[/quote']

Visste han ikke det? Har han fortalt deg det selv kanskje?

Skrevet
Ja' date=' han knabbet gode gamle klassikere til sangere han ikke engang visste hvem var. Forsøkte vel å skaffe seg mer cred. :roll:[/quote']

Eksempelvis?

Skrevet

Veldig personlig og intim dokumentar om RW

på TV2 fredag klokken 20 :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Eh ja, trodde dette var ganske godt kjent. Under innspillingen av låtene så visste han ved flere anledninger fortsatt ikke hvem som hadde laget/sunget originalversjonene.. Og dette lo han av..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre hvilke låter han ikke husket? Poenget skulle være ganske klart å ta uansett.

Skrevet

Eh ja, trodde dette var ganske godt kjent. Under innspillingen av låtene så visste han ved flere anledninger fortsatt ikke hvem som hadde laget/sunget originalversjonene.. Og dette lo han av..

Av ren nysgjerrighet. Hvs du misliker Robbie så mye, hvorfor i allverden gidder du å kaste bort tid på å se intervjuer ol. av han?

Gjest Anonymous
Skrevet

Av ren nysgjerrighet. Hvs du misliker Robbie så mye, hvorfor i allverden gidder du å kaste bort tid på å se intervjuer ol. av han?

Ikke så lett å unngå ham, han er jo overalt, som du selv påpeker :ler: Tar nå ikke så mye av tiden min forøvrig, tror det klippet varte i mindre enn 5 mins :tunge1:

Skrevet

Ikke så lett å unngå ham, han er jo overalt, som du selv påpeker :ler: Tar nå ikke så mye av tiden min forøvrig, tror det klippet varte i mindre enn 5 mins :tunge1:

Jeg bare undres over at han ikke husker, for som RW-fan, så burde jeg jo vite dette.. Dette har jeg nemlig ikke fått med meg.. Selv er jeg en enda større Frank Sinatra fan -og han dedikerte som sagt den ene cd'en m/Sinatra sanger nettopp til Sinatra..

Jeg lurer på hvem andre sanger du da sikter til? For han har ikke laget så mange cover-låter, med unntak av Sinatra selvsagt.Og ikke bare er jeg nysgjerrig, men jeg liker også påstander som blir begrunnet. Hittil har du ikke vært villig til å komme med eksempel, jeg ser jeg derfor på din påstand som useriøs.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...