Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet

En sjuske defineres som uordentlig, og jeg finner det også forklart som noen som slurver med eget utseende. 

Det finnes mange grunner til at folk slurver med eget utseende. Det kan handle om psykiske utfordringer, rusmisbruk, eller rett og slett at du har vokst opp i familie der du ikke har lært hvordan man steller seg. Det kan også handle om dårlig økonomi. Kanskje strekker ikke pengene til slik at du får gått til frisøren eller brukt penger på sminke ol. Et fellestrekk er at man ikke lever privilegerte liv, noe AnneBrith gjerne liker å fremheve at hun heller ikke alltid har gjort. Så hvor er hjertevarmen og omtanken hennes når hun lar slike ting stå i kommentarfeltet sitt? Eller har hun helt mistet gangsynet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tydelig når man leser kommentarfeltet på face/Instagram at det er fans’a som er ureflekterte og flere har gått «livets harde skole».. Greit nok at de syns spøkene var morsomme, men klarer de ikke å reflektere litt lenger enn nesa si, og forstå hvorfor mange andre reagerer på spøkene (og generelt andre ting AB legger ut) Det var ei som syns spøken om at det var slutt var så fæl (med hjerte) mens gravidspøken likte hun veldig godt. Hvorfor i det hele tatt bry deg om en fremmed person går ifra kjæresten/spøke om det? Hvertfall godt å se at noen mennesker er kritiske og skriver at de slutter å følge! 

• Liker 24
Gjest formula
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Zokutine skrev:

Det er tydelig når man leser kommentarfeltet på face/Instagram at det er fans’a som er ureflekterte og flere har gått «livets harde skole».. Greit nok at de syns spøkene var morsomme, men klarer de ikke å reflektere litt lenger enn nesa si, og forstå hvorfor mange andre reagerer på spøkene (og generelt andre ting AB legger ut) Det var ei som syns spøken om at det var slutt var så fæl (med hjerte) mens gravidspøken likte hun veldig godt. Hvorfor i det hele tatt bry deg om en fremmed person går ifra kjæresten/spøke om det? Hvertfall godt å se at noen mennesker er kritiske og skriver at de slutter å følge! 

Tror hun har mistet en god del følgere siden i går. Og hun har bekreftet en gang for alle at å skape reaksjoner og å få klikk både er viktigere enn egen verdighet og hensynet til egne barn. Jeg synes imidlertid det er vanskelig å forstå at kjæresten faktisk lar seg bruke på denne måten. Han blir jo også stilt i et mildt sagt underlig lys på denne måten.

Endret av formula
Skrevet

Jeg var inne på FB-siden hennes i går og jeg så mange som reagerte på innleggene hennes. Hun ble satt pent på plass av folk som synes hun har gått altfor langt og må slutte å eksponere ungene. 
Utover det så kan jeg ikke si at kommentarfeltet KOKTE. Det er enda en overdrivelse som hun selv tror på. 
Jeg tok ikke skjermdump av det, men det skulle jeg jo ha gjort for jeg ser nå at hun har slettet mange av den type kommentarer.
Klassisk AB-stil, klassisk..... 

• Liker 34
Skrevet

Tipper noen har mottoet “all PR er god Pr” 

• Liker 8
Gjest -Willow
Skrevet
2 timer siden, Ultiva skrev:

Ut i fra denne skjermdumpen så er Davidsen tydelig på at hun har null respekt for leserne sine. Godt å vite 👍Hun sikter seg heller ikke inn på å få nye faste lesere jamfør leirbålsfølelsen. Her går det på togkræsj-metoden, tydelig inspirert av den tyve år yngre Anna Rasmussen. 

Jeg vet forøvrig ikke hvor gårsdagens "heftige diskusjoner" fant sted, var det på bloggen?

Hahaha! Perfekt beskrivelse av bloggstilen til AB. Dette er jo bare flaut. 

Skrevet

Det eneste jeg mener etter å ha lest om disse «aprilspøkene» til AB er hvor lite klasse det er over dama, og hvor umoden hun er. Jeg skjønner at en ungdom kunne funnet på noe sånt til vennene sine, men at ei på over 40 år gjør det er over min fatteevne. Satt akkurat å leste en artikkel i VG, om at det er slutt mellom Ruby Rose og dama. Ruby Rose selv uttaler:

«Jeg skjønner at det er 1. april i dag, men jeg ville aldri ha brukt noe så personlig som en aprilspøk».

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/3jzppX/brudd-for-kjendispar

AB kunne lært litt av Ruby Rose. 

• Liker 42
Gjest formula
Skrevet

Jeg var innom FB-siden hennes i går kveld, leste reaksjoner og beskjeder fra leserne som gikk på at: nå slutter jeg å følge deg! trodde du var en voksen dame, osv. Og hun svarte med "fliresmiley" og:" jeg er ikke som alle andre." Og selvsagt fikk hun støtte, som hun besvarte med disse evinnelige hjertene.

Og alle aprilspøkene var klarert og godkjent på forhånd av både barn, foreldre og svigerforeldre. Selvfølgelig.

Håper hun forberedte alle på ordbruken også, å advare mot aprilspøk om graviditet er ille nok. Å få overskriften "Spiren satt på første jokk!" trykket opp i fjeset gjør det enda litt verre vil jeg tro...

Skrevet (endret)
1 time siden, formula skrev:

Jeg var innom FB-siden hennes i går kveld, leste reaksjoner og beskjeder fra leserne som gikk på at: nå slutter jeg å følge deg! trodde du var en voksen dame, osv. Og hun svarte med "fliresmiley" og:" jeg er ikke som alle andre." Og selvsagt fikk hun støtte, som hun besvarte med disse evinnelige hjertene.

Og alle aprilspøkene var klarert og godkjent på forhånd av både barn, foreldre og svigerforeldre. Selvfølgelig.

Håper hun forberedte alle på ordbruken også, å advare mot aprilspøk om graviditet er ille nok. Å få overskriften "Spiren satt på første jokk!" trykket opp i fjeset gjør det enda litt verre vil jeg tro...

endret

Endret av pøbelsara
  • Liker 13
Skrevet

Hvorfor skryter hun av at mannen hennes oppfører seg som et masete barn? :forvirra:

• Liker 39
Skrevet (endret)
1 time siden, Døgnvill skrev:

Jeg var inne på FB-siden hennes i går og jeg så mange som reagerte på innleggene hennes. Hun ble satt pent på plass av folk som synes hun har gått altfor langt og må slutte å eksponere ungene. 
Utover det så kan jeg ikke si at kommentarfeltet KOKTE. Det er enda en overdrivelse som hun selv tror på. 
Jeg tok ikke skjermdump av det, men det skulle jeg jo ha gjort for jeg ser nå at hun har slettet mange av den type kommentarer.
Klassisk AB-stil, klassisk..... 

Takk. :) Ser at det er to stykker som har lagt igjen kommentar om at AB slettet bilde med tekst vedr. "ikke spøk med graviditet": https://imgur.com/a/XGhfr . Det var visstnok grove kommentarer ifølge AB.

For min del er det tydelig at AB driver med "klikkagn", samt aktivt går inn i offerrollen slik at trofaste følgere/lesere kan bli sinte på kritikerne, for å skape mer interesse slik hun får flere følgere/lesere.  Jeg tror hun kan lykkes, men håper jeg tar feil. Bloggen i seg selv har jo ikke noe interessant innhold. Det er støyen rundt som skaper interessen. Dvs. at Anne Brith lager blogginnlegg hun vet folk vil diskutere, eksempelvis innlegg om homofili,  husregler på bloggen,  kasting av Halloween-godteriskattelistesøkere, "mat til tusenlapp", "dystre tanker og bru", "ryktene" og "Vi hyller de stygge og hater de fine".  Videre bruk av barn i sosiale medier...

Mange her inne reagerer på de umoralske sidene ved det Anne Brith legger ut. Samtidig bruker Anne Brith nå berettiget kritikk til egen fordel ved å gjengi det som skrives enten helt feil, unyansert og/eller ubalansert. Dessverre er det mange som leser slikt uten "kritiske briller" på. Dvs. de tror nok på at KG-brukere driver med hets og mobbing osv.

Selv er jeg usikker på mine videre bidrag i tråden pga ovennevnte. Jeg kommer til å oppdatere https://imgur.com/a/C4yla  fortløpende, men tar meg en liten pause fra å gi Anne Brith oppmerksomheten det virker som hun er ute etter. :)

-----

Tilføyelse: Det første jeg kommer til å lage er imgur over "støyinnleggene" til AB - https://imgur.com/a/FT2TQ - dvs. innlegg jeg antar kun er laget for å få støy rundt seg, dvs. for at folk skriver om henne/bloggen...  Håper flere og flere gjennomskuer at de mest sannsynlig er laget kun med det formålet....

Endret av Asti
La til tekst
Gjest orfeus
Skrevet
14 minutter siden, Asti skrev:

Takk. :) Ser at det er to stykker som har lagt igjen kommentar om at AB slettet bilde med tekst vedr. "ikke spøk med graviditet": https://imgur.com/a/XGhfr . Det var visstnok grove kommentarer ifølge AB.

For min del er det tydelig at AB driver med "klikkagn", samt aktivt går inn i offerrollen slik at trofaste følgere/lesere kan bli sinte på kritikerne, for å skape mer interesse slik hun får flere følgere/lesere.  Jeg tror hun kan lykkes, men håper jeg tar feil. Bloggen i seg selv har jo ikke noe interessant innhold. Det er støyen rundt som skaper interessen. Dvs. det er tydelig at Anne Brith lager blogginnlegg hun vet folk vil diskutere, eksempelvis innlegg om homofili, skattelistesøkere, "mat til tusenlapp", "dystre tanker og bru", "ryktene".  

Mange her inne reagerer på de umoralske sidene ved det Anne Brith legger ut. Samtidig bruker Anne Brith nå berettiget kritikk til egen fordel ved å gjengi det som skrives enten helt feil, unyansert og/eller ubalansert. Dessverre er det mange som leser slikt uten "kritiske briller" på. Dvs. de tror nok på at KG-brukere driver med hets og mobbing osv.

Dokumentasjon: https://imgur.com/a/8qFyl og https://imgur.com/a/44f5y

Selv er jeg usikker på mine videre bidrag i tråden pga ovennevnte. Jeg kommer til å oppdatere https://imgur.com/a/C4yla  fortløpende, men tar meg en liten pause fra å gi Anne Brith oppmerksomheten det virker som hun er ute etter. :)

Støttes! Jeg kommer til å følge med på hva hun driver med, men avstår fra videre kommentering. Jeg regner med at hun kommer til å ta fullstendig av (hvis det går an å bli høyere) så snart Bloggerne er på skjermen igjen. 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet

Nå drev vel MTM også på slik med krampaktig krangling i kommentar felt og de villeste overskrifter og tommeste innleggene før det gikk rett nedover for henne. MTM er jo knapt en blipp på radaren lengre etter det jeg har forstått. Og det ser jo veldig ut som at AB er på vei mot samme stupet, med foten på gasspedalen for bremsen er bare sjalu, så den gidder vi ikke bruke.

• Liker 33
Skrevet

Nå hevder hun at det ble postet bilder av døde barn og fostre i FB-feeden hennes i går. Noen som fikk det med seg?

• Liker 9
Gjest formula
Skrevet
5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Nå hevder hun at det ble postet bilder av døde barn og fostre i FB-feeden hennes i går. Noen som fikk det med seg?

Satt en god stund og fulgte med, også før hun "ryddet opp i de groveste kommentarene" som hun skriver. Så absolutt ikke noe sånt. Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at det er sant. Det må være løgn rett og slett. Og hvis det er løgn, står det enda verre til enn jeg trodde.

Skrevet
8 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg fulgte med på Facebooksiden hennes i går ganske hyppig. Fikk ikke med meg dette du skriver her. Det eneste jeg så var dette bildet med en tekst på. Synes dette høres rart ut

• Liker 21
Gjest Varma
Skrevet

Kan vi la denne tråden bare dø ut?? Slik tråden om MTM sakt men sikkert har ligget død over lengre perioder? Denne bloggeren er så drøy (som MTM) at dette kommer til å ende stygt, uten hjelp fra KG. Jeg stemmer for total ignorering av denne bloggeren. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...