Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

A

Endret av Lapper
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Trollmora skrev:

Hva er vitsen å legge ut på offentlig snap om noe hun har lagt ut på sin private Facebook - som hun i tillegg har gjort usøkbar..... 

Kom inn på innlegget i sta.. var masse styr om at hun tar vare på 4 stk hver dag,lager frokost til 4 stk hver dag,legger frem klær til 4 stk hver dag osv osv

• Liker 5
Skrevet

Hvordan kan hun forvente at man skal ta henne seriøst med kaninører-filter og forvrengt stemme?🙄🙈

• Liker 32
Gjest Keikolina
Skrevet
8 minutter siden, Lapper skrev:

Kom inn på innlegget i sta.. var masse styr om at hun tar vare på 4 stk hver dag,lager frokost til 4 stk hver dag,legger frem klær til 4 stk hver dag osv osv

Når hun velger å få 4 barn er det vel ikke mer å forlange. Årets mor.

Skrevet
Akkurat nå, Keikolina skrev:

Når hun velger å få 4 barn er det vel ikke mer å forlange. Årets mor.

Men å si dette blir gjort hver dag er vel å ta i.. 

• Liker 24
Skrevet

Hun lager ikke kaker lengre - hun tar rett og slett kaka 🙄

• Liker 16
Gjest formula
Skrevet (endret)
2 timer siden, Lapper skrev:

Og snappen med kaninører og pipestemme om "oss alenemødre, som har alt ansvaret, kver dag...."

Nå bør AB bestemme seg for hva som skal være sannheten.

Alt.1 Anne Brith er alenemor som lager frokost, ordner klær, tar vare på barna  og har alt ansvaret hver dag.

Alt. 2 Store deler av sommeren har hun slappet av på båttur og hytte, uten barn.

Det hun har delt på snap i sommer minner ikke mye om et hardt liv som alenemor.

Og Anne Brith - nok en gang: Hva skjedde med at du med brask og bram gikk ut i media med at du skulle skjerme barna? Og at deres prestasjoner skulle ikke ut på dine SoMe-kanaler? Ser ikke annet enn at du er tilbake i gammelt spor, der både prestasjoner og annet deles. 

Endret av formula
Skrevet (endret)
1 time siden, formula skrev:

Og snappen med kaninører og pipestemme om "oss alenemødre, som har alt ansvaret, kver dag...."

Nå bør AB bestemme seg for hva som skal være sannheten.

Alt.1 Anne Brith er alenemor som lager frokost, ordner klær, tar vare på barna  og har alt ansvaret hver dag.

Alt. 2 Store deler av sommeren har hun slappet av på båttur og hytte, uten barn.

Det hun har delt på snap i sommer minner ikke mye om et hardt liv som alenemor.

Og Anne Brith - nok en gang: Hva skjedde med at du med brask og bram gikk ut i media med at du skulle skjerme barna? Og at deres prestasjoner skulle ikke ut på dine SoMe-kanaler? Ser ikke annet enn at du er tilbake i gammelt spor, der både prestasjoner og annet deles. 

👍

Endret av Berga
Skrevet

Stadig er det snap'er hvor noen tilfeldig spør om hun har ny kjær'ste, skal gifte seg, osv. Det er så tilgjort og tåpelig, men det står i stil til tåpelige filtre med kaninører og pipestemme. I det ene øyeblikket 4 barns mor og neste fjortis. Når vi nå har fått bekreftet at både barn og venner av barna følger henne er det ubegripelig at en voksen mor ønsker å fremstille seg slik. Hadde det vært min mor hadde jeg både blitt skamfull og veldig, veldig lei meg.

• Liker 28
Skrevet

Ryddet for omtale av barn.

Raven Emerald, mod.

Gjest formula
Skrevet

For det første burde jo barna selvfølgelig få ha sitt liv i fred, både når det gjelder prestasjoner og andre ting. Det gjelder naturligvis også yngre barn, som kanskje ikke "presterer" på samme måte som eldre søsken, men kanskje bare gleder seg over en ny matboks. Og som ikke har forutsetning for å forstå hva internett er.

For det andre gikk jo Anne Brith ut både på blogg og TV2, og forkynte at barna ikke lenger skulle være en del av hennes SoMe-kanaler. Mulig det kunne komme et bilde der det føltes naturlig, men prestasjoner skulle de få ha for seg selv. Hun ville også oppfordre andre bloggere til å tenke gjennom eksponering av barn.

Derfor er det så utrolig provoserende å være vitne til det vi ser nå. Her kjører hun på i god gammel stil, og mener tydeligvis det samme som flere andre bloggere: Så lenge barna utleveres på snap gjelder ikke dette. Snap er ikke eksponering, fordi de forsvinner. Og hva har barns første dag på Sfo på blogg å gjøre? Det eneste lille positive jeg kan se i dette, er at AB pr i dag har forholdsvis få lesere. Men det er likevel alt for mange.

Hun er bare skrekkelig.

Skrevet
5 minutter siden, Oktnxbye skrev:

I det ene øyeblikket roper hun ut om hvor selvstendige barna hennes er og alt de gjør selv og hvordan andre foreldre som ikke gjør som henne, syr puter under armene til sine barn... og i det neste er det HEIA MEG fordi hun gjør... mammating, ting som er helt naturlig for en forelder/foresatt å gjøre? 

Hurra for deg som har fire barn du må følge opp med lekser. Nei, vent litt.. hadde ikke du leid inn noen som tok seg av den biten??
Hurra for deg som sørger for fire rene sett med klær hver dag. Jammen, du vasker jo ikke klær, du leverer de inn til et firma som gjør jobben for deg? Finne klær hver dag gjør vel barna selv?
Hurra for deg som setter fram fire tallerkener til frokost og gjør i stand fire matbokser.. Men.. altså... er det noe nytt du har begynt med? Dette måtte de jo gjøre selv, før. 
Hurra for deg som må gi klemmer når ting går trått og som heier når ting går bra. Du må jo tross alt gjøre det for fire barn! 
Gratulerer, du er årets mamma.

Dette 🙌🏻

Meget godt oppsummert! 👏🏻

Hun bruker alenemor tilværelsen når det er praktisk og når hun vil ha sympati.

• Liker 32
Skrevet (endret)

Kan ikke bare vi slutte å skrive om denne damen. Hun provoserer for å få klikk. Det er så åpenbart at denne damen åpner for spekulasjoner, uten svar.  Folk må slutte å forvente at blogginlegg skal føre til noe. Eller at noe som blir påstått blir noe ut av.

Det er bare svada, og ord for å få sponsorer. 

Damen er likandes og sikkert flink å bake, men utover det er det nada. Hun er forelsket og har flotte barn, bortsett fra det finnes det beskyldninger, ansvarsfraskrivelser , samt utlevering av egne barns privatliv over hele fjøla.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 15
Skrevet
1 time siden, norovirus skrev:

Kan ikke bare vi slutte å skrive om denne damen. Hun provoserer for å få klikk. Det er så åpenbart at denne damen åpner for spekulasjoner, uten svar.  Folk må slutte å forvente at blogginlegg skal føre til noe. Eller at noe som blir påstått blir noe ut av.

Damen er likandes og sikkert flink å bake, men utover det er det nada. Hun er forelsket og har flotte barn, bortsett fra det finnes det beskyldninger, ansvarsfraskrivelser , samt utlevering av egne barns privatliv over hele fjøla.

Nå sist sett en 14(?) åring i bikini på offentlig snap. Hvilken mor legger ut slikt på en offentlig snap? Jeg hadde sendt slike skrytebilder kun til familien min. Hun må tenke seg litt om :( 

Det siste er selvskryt for at hun sørger for barna hun har satt til verden... Jøje meg, alt folk finner på å basere en blogg på!

Fail! ⚠️

Hun baker ikke, hun dekorerer. (Dette er hun derimot utrolig dyktig på, og det er jo dette hun burde hun  forsatt med!! )  

Likandes "folkekjær" er vel neppe surperlativer som beskriver henne. Den største oppmerksomheten og mest klikk har hun oppnådd ved å provosere og å henge ut. 

Edit: Noen som husker datoen for når og hvor denne "husmorferien" skulle finne sted? 

• Liker 26
Skrevet
6 timer siden, norovirus skrev:

Nå sist sett en 14(?) åring i bikini på offentlig snap. Hvilken mor legger ut slikt på en offentlig snap? Jeg hadde sendt slike skrytebilder kun til familien min. Hun må tenke seg litt om :( 

Det siste er selvskryt for at hun sørger for barna hun har satt til verden... Jøje meg, alt folk finner på å basere en blogg på!

Hun fikk ikke flere lesere med dette hun skrev på Facebook eller snapchat i går. Ble mindre lesere.

Så det er jo tydelig at folk har skjønt

• Liker 16
Skrevet

Hun legger ut en «alvorstale» på snap med kaninører og pipestemme?! (Ref snap i går, fikk den opp nå). Er dette mulig tenker jeg. Hvem vil hun nå ut til? Det lurer jeg oppriktig på. 

Godt mulig hun har noe vettugt å komme med, men hvem orker å høre på noen snakke og snakke med grusom filterstemme? Det kan da umulig fansene gjøre heller?

Flere offentlig personer jeg liker, men jeg hadde aldri hørt på noe som ble sagt med ører på hodet og pipestemme. 

• Liker 24
Gjest formula
Skrevet
8 timer siden, norovirus skrev:

Damen er likandes

Faktisk fikk jeg et ganske godt inntrykk av Anne Brith da jeg så henne i Bloggerne første sesong hun var med. Hadde ikke sett henne før, og visste ikke hvem hun var. Syntes hun var litt morsom, og ganske sjarmerende. Hun var også betydelig mindre jålete og opptatt av utseendet enn flere av de andre, yngre bloggerne. Mener også å huske at hun hadde greie samtaler med barna der tema var sparing til hus, og ting de alle måtte gi avkall på for å nå dette målet. Så mulig hun var "likandes" en gang. 

Fra den gang har jo utviklingen vært nærmest horribel. Fra å framstå som en voksen, rimelig jordnær alenemor har hun gått til å bli en slags eldre utgave av de unge rosabloggerne. Det er slanking, hår, tenner, sminke og klær som gjelder. Vise mest mulig kropp og overøse den yngre kjæresten med dyre gaver. Utlevere barn, og fremfor alt: skryt, skryt skryt.

Så nei, hun er ikke likandes.

Skrevet

Ironisk at hun legger ut den reprimanden på snap I går og om alt hun gjør I hverdagen, når hun I dag reiser til Bergen for å delta på noe gallagreier med TV2. Så hvem legger frem klær I kveld, smører matpakke I morgen tidlig, lager frokost og alt hun påstår hun gjør HVER dag?

• Liker 34
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...