Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #14961 Del Skrevet 20. oktober 2018 14 timer siden, Nobile skrev: Veldig lurt av hun å “skryte” av at hun tidligere har brukt hackere. Ja, ikke sant? Nettvett er en fin bil. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #14962 Del Skrevet 20. oktober 2018 29 minutter siden, Bacon2015 skrev: Hele denne «gale-matias» opptreden fra Anne Brith viser ikke bare at hun er spik spenna gæren, men at forbrukermakt fungerer! Hun mister hodet helt fordi en samarbeidspartner ønsker å avslutte samarbeidet på bakgrunn av tilbakemeldingen fra sine forbrukere så tenker jeg at det beste «vi» kan gjøre er å fortsette! Jeg har aldri involvert meg såpass at jeg har sendt E-post til samarbeidspartnere av henne før, men jaggu - i dag satte jeg meg ned og gjorde nettopp dette! Jeg har lagt ved link til BOTB og denne tråden samt begrunnet hvorfor kjøp av varer og tjenester som denne kvinnen promoterer er uaktuelt for meg og min familie. Tv2 har også fått en lang e-post. Jeg anbefaler ALLE i denne tråden til å gjøre det samme - for dette fungerer! 👏👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 20. oktober 2018 #14963 Del Skrevet 20. oktober 2018 3 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Hva har hun sagt at hun vil si til ungdom som tar kontakt? Tror hun at foreldrene selv ikke greier egne unger og at hun skal hjelpe til? Hun har rett og slett fått holde på med den ustabile oppførselen sin altfor lenge, hun bør ikke få være med i bloggerne mer, for å starte med noe. Har noen forresten fått svar fra Ecco sko? Jeg sendte en mail til Ecco på vegne av alle bloggerbarn og har fått et standardsvar på dårlig norsk «Kjære (...) Tusen takk for at du kontakter vår nettbutikk. Jeg er lei meg for å høre om situasjonen som har oppstått. Jeg har sendt din tilbakemelding til markedsføringsavdeling i Norge for videre investigering. Jeg håper dette kan ryddes opp så fort som mulig. Ha en fortsatt fin dag. Vennlig hilsen (...)» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. oktober 2018 #14964 Del Skrevet 20. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og omtale av tredjeperson. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #14965 Del Skrevet 20. oktober 2018 57 minutter siden, Skogspike skrev: Det er hersketeknikk. Fra AB, altså. Nok et forsøk på å skremme. Ja, AB gjør tydeligvis alt for å tie kritikerne men alvorlighetsgraden av disse hersketeknikkene tror jeg ikke bloggeren er klar over. Å ringe til arbeidsgiveren samt trussler viser at AB ikke er helt i vater. Ingen normale oppegående mennesker finner på slik galskap. Det er skremmende at hun ikke evner å reflektere over hvilke konsekvenser dette kan føre til, ikke bare for kritikerne men også for AB selv og familien hennes. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 20. oktober 2018 #14966 Del Skrevet 20. oktober 2018 4 minutter siden, Berga skrev: Jeg sendte en mail til Ecco på vegne av alle bloggerbarn og har fått et standardsvar på dårlig norsk «Kjære (...) Tusen takk for at du kontakter vår nettbutikk. Jeg er lei meg for å høre om situasjonen som har oppstått. Jeg har sendt din tilbakemelding til markedsføringsavdeling i Norge for videre investigering. Jeg håper dette kan ryddes opp så fort som mulig. Ha en fortsatt fin dag. Vennlig hilsen (...)» Ja stemmer det, denne fikk jeg også, men har ikke hørt mer. Skuffende egentlig, hadde tro på at de ville bry seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 20. oktober 2018 #14967 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) 3 hours ago, CecilieX said: For å oppsummere innlegg og kommentarfelt hos BOTB. AB er ikke en en ekspert på å finne folk på nettet. Hun har fått e-postadresser fra samarbeidspartnere. AB ringer kritikere og truer dem med politianmeldelse, men det er tomme trusler. AB bruker voldsomt språk i samtalen og kjefter løs, og målet er å gjøre folk redde slik at de skal slutte å være kritiske. Jeg håper virkelig ikke at dette er en teknikk virker. Dama trenger å møte motstand og trenger å oppleve konsekvenser av uetisk blogging og oppførsel. Det er virkelig ikke rart at hun har brolagt sin livsvei med konflikter og mennesker som ikke liker henne. Og den eneste måten å nå frem på er at slik oppførsel ikke belønnes. Ikke minst det at hun tar kontakt med arbeidsgivere og lyver i forsøk på å ødelegge livene til folk! "Brita" forklarer saken nærmere i kommentarfeltet til BOTB: "Jeg har sendt en mail til en annonsør og sagt st jeg ikke vil kjøpe deres produkter lenger da jeg forbinder bloggen med falske konkurranser og eksponering av barn. Jeg er ikke aktiv i diskusjoner på KG selv om jeg er medlem der. Jeg har aldri omtalt AB eller hennes familie i noen diskusjonsfora, verken KG, Facebook, Instagram eller snap" Endret 20. oktober 2018 av Superblomst "Brita" har fortklart hva som fikk Anne Brith til å ringe både henne og arbeidsgiver, redigerte inn årsaken. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #14968 Del Skrevet 20. oktober 2018 14 minutter siden, Superblomst skrev: Ikke minst det at hun tar kontakt med arbeidsgivere og lyver i forsøk på å ødelegge livene til folk! Etter hva jeg har forstått har "hateren" kun vært kritisk til eksponeringen av barn og etterspurt vinnerne i konkurranser hvor hun tydelig har prøvd å sno seg unna å kåre vinner? Det er sjokkerende! Flott at AB er blitt avslørt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 20. oktober 2018 #14969 Del Skrevet 20. oktober 2018 1 time siden, Snaskesnusken skrev: Ja, AB gjør tydeligvis alt for å tie kritikerne men alvorlighetsgraden av disse hersketeknikkene tror jeg ikke bloggeren er klar over. Å ringe til arbeidsgiveren samt trussler viser at AB ikke er helt i vater. Ingen normale oppegående mennesker finner på slik galskap. Det er skremmende at hun ikke evner å reflektere over hvilke konsekvenser dette kan føre til, ikke bare for kritikerne men også for AB selv og familien hennes. Det hadde vært interessant å se hva denne "hateren" konkret har skrevet som både fortjener anmeldelse og klage til arbeidsgiver. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #14970 Del Skrevet 20. oktober 2018 Akkurat nå, Khloe P.T skrev: Det hadde vært interessant å se hva denne "hateren" konkret har skrevet som både fortjener anmeldelse og klage til arbeidsgiver. Så absolutt! Det kunne vært interessant å se hva alle «haterne» har skrevet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 20. oktober 2018 #14971 Del Skrevet 20. oktober 2018 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Så absolutt! Det kunne vært interessant å se hva alle «haterne» har skrevet. Hun kunne virket et hakk mer troverdig, om hun hadde hatt noe å vise. Problemet hennes er vel at det ikke er noe. Blir ikke overrasket om hun lager bevis selv, for å ha «rett». En ting jeg lurer på, hvorfor er det så om å gjøre å kontakte arbeidsgiver? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Superblomst Skrevet 20. oktober 2018 Populært innlegg #14972 Del Skrevet 20. oktober 2018 I og med at AB ringer, skjeller ut den andre parten, truer med at hun vet hvem familien til personen er og tar kontakt med arbeidsgiver bør det vel være mer enn greit å levere inn en anmeldelse for trakassering og/eller æreskrenkelse? 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #14973 Del Skrevet 20. oktober 2018 Akkurat nå, Den røde fare skrev: Hun kunne virket et hakk mer troverdig, om hun hadde hatt noe å vise. Problemet hennes er vel at det ikke er noe. Blir ikke overrasket om hun lager bevis selv, for å ha «rett». En ting jeg lurer på, hvorfor er det så om å gjøre å kontakte arbeidsgiver? Jeg mistenker at troverdigheten ligger hos kritikerne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 20. oktober 2018 #14974 Del Skrevet 20. oktober 2018 3 minutter siden, Den røde fare said: Hun kunne virket et hakk mer troverdig, om hun hadde hatt noe å vise. Problemet hennes er vel at det ikke er noe. Blir ikke overrasket om hun lager bevis selv, for å ha «rett». En ting jeg lurer på, hvorfor er det så om å gjøre å kontakte arbeidsgiver? Hun har vel sett for mange amerikanske filmer og håper på at personen skal få sparken, tenker jeg. Går inn for massive destruction slik at ingen andre tør å skrive annet enn koselige tilbakemeldinger. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 20. oktober 2018 #14975 Del Skrevet 20. oktober 2018 6 minutter siden, Den røde fare skrev: Hun kunne virket et hakk mer troverdig, om hun hadde hatt noe å vise. Problemet hennes er vel at det ikke er noe. Blir ikke overrasket om hun lager bevis selv, for å ha «rett». En ting jeg lurer på, hvorfor er det så om å gjøre å kontakte arbeidsgiver? Er vel "øye for øye", Brita hadde jo kontaktet AB's arbeidsgiver, og informert om at hun ikke ville handle med de. Da er det muligens helt naturlig for AB å kontakte "Brita" sin arbeidsgiver. Ikke noe som er logisk for meg, da "Brita" sin arb.giver ikke har noe med hvem de ansatte handler med. Men, muligens logisk for AB. AB mister jobben, da skal "haterne" også miste sin. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #14976 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) 3 timer siden, Superblomst skrev: Hun har vel sett for mange amerikanske filmer og håper på at personen skal få sparken, tenker jeg. Går inn for massive destruction slik at ingen andre tør å skrive annet enn koselige tilbakemeldinger. Det eneste hun oppnår er å stille seg selv i et meget dårlig lys. (...) Davidsen har heller ikke reflektert over at det finnes andre kanaler i sosiale medier å komme med motsvar til hennes oppførsel og skriblerier på egen blogg. Jeg håper virkelig at truslene hennes blir tatt på alvor og at hun får sanksjoner mot seg slik at alvorlighetsgraden av oppførselen hennes synker inn. Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, adm. Endret 20. oktober 2018 av Edie 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 20. oktober 2018 #14977 Del Skrevet 20. oktober 2018 10 minutter siden, Den røde fare skrev: Hun kunne virket et hakk mer troverdig, om hun hadde hatt noe å vise. Problemet hennes er vel at det ikke er noe. Blir ikke overrasket om hun lager bevis selv, for å ha «rett». En ting jeg lurer på, hvorfor er det så om å gjøre å kontakte arbeidsgiver? Jeg forstår det som at hun mener å utsette kritikerne for det samme som de utsetter henne for. Når noen kontakter annonsørene hennes, kontakter hun vedkommendes arbeidsgiver, for å ta igjen med samme mynt. At det ikke er sammenlignbart er jo åpenbart. Særlig når det hun påstår at kritikeren har gjort overfor vedkommendes arbeidsgiver er ren løgn, mens det Anne Brith selv gjør ligger offentlig tilgjengelig for alle i hennes kommersielle blogg, og dermed burde være noe hennes oppdragsgivere var svært informerte om før de inngikk kontrakter med henne. Hvis hun mener at det kritikerne sier at hun skriver i bloggen sin er løgn, er det jo verdens enkleste ting å tilbakevise dersom annonsører reagerer negativt på mailer de får. Når hun derimot reagerer med bisarre "motangrep" og trusler om politianmeldelse må det jo bety at kritikken var vanskelig å tilbakevise, og at alt som er igjen er å ty til rene terrormetoder. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. oktober 2018 #14978 Del Skrevet 20. oktober 2018 3 timer siden, bue skrev: I kommentarfeltet til innlegget på Bloggomtoppbloggere skrive samarbeidspartneren til Anne Brith dette: De innser feilen de har gjort ved videresendelsen av e-postene og har i ettertid, og på bakgrunn av ABs oppførsel, besluttet å avslutte den relativt lukrative samarbeidsavtalen. Prosessen med å få avsluttet samarbeidet pågår nå, da det kan få store økonomiske følger for selskapet å bryte en avtale på denne måten. La oss håpe at potensielle nye samarbeidspartnere har en klausul om at hvis hun viser noen tegn til galskap, er det rett ut med henne. Utrolig at en seriøs aktør ikke har vanntette avtaler! Spørsmålet er jo hvorvidt det vil komme nye (seriøse) samarbeidspartnere. Norge er et lite land og folk snakker sammen. Lista over ABs brente bruer begynner jo etterhvert å bli anselig. Og jo mer negativ omtale i media, desto større mulighet for at potensielle samarbeidspartnere får det med seg, og følgelig forstår at en kooperasjon med AB innebærer at ens eget varemerke svertes og tilliten svekkes blant forbrukerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #14979 Del Skrevet 20. oktober 2018 5 minutter siden, Zeitgeist skrev: Spørsmålet er jo hvorvidt det vil komme nye (seriøse) samarbeidspartnere. Norge er et lite land og folk snakker sammen. Lista over ABs brente bruer begynner jo etterhvert å bli anselig. Og jo mer negativ omtale i media, desto større mulighet for at potensielle samarbeidspartnere får det med seg, og følgelig forstår at en kooperasjon med AB innebærer at ens eget varemerke svertes og tilliten svekkes blant forbrukerne. Hvilken seriøs aktør ønsker å samarbeide med en useriøs blogger som truer potensielle kunder? Snakk om å drite seg ut, AB.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 20. oktober 2018 #14980 Del Skrevet 20. oktober 2018 7 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Hvilken seriøs aktør ønsker å samarbeide med en useriøs blogger som truer potensielle kunder? Snakk om å drite seg ut, AB.. Problemet er at ikke alle får dette med seg før de inngår samarbeid. I tillegg kan jeg tenke meg at AB kommer med allslags forklaringer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg