Gå til innhold

Robbie på Senkveld


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Ehh, WRONG! :tunge1:

Jeg er:

Jente

22

Vet å skille vinnere fra tapere! Og RW er taper deluxe!

Når det gjelder staving er det visstnok slik at han har dysleksi, noe som ikke har noe med intelligens å gjøre, ei heller med ADHD.

Dessuten, mannen har mer eller mindre vært kjendis halvparten av sitt liv nå... Det gjør vel sikkert sitt med hvordan man er, og hvordan man "oppfører" seg, i hvert fall når man er så ung. Han var vel omtrent 16 da Take That ble store, og nå er han 30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Robbie har jo sluttet å drikke/dope seg så vidt jeg har fått med meg.

Jeg liker ikke musikken hans, men må innrømme at han er utrolig dyktig på jobben som underholder. Faktisk en av de beste.

Tror ikke han var påvirket. Tror bare han er proff og vet hva publikum vil ha. Og han leverer jo. Jeg syntes hvertfall det var utrolig festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han var påvirket. Tror bare han er proff og vet hva publikum vil ha. Og han leverer jo. Jeg syntes hvertfall det var utrolig festlig.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilkårlig om han "hadde noe innabords" eller ikke er han en entertainer uten like. Han vet så utrolig godt hva publikum vil ha, og han gir dem det. Mannen er jo bare utrolig dyktig til å gjøre jobben sin (og man kan dessverre ikke si det samme om alle som er i hans bransje).

Karisma/utstråling, kall det hva man vil, å se på han er iallfall ikke kjedelig.

Syns han hadde et bra svar på hvorfor han bodde i USA også (nå står det helt stille så husker ikke hvor han bor), men det var pga været og ikke minst det at folk var så overfladiske der og han trivdes godt blant sine egne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så bra for deg da at du vet bedre enn alle oss andre på denne tråden. Hvor du har lært deg å skille vinnere fra tapere da? På Jerry Springer show??

:ler:

Vet knapt hva Jerry Springer-show er jeg. Men om jeg vet bedre enn alle dere andre i denne tråden er vel helt irrelevant. Poenget er at RW bare er en helt vanlig gutt som har hatt en uvanlig dose med flaks. Han er ikke oppsiktevekkende på noen som helst måte i mine øyne. De fleste med litt gangsyn vil neppe ha noe problemer med å innse at han bare er et eneste stort pr-stunt, hele fyren. Finnes jo så utrolig mange mannlige musikere som er både kjekkere og dyktigere enn den apekatten der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at RW bare er en helt vanlig gutt som har hatt en uvanlig dose med flaks. Han er ikke oppsiktevekkende på noen som helst måte i mine øyne. De fleste med litt gangsyn vil neppe ha noe problemer med å innse at han bare er et eneste stort pr-stunt' date=' hele fyren. Finnes jo så utrolig mange mannlige musikere som er både kjekkere og dyktigere enn den apekatten der. :P[/quote']

Hans enorme flaks har vel også basert seg på at han har tatt de sjansene han har fått, og nettopp det at han er dyktig til å gjøre jobben sin som så mange av oss har påpekt.

Enkelt forklart: han lever av at mennesker vil se på han og høre på musikken hans. Derav gjør han ting som skal får flere til å gjøre det. Slik at han fortsatt kan leve av det!! Klart det er mennesker med større stemme enn det han har, og helt sikkert mange som fra personers subjektive vinkling er penere å se på. Men hvorfor er det i denne sammenhengen et problem at andre mennesker lot seg underholde av å se Robbie Williams på TV!? Du vet høyst sannsynlig veldig godt hvor av-knappen på din TV er, antageligvis vet du også hvordan man unngår å lese tråder på KG (gjennom å ikke klikke inn på de). Slik sett kan du skåne deg selv for utrolige mengder av informasjon om ting/mennesker etc du ikke selv føler noe for å like.

Et eksempel i forhold til overstående: jeg syns ikke Dorthe Skappel gjør en god figur på TV, ergo ser jeg _ikke_ på "God kveld Norge" og prøver også i stor grad å unngå alle andre programmer der hun deltar. Og om det dukker opp en tråd her som sier: "Dorthe Skappel på TV i går" så bare leser jeg den ikke. Gjett om det sparer meg for mye bryderi da du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Opplysningsarbeid om av-knapper på TV`n? Unngåelse av RW-tråder på KG? :hoho:

RW-tilhengere plagere meg generelt svært lite, da samtlige i min venninnekrets har bedre smak enn som så. Hva som skrives på nettet er nok så fjernt fra å påvirke meg negativt som overhodet mulig. Her i denne tråden er det vel helst DU som plages, siden du ser deg nødt til å skrive et slikt innlegg..hehe.

Tipper du befant deg i litt av et dillemma når Dorthe intervjuet RW!! :hoho:

RW fikk innpass til kjendistilværelsen ved ren skjær flaks, som ablegøye-mann i Take That. Han er intet mer enn en middelmådig sanger. Han har et gedigent støtteapparat rundt seg som han kommanderer i øst og vest på en skikkelig usmakelig måte. Men det er vel også en av "bivirkningene" av å ha vært i rampelyset såpass lenge. . Jeg tipper heller at det har noe med hans personlighet å gjøre. Han mer simpelthen ufordragelig.

Men for all del - digg RW av hjertets lyst. Drøm om at hans askepott-sko skal passe foten din. Men jeg vil poengtere at det finnes de som ikke lar seg lure av det "her er det ingen hjemme"-blikket hans, og som har litt mer avansert smak også når det gjelder musikk. For RW ER trash! Eurotrash kan man vel halle ham! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men for all del - digg RW av hjertets lyst. Drøm om at hans askepott-sko skal passe foten din. Men jeg vil poengtere at det finnes de som ikke lar seg lure av det "her er det ingen hjemme"-blikket hans, og som har litt mer avansert smak også når det gjelder musikk. For RW ER trash! Eurotrash kan man vel halle ham! :ler:

Først vil jeg si at jeg er enig med deg i at RW er trash, men det er da vel heller ikke så mange her inne som ser på mannen som noe annet enn en underholder? Mange hører på musikk mest fordi det gjør dem i godt humør, vi er faktisk bare et fåtall som setter oss grundig inn i hva som er bra og mindre bra ut fra musikkhistorisk perskpektiv, feks. Og hva så?

Folk lar seg også glede av sex appealen hans (som ikke JEG klarer helt å se, men smaken er forskjellig. Selv blir jeg på knærne når jeg ser Gael Bernal, men bruker virkelig ikke mye tid på å håpe at det kan bli han og meg, liksom), men regner med de fleste skjønnner helt av seg selv at det ikke er noe å drømme seriøst om. Ergo er det kanskje ikke så stort behov for å opplyse folk om hvor teite de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for all del - digg RW av hjertets lyst. Drøm om at hans askepott-sko skal passe foten din. Men jeg vil poengtere at det finnes de som ikke lar seg lure av det "her er det ingen hjemme"-blikket hans' date=' og som har litt mer avansert smak også når det gjelder musikk. For RW ER trash! Eurotrash kan man vel halle ham! :ler:[/quote']

Du er i din fulle rett til å ha din mening, men vi andre kan også ha våre meninger - og selv om disse ikke samsvarer med dine, trenger ikke det nødvendigvis å bety at vi gjør nøyaktig motsatt av deg (forakte/hate - elske). Mange her har rett og slett påpekt at vi oppfatter ham til å gjøre jobben sin godt. Syns Linselus beskrev det bra:

- og dette er han dyktig på. Han kan entertainment. Det er det sikkert mange som kan være enig i, uavhengig av om de liker musikken hans eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Først vil jeg si at jeg er enig med deg i at RW er trash, men det er da vel heller ikke så mange her inne som ser på mannen som noe annet enn en underholder? Mange hører på musikk mest fordi det gjør dem i godt humør, vi er faktisk bare et fåtall som setter oss grundig inn i hva som er bra og mindre bra ut fra musikkhistorisk perskpektiv, feks. Og hva så?

Folk lar seg også glede av sex appealen hans (som ikke JEG klarer helt å se, men smaken er forskjellig. Selv blir jeg på knærne når jeg ser Gael Bernal, men bruker virkelig ikke mye tid på å håpe at det kan bli han og meg, liksom), men regner med de fleste skjønnner helt av seg selv at det ikke er noe å drømme seriøst om. Ergo er det kanskje ikke så stort behov for å opplyse folk om hvor teite de er.

Bra du er enig, selv om jeg egentlig ikke bryr meg ;) Har heller ikke henvendt meg til deg om at du bruker tid på å fantasere om kjendiser du liker, men fint at du forteller om at du ikke gjør det, og ergo automatisk går ut ifra at andre heller ikke gjør det :wink: Hva de fleste skjønner/ikke skjønner ang. RW sine framstøt ovenfor kvinnelige (og mannlige..) fans, aner jeg ikke. Men vil nok tro at når man skriker og hyler av full hals, med høy dåne-frekvens, og skriver i ulike forum at RW er sååå bra *sikle sikle*, så er det ikke bare noen av låtene hans man digger. Jeg synes ikke han har gjort seg fortjent til denne oppmerksomheten, men RW-bølgen er vel kanskje først og fremst medie-skapt, og fremkaller suggesjon av uante dimensjoner. Tipper at det var endel som sendte inn bilde i håp om å få delta på denne festen han skal holde, for å finne en midlertidig kone for jula! Synes det går litt over alle støvleskaft når man engasjerer seg på den måten.

Hvor har du dette fra: "å sette seg grundig inn i hva som er bra/ikke bra mht. et musikkhistorisk perspektiv"?? Det skal vel ikke så mye til for, selv på VG-lista, å finne artister som presterer bedre enn RW.

Og til Levin:

Ja, han gjør vel "jobben" sin med å rundlure folk veldig godt. Sitter alltid igjen med en ekkel magefølelse når jeg ser/leser om RW. Har sett dokumentarer om han, hvor han var skikkelig frekk og ufin mot folk som arbeidet for ham. Lett å ta på seg en klovne-nese når man er foran kamera og få folk med på notene.. Er han en så god entertainer som alle skal ha det til? Han spiller jo bare på det sex-imaget sitt. Men sex selger og folk er lettlurte, ergo vil det alltid være håp for amøber som RW. EOD

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han gjør vel "jobben" sin med å rundlure folk veldig godt. Sitter alltid igjen med en ekkel magefølelse når jeg ser/leser om RW. Har sett dokumentarer om han, hvor han var skikkelig frekk og ufin mot folk som arbeidet for ham. Lett å ta på seg en klovne-nese når man er foran kamera og få folk med på notene.. Er han en så god entertainer som alle skal ha det til? Han spiller jo bare på det sex-imaget sitt. Men sex selger og folk er lettlurte, ergo vil det alltid være håp for amøber som RW. EOD

:)

Da antar jeg du har samme syn på de fleste andre artister, de gjør vel nøyaktig det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det blir nok bare med antagelsene :wink: RW stiller i en særklasse sånn sett, kjører den helt ut for det det er verdt. Men ingenting varer evig, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bra du er enig, selv om jeg egentlig ikke bryr meg ;) Har heller ikke henvendt meg til deg om at du bruker tid på å fantasere om kjendiser du liker, men fint at du forteller om at du ikke gjør det, og ergo automatisk går ut ifra at andre heller ikke gjør det :wink: Hva de fleste skjønner/ikke skjønner ang. RW sine framstøt ovenfor kvinnelige (og mannlige..) fans, aner jeg ikke. Men vil nok tro at når man skriker og hyler av full hals, med høy dåne-frekvens, og skriver i ulike forum at RW er sååå bra *sikle sikle*, så er det ikke bare noen av låtene hans man digger. Jeg synes ikke han har gjort seg fortjent til denne oppmerksomheten, men RW-bølgen er vel kanskje først og fremst medie-skapt, og fremkaller suggesjon av uante dimensjoner. Tipper at det var endel som sendte inn bilde i håp om å få delta på denne festen han skal holde, for å finne en midlertidig kone for jula! Synes det går litt over alle støvleskaft når man engasjerer seg på den måten.

Problemet DITT er nok at du bruker ganske mye tid og engasjement på å mislike en artist du like gjerne kunne latt være å forholde deg til.

Moderne popkultur dreier seg selvsagt om mer enn musikken - det er det som er entertainmentindustri. Jeg har heller ikke forståelse for hvordan folk kan gå bananas for en artist; besvime, hyle osv og trolig ikke få med seg den mye omtalte musikken fordi man er i transe. Greit nok. Jeg skjønner det ikke fordi jeg selv (uinteressante lille menneske) ikke er typen til å trives i mengder og folkemasser, hverken smaksmessig eller fysisk. Men andre har åpenbart glede av dette.

Og når det gjelder andre artister på vg-lista vil jeg tro at en god del bruker samme markedsstrategier som herr Williams, mer eller mindre utagerende og vellykket. Herregud - Morten Abel har ikke hatt bedre rykte for dameomgangen sin han enn Ribbie williams, det foregår bare i en mindre skala.

Du bør skille mellom mer generelt ufine strategier innen entertainment og personlig vendetta mot EN artist. Men kanskje du gjør det? Skal jo ikke undervurdere DEG selv om du kanskje undervurderer fansens evne til å tenke noen få selvstendige tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Robbie er bare herlig :-) Godt mulig han var rusa på noe, tenkte tanken jeg og. Men synes uansett han bare var herlig.

Er ikke så mange som kan spille den rollen han gjør (om han spiller eller er sånn vet jeg ikke) uten å bare virke tåpelig.

Syns dessuten han synger ganske bra live, er ikke alle artister som gjør det. (det med de åtti sigarettene om dagen kan umulig stemme, da hadde han vel ikke hatt noen sangstemme igjen i det hele tatt :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Problemet DITT er nok at du bruker ganske mye tid og engasjement på å mislike en artist du like gjerne kunne latt være å forholde deg til.

Moderne popkultur dreier seg selvsagt om mer enn musikken - det er det som er entertainmentindustri. Jeg har heller ikke forståelse for hvordan folk kan gå bananas for en artist; besvime, hyle osv og trolig ikke få med seg den mye omtalte musikken fordi man er i transe. Greit nok. Jeg skjønner det ikke fordi jeg selv (uinteressante lille menneske) ikke er typen til å trives i mengder og folkemasser, hverken smaksmessig eller fysisk. Men andre har åpenbart glede av dette.

Og når det gjelder andre artister på vg-lista vil jeg tro at en god del bruker samme markedsstrategier som herr Williams, mer eller mindre utagerende og vellykket. Herregud - Morten Abel har ikke hatt bedre rykte for dameomgangen sin han enn Ribbie williams, det foregår bare i en mindre skala.

Du bør skille mellom mer generelt ufine strategier innen entertainment og personlig vendetta mot EN artist. Men kanskje du gjør det? Skal jo ikke undervurdere DEG selv om du kanskje undervurderer fansens evne til å tenke noen få selvstendige tanker.

Hehe, skal du fortelle meg hva jeg bør bruke/ikke bruke mye energi på også nå da? :sjarmor: Det er fint mulig å forholde seg til RW på en annen måte enn å delta i svermeriet rundt ham. Eller er f.eks. denne tråden kun forbeholdt RW-tilhengere? Isåfall, hva gjør du her? Klart jeg deler mine kritiske synspunkter rundt denne figuren uten at jeg ser noe galt i det selv, og skjønner ikke hvorfor andre skal reagere på det heller. Her diskuterer jeg vel ikke mest RW, men forsøker å forstå hvorfor du bruker så mye energi på å få meg til å IKKE diskutere RW! :ler:

Så du nevner Morten Abel..Morten Abel er jo musiker av en høy rang, han skriver låtene sine selv, spiller flere instrumenter (RW kan vel knapt èn akkord på kassagitaren). Han entret denne arenaen i form av en band-sammenheng som nok har langt mer cred enn boyband-sjangeren. At han nå har passert de 40, og på en litt krampeaktig måte forsøker å komme seg gjennom krisa ved å dra damer, er noe jeg har litt mer forståelse for, enn RW sin kyniske, kalkulerende strategi. RW har neppe samme tyngde musikalsk sett som herr Abel, det tror jeg de fleste vil samtykke i. Så litt dårlig sammenligning der altså..

Ja, popkulturen er blasert og sexfiksert, det har den vært lenge og det kommer sikkert til å vedvare i større eller mindre grad. Men det er da ikke dermed sagt at man skal resignere ift. til det og la være å kritisere? Det er jo pengeindustri, og de som virkelig har noe å bidra med blir satt i skyggen av mindre talentfulle.. Tragisk! Og hvorfor ikke kritisere den som er synonymt med all dritten popindustrien representerer? Du får nok bare avfinne deg med at jeg ikke liker RW, og jeg er ikke redd for å si det.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet knapt hva Jerry Springer-show er jeg. Men om jeg vet bedre enn alle dere andre i denne tråden er vel helt irrelevant. Poenget er at RW bare er en helt vanlig gutt som har hatt en uvanlig dose med flaks. Han er ikke oppsiktevekkende på noen som helst måte i mine øyne. De fleste med litt gangsyn vil neppe ha noe problemer med å innse at han bare er et eneste stort pr-stunt, hele fyren. Finnes jo så utrolig mange mannlige musikere som er både kjekkere og dyktigere enn den apekatten der. :P

Det som gjør at jeg er totalt svak for han er utstrålingen, og øynene. Han har pene øyne, og ikke minst et glimt i dem som gjør at de kiler i magen min :) Skal ikke si at han er den mest billedskjønne av kjendisene, men de som er helt perfekte er liksom ikke like spennende syns nå jeg ihvertfall. jeg liker særheten hans. Vet at han er litt gal, og tror han er litt ødelagt av tidligere misbruk, men jeg er tiltrukket av han fysisk. Kunne ikke tenkt meg å bli mrs.Robbie Williams, men hadde ikke takket nei til en natt med han :wink:

Og så liker jeg musikken hans. han er ikke verdens beste sanger, men synger nå bedre enn komers gjennomsnittet. Sangene er fine, og med dagens teknologi er det ikke noe å si på stemmen på plata ihvertfall (og så synger han bedre live ann mange andre artister).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

ok.. Men synes du det er noe tiltrekkende med fyrer som åpenbart er selvdiggere? Jeg mister iallefall interessen tvert av sånne typer. Det er jo klart at han, med all bekreftelsen han får, også har et enormt stort ego. Mener.. å arrangere partys i ulike land ved å oppfordre jenter til å sende inn passbilder av seg selv, hvor de peneste får lov til å delta, som en måte å finne drømmedama på? Det er jo rimelig..skrudd.. Han strekker det hele kvalmende langt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. Men synes du det er noe tiltrekkende med fyrer som åpenbart er selvdiggere? Jeg mister iallefall interessen tvert av sånne typer. Det er jo klart at han' date=' med all bekreftelsen han får, også har et enormt stort ego. Mener.. å arrangere partys i ulike land ved å oppfordre jenter til å sende inn passbilder av seg selv, hvor de peneste får lov til å delta, som en måte å finne drømmedama på? Det er jo rimelig..skrudd.. Han strekker det hele kvalmende langt synes jeg.[/quote']

Det viste seg at det ikke stemte allikevel. Mange jenter sente passfoto, men de som var på festen var ikke passfotodamer men norske kjendiser. Robbie er en entertainer, og han vet å spille på det. Syns han er veldig morso, og har godt med selvironi. Tror nå egentlig de fleste stjerner digger seg selv. Men de viser det på forskjm måte. Noen er veldig arrogante. Og hva tror du det gjør med deg når damene kaster seg over deg? Kan liksom ikke sammenligne han med mannen i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er altås klar over at RW er en selvdigger, men allikevel ville du hatt en natt med ham? :o Tror det er større mulighet for en bra natt med en typisk "mannen i gata" da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altås klar over at RW er en selvdigger' date=' men allikevel ville du hatt en natt med ham? :o Tror det er større mulighet for en bra natt med en typisk "mannen i gata" da ja.[/quote']

For å si det sånn, så gjør jeg ikke noe for å fremme ønsket om en natt med han. Liker han, og særheten hans jeg. Og er langt fra den eneste. Men er ingen groupie.

har min egen mannen i gata, og vi har det bra sammen.

Robbie er bare min "lov å være utro med kjendis" (du har sikkert sett Friends). Men tror nok det er større sjanse for at griser flyr enn at jeg havner i seng med robbie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...