Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Dottie skrev:

Den skulle visst til venninner.. Er det normalt å dele at man skal ha sex? 

SÆÆÆÆRLIG AT DEN SKULLE TIL VENNINNER! 

Kom aaaaaan Anne Brith! Noe så pinlig!

Også legge ut nok en snap hvor hun viser orgasmekremen igjen (3 gang på mystory) og viser den frem og sier hun sendte en snap med *denne*, men den skulle visst til venninner.

Riiight

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, mjauritz skrev:

SÆÆÆÆRLIG AT DEN SKULLE TIL VENNINNER! 

Kom aaaaaan Anne Brith! Noe så pinlig!

Også legge ut nok en snap hvor hun viser orgasmekremen igjen (3 gang på mystory) og viser den frem og sier hun sendte en snap med *denne*, men den skulle visst til venninner.

Riiight

Ja, det er liksom ikke første gang hun har sendt Snap feil...det har skjedd før det, at Snap'en som havnet på Mystory egentlig var ment kun for venninner...

Særlig!!!!

Og dette var bare PINLIG...!!! Hørt om pute-TV? Dette er pute-Snap! 😅

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun elsker å framstå som litt 'naughty', så at den skulle til venninner kjøper jeg ikke i det hele tatt. Klikk, klikk, klikk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Enonym skrev:

Har tenkt utrolig mye på å skrive et innlegg her, og nå må jeg bare.. Jeg ser mange stusser over AB sitt budsjett, og det gjør jeg og. Siden AB ikke lar så mange kommentarer komme igjennom så vil jeg bare først si at jeg og AB er i ganske like situasjoner, men forskjellen? Hun har en blogg - som hun tjente litt på, allerede da hun var veldig fattig alenemor. Hun åpnet et bakeri.

Jeg kan fortelle dere at å leve på 1000kr uka..DET er vanskelig. Det blir mat til ungene, og det blir dårlig kjøtt. Det blir lite mat på mor. Jeg sto på totalt bar bakke jeg, mannen forlot meg, tømte kontoen vår, og alene sto jeg med en haug unger, lav inntekt pga sykdom, og null nettverk. Ja, NULL nettverk. Ingen. 

Jeg måtte til nav. Til sosialkontoret. Jeg ble møtt med en hyggelig tone der, og måtte søke nødhjelp og det som var. Men alt tok tid. 

Jeg ble ikke svært friskere av dette bruddet, som for ham også endte bak murene. Økonomien var rasert - det viste seg at han hadde hatt mye gjeld bak ryggen min. Altså, ikke bare en drittsekk som slo, men også økonomisk utro. Og der sto jeg. Med så og si null i inntekt og flere barn å mate. 

Jeg satte meg ned og skrev budsjett. Liste over mat. Vi kunne ikke bruke mer enn 3500. I måneden. Og vi er like mange som AB.

Jeg var "heldig" siden jeg hadde en full fryser fra ekteskapet. Denne ble etterhvert tom.. Og jeg hadde ikke råd til kjøtt.. Eller pålegg. 

Hvis jeg lot være å spise, så hadde jeg KANSKJE nok til hele mnd. Men ikke til sko. Ikke noe utenom. Ingenting. Følte meg som en taper. Måtte ta barna ut av barnehage, siden det var 0 hjelp å få fra kommunen. Greit nok. Nav var så slitsomme, med krav om dokumentasjon om det ene og det andre, hele tiden. Jeg  var jo i en varig situasjon, men som hadde gått veldig galt fort. Søknader ble behandlet "fortløpende" men jeg ble allikevel alltid sen med regninger og alt som var. En gang tok de strømmen.

 

Uansett. For å være helt ærlig. Da frysern var tom, kontoen var tom, og ungene skulle i bursdag- det eneste stedet de kunne få mat den dagen, egentlig. Så registrerte jeg meg på et eskorteforum og solgte rett og slett sex. Det måtte jeg. For å komme ovenpå. Jeg tjente "nok" penger på dette ved at barna  var hos en venninne, hos en nabo, mens jeg tok bussen til hva nå enn hotell jeg måtte møte på. Jeg var heldig med de jeg møtte, heldigvis. Her er egentlig likheten mellom AB og meg - hun er "hore" for sponsorer, mens "vanlige folk" som meg - vi må selge oss. På ordentlig.

Jeg er svært glad denne tiden er over, selv om jeg savner disse pengene, nå som jeg er kommet meg ovenpå. Det var fint å ha det som en ekstrainntekt. Det gjorde at barna mine kunne få SUNN OG GOD MAT, ikke bare pølser, first price el. lign. Vi lever nå svært sparsommelig, med et budsjett på 5000, og slingring på 6000. 

Når jeg leser ukemenyene til AB, så ser jeg at - dette går jo ikke. Helt umulig. Og det er trist - for jeg husker jeg satt der i bakleksa og leste tips og råd og fløy fra butikk til butikk. Og jeg klarte ALDRI å nå 3500.. Som var det jeg hadde på den tiden.

 

Og derfor blir jeg veldig provosert. For uansett om hun kjøper inn mat for +/- 1000 kr - så avhenger det av at alt annet i livet hennes er sponset. Våkn opp, Anne Brith! 

 

så dersom noen leser dette innlegget her og har dårlig råd - ikke gjør som meg. Vent på NAV! Ikke hør på en dame som har livet sitt sponset her og der. Vi andre har ikke det. Som AB skriver - det er alltid mat i huset. Men hos oss var det helt tomt. HELT tomt. Jeg ble kanskje sponset på en annen måte, men jeg føler vel at det  var en mer ærlig jobb, enn å lyve for folket.. Jeg var ærlig om at jeg var en hore.

Sterkt å lese! Du har vært tøff!! Og jeg beundrer deg for å være så ærlig. Håper at både du og barna har det bedre nå. ❤️❤️ Takk for at du delte med oss. 

Det er ingen her som tror på det budsjettpisset til AB!! Hun gjør hva som helst for å måke inn penger og spons. Å bruke ungene er å gå LANGT over streken!! De burde slippe! Så kan AB "prostituere" seg så mye hun orker på bloggen sin. 

Ønsker deg alt godt kjære venninne selv om jeg ikke kjenner deg. 

Det er MANGE som lever under fattigdomsgrensen i Norge dessverre. Trist som faen!! Hvor er sponsorene da??? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, tov skrev:

jeg DØR!!!! :sjokkert::murvegg::klaske::riste:

Den snappen skulle til noen venninner.... Hun har slettet den og lagt seg "flat"... 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellapropella
1 time siden, Enonym skrev:

Har tenkt utrolig mye på å skrive et innlegg her, og nå må jeg bare.. Jeg ser mange stusser over AB sitt budsjett, og det gjør jeg og. Siden AB ikke lar så mange kommentarer komme igjennom så vil jeg bare først si at jeg og AB er i ganske like situasjoner, men forskjellen? Hun har en blogg - som hun tjente litt på, allerede da hun var veldig fattig alenemor. Hun åpnet et bakeri.

Jeg kan fortelle dere at å leve på 1000kr uka..DET er vanskelig. Det blir mat til ungene, og det blir dårlig kjøtt. Det blir lite mat på mor. Jeg sto på totalt bar bakke jeg, mannen forlot meg, tømte kontoen vår, og alene sto jeg med en haug unger, lav inntekt pga sykdom, og null nettverk. Ja, NULL nettverk. Ingen. 

Jeg måtte til nav. Til sosialkontoret. Jeg ble møtt med en hyggelig tone der, og måtte søke nødhjelp og det som var. Men alt tok tid. 

Jeg ble ikke svært friskere av dette bruddet, som for ham også endte bak murene. Økonomien var rasert - det viste seg at han hadde hatt mye gjeld bak ryggen min. Altså, ikke bare en drittsekk som slo, men også økonomisk utro. Og der sto jeg. Med så og si null i inntekt og flere barn å mate. 

Jeg satte meg ned og skrev budsjett. Liste over mat. Vi kunne ikke bruke mer enn 3500. I måneden. Og vi er like mange som AB.

Jeg var "heldig" siden jeg hadde en full fryser fra ekteskapet. Denne ble etterhvert tom.. Og jeg hadde ikke råd til kjøtt.. Eller pålegg. 

Hvis jeg lot være å spise, så hadde jeg KANSKJE nok til hele mnd. Men ikke til sko. Ikke noe utenom. Ingenting. Følte meg som en taper. Måtte ta barna ut av barnehage, siden det var 0 hjelp å få fra kommunen. Greit nok. Nav var så slitsomme, med krav om dokumentasjon om det ene og det andre, hele tiden. Jeg  var jo i en varig situasjon, men som hadde gått veldig galt fort. Søknader ble behandlet "fortløpende" men jeg ble allikevel alltid sen med regninger og alt som var. En gang tok de strømmen.

 

Uansett. For å være helt ærlig. Da frysern var tom, kontoen var tom, og ungene skulle i bursdag- det eneste stedet de kunne få mat den dagen, egentlig. Så registrerte jeg meg på et eskorteforum og solgte rett og slett sex. Det måtte jeg. For å komme ovenpå. Jeg tjente "nok" penger på dette ved at barna  var hos en venninne, hos en nabo, mens jeg tok bussen til hva nå enn hotell jeg måtte møte på. Jeg var heldig med de jeg møtte, heldigvis. Her er egentlig likheten mellom AB og meg - hun er "hore" for sponsorer, mens "vanlige folk" som meg - vi må selge oss. På ordentlig.

Jeg er svært glad denne tiden er over, selv om jeg savner disse pengene, nå som jeg er kommet meg ovenpå. Det var fint å ha det som en ekstrainntekt. Det gjorde at barna mine kunne få SUNN OG GOD MAT, ikke bare pølser, first price el. lign. Vi lever nå svært sparsommelig, med et budsjett på 5000, og slingring på 6000. 

Når jeg leser ukemenyene til AB, så ser jeg at - dette går jo ikke. Helt umulig. Og det er trist - for jeg husker jeg satt der i bakleksa og leste tips og råd og fløy fra butikk til butikk. Og jeg klarte ALDRI å nå 3500.. Som var det jeg hadde på den tiden.

 

Og derfor blir jeg veldig provosert. For uansett om hun kjøper inn mat for +/- 1000 kr - så avhenger det av at alt annet i livet hennes er sponset. Våkn opp, Anne Brith! 

 

så dersom noen leser dette innlegget her og har dårlig råd - ikke gjør som meg. Vent på NAV! Ikke hør på en dame som har livet sitt sponset her og der. Vi andre har ikke det. Som AB skriver - det er alltid mat i huset. Men hos oss var det helt tomt. HELT tomt. Jeg ble kanskje sponset på en annen måte, men jeg føler vel at det  var en mer ærlig jobb, enn å lyve for folket.. Jeg var ærlig om at jeg var en hore.

Å kjære, dette var en sterk historie! Jeg forstår veldig godt at du reagerer på bloggerens "budsjett" osv. Vil bare gi deg en klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella
Den 27. august 2016 at 21.40, Marthe75 skrev:

Jeg blir så oppgitt av den dama :( 

Hun skrivet at de sparer til tomt og hus, derfor velger de å leve på et minimalt husholdningsbudsjett. Og dette "dokumenterer" hun på bloggen sin, for å inspirere andre som også ønsker å redusere husholdningsbudsjettet sitt. 

I mine øyne er det hun holder på med et direkte hån mot alle de i dette land som MÅ leve på et minimum! Foreldre som dropper egen mat til fordel for ungene, familier hvor middag hver dag er luxus. De må jo føle seg direkte mislykket om de bruker 4500,- en mnd, og kanskje fortsatt føler at det ikke strakk til, de må jo føle at de gjør noe feil :( 

Og hva KAN skje om noen må på Nav for å søke nødstøtte? De kan faktisk bli sammenlignet med bakekakefamilien som lever på en trylletulletusenlapp i uka :( 

Hun sender noen signaler ut i samfunnet som ikke er bra! Og hun kunne så inderlig lett lagt det opp så mye smartere, hadde hun bare ikke nevnt tusenlappen! Da hadde hun gitt seg selv litt slingringsmonn, og mer troverdighet. 

Og til slutt, hun tok toget til Oslo så ungene kunne samle Pokemons, samt shoppe diverse. Jeg antar de ikke hadde med matpakker eller gikk uten mat hele dagen. De hadde sikkert en kjempefin dag, men den ble ikke gratis. Her vi bor er det svindyrt å ta tog, men mulig de har reisekort som gjør det rimelig, men gratis er det ikke. 

Poenget mitt er at det er mye lettere å leve marginalt når det er selvvalgt. Hun kan sprite opp hverdagen med togturer og shopping, de har smarttelefoner så de kan samle Pokemons og kose seg med det. Alle har ikke den muligheten, noen familier MÅ leve på så lite at en togtur velter tua :( 

Hun sparker de som allerede ligger nede :( 

(jeg er heldigvis ikke en av de, men jeg har brukt mange år på å få stålkontroll på matvareforbruket vårt, det er IKKE lett å leve på et minimum over lenger tid). 

All ære til de som klarer et stramt budsjett måned etter måned, uten å gi opp, det er veldig bra jobba :klem:

Godt sagt! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Enonym Tusen takk for at du faktisk setter ord på hvordan mange i Norge faktisk har det! Det forbruket bloggeren har, tilsvarer mest sannsynlig en høy inntekt som gjør at hun kan fylle fryser og kjøleskap, og da blir en  "symbolsk" tusenlapp som en hån mot andre som ikke er like   privilegert . Jeg håper at du og familien din har det bra nå :)  Også må jeg bare spørre: hvis man i en alder av 41 trenger orgasme krem, er man frisk da? er ikke det ganske dyrt? Jeg ante ikke at det fantes engang, og har bilder i hodet som jeg helst vil slette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Nå må dere slutte å diskutere det matbudsjettet. Hvor lenge skal den saken dras ut?? Dere trenger ikke følge alle råd og tips som står i avisene eller som kommer fra bloggere. Det er tusenvis av andre dårlige tips som står i VG og Dagbladet, men man kan jo seriøst ikke bruke tid og energi på å slakte de i evigheter. Vi har skjønt det, mange av dere mener AB lyver når hun sier hun som alenemor klarer å leve på et budsjett på 4000 kr i måneden. Trenger ikke skrive det flere ganger, det holder nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler STERKT på at NAV tar henne i betraktning når de vurderer saker. En hver familie får ta de vurderinger som er nødvendig for å klare seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, jentekvinne skrev:

Nå må dere slutte å diskutere det matbudsjettet. Hvor lenge skal den saken dras ut?? Dere trenger ikke følge alle råd og tips som står i avisene eller som kommer fra bloggere. Det er tusenvis av andre dårlige tips som står i VG og Dagbladet, men man kan jo seriøst ikke bruke tid og energi på å slakte de i evigheter. Vi har skjønt det, mange av dere mener AB lyver når hun sier hun som alenemor klarer å leve på et budsjett på 4000 kr i måneden. Trenger ikke skrive det flere ganger, det holder nå. 

Kanskje vi skal diskutere det så lenge vi vil og til AB innrømmer at hun lyver?! Det gjør vi vel så mye vi vil for deg!! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Kanskje vi skal diskutere det så lenge vi vil og til AB innrømmer at hun lyver?! Det gjør vi vel så mye vi vil for deg!! 

Hvordan vet du at hun lyver? Ser det diskuteres her at hun tar noe fra fryseren/kjøkkenskapet og inkluderer ikke vaskemidler o.l. Sånn er det vel for veldig mange? Jeg har ikke tomme skap når det er tid for ny handlerunde. Jeg har gjerne frosne grønnsaker, frosne rundstykker, hermetikk, pasta, ris og slike ting fra før og så handler jeg det jeg trenger av ferskvarer/middag et par ganger i uken. Når det gjelder vaskemidler så trenger man ikke kjøpe det flere ganger i måneden så det er ikke det som velter budsjettet. Det virker som om diskusjonen her går på at AB skal treffe budsjettet på kronen og siden hun ikke inkluderte vaskemidler i handlelisten så skal hun slaktes og slenges dritt om. Det virker for meg som om hun vet smertelig godt hvordan det er å leve på et veldig lavt budsjett så jeg synes hun får mer pepper enn hun fortjener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cartina
2 timer siden, neiognei skrev:

La hun virkelig ut nå video av en pakke orgasmekrem og skrev at hun skulle gå på toalettet snart, fordi at det må smøres på et par timer før? 

Asså!!!

:fnise:

:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentekvinne skrev:

Nå må dere slutte å diskutere det matbudsjettet. Hvor lenge skal den saken dras ut?? Dere trenger ikke følge alle råd og tips som står i avisene eller som kommer fra bloggere. Det er tusenvis av andre dårlige tips som står i VG og Dagbladet, men man kan jo seriøst ikke bruke tid og energi på å slakte de i evigheter. Vi har skjønt det, mange av dere mener AB lyver når hun sier hun som alenemor klarer å leve på et budsjett på 4000 kr i måneden. Trenger ikke skrive det flere ganger, det holder nå. 

Men det er jo strengt tatt hun selv som fortsetter å dra opp dette..

 

40 minutter siden, jentekvinne skrev:

Hvordan vet du at hun lyver? Ser det diskuteres her at hun tar noe fra fryseren/kjøkkenskapet og inkluderer ikke vaskemidler o.l. Sånn er det vel for veldig mange? Jeg har ikke tomme skap når det er tid for ny handlerunde. Jeg har gjerne frosne grønnsaker, frosne rundstykker, hermetikk, pasta, ris og slike ting fra før og så handler jeg det jeg trenger av ferskvarer/middag et par ganger i uken. Når det gjelder vaskemidler så trenger man ikke kjøpe det flere ganger i måneden så det er ikke det som velter budsjettet. Det virker som om diskusjonen her går på at AB skal treffe budsjettet på kronen og siden hun ikke inkluderte vaskemidler i handlelisten så skal hun slaktes og slenges dritt om. Det virker for meg som om hun vet smertelig godt hvordan det er å leve på et veldig lavt budsjett så jeg synes hun får mer pepper enn hun fortjener. 

Men da går du ikke til VG og får en reportasje om hvordan å leve på 1000,- i uken laget. 

Jeg kan også heeeelt fint bruke 1000,- uken hvis jeg uken tidligere har vært i Svinesund og handlet inn, har pasta, ris, vaskemiddel, tannkrem og håndsåpe stående i skapet. Null problem, men man kan jo ikke lage et budsjett for å hjelpe andre utifra hva man selv har i skapet!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentekvinne skrev:

Hvordan vet du at hun lyver? Ser det diskuteres her at hun tar noe fra fryseren/kjøkkenskapet og inkluderer ikke vaskemidler o.l. Sånn er det vel for veldig mange? Jeg har ikke tomme skap når det er tid for ny handlerunde. Jeg har gjerne frosne grønnsaker, frosne rundstykker, hermetikk, pasta, ris og slike ting fra før og så handler jeg det jeg trenger av ferskvarer/middag et par ganger i uken. Når det gjelder vaskemidler så trenger man ikke kjøpe det flere ganger i måneden så det er ikke det som velter budsjettet. Det virker som om diskusjonen her går på at AB skal treffe budsjettet på kronen og siden hun ikke inkluderte vaskemidler i handlelisten så skal hun slaktes og slenges dritt om. Det virker for meg som om hun vet smertelig godt hvordan det er å leve på et veldig lavt budsjett så jeg synes hun får mer pepper enn hun fortjener. 

Hvis du fjerner deg selv fra situasjonen så klarer du kanskje se litt mer objektivt på det. Hun påstår at de spiser for 1000 kroner i uka. Hun selger det konseptet og melker det for det det er verdt. Hver eneste uke går det kun 1000 kroner på mat, i følge henne. Dette er da løgn. 

Hadde hun møtt spørsmål på en litt mer konstruktiv måte, så hadde det jo gått an å diskutere det saklig. Men det går da altså ikke. Og så lenge det ikke går så vil det bli trukket opp, så lenge hun fortsetter å selge det.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...