Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Viking-girl skrev:

Flotte krokodilletårer i nattens episode. Tårer om de 7 tøffe årene hun presser fram over å ikke ha kunnet kjøpe hus. Anne Brith! Det var jo ikke mindre enn to konkurser du hadde på slep. Da kan man «ikke bare gå på NAV og få hjelp» som du sier. Selvsagt kan man få hjelp, og spesielt om man har 4 mindreårige. 

Du sier også at du har planlagt din egen begravelse, og at du ikke bare kan overlate barna til fedrene. Hvorfor ikke?! De har da samvær og tilbringer alle ferier sammen. Ikke si «I’m in it all alone» for det er du ikke!! 

Nei, hun er fader meg IKKE in it alone!!! 

Prøv å ha barn som ikke har noen far du, AB!!! DA er du "in it alone", da!!! 

(Pappa`n til mine barn døde plutselig, og ungene er helt ødelagte.....)

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kopi fra siste innlegg, og det sier vel litt om hu kan vise fingen til alt og alle:

 på pur trass. JEG liker den, og driter i hva andre måtte mene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. 

"Jeg må også hilse til mamma og pappa og beklage at jeg ikke svarer på telefon om dagen. Det er bare så vanvittig travelt, men jeg tenker på dere og er kjempeglad i dere. Så fort ting roer seg kommer vi nordover!"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Puffin skrev:

Så utrolig pussig å kommunisere til sine foreldre via bloggen at man er sååå busy at man ikke har tid til å svare dem .. ??

Det er pussig, og ganske dumt. Sånn med tanke på at hun flere ganger har presisert at hennes nærmeste ikke leser bloggen. Fryktelig dumt å formidle et budskap på en arena mottaker (angivelig) ikke er inne på..🙄

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Det var et særdeles dårlig trekk å vise leserne fingern mens hun mimer til «fuck you». Det var motbydelig, ganske enkelt. Syns virkelig følgerne hennes det er kult? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var jo rett og slett bare ekstremt pinlig. Får helt bakoversveis jeg. Hun gjør virkelig IKKE en god profil verken i bloggerne, ei heller ellers på SoMe. Hvorfor kler hun seg så merkelig? Det huset har a vel mælt om i hvor mange år nå? Jeg tror ikke det blir noe hus med det første heller. 

Er så lei av å høre hvor mye hu jobber, at hu er alene med fire barn og fult opp kjør hele tiden. Hun har da både tid, mulighet og penger til å reise på å-kjendisevents, pærraparty, tidenes kleineste date og superklein middag med venninner. Hun har også massevis av tid til å snappe med 20 filter og ta selfies i helfigursspeilet med «peace». Kjenner jeg generelt er så mett på alt som har med bloggere og blogg å gjøre. Er drit lei av allskens tullball, og at de attpåtil tjener penger på det! Nei takk!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som gir bloggere dårlig omdømme, er det definitivt AB. Helt sjokkerende at hun i det hele tatt får samarbeidspartnere. AB, de fleste leser ikke bloggen din fordi de digger deg. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frkwitch skrev:

Hva heter hun på Snap?

Må neste se denne påståtte galskapen :bond:

Måtte Google selv, annebrith.no 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Frkwitch skrev:

Hva heter hun på Snap?

Må neste se denne påståtte galskapen :bond:

Ser ut som det er sletta nå😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Den røde fare skrev:

Ser ut som det er sletta nå😆

Neida,kom opp gitt 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blokkerer jo over en lav sko både på insta og face, det eneste jeg gjorde var å like en kritisk kommentar på matkassa :frkk: Hva har skjedd på insta siste døgnet da, som får henne til å te seg sonen bitter fjortis?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste blogginnlegg er nok en gang stakkars meg innlegg. 

Hun kommer til å møte veggen en dag,. Er redd for at fra i morgen når hun åpner ny blogg vil det kun være reklame.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, BeverTramp skrev:

Det er pussig, og ganske dumt. Sånn med tanke på at hun flere ganger har presisert at hennes nærmeste ikke leser bloggen. Fryktelig dumt å formidle et budskap på en arena mottaker (angivelig) ikke er inne på..🙄

Det er ikke kommunikasjon rettet mot foreldrene. Hun kommuniserer til leserne hvilken omsorgsfull person hun er. Å være travel er noe som formidles for å gi antydning om suksess. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kvinneguide skrev:

Det er ikke kommunikasjon rettet mot foreldrene. Hun kommuniserer til leserne hvilken omsorgsfull person hun er. Å være travel er noe som formidles for å gi antydning om suksess. 

Hun kan da ikke ha så mye og gjøre at hun ikke kan svare sine foreldre? Jeg blir litt skremt av å lese siste blogginnlegg i dag. Hva skjer med henne om dagen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, margrit skrev:

Dame 42 viser fingeren på snap og synger fuck you, ehhh nei?

Å joda.

 

Alder er bare ett tall😂😂😂

Det er denne dama ett flott eksempel på! 

42 på papiret, 14 i hodet!! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Love2017juni skrev:

 

Alder er bare ett tall😂😂😂

Det er denne dama ett flott eksempel på! 

42 på papiret, 14 i hodet!! 

Jeg har en 14 og 18 åring i huset og de oppfører seg ikke slik. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...