Marthe75 Skrevet 26. august 2016 #1261 Skrevet 26. august 2016 Solgt!!!! Ja, jeg er solgt til Anne Brith, jeg må bli en fast følger, for hun har noe helt unikt, og den karamellen vil jeg også suge litt på! Altså, hun har lagt seg til en lei uvane med å ta en dupp i 14-tiden, når ungene kommer hjem fra skolen. "Hysj, mamma sover" sier de, iflg bloggen. Da antar jeg at dama faktisk sover når de kommer hjem. Og så skriver hun om det hun drikker for å komme gjennom dagen, og at det er helt fantastisk. Meeeeeeeeen, hun sover jo likevel en liten dupp midt på dagen? Virker tydeligvis ikke den trylledrikken hennes God reklame... Men tilbake til hvorfor jeg fikk så fornyet respekt for henne. Hun skriver i rydde innlegget at hun jobber 60-70 timer i uken, og i sove innlegget skriver hun at hun som regel har fått unna jobben sin før hun tar duppen, mellom kl 14.00 og 15.00. 60 time i uken, uten fri i det hele tatt, blir 8,5 timer JOBB hver dag. Jeg tviler på at hun jobber like mye i helgene, så la oss si at hun ligger på ca 10 timer hver dag i ukene. Da begynner hun å JOBBE i fire-fem tiden på morgningen, hver dag! Det er intet annet enn imponerende og klare å jobbe så mange timer, og likevel være ferdig med dagen i to-tre tiden. Jammen ikke rart hun trenger en dupp og at trylledrikk ikke hjelper 36
Gjest Sugemerke Skrevet 26. august 2016 #1262 Skrevet 26. august 2016 2 minutter siden, Marthe75 skrev: Solgt!!!! Ja, jeg er solgt til Anne Brith, jeg må bli en fast følger, for hun har noe helt unikt, og den karamellen vil jeg også suge litt på! Altså, hun har lagt seg til en lei uvane med å ta en dupp i 14-tiden, når ungene kommer hjem fra skolen. "Hysj, mamma sover" sier de, iflg bloggen. Da antar jeg at dama faktisk sover når de kommer hjem. Og så skriver hun om det hun drikker for å komme gjennom dagen, og at det er helt fantastisk. Meeeeeeeeen, hun sover jo likevel en liten dupp midt på dagen? Virker tydeligvis ikke den trylledrikken hennes God reklame... Men tilbake til hvorfor jeg fikk så fornyet respekt for henne. Hun skriver i rydde innlegget at hun jobber 60-70 timer i uken, og i sove innlegget skriver hun at hun som regel har fått unna jobben sin før hun tar duppen, mellom kl 14.00 og 15.00. 60 time i uken, uten fri i det hele tatt, blir 8,5 timer JOBB hver dag. Jeg tviler på at hun jobber like mye i helgene, så la oss si at hun ligger på ca 10 timer hver dag i ukene. Da begynner hun å JOBBE i fire-fem tiden på morgningen, hver dag! Det er intet annet enn imponerende og klare å jobbe så mange timer, og likevel være ferdig med dagen i to-tre tiden. Jammen ikke rart hun trenger en dupp og at trylledrikk ikke hjelper Og når dette i tillegg kombineres med 10 gram havregryn kokt på vann, noen gram blomkål kokt på vann og noen biter pølser i tomatsuppe så er det intet mindre en imponerende. Det er bare å bøye seg i støvet for at hun i tillegg faktisk trener og oppdrar tre barn!
Gjest Articuno Skrevet 26. august 2016 #1263 Skrevet 26. august 2016 Wow Fantastisk. Burde begynne å lese denne bloggen tror jeg, jeg hater å bake og trodde det var det den handlet om. Bloggen virker som god underholdning da. Mannfolk og pølser og trening? Hm.
NumberSix Skrevet 26. august 2016 #1264 Skrevet 26. august 2016 Wow, det Battery-innlegget må være det kleineste spons/reklameinnlegget jeg har sett i hele mitt liv! 8
Marthe75 Skrevet 26. august 2016 #1265 Skrevet 26. august 2016 Aha, svaret kom i kommentarfeltet: alt er jobb Bollebaking, joggeturer og sikkert til og med høneblunden midt på dagen, siden den dokumenteres på bloggen. Vaskelisten ligger jo også på bloggen, så da kan nok husarbeidet også inkluderes i begrepet "jobb" Ja, det er en egen tråd på det her på Rampelys: Bloggjobben er et slit! Og økonomiberta i meg lurer selvsagt på hvordan hun gjør det med utgifter og fradrag og sånt. Fradrag for grønnsåpen, siden vaskelisten er lagt ut på bloggen? Og blir dette da lagt inn i trylletusenlappen, siden det går under jobb??? 18
Sølv_dugg Skrevet 26. august 2016 #1266 Skrevet 26. august 2016 At hun er 41 år kunne jeg aldri ha tippet. Utseendemessig kanskje, men skrivemåten og oppførselen henstiller hun mer til en usikker fjortis som trenger bekreftelse på at absolutt alt hun gjør og sier er riktig, og Gud nåde den som stiller konstruktive, kritiske spørsmål til innleggene hennes. Da kommer furtelippen og "det er DEG det er noe galt med" kjappere frem hos henne enn hos 4 åringen min når han får nei til godteri på en tirsdag. Bakeblogg my ass. Nå har jeg riktignok bare fulgt bloggen sporadisk i en mnd tid, men jeg kan bare huske EN kake, og den kom vel ut i går (?) 10
Kristanna Skrevet 26. august 2016 #1267 Skrevet 26. august 2016 Hun fant et kort fra "han jeg liker", også kastet hun det sammen med annet papiravfall så jeg på snap...
_Malene Skrevet 26. august 2016 #1268 Skrevet 26. august 2016 (endret) 18 timer siden, loffen skrev: 41 Basert på utseendet, skulle man tro hun var 10 år eldre. Endret 26. august 2016 av _Malene 11
Christina82 Skrevet 26. august 2016 #1269 Skrevet 26. august 2016 1 time siden, _Malene skrev: Basert på utseendet, skulle man tro hun var 10 år eldre. Hva så, ser eldre eller yngre ut? Må du kommentere negativt om utseende for å føle seg bedre selv? Lærte ikke dine foreldre at man ikke skal være slemme mot andre? Ikke rart barn mobber med slike mennesker som deg i den. 7
Gjest Keikolina Skrevet 26. august 2016 #1270 Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Kristanna skrev: Hun fant et kort fra "han jeg liker", også kastet hun det sammen med annet papiravfall så jeg på snap... Så "voksent", er hun i førtiårskrisa?
_Malene Skrevet 26. august 2016 #1271 Skrevet 26. august 2016 1 time siden, ninab82 skrev: Hva så, ser eldre eller yngre ut? Må du kommentere negativt om utseende for å føle seg bedre selv? Lærte ikke dine foreldre at man ikke skal være slemme mot andre? Ikke rart barn mobber med slike mennesker som deg i den. Wow. Kunne sagt langt verre ting enn det. Synes hun ser en god del eldre ut enn 41, thats all. 13
Gjest JulyRed Skrevet 26. august 2016 #1272 Skrevet 26. august 2016 40 minutter siden, _Malene skrev: Wow. Kunne sagt langt verre ting enn det. Synes hun ser en god del eldre ut enn 41, thats all. Hvordan hun ser ut har ingenting med noe som helst å gjøre.
Sol79 Skrevet 26. august 2016 #1273 Skrevet 26. august 2016 Ny ukeshandel på snap der hun har handlet for litt over 1200 kr. Budsjettet ble sprengt pga svinekjøttmiddag til "kids og beHunøk". Hun beviser det uke på uke. Det er faktisk ikke mulig å brødfø en familie på 5 for 1000 kr uke. Ang. kortet i søpla på snap i dag. Var det også noe som egentlig skulle til venninner og ble feilsendt? Skjønner ikke vitsen. 7
Rosalie Skrevet 26. august 2016 #1274 Skrevet 26. august 2016 (endret) 16 timer siden, Kristanna skrev: Hun fant et kort fra "han jeg liker", også kastet hun det sammen med annet papiravfall så jeg på snap... Må absolutt alt deles på SoMe? Endret 27. august 2016 av Rosalie 2
Navnesen Skrevet 27. august 2016 #1275 Skrevet 27. august 2016 Nå skriver hun at hun mente at hun ikke skulle slippe noen mann inn i livet til ungene med det første, men fortsette å treffe han hun liker som før, uten at alle trenger å få med seg alt. Og det kortet hun kastet? Det var fra for lenge siden, ikke i sommer eller noe sånn. Oh my god sier jeg bare 🙈 3
Hildefur Skrevet 27. august 2016 #1276 Skrevet 27. august 2016 Det er skikkelig, skikkelig flaut å lese denne bloggen men hun er så fascinerende ukritisk at jeg bare må... Og de forklaringene hun kommer med... Hun tror vel ikke på de selv? Og denne dama skal være voksen og firebarnsmor... Var det noen som så innlegget hun la ut i går om brillene? Et skikkelig reklameinnlegg der hun hadde brukt barna for alt de var verdt for å tjene noen kroner... Det er så trist! Heldigvis innså hun tydeligvis det selv og slettet innlegget. 6
Valetta Skrevet 27. august 2016 #1277 Skrevet 27. august 2016 Også all denne indirekte "tiggingen" til evt sponsorer. "Soffaen vår er helt utslitt", "skulle så gjerne hatt en ny seng", "ønsker meg så en bloggstol pg synke ned i - er det noen der ute som har noen gode tips?" Osvosv...og bedyrer at vi spaaaarer til det nye huset vårt med 5 sov og 3 bad og PRIORITERER. 12
Basilen Skrevet 27. august 2016 #1278 Skrevet 27. august 2016 Og den fiskingen etter Briotog sponsing.. Det er ikke bare flaut, det er grusomt. Filme ungen igjen og igjen for å oppnå det man vil ha, jeg gremmes. 14
neiognei Skrevet 27. august 2016 #1279 Skrevet 27. august 2016 Nok en "handleliste" ute. Så klart uten kvittering. For de som har vært på en butikk er det lett å forstå at hun gikk mye over, denne uka. Kylling, torsk, svinefilet (som ikke står på lista), tacoting osvosv. Også skal hun ha lapskaus med pøøøølse da. Og gjør en stor sak ut av det.... Gjesp. 9
Kragebein Skrevet 27. august 2016 #1280 Skrevet 27. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg