Viking-girl Skrevet 30. august 2016 #1321 Del Skrevet 30. august 2016 Viser kun litt av kvitteringen på snap, alltid sluttsummen selvsagt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 30. august 2016 #1322 Del Skrevet 30. august 2016 1 time siden, Milio skrev: Til hennes forsvar har hun snappet totalsummen på kvitteringer som er +- 1000 kr. Det som imidlertid ikke vises er hele kvitteringa. Hun oppfordrer til å ta skjermbilde av snappen, og da kan hun se hvem som gjør det + hun lokker til seg følgere på snap. Seriøst utspekulert av henne. for alt vi vet, kan hun handle for en tusenlapp hver dag... Hun velger selv hva hun vil dokumentere, og vi velger selv hva vi klarer å tro på 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 31. august 2016 #1323 Del Skrevet 31. august 2016 Hun viser aldri kvitteringen av "det hun handler litt ut i uka" Merkelig HÆ? 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 31. august 2016 #1324 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg kjenner jeg har gitt opp hele dama. Tror aldri hun kommer til å ta til seg noe som helst kritikk, for noe! Hun er så egen og lite ydmyk ovenfor leserne sine, at jeg tror det er helt døfødt å skrive både her og på bloggen om at hun hadde gjort seg selv en tjeneste ved å være litt mer troverdig. For troverdig er det siste hun er. Dessuten har hun noen elendige skrivekunnskaper, det er bare slitsomt å lese innleggene. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. august 2016 #1325 Del Skrevet 31. august 2016 2 timer siden, Hjärtat skrev: Jeg kjenner jeg har gitt opp hele dama. Tror aldri hun kommer til å ta til seg noe som helst kritikk, for noe! Hun er så egen og lite ydmyk ovenfor leserne sine, at jeg tror det er helt døfødt å skrive både her og på bloggen om at hun hadde gjort seg selv en tjeneste ved å være litt mer troverdig. For troverdig er det siste hun er. Dessuten har hun noen elendige skrivekunnskaper, det er bare slitsomt å lese innleggene. Hun er jo nede på 3800 lesere nå, så hun ser vel tegningen etter hvert. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 31. august 2016 #1326 Del Skrevet 31. august 2016 53 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun er jo nede på 3800 lesere nå, så hun ser vel tegningen etter hvert. Den som lever får sjå. Jeg tviler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 31. august 2016 #1327 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Hjärtat skrev: Den som lever får sjå. Jeg tviler. Tviler jeg også på!! De som følger henne er jo blodfans, ikke at jeg skjønner det... Hver vår smak. Heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 31. august 2016 #1328 Del Skrevet 31. august 2016 2 timer siden, pøbelsara skrev: Hun er jo nede på 3800 lesere nå, så hun ser vel tegningen etter hvert. Pr dag? Pr uke? Skjønner ikke hvor dette kan leses og skjønnes ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 31. august 2016 #1329 Del Skrevet 31. august 2016 Et øyeblikk siden, Viking-girl skrev: Pr dag? Pr uke? Skjønner ikke hvor dette kan leses og skjønnes ☺️ Hvis du går inn på forsiden til blogg.no og ser på topplista, tallet som stå i parentes er antall unike klikk per dag.:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 31. august 2016 #1330 Del Skrevet 31. august 2016 En kjedelig blogg med kjedelige løgner klarer neppe holde på leserne spesielt lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. august 2016 #1331 Del Skrevet 31. august 2016 1 time siden, Sugemerke skrev: En kjedelig blogg med kjedelige løgner klarer neppe holde på leserne spesielt lenge. Nei, og når hun i tillegg bruker blogg og snap til å kjefte på kritikere, blir det litt evl kleint. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. august 2016 #1332 Del Skrevet 31. august 2016 Er vel en grunn at hun fikk beskjed om mer jobbing og mindre jogging etter møtet mef manageren i forrige uke. Selv om jogging visstnok også er jobb. Merkelig egentlig, men mulig manageren ikke serpå jogging som jobb? 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 31. august 2016 #1333 Del Skrevet 31. august 2016 På Snap så dokumenterer hun alt hun gjør i hverdagen som hun ønsker seg sponsorer på.... Leker, klær, utstyr til seg selv og barna. Håper vel på å få spons fra et sportsmerke nå som hun trener så mye. Men hvorfor fremhever hun de øredobbene sine, også når hun trener. Latterlig 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 31. august 2016 #1334 Del Skrevet 31. august 2016 Merkelig hvor vidunderbarn hun har. Historiene om alle mulige situasjoner hvor de er så voksne, pedagogiske og rettferdige. Kommer med dype historier om hvordan barna er. Ikke missforstå - om barna er slik hun forteller så er jo det utrolig, men måten hun forteller om hvordan de er er som å se et program på Disney Junior. Alt de sier er så fantastisk, pedagogisk og ikke minst - vitner om en ekstremt god jobb som forelder. Mistenker litt at det er sistnevnte der hun ønsker å få frem. Hvor himla god hun selv er å lære bort disse disneyhandlingene til ungene sine. Jeg tror faktisk ikke en døyt på det. Jeg kjenner mange barn, men ingen 11 åringer leser Norges lover uten at mor har vært dyttet på situasjonen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Enonym Skrevet 31. august 2016 Populært innlegg #1335 Del Skrevet 31. august 2016 Har tenkt utrolig mye på å skrive et innlegg her, og nå må jeg bare.. Jeg ser mange stusser over AB sitt budsjett, og det gjør jeg og. Siden AB ikke lar så mange kommentarer komme igjennom så vil jeg bare først si at jeg og AB er i ganske like situasjoner, men forskjellen? Hun har en blogg - som hun tjente litt på, allerede da hun var veldig fattig alenemor. Hun åpnet et bakeri. Jeg kan fortelle dere at å leve på 1000kr uka..DET er vanskelig. Det blir mat til ungene, og det blir dårlig kjøtt. Det blir lite mat på mor. Jeg sto på totalt bar bakke jeg, mannen forlot meg, tømte kontoen vår, og alene sto jeg med en haug unger, lav inntekt pga sykdom, og null nettverk. Ja, NULL nettverk. Ingen. Jeg måtte til nav. Til sosialkontoret. Jeg ble møtt med en hyggelig tone der, og måtte søke nødhjelp og det som var. Men alt tok tid. Jeg ble ikke svært friskere av dette bruddet, som for ham også endte bak murene. Økonomien var rasert - det viste seg at han hadde hatt mye gjeld bak ryggen min. Altså, ikke bare en drittsekk som slo, men også økonomisk utro. Og der sto jeg. Med så og si null i inntekt og flere barn å mate. Jeg satte meg ned og skrev budsjett. Liste over mat. Vi kunne ikke bruke mer enn 3500. I måneden. Og vi er like mange som AB. Jeg var "heldig" siden jeg hadde en full fryser fra ekteskapet. Denne ble etterhvert tom.. Og jeg hadde ikke råd til kjøtt.. Eller pålegg. Hvis jeg lot være å spise, så hadde jeg KANSKJE nok til hele mnd. Men ikke til sko. Ikke noe utenom. Ingenting. Følte meg som en taper. Måtte ta barna ut av barnehage, siden det var 0 hjelp å få fra kommunen. Greit nok. Nav var så slitsomme, med krav om dokumentasjon om det ene og det andre, hele tiden. Jeg var jo i en varig situasjon, men som hadde gått veldig galt fort. Søknader ble behandlet "fortløpende" men jeg ble allikevel alltid sen med regninger og alt som var. En gang tok de strømmen. Uansett. For å være helt ærlig. Da frysern var tom, kontoen var tom, og ungene skulle i bursdag- det eneste stedet de kunne få mat den dagen, egentlig. Så registrerte jeg meg på et eskorteforum og solgte rett og slett sex. Det måtte jeg. For å komme ovenpå. Jeg tjente "nok" penger på dette ved at barna var hos en venninne, hos en nabo, mens jeg tok bussen til hva nå enn hotell jeg måtte møte på. Jeg var heldig med de jeg møtte, heldigvis. Her er egentlig likheten mellom AB og meg - hun er "hore" for sponsorer, mens "vanlige folk" som meg - vi må selge oss. På ordentlig. Jeg er svært glad denne tiden er over, selv om jeg savner disse pengene, nå som jeg er kommet meg ovenpå. Det var fint å ha det som en ekstrainntekt. Det gjorde at barna mine kunne få SUNN OG GOD MAT, ikke bare pølser, first price el. lign. Vi lever nå svært sparsommelig, med et budsjett på 5000, og slingring på 6000. Når jeg leser ukemenyene til AB, så ser jeg at - dette går jo ikke. Helt umulig. Og det er trist - for jeg husker jeg satt der i bakleksa og leste tips og råd og fløy fra butikk til butikk. Og jeg klarte ALDRI å nå 3500.. Som var det jeg hadde på den tiden. Og derfor blir jeg veldig provosert. For uansett om hun kjøper inn mat for +/- 1000 kr - så avhenger det av at alt annet i livet hennes er sponset. Våkn opp, Anne Brith! så dersom noen leser dette innlegget her og har dårlig råd - ikke gjør som meg. Vent på NAV! Ikke hør på en dame som har livet sitt sponset her og der. Vi andre har ikke det. Som AB skriver - det er alltid mat i huset. Men hos oss var det helt tomt. HELT tomt. Jeg ble kanskje sponset på en annen måte, men jeg føler vel at det var en mer ærlig jobb, enn å lyve for folket.. Jeg var ærlig om at jeg var en hore. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 31. august 2016 #1336 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) La hun virkelig ut nå video av en pakke orgasmekrem og skrev at hun skulle gå på toalettet snart, fordi at det må smøres på et par timer før? Asså!!! Endret 31. august 2016 av neiognei 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 31. august 2016 #1337 Del Skrevet 31. august 2016 12 minutter siden, neiognei skrev: La hun virkelig ut nå video av en pakke orgasmekrem og skrev at hun skulle gå på toalettet snart, fordi at det må smøres på et par timer før? Asså!!! jeg DØR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 31. august 2016 #1338 Del Skrevet 31. august 2016 @Enonym Hadde jeg kjent deg, hadde jeg kjent situasjonen din, så hadde jeg hjelpt deg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 31. august 2016 #1339 Del Skrevet 31. august 2016 26 minutter siden, neiognei skrev: La hun virkelig ut nå video av en pakke orgasmekrem og skrev at hun skulle gå på toalettet snart, fordi at det må smøres på et par timer før? Asså!!! Den skulle visst til venninner.. Er det normalt å dele at man skal ha sex? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 31. august 2016 #1340 Del Skrevet 31. august 2016 Angående dette å leve for 1000,-. Jeg får egentlig inntrykket at hun kjøper tilbehør til maten for 1000,-. Feks hvis hun skal lage kylling med ris og grønnsaker, så må hun bare kjøpe grønnsaker - for ris og kylling har hun jo liggende i fryseren hjemme, så da er jo det gratis... Altså Klær, briller, kjøkkenmaskiner, og alt annet er jo sponset så det teller jo heller ikke, og regnes derfor ikke med. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg