Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Basilen skrev:

Og den fiskingen etter Briotog sponsing.. Det er ikke bare flaut, det er grusomt. Filme ungen igjen og igjen for å oppnå det man vil ha, jeg gremmes. 

Så flaut at det går ikke ann. Er det mulig å bli så blind??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JulyRed

Når denne damen ikke har peiling på verken sunn mat, riktig sammensatt mat, matbudsjetter, kortreist mat, økologisk mat, ikke peiling på noe som har med mat å gjøre overhode (kanskje baking), og hun sier det også. Hvorfor i alle verden skvaldrer hun om dette i all offentlighet? Denne bloggen er verdiløs.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, neiognei skrev:

Nok en "handleliste" ute. Så klart uten kvittering. For de som har vært på en butikk er det lett å forstå at hun gikk mye over, denne uka. Kylling, torsk, svinefilet (som ikke står på lista), tacoting osvosv. 

Også skal hun ha lapskaus med pøøøølse da. Og gjør en stor sak ut av det....

 

Gjesp.

Hun la ut kvittering på Snap. Over 1200,- pga kjøtt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hun la ut kvittering på Snap. Over 1200,- pga kjøtt. 

+ melk og frukt hun kjøper i løpet av uka. Og godteri hun har kjøpt på Europris.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 1200 i uka plutselig, pluss godis som lett blir 150 kr til 5 pers, frukt og grønt lett 200. Mao 50% mer en hun påstår at hun bruker. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

1000 kr i uken blir aldri 1000 kr i uken. Rart det der. Det hadde vært spennende å se en uke der hun faktisk fikk det til.

Endret av Sugemerke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så oppgitt av den dama :( 

Hun skrivet at de sparer til tomt og hus, derfor velger de å leve på et minimalt husholdningsbudsjett. Og dette "dokumenterer" hun på bloggen sin, for å inspirere andre som også ønsker å redusere husholdningsbudsjettet sitt. 

I mine øyne er det hun holder på med et direkte hån mot alle de i dette land som MÅ leve på et minimum! Foreldre som dropper egen mat til fordel for ungene, familier hvor middag hver dag er luxus. De må jo føle seg direkte mislykket om de bruker 4500,- en mnd, og kanskje fortsatt føler at det ikke strakk til, de må jo føle at de gjør noe feil :( 

Og hva KAN skje om noen må på Nav for å søke nødstøtte? De kan faktisk bli sammenlignet med bakekakefamilien som lever på en trylletulletusenlapp i uka :( 

Hun sender noen signaler ut i samfunnet som ikke er bra! Og hun kunne så inderlig lett lagt det opp så mye smartere, hadde hun bare ikke nevnt tusenlappen! Da hadde hun gitt seg selv litt slingringsmonn, og mer troverdighet. 

Og til slutt, hun tok toget til Oslo så ungene kunne samle Pokemons, samt shoppe diverse. Jeg antar de ikke hadde med matpakker eller gikk uten mat hele dagen. De hadde sikkert en kjempefin dag, men den ble ikke gratis. Her vi bor er det svindyrt å ta tog, men mulig de har reisekort som gjør det rimelig, men gratis er det ikke. 

Poenget mitt er at det er mye lettere å leve marginalt når det er selvvalgt. Hun kan sprite opp hverdagen med togturer og shopping, de har smarttelefoner så de kan samle Pokemons og kose seg med det. Alle har ikke den muligheten, noen familier MÅ leve på så lite at en togtur velter tua :( 

Hun sparker de som allerede ligger nede :( 

(jeg er heldigvis ikke en av de, men jeg har brukt mange år på å få stålkontroll på matvareforbruket vårt, det er IKKE lett å leve på et minimum over lenger tid). 

All ære til de som klarer et stramt budsjett måned etter måned, uten å gi opp, det er veldig bra jobba :klem:

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marthe75 skrev:

Jeg blir så oppgitt av den dama :( 

Hun skrivet at de sparer til tomt og hus, derfor velger de å leve på et minimalt husholdningsbudsjett. Og dette "dokumenterer" hun på bloggen sin, for å inspirere andre som også ønsker å redusere husholdningsbudsjettet sitt. 

I mine øyne er det hun holder på med et direkte hån mot alle de i dette land som MÅ leve på et minimum! Foreldre som dropper egen mat til fordel for ungene, familier hvor middag hver dag er luxus. De må jo føle seg direkte mislykket om de bruker 4500,- en mnd, og kanskje fortsatt føler at det ikke strakk til, de må jo føle at de gjør noe feil :( 

Og hva KAN skje om noen må på Nav for å søke nødstøtte? De kan faktisk bli sammenlignet med bakekakefamilien som lever på en trylletulletusenlapp i uka :( 

Hun sender noen signaler ut i samfunnet som ikke er bra! Og hun kunne så inderlig lett lagt det opp så mye smartere, hadde hun bare ikke nevnt tusenlappen! Da hadde hun gitt seg selv litt slingringsmonn, og mer troverdighet. 

Og til slutt, hun tok toget til Oslo så ungene kunne samle Pokemons, samt shoppe diverse. Jeg antar de ikke hadde med matpakker eller gikk uten mat hele dagen. De hadde sikkert en kjempefin dag, men den ble ikke gratis. Her vi bor er det svindyrt å ta tog, men mulig de har reisekort som gjør det rimelig, men gratis er det ikke. 

Poenget mitt er at det er mye lettere å leve marginalt når det er selvvalgt. Hun kan sprite opp hverdagen med togturer og shopping, de har smarttelefoner så de kan samle Pokemons og kose seg med det. Alle har ikke den muligheten, noen familier MÅ leve på så lite at en togtur velter tua :( 

Hun sparker de som allerede ligger nede :( 

(jeg er heldigvis ikke en av de, men jeg har brukt mange år på å få stålkontroll på matvareforbruket vårt, det er IKKE lett å leve på et minimum over lenger tid). 

All ære til de som klarer et stramt budsjett måned etter måned, uten å gi opp, det er veldig bra jobba :klem:

Spiser for 1000 kr uka, mor skal jo ha Celine til 20 000kr. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Valetta skrev:

Også all denne indirekte "tiggingen" til evt sponsorer. "Soffaen vår er helt utslitt", "skulle så gjerne hatt en ny seng", "ønsker meg så en  bloggstol pg synke ned i - er det noen der ute som har noen gode tips?" Osvosv...og bedyrer at vi spaaaarer til det nye huset vårt med 5 sov og 3 bad og PRIORITERER.

Hihi, 6 soverom faktisk... Og tre bad. Blir mye vasking for ungene hennes... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marthe75 skrev:

Jeg blir så oppgitt av den dama :( 

Hun skrivet at de sparer til tomt og hus, derfor velger de å leve på et minimalt husholdningsbudsjett. Og dette "dokumenterer" hun på bloggen sin, for å inspirere andre som også ønsker å redusere husholdningsbudsjettet sitt. 

I mine øyne er det hun holder på med et direkte hån mot alle de i dette land som MÅ leve på et minimum! Foreldre som dropper egen mat til fordel for ungene, familier hvor middag hver dag er luxus. De må jo føle seg direkte mislykket om de bruker 4500,- en mnd, og kanskje fortsatt føler at det ikke strakk til, de må jo føle at de gjør noe feil :( 

Og hva KAN skje om noen må på Nav for å søke nødstøtte? De kan faktisk bli sammenlignet med bakekakefamilien som lever på en trylletulletusenlapp i uka :( 

Hun sender noen signaler ut i samfunnet som ikke er bra! Og hun kunne så inderlig lett lagt det opp så mye smartere, hadde hun bare ikke nevnt tusenlappen! Da hadde hun gitt seg selv litt slingringsmonn, og mer troverdighet. 

Og til slutt, hun tok toget til Oslo så ungene kunne samle Pokemons, samt shoppe diverse. Jeg antar de ikke hadde med matpakker eller gikk uten mat hele dagen. De hadde sikkert en kjempefin dag, men den ble ikke gratis. Her vi bor er det svindyrt å ta tog, men mulig de har reisekort som gjør det rimelig, men gratis er det ikke. 

Poenget mitt er at det er mye lettere å leve marginalt når det er selvvalgt. Hun kan sprite opp hverdagen med togturer og shopping, de har smarttelefoner så de kan samle Pokemons og kose seg med det. Alle har ikke den muligheten, noen familier MÅ leve på så lite at en togtur velter tua :( 

Hun sparker de som allerede ligger nede :( 

(jeg er heldigvis ikke en av de, men jeg har brukt mange år på å få stålkontroll på matvareforbruket vårt, det er IKKE lett å leve på et minimum over lenger tid). 

All ære til de som klarer et stramt budsjett måned etter måned, uten å gi opp, det er veldig bra jobba :klem:

Veldig bra innlegg! Det er også en vesentlig forskjell på den gruppen du beskriver ovenfor, og blogg A-B. Hun blir sponset med klær og andre ting som man normalt må betale for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marthe75 skrev:

Jeg blir så oppgitt av den dama :( 

Hun skrivet at de sparer til tomt og hus, derfor velger de å leve på et minimalt husholdningsbudsjett. Og dette "dokumenterer" hun på bloggen sin, for å inspirere andre som også ønsker å redusere husholdningsbudsjettet sitt. 

I mine øyne er det hun holder på med et direkte hån mot alle de i dette land som MÅ leve på et minimum! Foreldre som dropper egen mat til fordel for ungene, familier hvor middag hver dag er luxus. De må jo føle seg direkte mislykket om de bruker 4500,- en mnd, og kanskje fortsatt føler at det ikke strakk til, de må jo føle at de gjør noe feil :( 

Og hva KAN skje om noen må på Nav for å søke nødstøtte? De kan faktisk bli sammenlignet med bakekakefamilien som lever på en trylletulletusenlapp i uka :( 

Hun sender noen signaler ut i samfunnet som ikke er bra! Og hun kunne så inderlig lett lagt det opp så mye smartere, hadde hun bare ikke nevnt tusenlappen! Da hadde hun gitt seg selv litt slingringsmonn, og mer troverdighet. 

Og til slutt, hun tok toget til Oslo så ungene kunne samle Pokemons, samt shoppe diverse. Jeg antar de ikke hadde med matpakker eller gikk uten mat hele dagen. De hadde sikkert en kjempefin dag, men den ble ikke gratis. Her vi bor er det svindyrt å ta tog, men mulig de har reisekort som gjør det rimelig, men gratis er det ikke. 

Poenget mitt er at det er mye lettere å leve marginalt når det er selvvalgt. Hun kan sprite opp hverdagen med togturer og shopping, de har smarttelefoner så de kan samle Pokemons og kose seg med det. Alle har ikke den muligheten, noen familier MÅ leve på så lite at en togtur velter tua :( 

Hun sparker de som allerede ligger nede :( 

(jeg er heldigvis ikke en av de, men jeg har brukt mange år på å få stålkontroll på matvareforbruket vårt, det er IKKE lett å leve på et minimum over lenger tid). 

All ære til de som klarer et stramt budsjett måned etter måned, uten å gi opp, det er veldig bra jobba :klem:

Beste innspillet her!! Takk Marthe75!! ❤️🙏🏻❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My guilty pleasure er ABs blogg, snap og tråden her..... og hun slutter virkelig ikke å overraske. Torsdag morgen la hun ut et innlegg om at fest og fyll ikke passet henne, så hva gjør hun lørdag kveld? Stikker på byen! Kanskje ikke mye fyll (hun har heeeelt sikkert en egen definisjon på det, hun har jo alltid sin egen vri på ting) men det drikkes alkohol i hvertfall.

Er jo viktig å ha litt voksentid som hun skriver i gårsdagens innlegg. -Ja, for hun har jo bare hatt 3-4(?) uker med bare voksentid når barna har vært på ferie i sommer, og nå er det jo tross alt 2 helger (inkl. denne helga) siden barna kom hjem fra ferie.  :klo:

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt så mye med på AB og hennes blogg, men lest litt nå i forbindelse med handlingen til 1000 kr uka.

Blir litt satt ut av å lese det siste handleinnlegget som virker som en lang forsvarstale samtidig som jeg ialle fall sitter igjen med akkurat det samme inntrykket som før; hun bruker mer enn 1000/uka...

Hun virker uredelig rett og slett... Og jeg legger merke til at flere i kommentarfeltet skriver at de ikke forstår kritikken og håper ikke de som skriver sånn har barn osv. Er det noe et ganske langt liv og mye erfaring med barn har lært meg, så er det at de ikke liker uredelige voksne. Voksne som innrømmer at de har tatt i for mye og innrømmer feil derimot, DET er å være en god rollemodell, og gir mye mer respekt hos barn og ungdom! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hetsende utsagn, avsporinger, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Articuno

På min facebookfeed så kommer det STADIG reklame fra Interoptikk opp. Blir så lei, får det ikke vekk. Nå med link til AB-bloggen og om synstesten hennes barn fikk.
Har SÅ lyst til å skrive at ikke søren om jeg går til dem for synstest når de sponser useriøse uredelige mennesker som den dama der! :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Articuno skrev:

På min facebookfeed så kommer det STADIG reklame fra Interoptikk opp. Blir så lei, får det ikke vekk. Nå med link til AB-bloggen og om synstesten hennes barn fikk.
Har SÅ lyst til å skrive at ikke søren om jeg går til dem for synstest når de sponser useriøse uredelige mennesker som den dama der! :sur: 

Du kan trykke på den pilen i hjørnet og trykke på "skjul alt fra.." :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Articuno
3 minutter siden, Birdo skrev:

Du kan trykke på den pilen i hjørnet og trykke på "skjul alt fra.." :)

Har gjort det flere ganger uten at det har hjulpet. :vetikke: 
Nå blokkerte jeg dem. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Articuno skrev:

På min facebookfeed så kommer det STADIG reklame fra Interoptikk opp. Blir så lei, får det ikke vekk. Nå med link til AB-bloggen og om synstesten hennes barn fikk.
Har SÅ lyst til å skrive at ikke søren om jeg går til dem for synstest når de sponser useriøse uredelige mennesker som den dama der! :sur: 

Skriv det da vel! Bra om de får noen tilbakemeldinger på denne ukritiske sponsingen av bloggere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Articuno
1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Skriv det da vel! Bra om de får noen tilbakemeldinger på denne ukritiske sponsingen av bloggere. 

Men nå har jeg blokkert de, så da kan jeg ikke skrive på siden deres :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puddelen

Det mange bloggere glemmer er grunnen til at folk klikker. Vi er en gjeng kikkere som elsker å bli underholdt. Alle visningene betyr ikke at folk liker henne så godt. Jeg har selv godt fra å like henne til å bli kikker. Det betyr ikke at man blir en Hater. Jeg syns faktisk synd på henne bare. Hun må på en måte "prostituere" livet sitt. Så er hun ikke stabil nok til å følge opp forventningene vi har til en blogger. Så blir alle selvmotsigelsene underholdning i seg selv. Hun klorer seg opp og frem. Håper ikke prisen blir for høy. Hun er bare et menneske hun også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...