Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Sugemerke

Det er synd følgerne hennes ikke ser at hun gjør det kun for å hindre at de ser det kritikkverdige i all lyvingen hennes (ref pølsene). Hun sporer dem av og de biter på. Hun er ikke så dum som det er lett å tillegge henne (ref mensa ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Sugemerke skrev:

Det er synd følgerne hennes ikke ser at hun gjør det kun for å hindre at de ser det kritikkverdige i all lyvingen hennes (ref pølsene). Hun sporer dem av og de biter på. Hun er ikke så dum som det er lett å tillegge henne (ref mensa ;) ).

Hun er supersmart og utspekulert.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hun er supersmart og utspekulert.

Ja, det er det som er så fortærende all den tid hun slipper unna med å spille dum. Det irriterer meg grenseløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud - måtte inn å lese nå 🙈😖 etter alt hun har skrevet om han, hinting til sengeaktiviteter, stikk til ex om at han her var VIRKELIG mannen, osv osv. Men viser seg igjen: danser ikke folk etter hennes pipe så er de ingenting verd. Sånn har hun det jo med følgerne sine også. Beundre meg, eller stikk! 

Og hun lyver igjen - for det å jage etter utfordringer var jo virkelig livet - for få uker siden. Hun ble kritisert her inne for sin nye livsstil og mye borte fra barna. Vips: nå er det mammarollen igjen. Og da er alt  annet igjen glemt!! 

Vel - kan jo bli ensomt til slutt om en aldri takler konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nilma skrev:

Kanskje han rett og slett ikke liker pølser? :vetikke: 

:hoho: 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Nilma skrev:

Åhhhh, det tror jeg du har helt rett i :fnise:  :legrine:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Nilma skrev:

Nilma, jeg elsker deg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella
1 time siden, Nilma skrev:

Huff, føler det litt upassende å le.. Men nå lo jeg så voldsomt at jeg holdt på å sette pølsa i halsen:skratte:(Ja, ironisk nok, pølser til middag, ble fysen etter alt det pølsepratet:fnise:

Endret av Ellapropella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella
Den 24. august 2016 at 9.44, pøbelsara skrev:

Dette. :Nikke: 

Det handler virkelig ikke om pølser og blomkålsuppe er bra eller ikke. Det handler om sannhetsgehalten i at man kan leve av 1000,-/uke og hvor langt man kan gå i jakten på klikk. Hun er ikke hobbyblogger lenger. Hun tjener mye penger på å blogge. Hvis hun ikke klarer å lese spørsmål om sannhetsgehalten i det hun blogger, uten å fly fullstendig av skaftet, så tenker jeg at livet som blogger som deler livet sitt (nesten) helt uten filter på SoMe, kan bli veldig tøft.

Og enten hun vil eller ikke, så er ikke hverken grillpølser eller blomkålsuppe laget at att blomkålhode og 2 dl melk fullverdig kost for unger (eller voksne). Det duger i et nødsfall, men er ikke noe jeg ville valgt hvis jeg kunne unngått det. Og det må da være en ærlig sak å si.

:blomst: Enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, Varma skrev:

Hvem trenger en mann, når man har 3,2 kg pølser i fryseren? :tongue:

Litt kalde men... :P Pølse er pølse.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Varma skrev:

Hvem trenger en mann, når man har 3,2 kg pølser i fryseren? :tongue:

Å, herregud, nå ramlet jeg rett oppi den vidåpne kofferten. :rulle: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 8.20, pøbelsara skrev:

Jepp - helt utrtolig hvor rabiat hun blir av kommentarer. Nei, jeg tror ikke hun er en dårlig mor. Men hun er ikke så veldig kunnskapsrik i forhold til hva unger i vekst trenger. Og så er hun er skikkelig, skikkelig dårlig til å ta kritikk. Og da kan man jo spørre seg hvor smart det er å dele alt fra handlelister og ukemenyer, utallige bilder og innlegg om ungene, til når hun har sex med sin hemmelige elsker, med alle som gidder å lese.

Leste Pølsesara! Men er enig med deg i hvert fall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er egentlig denne damen? Jeg har ikke fulgt henne så nøye, men ble nyskjerrig etter at jeg leste de 7-8 siste sidene her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sølv_dugg skrev:

Hvor gammel er egentlig denne damen? Jeg har ikke fulgt henne så nøye, men ble nyskjerrig etter at jeg leste de 7-8 siste sidene her..

41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor skriver hun i det hele tatt om han hun liker som hun ikke liker så godt lenger?

Jeg synes så synd på de stakkars mannebena som roter seg inn i livet hennes. Så snart nyhetens interesse er over blir de jo utlevert på en mindre heldig måte. I en bakeblogg! Hadde det vært snakk om en bolle i ovnen hadde det kanskje vært litt mer passende, men det er det jo ikke. 

Det er sikkert morsomt å få "dyppa`n" litt i en halvkjendis som jeg oppfatter som eksibisjonist. (Ref alle snap med hud og tydelige hint om sex de siste mnd.) Ikke noe galt i være det altså, vi har vel alle en liten variant i kroppen, men det er vel bare ett fåtall som sender snap til "halve Norge" når vi har hatt sex. Kan ikke tro at det er like morsomt i ettertid, når endorfinene har ramlet på plass igjen, å lese om seg selv i negativt ordlag. Nå synes jeg ikke innlegget var spesielt negativt om han hun liker, men jeg tok jo hintene om at han foretrekker fest og fyll. Og jeg fikk med meg gårdsdagens(?) snapseanse hvor hun kom med noen sleivspark mot mannfolk generellt (?). 

Jeg blir litt flau. Jeg er sikkert blitt for gammel for slike utleveringer. Jeg er jo tross alt snart 37 år. Fossil. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...