Diamant Skrevet 30. april 2018 #10101 Skrevet 30. april 2018 2 minutter siden, terteskjell skrev: Hun bruker vel dette tøyet som var i posen i går og da må det merkes Trodde tøyet i posen var en kjole ikke den rosa kåpen hun har på seg, men mulig jeg tar feil...
Gjest Hold the door Skrevet 30. april 2018 #10102 Skrevet 30. april 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
terteskjell Skrevet 30. april 2018 #10103 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, Diamant skrev: Trodde tøyet i posen var en kjole ikke den rosa kåpen hun har på seg, men mulig jeg tar feil... tror det var mer enn en kjole i den posen i går. Kanskje det er buksa som var fra kappahl.. Skal ikke ha noe av det hun fikk derfra.. så lenge hun merker som hun skal så ok
Safiye Skrevet 30. april 2018 #10104 Skrevet 30. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Safiye, mod
nyher Skrevet 30. april 2018 #10105 Skrevet 30. april 2018 8 timer siden, Sølv_dugg skrev: Hvorfor er hun på husvisning i Bergen?? For å lure leserne sine til å tro at det er hun som er på visning. Hun er garantert med noen som skal kjøpe hus. 15
Scorpion57 Skrevet 30. april 2018 #10106 Skrevet 30. april 2018 (endret) Synes AB er mer smakelig når man ser henne irl på bloggerne. Og de siste bildene på bloggen er hun så naturlig og fin. ikke noe retusjering som mitt øye ser, Det skal hun ha for. Også barna ser vi mindre til. Merking av klær er nok noe difust enda. Men hun har en klar forbedring i å ikke vise frem barna så mye som hun har gjort før .Dama er på rett vei hu. Ps Jeg er ingen dyrker av AB men jeg synes rett skal være rett.. Det koster så lite å si noe pent om andre når man mener det, Ikke bare henge seg opp i det negative som kommer frem. Det var mye eksponering en periode med barna på hotelltur, i hallen osv. Så mye er det ikke mer. Det klages på bloggeres retusjering, fyllers, oppdressing, overdreven sminke osv.av mange. Og da synes jeg det er fint med en blogger som er mest mulig enkel og naturlig...mer lik meg:-) og min sans for det enkle) og oppi all kritikken kunne hun få litt honnør for det. Og ja, er forberedt på at jeg stakk hodet i et vepsebol nå. Må dere ellers ha en fin kveld. Endret 30. april 2018 av Scorpion57 7
Kollontaj Skrevet 30. april 2018 #10107 Skrevet 30. april 2018 Mener du at hun ikke har vist frem barna like mye som før? Er «før» i forrige uke? (26.4) (Forøvrig mange innlegg i april om barna.) 19
Scorpion57 Skrevet 30. april 2018 #10108 Skrevet 30. april 2018 21 minutter siden, Kollontaj skrev: Mener du at hun ikke har vist frem barna like mye som før? Er «før» i forrige uke? (26.4) (Forøvrig mange innlegg i april om barna.) Ja, i mine øyne er de ikke vist så mye som ellers, den siste tiden, Jeg mener det er en fremgang.fra da de var med nesten i vært eneste innlegg en periode. 2
Kollontaj Skrevet 30. april 2018 #10109 Skrevet 30. april 2018 Ok. 14 innlegg om barna siste 28 dagene, i tillegg nevnes de i flere andre innlegg. Jeg vet ikke helt, men jeg vil kalle det massiv eksponering. 42
Tinnitus Skrevet 1. mai 2018 #10110 Skrevet 1. mai 2018 På 29.4.2018 den 20.26, Agni skrev: For det første må hun ha lagt ut noe som hun har fått betalt for å legge ut eller som hun får en fordel av å legge ut. Legger hun ikke ut noe er det ingenting å merke. Legger hun ut noe som hun ikke får betalt for å legge ut, eller en fordel av å legge ut, eller som ikke har markedsverdi for produsenten/selgeren trenger det ikke merkes. Et innlegg, som ikke har markedsverdi, og som ikke er betalt eller gir henne noen fordeler, trenger ikke merkes. Det spiller ingen rolle om utleggingen av innlegget kanskje kan gi henne en fordel en gang i fremtiden. Jeg skjønner ikke helt jeg altså.. Er ikke «gratis» klær en fordel? 🤔 hva definerer man det som da egentlig? 🤔 all eksponering av en vare på blogg, har vel markedsføringsverdi? Gratis klær+eksponering= reklame? 🤔 eller, hvordan skal man ellers se det? 23
Malum Skrevet 1. mai 2018 #10111 Skrevet 1. mai 2018 11 timer siden, Scorpion57 skrev: Ja, i mine øyne er de ikke vist så mye som ellers, den siste tiden, Jeg mener det er en fremgang.fra da de var med nesten i vært eneste innlegg en periode. 11 timer siden, Kollontaj skrev: Ok. 14 innlegg om barna siste 28 dagene, i tillegg nevnes de i flere andre innlegg. Jeg vet ikke helt, men jeg vil kalle det massiv eksponering. Snap i dag: bilde av minste x med teksten «dere vil ikke tro alt som skjedde i april! Her er noen av de private hemmelighetene mine» swipe til bloggen... 9
Kollontaj Skrevet 1. mai 2018 #10112 Skrevet 1. mai 2018 55 minutter siden, Malum skrev: Snap i dag: bilde av minste x med teksten «dere vil ikke tro alt som skjedde i april! Her er noen av de private hemmelighetene mine» swipe til bloggen... Ja, snap og Insta kommer i tillegg til bloggpostene, selvsagt. 3
Ostepooopp Skrevet 1. mai 2018 #10113 Skrevet 1. mai 2018 Så det lå en artikkel på tv2.no. Hadde jeg ikke visst hvem det var, hadde jeg tenkt at det var et søtt bilde av en mor i 50-årene med sin hjemmeboende sønn på 30.. 27
Gjest Sorbus Skrevet 1. mai 2018 #10114 Skrevet 1. mai 2018 Folkens, kan vi slutte med utseende og aldersforskjell? Det er så mye ved denne bloggen som er kritikkverdig. Dette blir bare støy og bidrar til bloggerens inntrykk av oss som misunnelige hatere. Ønsker vi å gi henne den ammunisjonen? Jeg tviler på om aldersforskjellen mellom henne og Pizzaboy ville vært et tema om det var omvendt. Aldersforskjellen mellom Petter og Gunnhild Stordalen er 17 år, uten at det skrikes opp om det. Og Anne Brith er ikke i kategorien bloggere som promoterer et ukritisk forhold til plastisk kirurgi (men hun bør holde seg for god til disse slankeinnleggene) og hun bruker ikke mer filter enn 50% av facebookvennene mine.
Moi04 Skrevet 1. mai 2018 #10115 Skrevet 1. mai 2018 En potensiell samboer skal ikke betale leie/ned på huslånet, men barna skal blottlegges for å bo der 15
terteskjell Skrevet 1. mai 2018 #10116 Skrevet 1. mai 2018 20 timer siden, Scorpion57 skrev: Ja, i mine øyne er de ikke vist så mye som ellers, den siste tiden, Jeg mener det er en fremgang.fra da de var med nesten i vært eneste innlegg en periode. Er du på snapchat??? 4
lillesky Skrevet 1. mai 2018 #10117 Skrevet 1. mai 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. /lillesky (mod)
Gjest orfeus Skrevet 1. mai 2018 #10118 Skrevet 1. mai 2018 Noen bloggere får betalt for å juge om hår- og hudpiller, AB har nå fått betalt for å selge enda et lureprodukt; antirynkemirakelpulver. https://www.tv2.no/a/9806320/
terteskjell Skrevet 1. mai 2018 #10119 Skrevet 1. mai 2018 (endret) Gikk innpå AB sin facebook side å dama har ikke mindre enn 65 innlegg de 4 første månedene i år som omhandler makronene.. Pluss alle de gangene det er eksponert på snapchat. Det er opptil flere ganger i uka. Så nei det er ikke blitt noe mindre Endret 1. mai 2018 av terteskjell 23
Døgnvill Skrevet 1. mai 2018 #10120 Skrevet 1. mai 2018 1 hour ago, terteskjell said: Gikk innpå AB sin facebook side å dama har ikke mindre enn 65 innlegg som omhandler makronene.. Pluss alle de gangene det er eksponert på snapchat. Det er opptil flere ganger i uka. Så nei det er ikke blitt noe mindre At hun ikke ser det selv at det er jo helt hinsides galskap!!!! 11
Fremhevede innlegg