Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Cornucopia skrev:

Å være gjesteredaktør for et magasin er siste trend for å øke klikk og salg. Vinn-vinn for blogger og magasin.

Men de er jo ikke gjesteredaktører. Men gjesteskribenter :P En redaktør har vel mer ansvar enn en kolonne i et magasin ;)

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjener man egentlig gode penger på henne lengre? Sist jeg sjekka er hun på 43.plass på Blogglisten. 

• Liker 4
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg vet ikke @Milio om annonsørene tjener penger på henne, men hun har jo jobbet på en annen måte nå enn tidligere. Nå er det mange rene reklameinnlegg, det hadde hun ikke før. Disse avtalene er jo gjort på et tidspunkt der hun hadde høyere lesertall, så svaret på spørsmålet ditt får vi kanskje ikke før om en stund. Jeg er usikker på hvor mye lesertall har å si, men i mitt hode burde det jo være en avgjørende faktor for om man får reklameavtaler. Det finnes noen på KG som er bloggere og som kan fortelle at det ikke skal så mange innlegg til før tilbudene kommer. Kanskje det handler om at det koster skjorta å reklamere i tradisjonelle medier, slik at gevinsten totalt sett blir større ved å bruke bloggere, selv om de er små.  

Skrevet
10 timer siden, scrabble skrev:

Men de er jo ikke gjesteredaktører. Men gjesteskribenter :P En redaktør har vel mer ansvar enn en kolonne i et magasin ;)

Joa, men i tilfellet Sophie Elise for Det Nye, for eksempel, var hun både bladets usminkede forsidemodell, skrev leder, gjesteintervjuet venner, og hadde flere artikler rundt egeninteresser som palmeolje i sminke. Jeg skal ikke gå inn på ansvaret her, men det er lite sannsynlig at hun hadde frie tøyler rent journalistisk og redaksjonelt.

• Liker 3
Skrevet

Er det bare jeg som blir irritert når A-B har lagt seg til et nytt "språk" på snap?! Å skrive om seg selv i tredjeperson.. "Hu har fått seg ny ovn, hu vettu" 

Nei - må gjøre alvor av å slette henne på snap!!! :sprettoy:

Gjest baremeg89
Skrevet
2 minutter siden, tov skrev:

Er det bare jeg som blir irritert når A-B har lagt seg til et nytt "språk" på snap?! Å skrive om seg selv i tredjeperson.. "Hu har fått seg ny ovn, hu vettu" 

Reagerte mer på at hun hoppet på trampolinen i bikini..

• Liker 1
Gjest CecilieX
Skrevet

Magasin og magasin fru Blom. 

Jeg setter pengene mine på at dette "magasinet" egentlig er et content marketing -produkt, der "artiklene" ofte er knyttet opp mot produkter som Apotek1 selger. Jeg ville ikke ukritisk tenkt at den informasjonen som man finner i slike magasiner er god som gull. Bruken av bloggere, som jo ikke er eksperter på annet enn å anbefale produkter som andre har betalt dem for å anbefale, understreker vel poenget mitt. 

Skrevet
11 timer siden, CecilieX skrev:

Magasin og magasin fru Blom. 

Jeg setter pengene mine på at dette "magasinet" egentlig er et content marketing -produkt, der "artiklene" ofte er knyttet opp mot produkter som Apotek1 selger. Jeg ville ikke ukritisk tenkt at den informasjonen som man finner i slike magasiner er god som gull. Bruken av bloggere, som jo ikke er eksperter på annet enn å anbefale produkter som andre har betalt dem for å anbefale, understreker vel poenget mitt. 

Agree ! Markedsføringsavis kalte vi det vel før :P 

• Liker 2
Skrevet

Men dere reagerte ikke på den "gravidmagen" hun la ut?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Milio skrev:

Joda, men tenker nok det bare er for mer oppmerksomhet etter det ultralydbildet hun la ut. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Milio skrev:

Nei, fordi hun virker desperat. Og hvis hun er gravid nå, så virker hun enda mer desperat etter klikk....

• Liker 2
Skrevet

joda, men der skrev hun iallefall at hun hadde spist mye. En  food-baby ;)  Men herregud - det er jo teit. Men jeg tror at ca 50 % av bildene hun legger ut et tiltenkt han som hun liker for tiden. Men går vel an å sende priv snap til han?! 

Skrevet (endret)

Jeg bladde tilbake i arkivet for å finne hva hun gjorde for ett år siden, og kom over snap av sønnen som sitter på do. Var det ikke det hun nektet for å ha gjort? :huh:

http://m.imgur.com/n5tyhe5

Endret av Vipser
La til bildelink
  • Liker 6
Skrevet

Litt merkelig med annonse for  salg av smykker fått av eksen på snap..

• Liker 2
Gjest baremeg89
Skrevet
44 minutter siden, Sol79 skrev:

Litt merkelig med annonse for  salg av smykker fått av eksen på snap..

En korne her en krone her :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Vipser skrev:

Jeg bladde tilbake i arkivet for å finne hva hun gjorde for ett år siden, og kom over snap av sønnen som sitter på do. Var det ikke det hun nektet for å ha gjort? :huh:

http://m.imgur.com/n5tyhe5

Jepp. Hun mente det var såvidt bilde av føttene hans og flisene på badet. Lovet og bedyrte i laaaang tid om det også. Hengte meg ut på snapchat og greier. Takk for endelig bevis på at annebrith.blogg.no kan ta seg en bolle! 

• Liker 19
Gjest Heeipådeg
Skrevet
21 timer siden, tov skrev:

Hun hermer etter espen Hilton 😂 flere og flere som har hengt seg med på trenden😝. En irriterende trend

Gjest Jørild
Skrevet

Når hun der kan være toppblogger så skal søren meg jeg starte egen blogg..

Gjest Heeipådeg
Skrevet (endret)
Den Tuesday, May 31, 2016 at 10.34, tov skrev:

joda, men der skrev hun iallefall at hun hadde spist mye. En  food-baby ;)  Men herregud - det er jo teit. Men jeg tror at ca 50 % av bildene hun legger ut et tiltenkt han som hun liker for tiden. Men går vel an å sende priv snap til han?! 

Og det er hjerter og love om hverandre. Men må vel være for å vise oss alle hvor lykkelig hun er.?

og hvor fantasisk livet er - bare man finner en mann osv😋

Nei jeg er ikke misunnelig, jeg har det bra med meg selv 😄. Handler ikke om at jeg ikke unner anne brith noe lykke:p

Endret av Heeipådeg
tilføyd litt
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
8 timer siden, Høstduft skrev:

Noen som vet hvem han nye er? Sikkert at det ikke er eksen hun har funnet tilbake til? Synes det gikk veldig raskt å finne en ny etter bruddet, særlig med tanke på at hun har ungene hele tiden og lite tid alene....

Leser ikke bloggen hennes fast, jeg. Har hun slått opp med han hun forlovet seg med??

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...