Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Milio skrev:

Til hennes forsvar har hun snappet totalsummen på kvitteringer som er +- 1000 kr. Det som imidlertid ikke vises er hele kvitteringa.

Hun oppfordrer til å ta skjermbilde av snappen, og da kan hun se hvem som gjør det + hun lokker til seg følgere på snap. Seriøst utspekulert av henne.

for alt vi vet, kan hun handle for en tusenlapp hver dag... 

Hun velger selv hva hun vil dokumentere, og vi velger selv hva vi klarer å tro på :) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg har gitt opp hele dama. Tror aldri hun kommer til å ta til seg noe som helst kritikk, for noe! Hun er så egen og lite ydmyk ovenfor leserne sine, at jeg tror det er helt døfødt å skrive både her og på bloggen om at hun hadde gjort seg selv en tjeneste ved å være litt mer troverdig. For troverdig er det siste hun er. Dessuten har hun noen elendige skrivekunnskaper, det er bare slitsomt å lese innleggene.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hjärtat skrev:

Jeg kjenner jeg har gitt opp hele dama. Tror aldri hun kommer til å ta til seg noe som helst kritikk, for noe! Hun er så egen og lite ydmyk ovenfor leserne sine, at jeg tror det er helt døfødt å skrive både her og på bloggen om at hun hadde gjort seg selv en tjeneste ved å være litt mer troverdig. For troverdig er det siste hun er. Dessuten har hun noen elendige skrivekunnskaper, det er bare slitsomt å lese innleggene.

Hun er jo nede på 3800 lesere nå, så hun ser vel tegningen etter hvert. :Nikke:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, pøbelsara skrev:

Den som lever får sjå. Jeg tviler.:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hjärtat skrev:

Den som lever får sjå. Jeg tviler.:fnise:

Tviler jeg også på!! De som følger henne er jo blodfans, ikke at jeg skjønner det... Hver vår smak. Heldigvis!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Pr dag? Pr uke? Skjønner ikke hvor dette kan leses og skjønnes ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Viking-girl skrev:

Pr dag? Pr uke? Skjønner ikke hvor dette kan leses og skjønnes ☺️

Hvis du går inn på forsiden til blogg.no og ser på topplista, tallet som stå i parentes er antall unike klikk per dag.:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugemerke skrev:

En kjedelig blogg med kjedelige løgner klarer neppe holde på leserne spesielt lenge.

Nei, og når hun i tillegg bruker blogg og snap til å kjefte på kritikere, blir det litt evl kleint.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en grunn at hun fikk beskjed om mer jobbing og mindre jogging etter møtet mef manageren i forrige uke. Selv om jogging visstnok også er jobb. Merkelig egentlig, men mulig manageren ikke serpå jogging som jobb? 😂

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Snap så dokumenterer hun alt hun gjør i hverdagen som hun ønsker seg sponsorer på.... Leker, klær, utstyr til seg selv og barna. Håper vel på å få spons fra et sportsmerke nå som hun trener så mye. Men hvorfor fremhever hun de øredobbene sine, også når hun trener. Latterlig 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig hvor vidunderbarn hun har. Historiene om alle mulige situasjoner hvor de er så voksne, pedagogiske og rettferdige. Kommer med dype historier om hvordan barna er. Ikke missforstå - om barna er slik hun forteller så er jo det utrolig, men måten hun forteller om hvordan de er er som å se et program på Disney Junior. 

Alt de sier er så fantastisk, pedagogisk og ikke minst - vitner om en ekstremt god jobb som forelder. Mistenker litt at det er sistnevnte der hun ønsker å få frem. Hvor himla god hun selv er å lære bort disse disneyhandlingene til ungene sine.

Jeg tror faktisk ikke en døyt på det. Jeg kjenner mange barn, men ingen 11 åringer leser Norges lover uten at mor har vært dyttet på situasjonen.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La hun virkelig ut nå video av en pakke orgasmekrem og skrev at hun skulle gå på toalettet snart, fordi at det må smøres på et par timer før? 

Asså!!!

:fnise:

Endret av neiognei
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, neiognei skrev:

La hun virkelig ut nå video av en pakke orgasmekrem og skrev at hun skulle gå på toalettet snart, fordi at det må smøres på et par timer før? 

Asså!!!

jeg DØR!!!! :sjokkert::murvegg::klaske::riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, neiognei skrev:

Asså!!!

Den skulle visst til venninner.. Er det normalt å dele at man skal ha sex? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående dette å leve for 1000,-.

Jeg får egentlig inntrykket at hun kjøper tilbehør til maten for 1000,-.

Feks hvis hun skal lage kylling med ris og grønnsaker, så må hun bare kjøpe grønnsaker - for ris og kylling har hun jo liggende i fryseren hjemme, så da er jo det gratis... 

Altså :klo:

Klær, briller, kjøkkenmaskiner, og alt annet er jo sponset så det teller jo heller ikke, og regnes derfor ikke med.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...