Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus
31 minutter siden, loffen skrev:

Akkurat nå har jeg spisse tupper, og lilla lakk. Jeg er gammel og kul jeg også. :nigo: 

Det er et slit å holde det pent, da. 💅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir ikke noe huskjøp på henne. Hun har ikke penger nok til det. Hun drømmer bare.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Karamelle skrev:

Skjønner ikke at du synes det er bedre med mobbing. Syvtusen innlegg om å rakke ned på en firebarnsmor og lage kallenavn på barna hennes? 

Det er ikke lov å nevne barn ved navn her på KG. Synes virkelig du burde lese reglene her selv. 

16 minutter siden, orfeus skrev:

Det er et slit å holde det pent, da. 💅

Neida, jeg har gel-lakk. Sitter et par uker. :biggrin: 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favoritt er La Roche-Posay Silicium neglelakk 24 Perfect Red. Den har UV-beskyttelse, og forhindrer at neglene blir gule.
Bruker den uten basecoat. Lurer på om ikke AB har vært positiv til den selv på bloggen, men jeg kan jo huske feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Messi, Ronaldo, Skavland, Mads Hansen.. etc. Folk som selv har valgt å være kjendiser, og tjener fett på det. De får mer en nokk hat og drittmeldinger for å si det slik. Jobben deres er å selge seg selv og talentet sitt. De syter ikke over mobbing.

disse bloggerene som syter, har valgt en jobb hvor de selger BARE seg selv. De selger seg selv som et produkt, men griner som bare det. De velger 100% å selge seg til hele Norge, og gir alle en grunn til å ha en mening om dem. 

JA det fins troll. ALLE kjente folk opplever usaklige slemme folk. Også “normale” folk i facebook debatter blir rammet av disse folka, og de er mesteparten av oss enige om at vi hadde klart oss uten. Men for øyeblikket er det realiteten at de fins. 

Så sinnsykt lei av disse bloggerene som griner og griner. Dette er baksiden av å ha den jobben, get over it, eller slutt å blogg.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

@Karamelle

Svarene på spørsmålene dine kan stort sett sammenfattes i hva slags bloggmetodikk AB har valgt. Jeg var en trofast leser som likte bloggen veldig godt. Det var en hyggelig blogg av en dame på min egen alder. Da hun etterhvert fikk en del lesere, skjedde det noe. Hun begynte først å klikkbaite. Jeg opplevde det som irriterende og spekulativt, noe jeg skrev til henne i kommentarfeltet. Hun svarte surt at jeg fikk finne en annen blogg å lese. Den hyggelige dama var plutselig ikke så hyggelig lenger. Så begynte hun å skrive provoserende innlegg, som også hadde til hensikt å skape engasjement. Og engasjement ble det, hun fikk tidvis mange lesere. Problemet var bare at hun fremstod dum, ignorant eller usympatisk. Det er baksiden av medaljen av å fronte spesielle meninger egnet for debatt. I avisartikkelen «hun som alltid er på», får du et godt innblikk i hvordan AnneBrith beinhardt jobber for å få lesere. Hun skrev senest i påsken om hvordan hun lærer bort hvordan man når ut til et stort publikum. Dette er jobben hennes, men måten som hun gjør det på gjør at folk for henne i vrangstrupen. Det betaler dog godt, som du skriver. Så det er et valg. Hun kunne fortsatt å være en hyggelig bakeblogger med en liten men trofast leserskare. Men hun tok valget om å få mest mulig klikk, og metodikken hennes gjør at hun fremstår usympatisk. Legger på på at hun midt opp i dette har valgt å bruke barna både for å skape innhold men også for å provosere, så er det fullt ut forståelig at bloggingen hennes diskuteres. 

Det er er og annet om bloggingensmekanismer du burde lese deg opp på, evt kan du be AnneBrith gi deg et kurs. Jeg tror du vil oppdage at hun slett ikke er lei seg for det engasjementet som finnes. Det er nemlig noe hun har valgt helt selv. 

https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
7 minutter siden, CecilieX skrev:

@Karamelle

Svarene på spørsmålene dine kan stort sett sammenfattes i hva slags bloggmetodikk AB har valgt. Jeg var en trofast leser som likte bloggen veldig godt. Det var en hyggelig blogg av en dame på min egen alder. Da hun etterhvert fikk en del lesere, skjedde det noe. Hun begynte først å klikkbaite. Jeg opplevde det som irriterende og spekulativt, noe jeg skrev til henne i kommentarfeltet. Hun svarte surt at jeg fikk finne en annen blogg å lese. Den hyggelige dama var plutselig ikke så hyggelig lenger. Så begynte hun å skrive provoserende innlegg, som også hadde til hensikt å skape engasjement. Og engasjement ble det, hun fikk tidvis mange lesere. Problemet var bare at hun fremstod dum, ignorant eller usympatisk. Det er baksiden av medaljen av å fronte spesielle meninger egnet for debatt. I avisartikkelen «hun som alltid er på», får du et godt innblikk i hvordan AnneBrith beinhardt jobber for å få lesere. Hun skrev senest i påsken om hvordan hun lærer bort hvordan man når ut til et stort publikum. Dette er jobben hennes, men måten som hun gjør det på gjør at folk for henne i vrangstrupen. Det betaler dog godt, som du skriver. Så det er et valg. Hun kunne fortsatt å være en hyggelig bakeblogger med en liten men trofast leserskare. Men hun tok valget om å få mest mulig klikk, og metodikken hennes gjør at hun fremstår usympatisk. Legger på på st hun midt opp i dette har valgt å bruke barna både for å skape innhold men også for å provosere, så er det fullt ut forståelig at bloggingen hennes diskuteres. 

Det er er og annet om bloggingen mekanismer du burde lese deg opp på, evt kan du be AnneBrith gi deg et kurs. Jeg tror du vil oppdage at hun slett ikke er lei seg for det engasjementet som finnes. Det er nemlig noe hun har valgt helt selv. 

PS. Jeg skriver ikke dette for å gå i debatt, men fordi noen faktisk må være en motvekt. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

@CecilieX Det er beundringsverdig at du orker forklare og være så utfyllende. Jeg mister motet og blir oppgitt. Håper innlegget ditt blir lest og forstått 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsom å se når hun skriver om huskjøp. Hun vet hun ikke har økonomi til å kjøpe hus men lar det framstå slik at hun har det men samtidig skriver hun alltid at hun vil bruke tid på å finne drømmehuset. Og nå skal hun på ny visning men det er viktig å få fram at det langt ifra er sikkert at det blir det huset😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hilde444 skrev:

Det er morsom å se når hun skriver om huskjøp. Hun vet hun ikke har økonomi til å kjøpe hus men lar det framstå slik at hun har det men samtidig skriver hun alltid at hun vil bruke tid på å finne drømmehuset. Og nå skal hun på ny visning men det er viktig å få fram at det langt ifra er sikkert at det blir det huset😊

Nå vet vi vel egentlig ikke noe om hun faktisk har økonomi til å kjøpe hus, hun har jo fått en å dele lånet med.

Det jeg reagerer på er dette svømmebassenget som var såååå viktig ved siste korsvei ved huskjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, CecilieX skrev:

@Karamelle

Svarene på spørsmålene dine kan stort sett sammenfattes i hva slags bloggmetodikk AB har valgt. Jeg var en trofast leser som likte bloggen veldig godt. Det var en hyggelig blogg av en dame på min egen alder. Da hun etterhvert fikk en del lesere, skjedde det noe. Hun begynte først å klikkbaite. Jeg opplevde det som irriterende og spekulativt, noe jeg skrev til henne i kommentarfeltet. Hun svarte surt at jeg fikk finne en annen blogg å lese. Den hyggelige dama var plutselig ikke så hyggelig lenger. Så begynte hun å skrive provoserende innlegg, som også hadde til hensikt å skape engasjement. Og engasjement ble det, hun fikk tidvis mange lesere. Problemet var bare at hun fremstod dum, ignorant eller usympatisk. Det er baksiden av medaljen av å fronte spesielle meninger egnet for debatt. I avisartikkelen «hun som alltid er på», får du et godt innblikk i hvordan AnneBrith beinhardt jobber for å få lesere. Hun skrev senest i påsken om hvordan hun lærer bort hvordan man når ut til et stort publikum. Dette er jobben hennes, men måten som hun gjør det på gjør at folk for henne i vrangstrupen. Det betaler dog godt, som du skriver. Så det er et valg. Hun kunne fortsatt å være en hyggelig bakeblogger med en liten men trofast leserskare. Men hun tok valget om å få mest mulig klikk, og metodikken hennes gjør at hun fremstår usympatisk. Legger på på at hun midt opp i dette har valgt å bruke barna både for å skape innhold men også for å provosere, så er det fullt ut forståelig at bloggingen hennes diskuteres. 

Det er er og annet om bloggingensmekanismer du burde lese deg opp på, evt kan du be AnneBrith gi deg et kurs. Jeg tror du vil oppdage at hun slett ikke er lei seg for det engasjementet som finnes. Det er nemlig noe hun har valgt helt selv. 

https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

veldig bra skrevet.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt helt inn i margen. Denne artikkelen har jeg ikke lest før. Syns dette sitatet fra AB selv, hentet fra artikkelen, sier alt om hvor kynisk og spekulativt hun driver bloggen sin.

» Du treffer en nerve. Du treffer folks følelser. Gjør at de får tårer i øynene. Innlegg om barn, innlegg med dype følelser, treffer helt klart best, erkjenner hun»

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus
1 time siden, Sølv_dugg skrev:

Jeg får vondt helt inn i margen. Denne artikkelen har jeg ikke lest før. Syns dette sitatet fra AB selv, hentet fra artikkelen, sier alt om hvor kynisk og spekulativt hun driver bloggen sin.

» Du treffer en nerve. Du treffer folks følelser. Gjør at de får tårer i øynene. Innlegg om barn, innlegg med dype følelser, treffer helt klart best, erkjenner hun»

Kynisk og kvalmt og rett i hjertet på målgruppen, noe vi helt tydelig kan se på de friske forsvarstalene her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sjeldent menneske, ett meget sjeldent menneske denne . Og godt er det...

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sølv_dugg skrev:

Jeg får vondt helt inn i margen. Denne artikkelen har jeg ikke lest før. Syns dette sitatet fra AB selv, hentet fra artikkelen, sier alt om hvor kynisk og spekulativt hun driver bloggen sin.

» Du treffer en nerve. Du treffer folks følelser. Gjør at de får tårer i øynene. Innlegg om barn, innlegg med dype følelser, treffer helt klart best, erkjenner hun»

Gode gud.... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kollontaj skrev:

Navnene kan ikke nevnes av hensyn til de omtalte. Makroner (har selv aldri brukt begrepet) er et nokså hyggelig begrep, AB er jo kjent for å bake dem - samt å utlevere barna sine i tekst og bilder, noe jeg vil hevde min rett til å kritisere. Barn skal ikke eksponeres for klikk og penger. 

Å trekke mobbekortet når man driver en blogg, er et sidespor. 

Siterer Mads Hansens ord til en annen blogger, samme gjelder for AB og de andre bloggerne. 

Kilde: https://www.instagram.com/mads_hansen11

3D99AF13-02BA-4C30-9EB0-FAC6E0526F86.jpeg

Ikke mobbing, bare baksnakk. Jantelov 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...