Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest orfeus
2 minutter siden, formula skrev:

Disse tre innleggene i dag vitner om at noe er alvorlig galt! Håper hun stenger kommentarfeltet igjen, og synes heller ikke vi her inne skal nøre opp under dette.

Enig. Full taushet fra meg heretter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer på Sørumsand/Bærum i dag? Har de fått i seg for mye alkohol?

Jeg synes dette hun har kommet med i dag bare er tragisk. Tragisk at hun må skrive slike innlegg for at hun skal komme oppover på lista. Å har hun sagt fra til sine nærmeste som er i Nederland om at alt dette er tull? 

"Håper ikke noen bilr sint for att Spiren satt på første Jokk"  (fra bloggen)

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hun ikke nok klikk/oppmerksomhet på første innlegget? Så hun lagde et til? Og enda et til? Hvor desperat skal man bli? :PI tillegg er det jo så kjedelig med aprilsnarrer som tas til et punkt hvor det bare blir dumt. "Vi har allerede rukket å diskutere navn og har falt på navnet Båt." Det må være altfor mye alkohol ute på den hytta.. :vetikke:

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, det er er jo bare helt på viddene. Full taushet i denne tråden fra meg fremt til hun evt kommer opp med noe som er verd å diskutere, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. 
Å gi oppmerksomhet på dette bør vi ikke gjøre.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Helhvete skrev:

Fikk hun ikke nok klikk/oppmerksomhet på første innlegget? Så hun lagde et til? Og enda et til? Hvor desperat skal man bli? :PI tillegg er det jo så kjedelig med aprilsnarrer som tas til et punkt hvor det bare blir dumt. "Vi har allerede rukket å diskutere navn og har falt på navnet Båt." Det må være altfor mye alkohol ute på den hytta.. :vetikke:

Har vi sett andre bloggere gjøre dette? Hva skjer med noen som er 44 år å gjør dette? Jeg fatter d ikke

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minipilla skrev:

Kan vi sjusker ikke bare kollektivt holde kjeft i denne tråden ut dagen. Hun fortjener ikke oppmerksomheten vår. 

jeg skal holde kjeft ut dagen.. håper andre gjør d samme og regner med ab da vil skrive at vi er barnslige..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
18 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg leser ikke bloggen men følger denne tråden. Tragisk av Davidsen å måtte ty til sirkus-innlegg à la den fallerte Anna Rasmussen for i det hele tatt å klare å karre seg oppover på blogglista. Håper tenåringsbarna syns det er greit at deres middelaldrende mor flasher silikonpupp og click-baiter om graviditeter og brudd med sin unge kjæreste for å klare å tjene til livets opphold.

Man må jo bare se på denne bloggen som det togkræsjet den er, og vurdere om man skal finne frem popcornet og le eller om man skal gjøre andre ting.

Gjøre andre ting :) 

12 minutter siden, Flisespikker skrev:

Så utrolig pinlig. Mor sjøl begynner å ligne Mammatilmichelle når det begynte å gå downhill.

Kanskje hun er gravid med en måkebaby?🕊️ Dere vet, karma og sånne ting❤️

Ikke kommenter henne, bare la karmaen virke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, terteskjell skrev:

"Håper ikke noen bilr sint for att Spiren satt på første Jokk"  (fra bloggen)

:overrasket:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, orfeus skrev:

Enig. Full taushet fra meg heretter. 

 

4 timer siden, orfeus skrev:

Gjøre andre ting :) 

Ikke kommenter henne, bare la karmaen virke :) 

 

4 timer siden, Diamant skrev:

:overrasket:

 

3 timer siden, Oktnxbye skrev:

Jeg støtter kollektiv taushet ut dagen - og anbefaler alle å gjøre det samme. 

 

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Taushet er gull :opplyser:

 

Samme!! 🤐🙌🏻

Endret av Perle
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun gjorde dette for å poengtere hvor dumt det ser ut. Altså gjøre et poeng ut av det - slutt med det. 

De fleste skjønte nok der var tull. Så tviler på det kun var pga klikk. Man kan faktisk gjøre ting for gøy :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bare kan la tråden ligge nå?

Om ikke av hensyn til mor selv så med tanke på dem alt dette kanskje vil gå ut over? 🤐

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...