Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Norlevo skrev:

Jeg fikk faktisk bakoversveis. Hun rammer mange flere med den fingeren enn bare kritikerne. Ubehagelig. 

Syns hun gikk langt over streken med den snappen. Skjønner at hun sikkert får mye dritt, men er man proff så bør man heve seg over det. Kritikerne har jo vunnet når hun går til sånne ytterpunkter. 

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare jeg som syntes det blir vanvittig kleint å se på ei dame i 40 åra som viser finger og synger «fuck you» på snap? 

• Liker 33
Skrevet (endret)

Interessant at hun kaller følgerne sine på insta for stalkere. 

Skal man bruke ordet stalker, så bør man vite hva det betyr!!

Dette er definisjon på en stalker: "Stalking eller forfølging er en sykelig og tvangsmessig opptatthet eller besatthet av en annen person og innebærer at denne andre personen blir forfulgt og utsatt for uønsket oppmerksomhet  og annen plagsom atferd. Personen som forfølger folk, kan kalles en stalker eller plageånd."

Endret av camie
Skrivefeil
  • Liker 19
Gjest formula
Skrevet
14 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Har hun ikke noen rådgivere rundt seg?

Veldig spesielt å vise fingeren til følgerne sine og synge «fuck you» på snap. Kanskje på tide å reflektere litt over hvorfor hun får kritikk og negative kommentater.   

Hun er vel morsom, direkte og ærlig da?

AB om seg selv før sesongens Bloggere: "Er det mulig å være så morsom, klønete, direkte og ærlig?"

Skrevet
1 minutt siden, formula skrev:

Hun er vel morsom, direkte og ærlig da?

AB om seg selv før sesongens Bloggere: "Er det mulig å være så morsom, klønete, direkte og ærlig?"

Tja... i beste fall kommer den snappen kanskje under kategorien klønete. For det er veldig klønete håndtert av henne å legge ut sånt. 

• Liker 11
Gjest Vitting
Skrevet

Hva er det slags stalking hun mener? Mener hun rett og slett normale kritiske kommentarer til det tøvet hun gjør i livet sitt? "I mitt kommentarfelt er det ikke ytringsfrihet", en pen måte å si det på. At man ikke tåler kritikk.

Gjest Sorbus
Skrevet
6 minutter siden, camie skrev:

Interessant at hun kaller følgerne sine på insta før stalkere. 

Skal man bruke ordet stalker, så bør man vite hva det betyr!!

Dette er definisjon på en stalker: "Stalking eller forfølging er en sykelig og tvangsmessig opptatthet eller besatthet av en annen person og innebærer at denne andre personen blir forfulgt og utsatt for uønsket oppmerksomhet  og annen plagsom atferd. Personen som forfølger folk, kan kalles en stalker eller plageånd."

Anne Brith har en lemfeldig omgang med ordet "stalker".

Skrevet

Kjære vene :overrasket: 

Datteren min satt ved siden av meg da jeg spilte av snap'en. Bare ristet på hodet og sa "er hun 13 eller noe?"

• Liker 32
Skrevet

Å herregud så pinlig. Hun virker helt desperat om dagen, lykke til med å fortsette sånn i jakten på klikk og spons. 

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, Malum skrev:

Kjære vene :overrasket: 

Datteren min satt ved siden av meg da jeg spilte av snap'en. Bare ristet på hodet og sa "er hun 13 eller noe?"

Det er risikosport å spille av snappene hennes med barn tilstede :fnise:.  

• Liker 12
Skrevet

AB bare: 🐰🖕🏻

Jeg bare: 😳😳

• Liker 18
Skrevet
16 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er risikosport å spille av snappene hennes med barn tilstede :fnise:.  

Hun er heldigvis ikke mindreårig! :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Gud så flaut

• Liker 5
Skrevet

Jeg KAN ta feil, men jeg tror ikke Maria Mena setter pris på at musikken hennes brukes av et AS på snapchat for å be følgerskaren sin om å dra til helvete.

• Liker 33
Skrevet

Hvorfor har hun en snap hvor hun viser fingern?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Emmelise skrev:

Jeg KAN ta feil, men jeg tror ikke Maria Mena setter pris på at musikken hennes brukes av et AS på snapchat for å be følgerskaren sin om å dra til helvete.

Akkurat det jeg tenkte og mens jeg skammet meg over at en kvinne på min alder kan oppføre seg sånn....

• Liker 13
Gjest Vil ikke
Skrevet

Lavmål! Helt utrulig hva den dama kan få seg til å si på snap. Hun har ikke engang vett til å være flau. Hun er en godt voksen 4-barnsmamma og ikke en umoden tenåring. 

Skrevet (endret)

"I mitt kommentarfelt er det ikke ytringsfrihet. Gå i andres kommentarfelt og skriv dritt, men ikke i mitt!"

Og hele tiraden med snapchat-filter.

Er hun seriøs? :sjokkert:

Endret av BeverTramp
  • Liker 19
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...