Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, halvehimmelen skrev:
 

Problemet er at ikke alle får dette med seg før de inngår samarbeid. I tillegg kan jeg tenke meg at AB kommer med allslags forklaringer.

🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Loffeliten

Det forundrer meg dersom managementet hennes (Adsales, er det ikke?) ikke vil ta en "liten prat" med Anne Brith. Nå er det jo ingen tvil om at managementet er klar over situasjonene som har oppstått, og da er det litt av en sjanse å ta dersom de fortsetter å selge henne inn hos ymse annonsører når hun framstår tydelig ustabil og uten impulskontroll. 

Jeg håper og tror at dette får store konsekvenser for bloggeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over at det kritiske svaret på Facebooksiden hennes står ennå.. under innlegget om At Erik har flytta inn. 

Endret av Kosetosta
Feil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kosetosta skrev:
 

Imponert over at det kritiske svaret på Facebooksiden hennes står ennå.. under innlegget om At Erik har flytta inn. 

Jeg registrererte at en person trodde at innlegget dreide seg om å promotere egen blogg... Eh, ja 🤯

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:
 

Jeg registrererte at en person trodde at innlegget dreide seg om å promotere egen blogg... Eh, ja 🤯

Ja så det, en skikkelig AB fan med AB-briller på 😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kosetosta skrev:
 

Ja så det, en skikkelig AB fan med AB-briller på 😳

Fantastisk.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Aricia skrev:
 

Jeg forstår det som at hun mener å utsette kritikerne for det samme som de utsetter henne for. Når noen kontakter annonsørene hennes, kontakter hun vedkommendes arbeidsgiver, for å ta igjen med samme mynt.

At det ikke er sammenlignbart er jo åpenbart. Særlig når det hun påstår at kritikeren har gjort overfor vedkommendes arbeidsgiver er ren løgn, mens det Anne Brith selv gjør ligger offentlig tilgjengelig for alle i hennes kommersielle blogg, og dermed burde være noe hennes oppdragsgivere var svært informerte om før de inngikk kontrakter med henne.

Hvis hun mener at det kritikerne sier at hun skriver i bloggen sin er løgn, er det jo verdens enkleste ting å tilbakevise dersom annonsører reagerer negativt på mailer de får. Når hun derimot reagerer med bisarre "motangrep" og trusler om politianmeldelse må det jo bety at kritikken var vanskelig å tilbakevise, og at alt som er igjen er å ty til rene terrormetoder.

 

Utrolig godt poeng.  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kosetosta skrev:
 

Imponert over at det kritiske svaret på Facebooksiden hennes står ennå.. under innlegget om At Erik har flytta inn. 

Enig. Sikkert mange som har lyst til å like kommentaren, men tør ikke...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diamant skrev:
 

Enig. Sikkert mange som har lyst til å like kommentaren, men tør ikke...

Jepp jeg inkludert.. burde gjort det og sett hvor lang tid det tok å bli blokkert 😬

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig media faktisk ikke etterforsker litt og skriver om slike saker. De burde jo nå ha fått med seg hvordan AB er.

Håper de som får trussler av AB faktisk politiannmelder henne. Men er kanskje direkte farlig å gjøre, siden hun faktisk da kan gjøre det hun truer om?  Man blir rett og slett målløs. Man klarer rett og slett ikke å tro noen kan holde på slik i årevis, men alikevel skjer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diamant skrev:
 

Enig. Sikkert mange som har lyst til å like kommentaren, men tør ikke...

Så sant! Jeg tør ikke i frykt for å bli ringt opp og skjelt ut, hengt ut på bloggen og få en haug av tomme trusler. Tillegg kanskje tinnitus også 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kollontaj skrev:
 

Veldig enig. Helt unødvendig. Jeg liker heller ikke innlegget som er skrevet på FB-siden hennes, det med lenke til BOTB. 

Heli enig med deg. 

Å drive fjerndiagnostisering er rett og slett ikke innafor. Skal man kritisere, bør man holde en rolig saklig tone. Den ranten som står på FB-siden hennes, gir bloggeren masse ammunisjon til påstanden om at all kritikken hun får er usaklig. Synd.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Senil skrev:
 

Synes det er merkelig media faktisk ikke etterforsker litt og skriver om slike saker. De burde jo nå ha fått med seg hvordan AB er.

Håper de som får trussler av AB faktisk politiannmelder henne. Men er kanskje direkte farlig å gjøre, siden hun faktisk da kan gjøre det hun truer om?  Man blir rett og slett målløs. Man klarer rett og slett ikke å tro noen kan holde på slik i årevis, men alikevel skjer det.

Det kan være de velger å ikke gjøre det ut fra en helhetsvurdering. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si at jeg egentlig forstår at media velger å ikke ta dette her opp, det er ikke en rasjonell person som kan svare tilbake med en saklig og forklarende kommentar på medias antagelser og tanker. Anne Brith er absolutt nødt til å ha rett, hvis hun ikke får rett, så bare smører hun på, lyver, vender og vrir det til at hun får rett likevel. Det kan aldri bli en saklig kommunikasjon men en sånn part, og media hadde fort fremstått som den sterke part som "plager" en svakere.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke media velger å skrive om dette. Hun bør beskyttes mot seg selv og fremfor alt bør barna hennes beskyttes. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Diamant skrev:
 

Enig. Sikkert mange som har lyst til å like kommentaren, men tør ikke...

Inkludert meg selv. Har lyst til å komme med en kommentar selv også..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper i det minste at arbeidsgiveren til «Petra» leser seg opp om Anne Brith og får en bedre forståelse av hva dette egentlig dreier seg om. 

Hva slags samfunn vil vi få om folk som melder fra om slikt og bruker stemmen sin mister jobben og henges ut som en følge av det? 

Dette er hårreisende og burde absolutt få følger! Jeg liker det aldri når mobberne vinner.

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at fansen alltid kaller andre sjalu ? 

Hadde håpet at media tok tak i dette og at bloggerne ikke har henne med mer. Og selvfølgelig at hun blir anmeldt av de som har følt at hun truer dem! Skremmende at noen kan få holde på sånn uten konsekvenser. Er lov å håpe at samarbeids partnere ser hva som skjer her. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...