Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, ricecrispies skrev:

Hvem svarte ufint?

Ett firma som har sponset de med hoppematte for  trening til makronene 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Dikteren
Skrevet

Skulle vært ulovlig å eksponere barn så mye som mange gjør. Det blir jo ikke tatt hensyn til barnas privatliv. 

Skrevet

Alt er til salgs der... Alt :( 

• Liker 19
Skrevet
34 minutter siden, Lapper skrev:

Ett firma som har sponset de med hoppematte for  trening til makronene 

Forundrer meg ikke! Det er «cheermoms» som står bak firma og vet om flere som har opplevd dårlig behandling fra dem.

• Liker 20
Skrevet
3 minutter siden, Glorious skrev:

Forundrer meg ikke! Det er «cheermoms» som står bak firma og vet om flere som har opplevd dårlig behandling fra dem.

Firma heter cheermania😈

• Liker 13
Gjest Tessa77
Skrevet

Stengt kommentarfeltet sitt.....Jeg er helt rystet over den dama og hvordan hun styrer på....Jeg blir flau....og han der pizzaduden varer til 17 mai 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Gjest margrit
Skrevet (endret)

Ingen som har anmeldt Erik for fyrverkerioppskytingen? Som hundeeier ble jeg mektig provosert! 

Endret av margrit
Trykkleif
Skrevet
3 minutter siden, margrit skrev:

Ingen som har anmeldt Erik for fyrverkerioppskytingen? Som hundeeier ble jeg mektig provosert! 

Var sikkert bare stjerneskudd:fnise:

• Liker 5
Gjest margrit
Skrevet
Akkurat nå, Norabora skrev:

Var sikkert bare stjerneskudd:fnise:

Blir flau når hun fremstiller det som tidenes mest romantiske opplevelse 😐

Skrevet

Positivt overrasket over at hun har synkende lesertall over helgen til tross for iherdige forsøk i å få flere klikk ettr fadesen. Kanskje et håp om at fansen fikk se hennes sanne jeg og ikke klikker seg inn mer.

• Liker 25
Skrevet
3 minutter siden, Maskopi skrev:

Positivt overrasket over at hun har synkende lesertall over helgen til tross for iherdige forsøk i å få flere klikk ettr fadesen. Kanskje et håp om at fansen fikk se hennes sanne jeg og ikke klikker seg inn mer.

Helger har alltid lavere lesertall, ikke overrasket over det. 

• Liker 1
Skrevet

Ser at jeg og denne bloggeren har forskjellige synspunkt på “worstcase” skader på barna. Jeg er mer redd for hodeskader og skader i bryst/rygg, mens for Anne Britt er tydeligvis et beinbrudd det verste hun kan tenke seg. 

• Liker 27
Skrevet
23 minutter siden, Nobile skrev:

Ser at jeg og denne bloggeren har forskjellige synspunkt på “worstcase” skader på barna. Jeg er mer redd for hodeskader og skader i bryst/rygg, mens for Anne Britt er tydeligvis et beinbrudd det verste hun kan tenke seg. 

Det reagerte jeg også på, men det ble moderert bort.... 

• Liker 11
Gjest pelikanen
Skrevet

Du kan knuse hvert et ben i kroppen. Det kan repareres. Ødelegges hodet, da er du ille ute 

Skrevet

Fy søren. Det er ingen grenser for hva hun kan publisere. Spekulativt og grensekrenkende. 

• Liker 35
Skrevet (endret)
1 hour ago, pelikanen said:

Du kan knuse hvert et ben i kroppen. Det kan repareres. Ødelegges hodet, da er du ille ute 

Ryggmargsskade! Jentene mine var i en trafiķulykke og brakk ryggen i høst, tre operasjoner og rehabilitering og opptrening i opptil ett år/resten av livet. Mine barn hadde ikke fått lov til å holde på med dette det er visst. Du leser her inne AB, dessverre blir du bare trigga, ingen skal fortelle deg noe som helst.

Endret av filifjonka
  • Liker 15
Skrevet
25 minutter siden, filifjonka skrev:

Ryggmargsskade! Jentene mine var i en trafiķulykke og brakk ryggem i høst, tre operasjoner og rehabilitering og opptrening i opptil ett år/resten av livet. Mine barn hadde ikke fått lov til å holde på med dette det er visst. Du leser her inne AB, dessverre blir du bare trigga, ingen skal fortelle deg noe som helst.

Forstår at du som har opplevd noe så traumatisk ikke ville latt jentene dine holde med på det. Men på generell basis er turn en kjempefin sport som jeg og alle mine søsken har gått på.

• Liker 19
Skrevet
38 minutter siden, filifjonka skrev:

Ryggmargsskade! Jentene mine var i en trafiķulykke og brakk ryggen i høst, tre operasjoner og rehabilitering og opptrening i opptil ett år/resten av livet. Mine barn hadde ikke fått lov til å holde på med dette det er visst. Du leser her inne AB, dessverre blir du bare trigga, ingen skal fortelle deg noe som helst.

Man kan jo liksom ikke la være å gjøre det man brenner for fordi at noe kan skje. Og det er jo tydeligvis farligere å kjøre bil.

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...