Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Og... hvem er det...? For når det gjelder henne, er det ingen vinnere, bare tapere, og det er veldig trist.

Enig i dèt, men i AB sitt hode er det nok hun som er den store vinneren :rolleyes:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 19.25, Carina Maria skrev:

Noen som kan svare på hvorfor Anne Britt har regulering for jeg at voksne i 40 - 50 årene ikke hadde regulering. Jeg brukte reggis da jeg gikk på ungdoms skolen. 

Om det virkelig hadde vært behov for regulering så hadde hun også fått tilbudet i ungdommen. Nå er det kun kosmetisk og hun reklamerer for det, ergo får hun det sponset eller deler av det sponset. Uansett merkelig prioritering av en dame på 43,5 som «sparer til hus». 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Crêpes skrev:

Kan man tipse «bloggerne» om dette? Syntes ikke de bør fronte henne lenger 🤷🏻‍♀️

Ja det kan man absolutt. Bare til å skrive mail til TV2. [email protected] 

Endret av Viking-girl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Viking-girl skrev:

Ja det kan man absolutt. Bare til å skrive mail til TV2. [email protected] 

Det skal jeg gjøre i løpet av helgen. Jeg blir helt sjokkert over hvordan hun holder på  og ikke minst oppfordrer ungdommer fra 13/18? Om å ta kontakt med hun. Hvor var det hun sa dette og i hvilken forbindelse. Som mamma til en i denne aldersgruppen så er dette langt over streken! At tv 2 velger å ta hun med i bloggerne osv er galskap. Nå er det nok!

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sure sitronen skrev:

Det skal jeg gjøre i løpet av helgen. Jeg blir helt sjokkert over hvordan hun holder på  og ikke minst oppfordrer ungdommer fra 13/18? Om å ta kontakt med hun. Hvor var det hun sa dette og i hvilken forbindelse. Som mamma til en i denne aldersgruppen så er dette langt over streken! At tv 2 velger å ta hun med i bloggerne osv er galskap. Nå er det nok!

Ja. Det er creepy! Virkelig. Er så drittlei den dama og alle hennes crazy påfunn. Hun burde fått veiledning i SoMe og blogget under en plattform som satte bremser på henne. Men det er kanskje nettopp dét tidligere bloggplattformer har prøvd men da har hun bare sagt opp avtalen og funnet en ny «arbeidsgiver». Nå står hun vel fritt til å gjøre og skrive hva hun vil. Skremmende dame! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Viking-girl skrev:

Ja. Det er creepy! Virkelig. Er så drittlei den dama og alle hennes crazy påfunn. Hun burde fått veiledning i SoMe og blogget under en plattform som satte bremser på henne. Men det er kanskje nettopp dét tidligere bloggplattformer har prøvd men da har hun bare sagt opp avtalen og funnet en ny «arbeidsgiver». Nå står hun vel fritt til å gjøre og skrive hva hun vil. Skremmende dame! 

Hun burde ikke fått blogget i det hele tatt! Det er skremmende at hun oppfordrer barn/ungdommer til å ta kontakt..virkelig lavmål å gå på den aldersgruppen der. Også med tanke på at hun har opprettet ett prosjekt der hun selger noe for 5000 kr. Tenk hvis en sårbar ungdom tar kontakt med hun og hun viser den siden som ikke er bra. Dette kan gå ille,det er så skremmende at jeg får vondt i magen. Barn og ungdommer skal beskyttes!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sure sitronen skrev:

Hun burde ikke fått blogget i det hele tatt! Det er skremmende at hun oppfordrer barn/ungdommer til å ta kontakt..virkelig lavmål å gå på den aldersgruppen der. Også med tanke på at hun har opprettet ett prosjekt der hun selger noe for 5000 kr. Tenk hvis en sårbar ungdom tar kontakt med hun og hun viser den siden som ikke er bra. Dette kan gå ille,det er så skremmende at jeg får vondt i magen. Barn og ungdommer skal beskyttes!

Hva har hun sagt at hun vil si til ungdom som tar kontakt?  Tror hun at foreldrene selv ikke greier egne unger og at hun skal hjelpe til? Hun har rett og slett fått holde på med den ustabile oppførselen sin altfor lenge, hun bør ikke få være med i bloggerne mer, for å starte med noe.

Har noen forresten fått svar fra Ecco sko?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

For å oppsummere innlegg og kommentarfelt hos BOTB. 

AB er ikke en en ekspert på å finne folk på nettet. Hun har fått e-postadresser fra samarbeidspartnere. 

AB ringer kritikere og truer dem med politianmeldelse, men det er tomme trusler. 

AB bruker voldsomt språk i samtalen og kjefter løs, og målet er å gjøre folk redde slik at de skal slutte å være kritiske. 

Jeg håper virkelig ikke at dette er en teknikk virker. Dama trenger å møte motstand og trenger å oppleve konsekvenser av uetisk blogging og oppførsel. Det er virkelig ikke rart at hun har  brolagt sin livsvei med konflikter og mennesker som ikke liker henne. Og den eneste måten å nå frem på er at slik oppførsel ikke belønnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet til innlegget på Bloggomtoppbloggere skrive samarbeidspartneren til Anne Brith dette:

De innser feilen de har gjort ved videresendelsen av e-postene og har i ettertid, og på bakgrunn av ABs oppførsel, besluttet å avslutte den relativt lukrative samarbeidsavtalen. Prosessen med å få avsluttet samarbeidet pågår nå, da det kan få store økonomiske følger for selskapet å bryte en avtale på denne måten.

La oss håpe at potensielle nye samarbeidspartnere har en klausul om at hvis hun viser noen tegn til galskap, er det rett ut med henne. Utrolig at en seriøs aktør ikke har vanntette avtaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bue skrev:

I kommentarfeltet til innlegget på Bloggomtoppbloggere skrive samarbeidspartneren til Anne Brith dette:

De innser feilen de har gjort ved videresendelsen av e-postene og har i ettertid, og på bakgrunn av ABs oppførsel, besluttet å avslutte den relativt lukrative samarbeidsavtalen. Prosessen med å få avsluttet samarbeidet pågår nå, da det kan få store økonomiske følger for selskapet å bryte en avtale på denne måten.

La oss håpe at potensielle nye samarbeidspartnere har en klausul om at hvis hun viser noen tegn til galskap, er det rett ut med henne. Utrolig at en seriøs aktør ikke har vanntette avtaler!

Problemer er at potensielle nye samarbeidspartnere ikke vil vite om dette på forhånd. Med mindre media setter fokus på denne saken. Så det er lov å håpe.  

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Crêpes skrev:

Hun spør om hun har en advokat på vennelisten på Snapchat nå🙄

Redd Brita har mer i vente fra den kanten.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Crêpes skrev:

Hun spør om hun har en advokat på vennelisten på Snapchat nå🙄

Litt rart at hun som er involvert i så mange foretag og avtaler ikke allerede har en fast advokat å rådføre seg med. 🤔

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Skogspike skrev:

Det er hersketeknikk. Fra AB, altså. Nok et forsøk på å skremme. 

Ja, jeg vet det. Måtte bare påpeke at det virket usannsynlig. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper TV2 snart innser at å bygge underholdning på å eksponere barn er uetisk og et brudd mot FNs Barnekonvensjon. Det er ikke bare AB dette gjelder, men hun står for noe av det groveste. Og når bloggerne selv ikke evner å skille mellom skitt og kanel, så bør produksjonsselskap og/eller TV-stasjon gjøre det. TV2 burde skamme seg. 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...