Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Så Robbie Williams på Senkveld. Han er nå en go'ing, søt og stemme og alt.

Men er han bare veldig avslappet og litt halvgæern, eller kan han ha vært rusa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er litt smårar etter å ha brukt stoff før. Litt sånn som Ossy, bare ikke i så sterk grad. Men det kan jo tenkes at han hadde et par glass med noe sterkere enn vann innabords da :ler:

Skrevet

Lurte litt på det jeg og, men han hadde sikkert varmet opp til den o'store festen han skal ha i kveld :ler: Synes han er skjønn jeg :-D

Gjest MetteMor
Skrevet

FOR ET SAMMENTREFF!

Jeg var sikker på at han måtte være full! :ler:

Det kan vel ikke være tilfeldig at alle oss har observert det samme?? Jeg mener, han var ikke bare "litt gær`n," men sånn som man pleier å være etter et par glass for mye! Alle vet jo hvordan fulle folk ser ut. Jeg synes Robbie så full ut.

Men det kan jo være at han bare er sånn. Men det har jeg vanskelig for å tro. Ja, han er alltid på flørter`n og han er sjarmerende pikenes jens, men altså... han så dritings ut, unnskyld meg....

Skrevet

Jeg tror bare han er sånn. Har sett mange intervjuer og han liker å tøyse litt. Så jo hvordan han var med Dorthe Skappel en stund tilbake :ler:

Skrevet

...en skikkelig sjarmklomp!

Sjarmerer meg gang på gang, iallefall i kveld... Sukk... :oops:

Skrevet

:ler: Han var nå innmari søt da. Og egentlig morsom også. he he

Gjest Anonymous
Skrevet

Slesk fyr!! Fatter ikke at noen kan la seg sjarmere av et slikt ADHD-tilfelle som knapt klarer å stave navnet sitt riktig :ler:

Skrevet

han er lekker!!! men i dag syns jeg han virket litt sløv, nesten pinlig. Og hva var det med det vannsølet? *flaut* Men lekker er han :)

Skrevet
Slesk fyr!! Fatter ikke at noen kan la seg sjarmere av et slikt ADHD-tilfelle som knapt klarer å stave navnet sitt riktig :ler:

Skal vi sjå......Du er:

Mann

Ca 30

Misunnelig ;)

Gjest LoisLane
Skrevet

Så dere jentene blant publikum som siklet (det kunne vært meg :wink: )?

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Ehh, WRONG! :tunge1:

Jeg er:

Jente

22

Vet å skille vinnere fra tapere! Og RW er taper deluxe!

Skrevet

Hot fyr, men definitivt high på ett eller annet i går... og det var ikke kveld da opptaket ble gjort - det ble gjort i går ettermiddag, og så mye festing før den tid var det vel ikke....

Skrevet
Ehh, WRONG! :tunge1:

Jeg er:

Jente

22

Vet å skille vinnere fra tapere! Og RW er taper deluxe!

Så bra for deg da at du vet bedre enn alle oss andre på denne tråden. Hvor du har lært deg å skille vinnere fra tapere da? På Jerry Springer show??

Skrevet

Syns det var veldig morsom å se RW på Senkveld i går. Gutten er ikke kjekk men duverden for en utstråling og karisma han har. Enig at det vannsølet ble litt teit.....

Men at han var full.....syns det stort sett er den samme RW vi ser i alle intervjuer...litt smågal og veldig på flørter'n. Og sist men ikke minst - han er en veldig dyktig sanger!

Skrevet

Den mannen er en sjarmør uten like. Jeg lo og lo i går kveld. Kjekk er han også, hadde det bare ikke vært for alle de grusomme tatoveringene *sukk* :hjerter:

Skrevet

Musikken hans er Ok, så lenge jeg slipper å se ham! Han minner meg altfor mye om eks`n, samme slørete blikk når han ikke var helt edru....

Gjest Moonshadow
Skrevet

Han hadde nok tatt ett par striper rett før han gikk på. Det vistes utrolig godt.

Men deilig er han uansett 8)

Gjest Anonymous
Skrevet
Musikken hans er Ok, så lenge jeg slipper å se ham! Han minner meg altfor mye om eks`n, samme slørete blikk når han ikke var helt edru....

Hm. Han likner visst på kjæresten min. Kanskje jeg gjenbruker din? Har ikke sett så mye på Robbie, da, synes han har skumle øyne (og de likner ikke sååå mye å kjærestens øyne..) og liker ikke stilen.

At han ikke var edru/nykter overrasker meg ikke - det var han ikke sist jeg så han på norsk tv heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...