Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

8 timer siden, steinbukk00 skrev:

Er det noen her inne som tror det vil komme noe innlegg om disse alenemødre? 

Hun skrev jo sutreinnlegget "Det var godt ment" 8/3, der hun fortalte at planen hennes hadde vært å hjelpe tre alenemødre med matkasser fra Proviant i seks måneder.  I tillegg skulle hun gjøre alt hun kunne for å hjelpe dem, kanskje med jobb? Eller klær? Hun gjorde dette for å være snill, det var "genuint og kjærlig ment" og hun gjorde det ikke for å sette seg selv i et bedre lys.

Imgur: https://imgur.com/a/z5ggB

Jeg har en følelse av at dette er det nærmeste vi kommer et innlegg om alenemødrene.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

.Men hadde ikke hun en hel masse ferdigskrevne innlegg, har hun ikke tid til å legge ut en av de heller? Huff, stakkars ABD som har det så stressende.🙄

Endret av Oppland
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Scorpion57 skrev:

Jeg lurer på hvilken interesse folk har av å lese hennes blogg.nå som hun ikke har en kakeblogg. Det hun har å komme med er spekulative overskrifter som absolutt ikke holder mål.  Det meste hun skriver om koker jo bort i kålen.  Hun er rå(frekk og ytterst beregnende) på å gjøre folk nysgjerrige ved å hinte om ting som skal skje...men ikke skjer. Og hva skjer når man roper ulv for mange ganger?  :link:Men, så lenge mennesket vil la seg lure, manipuleres, er det et marked for alt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bilquis skrev:

 

Hørte på toget i dag, helt tilfeldig, at Nord Korea har sendt en atommissil retning Amerika. Er fullstendig satt ut, er i sjokk.  Amerika? er ikke Hollywood i Amerika.  Der mine forbilder Kardashian bor?   Må gå inn på twitter og instagram kontoen til til disse flotte menneskene og dele min dype bekymring..  mer om det senere 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bilquis skrev:

Hørte på toget i dag, helt tilfeldig, at Nord Korea har sendt en atommissil retning Amerika. Er fullstendig satt ut, er i sjokk.  Amerika? er ikke Hollywood i Amerika.  Der mine forbilder Kardashian bor?   Må gå inn på twitter og instagram kontoen til til disse flotte menneskene og dele min dype bekymring..  mer om det senere 

Altså, det var på toget fra Oslo S til Sørumsand jeg overhørte denne skrekkelige nyhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit
6 timer siden, Scorpion57 skrev:

Jeg lurer på hvilken interesse folk har av å lese hennes blogg.nå som hun ikke har en kakeblogg. Det hun har å komme med er spekulative overskrifter som absolutt ikke holder mål.  Det meste hun skriver om koker jo bort i kålen.  Hun er rå(frekk og ytterst beregnende) på å gjøre folk nysgjerrige ved å hinte om ting som skal skje...men ikke skjer. Og hva skjer når man roper ulv for mange ganger?  :link:Men, så lenge mennesket vil la seg lure, manipuleres, er det et marked for alt. 

Jeg leser pga underholdningsverdien. 

Endret av margrit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et kjedelig blogginnlegg.. Hun hadde vært litt lei, også hadde hun "sprukket" foran barna og gått og lagt seg. Dermed skulle hun overaske dem i dag med å si beklager, eller noe i den duren :P Det skulle komme i et helt eget innlegg! 
Også hadde hun mailet med forbrukerrådet og sa at mye kom til å bli merket med reklame heretter, fordi hun vil være på den sikre siden. Hun måtte ha fokus på seg selv en dag! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste blogginnlegg sett på snap: "Hva har skjedd?"

Jeg sitrer av spenning, hvilken grensesprengende nyhet får vi servert her?

Jeg er 100% sikker på at det er bare tåkeprat og visvass pakket inn i clickbait. Har mistet all tiltro til meningsfullt innhold på den bloggen. 

Føler meg bare manipulert og dum av å lese, så det har jeg sluttet med.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, norovirus skrev:

Siste blogginnlegg sett på snap: "Hva har skjedd?"

Jeg sitrer av spenning, hvilken grensesprengende nyhet får vi servert her?

Jeg er 100% sikker på at det er bare tåkeprat og visvass pakket inn i clickbait. Har mistet all tiltro til meningsfullt innhold på den bloggen. 

Føler meg bare manipulert og dum av å lese, så det har jeg sluttet med.

Var ikke akkurat spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at bloggen har dalt ned til 18. plass på blogglisten.

Regner med at det kommer  et megabait snart:fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bustefisk skrev:

Det var et kjedelig blogginnlegg.. Hun hadde vært litt lei, også hadde hun "sprukket" foran barna og gått og lagt seg. Dermed skulle hun overaske dem i dag med å si beklager, eller noe i den duren :P Det skulle komme i et helt eget innlegg! 
Også hadde hun mailet med forbrukerrådet og sa at mye kom til å bli merket med reklame heretter, fordi hun vil være på den sikre siden. Hun måtte ha fokus på seg selv en dag

En?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mikrobe skrev:

En?

Ja. Hun var glad hun tok seg til til (hennes skriveleif) en dag med fokus på seg selv :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#MenMerOmDetiNesteInnlegg

.. som om man holder på å dø av spenning for å vite neste episode av SirkusSørumsand

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@norovirus (ironisk navn i denne sammenhengen) ☺:

All den tid hun hevder å drive en bakeblogg, (matblogg, litt ettersom hva hun selger den uka) så burde hun ihvertfall adressere det, synes jeg. 

De gir bort de fleste kakene de lager, har Anne Brith skrevet flere ganger, og da er det jo litt relevant hvordan det står til med mathygienen under tilberedingen. Når det var såpass mange som reagerte på det i går, og tidligere i tillegg, så burde Anne Brith ta tak i det og ikke vise frem hvordan kakene blir til de reneste bakterie- og smittebomber. 

At det ikke virker som om hun helt ser hvorfor privatliv burde holdes privat er nok en del av problemet her, vil jeg tro, for det er selvsagt greit at man holder på slik privat for seg selv. Som helkommersiell bakeblogger burde hun derimot vite bedre. 

Slutt med eksponeringen, Anne Brith, så gjør du alt mye enklere for både deg selv og de andre! 

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Xertio skrev:

 hva skjedde egentlig med Villa Perlesukker? 

Villa Perlesukker gikk konkurs. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalist? For en fornærmelse mot de som faktisk har journalistutdanning. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...