Gjest orfeus Skrevet 2. april 2018 #8921 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, Mrs O'Donell skrev: Vær så snill å ikke gå inn i diskusjon med brukere som kun har laget seg profil for å krangle. Enig. Møt dem med taushet.
Avialarm17 Skrevet 2. april 2018 #8922 Skrevet 2. april 2018 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=116344173 sikker på det ikke er dette hun snakker om?
Oppland Skrevet 2. april 2018 #8923 Skrevet 2. april 2018 (endret) Det ligger på Finn.no et herskapelig hus til salgs på Sørumsand som jeg kan tenke meg det er huset de har sett på. Endret 2. april 2018 av Oppland
Rosalie Skrevet 2. april 2018 #8924 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Vær så snill å ikke gå inn i diskusjon med brukere som kun har laget seg profil for å krangle. 5 minutter siden, orfeus skrev: Enig. Møt dem med taushet. I et internasjonalt forum jeg er medlem av, er den uskrevne regelen at diskusjonen går over til diskusjon om neglelakk og manikyr når kranglefanter setter i gang, frem til kranglefantene ikke gidder lenger. Så går diskusjonen tilbake til originalt emne. 31
Cookie123 Skrevet 2. april 2018 #8926 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, Megga71 skrev: Hva med om barna hennes leser det dere skriver? De kan lese verre ting om seg selv i en viss blogg..... 21
Minipilla Skrevet 2. april 2018 #8927 Skrevet 2. april 2018 Ok jenter. Skal vi kjøre taushet igjen? 13
Nor Skrevet 2. april 2018 #8928 Skrevet 2. april 2018 10 minutter siden, Cookie123 skrev: De kan lese verre ting om seg selv i en viss blogg..... Nei det kan de ikke ! 1
Nor Skrevet 2. april 2018 #8929 Skrevet 2. april 2018 På 18.2.2017 den 20.18, J.. skrev: JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp.. Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂 Å du slutter å bli stresset skal du få et tips helt gratis. Slutt og snok på AB...!! Dette hadde du nok aldri kommet på selv, så værsågod 👍 1
Helhvete Skrevet 2. april 2018 #8930 Skrevet 2. april 2018 37 minutter siden, Rosalie said: I et internasjonalt forum jeg er medlem av, er den uskrevne regelen at diskusjonen går over til diskusjon om neglelakk og manikyr når kranglefanter setter i gang, frem til kranglefantene ikke gidder lenger. Så går diskusjonen tilbake til originalt emne. Bruker nesten aldri neglakk, føler at neglene på høyrehånda blir seende helt forferdelig ut Også har jeg ikke neglakkfjerner, og da blir det alltid bare stygge flak igjen på neglene 15
Vipser Skrevet 2. april 2018 #8931 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, Helhvete skrev: Bruker nesten aldri neglakk, føler at neglene på høyrehånda blir seende helt forferdelig ut Også har jeg ikke neglakkfjerner, og da blir det alltid bare stygge flak igjen på neglene Jeg bruker mest sånn gel man tar på hjemme, med uv-lampe. Holder i 2 uker. ❤️ 10
Flisespikker Skrevet 2. april 2018 #8932 Skrevet 2. april 2018 (endret) Pleide å bruke mammas mange spennende neglelakker til å lakkere småbilene mine da jeg var liten. Ble mange røde biler... Endret 2. april 2018 av Flisespikker 13
Gjest Forumassistent Skrevet 3. april 2018 #8933 Skrevet 3. april 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Hanne Mari, forumansvarlig
Korsihalsen Skrevet 3. april 2018 #8934 Skrevet 3. april 2018 Jeg liker å pille av neglelakken igjen med nål, eller noe annet lite og spisst. 5
Kinder Skrevet 3. april 2018 #8935 Skrevet 3. april 2018 15 timer siden, Helhvete skrev: Bruker nesten aldri neglakk, føler at neglene på høyrehånda blir seende helt forferdelig ut Også har jeg ikke neglakkfjerner, og da blir det alltid bare stygge flak igjen på neglene Huff, jeg har uvanen med å skrape av neglelakken, og da får jeg og sånne flak. Så bruker sjeldent neglelakk, holder bare en dag uansett til meg før det ender opp med å være stygge flak. 2
Gjest Ms. Daisy Skrevet 3. april 2018 #8936 Skrevet 3. april 2018 ser man bruker neglelakk som en måte å få noen som er uenige eller kranglete til å kutte ut, men forsvinner ikke menigen med et debatt forum litt da? Ser liksom ikke poenget jeg....
Gjest formula Skrevet 3. april 2018 #8937 Skrevet 3. april 2018 44 minutter siden, Ms. Daisy skrev: ser man bruker neglelakk som en måte å få noen som er uenige eller kranglete til å kutte ut, men forsvinner ikke menigen med et debatt forum litt da? Ser liksom ikke poenget jeg.... Enig. Mener det er bedre å ignorere og rapportere brukere som kun er innom for å spre eder og galle. Mye bedre enn å la seg fyre opp, evt diskutere neglelakk.
Gjest orfeus Skrevet 3. april 2018 #8938 Skrevet 3. april 2018 17 timer siden, Rosalie skrev: I et internasjonalt forum jeg er medlem av, er den uskrevne regelen at diskusjonen går over til diskusjon om neglelakk og manikyr når kranglefanter setter i gang, frem til kranglefantene ikke gidder lenger. Så går diskusjonen tilbake til originalt emne. Er ikke neglelakk egentlig skadelig? Jeg mener, får neglen puste?
Xmasclovn Skrevet 3. april 2018 #8939 Skrevet 3. april 2018 Har ikke fulgt med på AB lenge. Leste «det store intervjuet» med henne i påsken. Der stod det noe om et vanskelig liv før familien flyttet sørover. Noen som vet hva det handler om, evt hvor hun har sagt noe mer om det? Og hvor mange barnefedre har hun?
Trollmora Skrevet 3. april 2018 #8940 Skrevet 3. april 2018 49 minutter siden, Xmasclovn skrev: Har ikke fulgt med på AB lenge. Leste «det store intervjuet» med henne i påsken. Der stod det noe om et vanskelig liv før familien flyttet sørover. Noen som vet hva det handler om, evt hvor hun har sagt noe mer om det? Og hvor mange barnefedre har hun? De tre eldste har samme far, en nederlender bosatt I Mosjøen, minsten har sin pappa ikke langt fra AB.
Fremhevede innlegg