Mme Blavatsky Skrevet 20. september 2018 #13941 Skrevet 20. september 2018 (endret) On 7/10/2018 at 7:39 PM, Ovnsbakt Paprika said: Jeg ble nysgjerrig på denne “Husmorferien”. Den består bl.a. av daglige foredrag om ernæring og helse, ser jeg på nettsiden det linkes til i ABs innlegg. Man får oppgitt en emailadresse nederst på nettsiden, og det ser ut til at foredragsholderen er en ernæringsterapeut som på sin nettside bl.a. reklamerer for konsultasjoner og for den samme turen, men her kategoriseres det som foredrag/kurs. 🤔 https://www.ninahuso.no/ Jeg siterer mitt eget innlegg her, for dette syntes jeg virket mistenkelig i juli også. Mitt inntrykk er at hele turen er gjennomkommersialisert, og jeg håper som flere her at FT tar en nærmere titt på alle triksene til Anne Brith. Endret 20. september 2018 av Ovnsbakt Paprika 16
Lkk Skrevet 20. september 2018 #13942 Skrevet 20. september 2018 8 timer siden, Vitting skrev: Unnskyld, what? I ett og samme innlegg quote Anne Brith: 8 timer siden, Vitting skrev: Unnskyld, what? I ett og samme innlegg quote Anne Brith: Hun må være en lystløgner av dimensjoner . Hvor smart er du når skriver dette i samme nnlegg ? Tviler på at hun har noen som leser og sletter «stygge kommentarer» ønsketenkning antagelig . Smør reklame 😂😂 9
Lkk Skrevet 20. september 2018 #13943 Skrevet 20. september 2018 Så Tyskland hadde ingen gode og vakre mødre 🤦♀️ Så da måtte de til Norge å lete og da falt naturligvis valget på AB 🤥🤥 hvem andre enn AB kan få seg til å publisere noe sånt ?? 🤭 38
Love2017juni Skrevet 20. september 2018 #13944 Skrevet 20. september 2018 Dagens snapper; alså skryt over hvor mye hun har spart av penger og at hun har jobba hver dag(?)🙄 Lurer på hvor flere av disse bloggerene putter inn masse arbeid HVER bidige dag når dagen er dokumentet på snap og viser fint lite arbeid? Tenk om tiden du bruker på botox, kjøring i båt med neonlys, datekvelder, fiksing av negler, og festing med folk som du kunne vært moren til hadde blitt brukt til arbeid; Da hadde du vel faktisk eid leilighet idag.. 🤓 34
Gjest Berga Skrevet 20. september 2018 #13945 Skrevet 20. september 2018 1 time siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Jeg siterer mitt eget innlegg her, for dette syntes jeg virket mistenkelig i juli også. Mitt inntrykk er at hele ferien er gjennomkommersialisert, og jeg håper som flere her at FT tar en nærmere titt på alle triksene til Anne Brith. Ernæringsterapeut er tydeligvis ikke en beskyttet tittel. Det ser riktignok fint ut med oppramsingen av all «utdannelsen» den medfølgende «ernæringsterapeuten» har, men alt sammen er kurs av varierende lengde ved en fagskole. Hun sier hun samarbeider med to private leger ... Hva i all verden er det? Det er ikke bare AB som skurrer i denne sammenhengen 😑
Gjest Berga Skrevet 20. september 2018 #13946 Skrevet 20. september 2018 2 timer siden, idave skrev: Stakk om å skape sin egen virkelighet 😂 Dette kom i kjølevannet av Anne Briths foredrag om kroppspress på en skole. Det ble sendt noen mailer til skolen, og de inneholdt ikke stort mer enn linker til hennes egen blogg, hun har jo skrevet mye rart om kropp og utseende. Saken hadde antagelig stoppet der, hadde det ikke vært for at Anne Brith gikk helt av skaftet og ringe og kjeftet på de som hadde klaget. DA valgte skolen å avslutte samarbeidet med henne. Så den svertingen sto hun helt og holdent for selv! Du milde himmel. Snakk om å mangle både selvinnsikt og ydmykhet.
Sparkel Skrevet 20. september 2018 #13947 Skrevet 20. september 2018 2 timer siden, Berga skrev: Ernæringsterapeut er tydeligvis ikke en beskyttet tittel. Det ser riktignok fint ut med oppramsingen av all «utdannelsen» den medfølgende «ernæringsterapeuten» har, men alt sammen er kurs av varierende lengde ved en fagskole. Hun sier hun samarbeider med to private leger ... Hva i all verden er det? Det er ikke bare AB som skurrer i denne sammenhengen 😑 Klinisk ernæringsfysiolog er en beskyttet tittel som krever autorisasjon fra Helsedirektoratet. Merk at lignende yrkestitler som ernæringsekspert, ernæringskonsulent og ernæringsrådgiver ikke er det samme som klinisk ernæringsfysiolog og at disse ikke er beskyttede titler. ( hentet fra helsedirektoratets sider). Utdanningen tar fem år. Alle disse andre selvutnemte ernæringsekspertene kan man vel stille seg kritisk til på lik linje med selvutnemte finanseksperter med tre konkurser bak seg.... 19
Perle Skrevet 20. september 2018 #13948 Skrevet 20. september 2018 (endret) 13 timer siden, Navigasjon skrev: Dauer, nå holdt jeg nesten på å dette av stolen.......ler så jeg griner, er det mulig??? Ja, det er mulig. Det er dette hun egentlig vil glemme. Tiden uten vipper og bryn og tjuefem kilo+- Ingen, silikon, spraytan og hår og vippe extensions. Ingen botox, fillere eller tannbleking og regulering. Hun ser jo en trillion ganger bedre ut nå, men å late som om denne "gløden" og blomstringen" er naturlig er i beste fall misvisende. Jeg tenker at disse bildene "haunter" henne på samme måte som disse latterlige innleggene hun hadde på babyforum, da hun var "Sjaman" og spådde folk. Endret 20. september 2018 av Perle 39
Cookie123 Skrevet 20. september 2018 #13949 Skrevet 20. september 2018 12 minutter siden, Perle skrev: Hun ser jo en trillion ganger bedre ut nå, men å late som om denne "gløden" og blomstringen" er naturlig er i beste fall misvisende. Synes virkelig ikke hun ser SÅ mye bedre ut nå... 22
Perle Skrevet 20. september 2018 #13950 Skrevet 20. september 2018 (endret) *slettet* Endret 21. september 2018 av Perle
Rubella Skrevet 21. september 2018 #13951 Skrevet 21. september 2018 22 timer siden, Berga skrev: Hun er akkurat like forelsket i seg selv som de andre bloggerne/instagrammerne som har endret på seg selv. Bildene de legger ut er merkverdige. Særlig med tanke på at de ser på seg selv (på skjermen) når de tar bilder. Det kan godt hende AB har behov for å høre rosende ord, men vet hun hvor dumt det virker når hun helt åpenlyst ber om dette? Hun kunne like gjerne skrevet: Fortell meg at jeg er pen! Nå! Fra 2005 https://www.helg.no/lokale-nyheter/en-drom-for-mosjoen/s/1-63-1731039 https://www.helg.no/lokale-nyheter/stotter-parorende-til-narkomane/s/1-63-1415038 Fra 2011 https://www.klikk.no/foreldre/barn/barnebursdag/oppskrift-pa-cakepops-3589724 Fra 2018 https://www.dagbladet.no/kjendis/bloggerne-anne-brith-42-ankom-prisutdelingen-med-sin-elleve-ar-yngre-flamme/69408586 På det bildet i link nummer to minner hun litt om Severus Snape 😛 8
Gjest formula Skrevet 21. september 2018 #13952 Skrevet 21. september 2018 (endret) 22 timer siden, Berga skrev: Hun er akkurat like forelsket i seg selv som de andre bloggerne/instagrammerne som har endret på seg selv. Bildene de legger ut er merkverdige. Særlig med tanke på at de ser på seg selv (på skjermen) når de tar bilder. Det kan godt hende AB har behov for å høre rosende ord, men vet hun hvor dumt det virker når hun helt åpenlyst ber om dette? Hun kunne like gjerne skrevet: Fortell meg at jeg er pen! Nå! Fra 2005 https://www.helg.no/lokale-nyheter/en-drom-for-mosjoen/s/1-63-1731039 https://www.helg.no/lokale-nyheter/stotter-parorende-til-narkomane/s/1-63-1415038 Fra 2011 https://www.klikk.no/foreldre/barn/barnebursdag/oppskrift-pa-cakepops-3589724 Fra 2018 https://www.dagbladet.no/kjendis/bloggerne-anne-brith-42-ankom-prisutdelingen-med-sin-elleve-ar-yngre-flamme/69408586 Litt spesielt at det brennende engasjementet hun legger for dagen i "En drøm for Mosjøen" - der målet er å holde ungdom unna narkotika - er forsvunnet. Når det gjelder sine egne ungdommer gadd hun jo ikke hadde hun jo ikke tid/glemte det, da skolen inviterte til møte om rusproblematikk. Eller var det suget etter å "komme i avisa", og ikke omsorgen for ungdom, som var størst, den gangen i Mosjøen? Endret 21. september 2018 av formula
Gjest Berga Skrevet 21. september 2018 #13953 Skrevet 21. september 2018 (endret) 29 minutter siden, formula skrev: Litt spesielt at det brennende engasjementet hun legger for dagen i "En drøm for Mosjøen" - der målet er å holde ungdom unna narkotika - er forsvunnet. Når det gjelder sine egne ungdommer gadd hun jo ikke hadde hun jo ikke tid da skolen inviterte til møte om rusproblematikk. Eller var det suget etter å "komme i avisa", og ikke omsorgen for ungdom, som var størst, den gangen i Mosjøen? Jeg tror det største suget alltid har vært etter det å bli kjendis. Etter hva jeg kan se beviser hun det, gang etter gang. Mottoet må være noe a-la «målet helliger middelet» eller helst «for å lage omelett må man knuse noen egg» Endret 21. september 2018 av Berga
Gjest Regn Skrevet 21. september 2018 #13954 Skrevet 21. september 2018 Anne Brith er en person som ønsker oppmerksomhet rundtfiorbi sin person. Hun etterstreber så gjerne det og mangler naturlige grenser for tingene hun gjør,.
Populært innlegg ESFP Skrevet 21. september 2018 Populært innlegg #13955 Skrevet 21. september 2018 AB: "Jeg leser ikke stygge kommentarer altså. Jeg tenker positivt. Jeg bryr meg ikke". Dagen etter på snap: "Haters gona hate. Fuck youuuuu, fuck youuuuu." 😂😂😂😂😂😂😂😂 70
Love2017juni Skrevet 21. september 2018 #13956 Skrevet 21. september 2018 17 minutter siden, ESFP skrev: AB: "Jeg leser ikke stygge kommentarer altså. Jeg tenker positivt. Jeg bryr meg ikke". Dagen etter på snap: "Haters gona hate. Fuck youuuuu, fuck youuuuu." 😂😂😂😂😂😂😂😂 Jeg dauer 😂😂😂 Kan det være alderen som gjør at hun ikke husker hva som er skrevet fra dag til dag? 🙈 44
Døgnvill Skrevet 21. september 2018 #13957 Skrevet 21. september 2018 Just now, Love2017juni said: Jeg dauer 😂😂😂 Kan det være alderen som gjør at hun ikke husker hva som er skrevet fra dag til dag? 🙈 Evt meget selektiv hukommelse 😛 Bloggeren husker jo alltid det som passer seg best til en hver tid. Les, det som passer klikk på bloggen 🙈 22
Gjest Berga Skrevet 21. september 2018 #13958 Skrevet 21. september 2018 1 time siden, ESFP skrev: AB: "Jeg leser ikke stygge kommentarer altså. Jeg tenker positivt. Jeg bryr meg ikke". Dagen etter på snap: "Haters gona hate. Fuck youuuuu, fuck youuuuu." 😂😂😂😂😂😂😂😂 Jeezzz ... En ting er i allefall sikkert: Dette er ikke adferden til en voksen, dannet og reflektert person (alt det hun liker å innbille følgerne at hun er).
Populært innlegg Lkk Skrevet 21. september 2018 Populært innlegg #13959 Skrevet 21. september 2018 Haha 😊 nå letter AB snart , tror aldri jeg har hørt om noen som er så høy på seg selv (helt uten grunn) nå trår hun til med tekster av Bjørn Eidsvåg og føler seg helt på samme nivå som de beste i ett og alt . Økonomi har hun blitt ekspert på i følge henne selv og gir mange råd 😂😂 har hun glemt at hun som middelaldrende aldri har eid egen bolig og i tillegg har X antall konkurser bak seg . 57
Lkk Skrevet 21. september 2018 #13960 Skrevet 21. september 2018 2 timer siden, Berga skrev: Jeezzz ... En ting er i allefall sikkert: Dette er ikke adferden til en voksen, dannet og reflektert person (alt det hun liker å innbille følgerne at hun er). Jeg har mista trua på at hun har en personlig coach . 14
Fremhevede innlegg