Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, formula skrev:

Utvilsomt. Det fiskes etter sponset middag til barnets bursdag i morgen, gaven er heller ikke kjøpt. Men da kjæresten fylte år, var det planlegging og gavedryss i ukevis. Merkelige prioriteringer.

Dessverre ikke merkelig i det hele tatt med den damas historie. Ungene er jo der uansett, trenger ikke anstrenge seg for dem. 

I den familien er mamma viktigest og skal alltid komme først. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, formula skrev:

Utvilsomt. Det fiskes etter sponset middag til barnets bursdag i morgen, gaven er heller ikke kjøpt. Men da kjæresten fylte år, var det planlegging og gavedryss i ukevis. Merkelige prioriteringer.

Ja, det reagerte jeg også på, sitat fra bloggen; En helt elendig mamma. I know!

 

Å som vanlig så kommer resten senere, akkurat som vi ikke har hørt det før  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, FjellFrua skrev:

Fisker hun etter sponsing av bursdags middag på resturant i det siste innlegget? 😅

Klart det er d hun gjør.. " Er det en restaurant i Lillestrøm som ønsker besøk i morgen kveld, så send meg en mail"

Så her vil hun nok at bursdagen blir sponset og betalt av andre. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe hun har tatt lærdom av fadesen med proviant når hun skal lansere sitt nye produkt....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ordlyden i innlegget var som tatt ut av en kioskroman, så har jeg forståelse for at det å bryte med Egmont er en stor avgjørelse for AB. Hvis det stemmer at hun faktisk ikke har en plan B, så er dette en stor økonomisk risiko. Historisk har det ikke gått særlig bra med de som har prøvd dette før heller, ikke engang Anna Rasmussen klarte å dra med seg lesermassen sin over på en blogg i sitt eget navn, til tross for at hun hadde fire, fem ganger så mange lesere som AB og United Influencers i ryggen. Villa Paprika brøt med Side2 for et års tid (?) siden, og blogger nå på eget domene uten å være tilknyttet et managment. Hun har mer enn halvert sin daglige lesermasse, og hun har siden det ikke hatt noen store, innbringende avtaler som er synlige for det blotte leserøye. Hun har jo også skaffet seg en annen jobb (som mest av alt ser ut til å gå ut på å svømme rundt i innboksen som stadig er overfylt) 

Jeg tror AB er både mer taktisk enn AR, og har garantert bedre gjennomføringsevne og disiplin enn Villa Paprika. Det kan være dette går fint. Det jeg ikke skjønner, er at hun gjør dette i samme periode som hun snakker side opp og side ned om huskjøp, og at hun skal i banken for å ordne med finansiering. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ble presentert som noe som hele familien skulle involveres i. Jeg vokste opp med en far som startet for seg selv da jeg var liten. I voksen alder har jeg forstått hvor tøft det var i perioder, og jeg kan huske at jeg av og til fikk med meg at foreldrene mine snakket om ting som hadde med bedriften å gjøre. Jeg merket veldig godt hvis de var bekymret for noe, og jeg hadde blitt skrekkslagen om de hadde satt seg ned med oss barna og fortalt at nå skal mamma og pappa gjøre noe som setter hverdagen slik vi kjenner den på spill, vi kan tape alt, men det kan også gå veldig bra. DE må jo ha hatt den diskusjonen i mellom seg, men det var aldri noe vi barn skulle trenge å forholde oss til. Jeg snakker heller ikke med mine barn om ting som har med driften at min butikk å gjøre, selv om den betaler for mat og klær til dem.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten morsom sak i kommentarfeltet i går som helt klart viser at AB følger med her inne: 

17.04.2018 kl.09:07

Karamelle: Hei på deg. Ja, det er du som er Karamell ja. Jeg så du fikk alle mot deg da du sa noe bra der inne. Heldigvis er det ikke slik i det virkelige liv. God bedring til deg og hils alle på rom 312.
 
Dette er AB som har svart
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit
13 minutter siden, terteskjell skrev:

Klart det er d hun gjør.. " Er det en restaurant i Lillestrøm som ønsker besøk i morgen kveld, så send meg en mail"

Så her vil hun nok at bursdagen blir sponset og betalt av andre. 

Den evt restauranten i Lillestrøm som sponser dette togkræsjet skal jeg aldri besøke igjen.

Mvh betalende kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, FruJohansen skrev:

Selv om ordlyden i innlegget var som tatt ut av en kioskroman, så har jeg forståelse for at det å bryte med Egmont er en stor avgjørelse for AB. Hvis det stemmer at hun faktisk ikke har en plan B, så er dette en stor økonomisk risiko. Historisk har det ikke gått særlig bra med de som har prøvd dette før heller, ikke engang Anna Rasmussen klarte å dra med seg lesermassen sin over på en blogg i sitt eget navn, til tross for at hun hadde fire, fem ganger så mange lesere som AB og United Influencers i ryggen. Villa Paprika brøt med Side2 for et års tid (?) siden, og blogger nå på eget domene uten å være tilknyttet et managment. Hun har mer enn halvert sin daglige lesermasse, og hun har siden det ikke hatt noen store, innbringende avtaler som er synlige for det blotte leserøye. Hun har jo også skaffet seg en annen jobb (som mest av alt ser ut til å gå ut på å svømme rundt i innboksen som stadig er overfylt) 

Jeg tror AB er både mer taktisk enn AR, og har garantert bedre gjennomføringsevne og disiplin enn Villa Paprika. Det kan være dette går fint. Det jeg ikke skjønner, er at hun gjør dette i samme periode som hun snakker side opp og side ned om huskjøp, og at hun skal i banken for å ordne med finansiering. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ble presentert som noe som hele familien skulle involveres i. Jeg vokste opp med en far som startet for seg selv da jeg var liten. I voksen alder har jeg forstått hvor tøft det var i perioder, og jeg kan huske at jeg av og til fikk med meg at foreldrene mine snakket om ting som hadde med bedriften å gjøre. Jeg merket veldig godt hvis de var bekymret for noe, og jeg hadde blitt skrekkslagen om de hadde satt seg ned med oss barna og fortalt at nå skal mamma og pappa gjøre noe som setter hverdagen slik vi kjenner den på spill, vi kan tape alt, men det kan også gå veldig bra. DE må jo ha hatt den diskusjonen i mellom seg, men det var aldri noe vi barn skulle trenge å forholde oss til. Jeg snakker heller ikke med mine barn om ting som har med driften at min butikk å gjøre, selv om den betaler for mat og klær til dem.

Men hun kvitter seg kun med Egmont, ikke med management. De har hun med seg og de selger annonser. Jeg er rimelig sikker på at AB får akkurat den biten til for hun er eldre og ekstremt målbevisst. Så kan en diskutere valgene hun tar i innlegg, det er noe annet, men den biten kommer nok til å rulle. De ungen blir høye på seg selv og ser ikke verdien av et team før de faktisk lærer hvor viktig teamet er for suksessen. AB er eldre og litt mer erfaring. Så den biten er jeg ikke bekymret for. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har AB kjøpt gave til makronen. Hun vil bare provosere, noe som gir flere lesere. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Lurer på hva som egentlig er problemet her?

Om vi tenker oss at tråden om AB her inn kun hadde bestått av rosende omtale av henne, ville det da vært et problem at brukerne var anonyme? Selv om det ble skrevet kritisk om de andre bloggerne? Tviler sterkt på det. Sluker heller ikke forklaringen at Egmont som eier av Kvinneguiden er problemet.

Problemet er at Anne Brith som selv har valgt å være en offentlig person, og som har valgt det samme for barna sine, ikke takler negative tilbakemeldinger og at det finnes mennesker som ser med kritiske øyne på denne hemningsløse utleveringen. Det er dette som "river henne i stykker". Ikke at arbeidsgiveren driver KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at venninna satt henne litt på plass i dagens episode. "Du blir ikke mer lykkelig fordi mannen har mye penger" noe i den duren. Gode venner er ærlige og ikke bare jatter med. Hun vil hvert fall ikke dra på ny date hvis mannen ikke spanderer på ho Ikke rart hun er singel for å si det sånn 🙄

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bloggerne i går, og synes hun oppfører seg som en fjortis. Utrolig flaut å sitte på radio og fnise og snakke om dildoer. 
Og det slo meg, hvorfor filmer de dette? Hvorfor sender de dette? Og hvorfor i all verden ser jeg på?? :overrasket::klaske: 
Det er jo helt totalt meningsløst, så ja, da slo jeg av og så på en film med Colin Firth i stedet. 

 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, elien skrev:

En liten morsom sak i kommentarfeltet i går som helt klart viser at AB følger med her inne: 

17.04.2018 kl.09:07

Karamelle: Hei på deg. Ja, det er du som er Karamell ja. Jeg så du fikk alle mot deg da du sa noe bra der inne. Heldigvis er det ikke slik i det virkelige liv. God bedring til deg og hils alle på rom 312.
 
Dette er AB som har svart

Altså, hvem gidder å bruke tid på et kvinneforum hvis ikke det forumet faktisk har noe tyngde? AB kan sa hva hun vil om KG, men hun virker i overkant ivrig og engasjert i oss. Omtrent som VP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
41 minutter siden, elien skrev:

En liten morsom sak i kommentarfeltet i går som helt klart viser at AB følger med her inne: 

17.04.2018 kl.09:07

Karamelle: Hei på deg. Ja, det er du som er Karamell ja. Jeg så du fikk alle mot deg da du sa noe bra der inne. Heldigvis er det ikke slik i det virkelige liv. God bedring til deg og hils alle på rom 312.
 
Dette er AB som har svart

Har denne surströmmingen oppgitt noe romnummer eller er dette noen AB gir tegn på å kjenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, margrit skrev:

Den evt restauranten i Lillestrøm som sponser dette togkræsjet skal jeg aldri besøke igjen.

Mvh betalende kunde.

Skal sørge for å ikke besøke de jeg heller

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus
2 timer siden, elien skrev:

En liten morsom sak i kommentarfeltet i går som helt klart viser at AB følger med her inne: 

17.04.2018 kl.09:07

Karamelle: Hei på deg. Ja, det er du som er Karamell ja. Jeg så du fikk alle mot deg da du sa noe bra der inne. Heldigvis er det ikke slik i det virkelige liv. God bedring til deg og hils alle på rom 312.
 
Dette er AB som har svart

Jeg syns nesten innlegget til søtsaken må med. @Vitting

16.04.2018 kl.18:18

Kjære AB. Du bør jo takke «kvinnene» på dette forumet som har gitt deg så mye reklame 😂 Har underholdt meg selv men å terge dem litt mens jeg har lagt på sykehus . Til å slenge så mye dritt selv, er de så nærtagende at de har rapportert meg og gått helt i stå,- ja til tider har de nesten glemt deg, for å ta meg 👍😊👏Jeg har høytlesning på rommet her, og vi har hylt av latter over hvor det de skriver. De misunner deg nok både kjærlighetsliv, forholder til barna dine, busniss teften din, og så er du en levende positiv og skjønn dame. ❤️ Vi på rom 312 heier på deg, og gleder oss til å følge deg videre. Til de feige anonyme baksnakkerne på forumet som stalker deg, og helt sikkert leser dette også, - gå i dere selv

PS Ettersom AB leser tråden og har klaget over at Åndsverkloven ikke blir overholdt av Egmont, legger jeg ved lenke til omtalte kommentarfelt http://annebrith.blogg.no/1523866442_min_nye_hverdag_10084.html#comment

Endret av orfeus
Rettet skrivefeil og lagt til et PS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Varma skrev:

Etter at fans av privatpersonen Bak AB har begynt å involvere seg på forumet, så stemmer det hun skriver på bloggen som du referer til. 

Godt poeng, mulig hun har rett men på en annen måte enn hun skulle ønske :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg syns nesten innlegget til søtsaken må med. @Vitting

16.04.2018 kl.18:18

Kjære AB. Du bør jo takke «kvinnene» på dette forumet som har gitt deg så mye reklame 😂 Har underholdt meg selv men å terge dem litt mens jeg har lagt på sykehus . Til å slenge så mye dritt selv, er de så nærtagende at de har rapportert meg og gått helt i stå,- ja til tider har de nesten glemt deg, for å ta meg 👍😊👏Jeg har høytlesning på rommet her, og vi har hylt av latter over hvor det de skriver. De misunner deg nok både kjærlighetsliv, forholder til barna dine, busniss teften din, og så er du en levende positiv og skjønn dame. ❤️ Vi på rom 312 heier på deg, og gleder oss til å følge deg videre. Til de feige anonyme baksnakkerne på forumet som stalker deg, og helt sikkert leser dette også, - gå i dere selv !!

Og lord! 😂😂😂

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg syns nesten innlegget til søtsaken må med. @Vitting

16.04.2018 kl.18:18

Kjære AB. Du bør jo takke «kvinnene» på dette forumet som har gitt deg så mye reklame 😂 Har underholdt meg selv men å terge dem litt mens jeg har lagt på sykehus . Til å slenge så mye dritt selv, er de så nærtagende at de har rapportert meg og gått helt i stå,- ja til tider har de nesten glemt deg, for å ta meg 👍😊👏Jeg har høytlesning på rommet her, og vi har hylt av latter over hvor det de skriver. De misunner deg nok både kjærlighetsliv, forholder til barna dine, busniss teften din, og så er du en levende positiv og skjønn dame. ❤️ Vi på rom 312 heier på deg, og gleder oss til å følge deg videre. Til de feige anonyme baksnakkerne på forumet som stalker deg, og helt sikkert leser dette også, - gå i dere selv !!

😂og det som er aller best er at hun sitter der og føler seg så GOD 🙈 fantastisk 👏

Rett og slett hysterisk morsomt. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...