Gjest CecilieX Skrevet 4. desember 2016 #1921 Skrevet 4. desember 2016 Joda, man kan sikkert le litt av dette med lesere som gråter, men jeg synes det er betenkelig at voksne mennesker blir så følelsesmessig engasjert i et menneske de ikke kjenner. Dette er jo en villet strategi fra bloggeren sin side, nettopp fordi de da lettere kan selge inn ulike produkter. Det er den følelsesmessig investerte på den ene siden og den selgende bloggeren på den andre. Ja, og så annonsørene da, som spekulerer i å låne av forholdet mellom blogger og leser til å selge produkter.
gretchenlowell Skrevet 11. desember 2016 #1922 Skrevet 11. desember 2016 Noen som har en oppdatering på hva som skjer hos den damen for tiden? Orker ikke klikke meg inn å sponse henne men om noen har vært innom gi gjerne et kort sammendrag 1
BeverTramp Skrevet 11. desember 2016 #1923 Skrevet 11. desember 2016 Hun har motet seg opp til å fortelle barna at hun har funnet en hun liker (igjen ). datteren forteller at mannen heter det samme, og er fra samme land, som faren til en venninne (dette er sinnsykt iflg bloggen). barnet synes det var ok. det var enden på den potensielt dramtiske visa. 14
fjær Skrevet 11. desember 2016 #1924 Skrevet 11. desember 2016 2 minutter siden, BeverTramp skrev: Hun har motet seg opp til å fortelle barna at hun har funnet en hun liker (igjen ). datteren forteller at mannen heter det samme, og er fra samme land, som faren til en venninne (dette er sinnsykt iflg bloggen). barnet synes det var ok. det var enden på den potensielt dramtiske visa. seriøst? "drama" fordi det finnes en annen mann med samme navn?!! ingenting er for lite.. Selv har jeg hatt voldsomt drama her hjemme for jeg hadde ikke trodd vi skulle spise så mye til middag!! 13
gretchenlowell Skrevet 11. desember 2016 #1925 Skrevet 11. desember 2016 Jeg har med andre ord ikke gått glipp av noe 4
KaraThrace Skrevet 11. desember 2016 #1926 Skrevet 11. desember 2016 (endret) Nei, altså, hun har jo funnet en mann da. Og det er nøyaktig SYV dager siden Anne Brith bedyrte "Jeg hadde et krav. Aldri mer en fra et annet land. Jeg har vært der og vet hvor vanskelig det kan være." Nå er riktignok ikke Sverige så veldig langt unna Norge, både kulturelt og geografisk, men jeg blir bare så pottelei av at ALT den der dama sier må tas med et hav av salt. Edit:Må bare legge til her at når alt kommer til alt så er nå Nederland heller ikke så langt unna Norge, både kulturelt og geografisk, om det påstås at Sverige og Nederland er SÅÅ forskjellig at det legitimerer hennes utsagn. Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 31. desember 2016 av Edie 16
Bringebæret Skrevet 11. desember 2016 #1927 Skrevet 11. desember 2016 Hun har jo prøvd å fiske etter oppmerksomhet på snap i flere uker nå. Desperat er hun. 5
Viking-girl Skrevet 11. desember 2016 #1928 Skrevet 11. desember 2016 I november skulle hun kutte ut menn og dating. Det er 11.des og hun har allerede vært på 3 dagers hyttetur med den nye kjærligheten. På snap i dag skrev hun at hun måtte fortelle barna om dette snart. Hun og han bakte brød sammen til frokost i dag.. Hun ligger jammen ikke på latsida når det gjelder menn!!! 19
Kollontaj Skrevet 11. desember 2016 #1929 Skrevet 11. desember 2016 Tror bloggere har et annet forhold til både tid og sannhet enn oss vanlige dødelige. 25
Hjärtat Skrevet 12. desember 2016 #1931 Skrevet 12. desember 2016 (endret) 21 timer siden, MartheC skrev: Noen som har en oppdatering på hva som skjer hos den damen for tiden? Orker ikke klikke meg inn å sponse henne men om noen har vært innom gi gjerne et kort sammendrag Hun har fortalt til sine håpefulle at hun har truffet en type hun liker. Og en av det syntes det var helt SINNSYKT... (clickbait) ... at den nye flammen het det samme og var fra samme land som faren til ei klassevenninne. Så ikke før etter jeg hadde postet denne at det allerede var fortalt. Men pytt pytt. Endret 12. desember 2016 av Hjärtat 13
gretchenlowell Skrevet 12. desember 2016 #1932 Skrevet 12. desember 2016 42 minutter siden, Hjärtat skrev: Hun har fortalt til sine håpefulle at hun har truffet en type hun liker. Og en av det syntes det var helt SINNSYKT... (clickbait) ... at den nye flammen het det samme og var fra samme land som faren til ei klassevenninne. Så ikke før etter jeg hadde postet denne at det allerede var fortalt. Men pytt pytt. Treffer ikke hun nye flammer hele tiden? Den dama har jo et mer aktivt datingliv som 4 barnsmor i 40(?) årene enn det jeg hadde som ung, fresh barnløs 19
Viking-girl Skrevet 13. desember 2016 #1933 Skrevet 13. desember 2016 (endret) Bare i år så har hun vært forlovet og brutt forlovelsen, vært på diverse turer med diverse menn samt datet 30-40 menn i følge henne selv. Dama blir 42 og det går så fort i svingene ang menn at jeg blir helt svimmel!! Så disse motsigende innleggene, der hun i midten på november skulle la menn være og kun ha fokus på seg selv og ungene. I begynnelsen på desember reiste hun på 3 dagers hyttetur med en svensk mann, han som nå barna er blitt informert om.... Har en gutt i fjerde klasse der de bytter på å være "kjærester" med jentene. AB går disse fjerdeklassingene en HØY GANG!! Hun påstår sågar at et forhold ikke starter med en date! Da undrer jeg meg hvorfor hun skryter av å ha vært på 30-40 dater i år, hvis ikke hensikten er å finne en partner? Hvorfor gå på date ellers? Hun sammenligner seg selv med hovedpersonen i disse Callender Girl bøkene... I korte trekk prostituerer denne hovedpersonen seg for å få råd til medisinsk behandling til et familiemedlem. Er det da å lese gjennom linjene at AB prostituerer seg, for å sette det på spissen? Hun har hvertfall ingen hemninger når det gjelder å utlevere seg selv på blogg, snap, fb, insta osv Hun bør ta seg en bolle! (Som hun har bedt kritiske blogglesere om å gjøre) å roe seg kraftig på mannfolkfronten!! Her i byen ville vi sagt løs på tråden. Vet ikke hvilket ord de bruker for sådan oppførsel i Mosjøen eller Sørumsand. Det er hvertfall et skremmende "forbruk" av menn! Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 14. desember 2016 av Edie Skrivefeil 23
FruJohansen Skrevet 13. desember 2016 #1934 Skrevet 13. desember 2016 Nå har hun senere dementert (og slettet) kommentaren der hun nevnte de 30 -40 mennene hun har datet i løpet av året. Det var bare en spøk. Så det må vi nesten ta høyde for... 6
Gjest Ravna Skrevet 13. desember 2016 #1935 Skrevet 13. desember 2016 (endret) Hvem?? Endret 13. desember 2016 av Ravna
Valetta Skrevet 14. desember 2016 #1936 Skrevet 14. desember 2016 Ja det var rette ræva som feis :LOOOOL: 3
Edie Skrevet 14. desember 2016 #1937 Skrevet 14. desember 2016 Ryddet for omtale av barn, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
foreveralone Skrevet 16. desember 2016 #1938 Skrevet 16. desember 2016 Må bare si at den marengskransekaka hun lagde var et kunstverk
Veslefrikk Skrevet 16. desember 2016 #1939 Skrevet 16. desember 2016 2 timer siden, foreveralone skrev: Må bare si at den marengskransekaka hun lagde var et kunstverk Jo, men den er ikke akkurat lett å spise. Kransekake som er overfylt med marengs og mye annet. Men fin å se på det var den. 2
Kollontaj Skrevet 17. desember 2016 #1940 Skrevet 17. desember 2016 Hva en blogger gjør på privaten angår ikke leserne, men kunne de bare slutte med å utbrodere dette for hele verden, ville det vært fint. Sukk. 5
Fremhevede innlegg