Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
56 minutter siden, filifjonka skrev:

Nei, sosiale klasser defineres ut fra hvilket forhold de enkelte grupper har til produksjonsmiddlene og kapitalen, om de eier produksjonsmiddlene eller ikke, hverken av utseende eller intelligens. Til borgernes store irritasjon er intelligens nemlig fordelt jevt i befolkningen. Når vi diskuterer den begeistring damen vi her omtaler vekker hos enkelte er det nok et utslag av kulturelle forskjeller, kulturforskjeller vi igjen kan avlese som et demografisk fenomen.

Leste du innlegget mitt? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er overraskende mange som skriver" jeg har aldri kommentert på en blogg før.. dette er første gang jeg svarer på en blogg" 

• Liker 14
Skrevet (endret)
2 hours ago, princesse said:

Er overraskende mange som skriver" jeg har aldri kommentert på en blogg før.. dette er første gang jeg svarer på en blogg" 

Bloggen har nok gått rett til hjertet, som intensjonen jo er.

Endret av filifjonka
  • Liker 4
Skrevet

Da er pizzanissen i et forhold også, så da kan helga starte💙

• Liker 10
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Norabora skrev:

Da er pizzanissen i et forhold også, så da kan helga starte💙

:hjerter_rundt::hjerte::kghjerte:Åhhh, da kan man feire både morsdag & valentine og ha trua på kjærligheten!! :spy:

Endret av Pæddan
  • Liker 16
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet
8 timer siden, pelikanen skrev:

Hvor kommer klikkene hennes fra? Hvem lar seg provosere. Hadde folk sluttet å gå inn på bloggen, så har hun skjønt det. Kanskje hun hadde begynt med baking igjen, det er hun god på.

Hun har jo nesten ikke bakt annet enn brød og macroner. Sist(?) hun bakte en kake viste hun  frem en kjøpt sukkerbrødbunn.

(hun la det frem som om hun hadde bakt den) Holder ikke til bakeblogg, det... 

• Liker 17
Skrevet

Vil vi ha flere bakeinnlegg eller liker vi best at hun "besjer på leggen" slik at vi får vår daglige dose underholdning? 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, ESFP skrev:

Vil vi ha flere bakeinnlegg eller liker vi best at hun "besjer på leggen" slik at vi får vår daglige dose underholdning? 

Mere bakeinnlegg fordi dama er flink til å bake.. synes nå jeg da

• Liker 8
Skrevet

Jeg ønsker henne og pizzaboy lykke til. Jeg tror de passer fint sammen og er veldig like. Begge ønsker oppmerksomhet, begge ønsker å etablere forholdet raskt (sikkert pga usikkerhet), ingen av dem ønsker flere barn, han er fornøyd med en søt og hyggelig dame og hun er fornøyd med en ung og pen mann. Er de noe annet en en perfect match? Hvilken type mann skulle hun ellers hatt? 

• Liker 27
Skrevet
12 minutter siden, ESFP skrev:

Jeg ønsker henne og pizzaboy lykke til. Jeg tror de passer fint sammen og er veldig like. Begge ønsker oppmerksomhet, begge ønsker å etablere forholdet raskt (sikkert pga usikkerhet), ingen av dem ønsker flere barn, han er fornøyd med en søt og hyggelig dame og hun er fornøyd med en ung og pen mann. Er de noe annet en en perfect match? Hvilken type mann skulle hun ellers hatt? 

En av fedrene til barna🙈 

• Liker 14
Skrevet

Skobaker bli ved din lest.

• Liker 9
Skrevet

Bloggen består av vissvas og dama er et studie verd, men nå synes jeg mange kommentarer blir veldig ufine her. 

Det er forskjell på å kommentere blogg og bilder og å håne folk. 

• Liker 17
Gjest pelikanen
Skrevet
3 timer siden, Søtefløte skrev:

Hun har jo nesten ikke bakt annet enn brød og macroner. Sist(?) hun bakte en kake viste hun  frem en kjøpt sukkerbrødbunn.

(hun la det frem som om hun hadde bakt den) Holder ikke til bakeblogg, det... 

Hvordan vet du, at den er kjøpt?

Skrevet
5 minutter siden, pelikanen skrev:

Dette skrev hun vel selv tror jeg.. kan være jeg husker selv 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, pelikanen skrev:

En annen bakeblogger avslørte henne og det ble litt "krig" mellom dem. AB innrømmet vel det da, men så selvfølgelig ikke noe galt med det, da hun egentlig kunne det, men bare ikke hadde tid. Eller noe sånt. Husker ikke helt..

• Liker 13
Skrevet (endret)

Klikket inn i dag for å sjekke om jeg kunne få noen tips til fastelavensboller. Men neida, jeg fikk bare informasjon om hvor snill og hjelpsom Stina mener AB er og at AB skal bake noe rosa meliskaker i NY og har bestilt en fantastisk suite. Heiagjengen meddeler at de håper å bli som AnneBritt. Sjekker bokhylla i stedet og tar den vanlige Ingrid Espelig Hovigs fastelavensboller i dag jeg. 

Endret av kvinneguide
  • Liker 37
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet
42 minutter siden, kvinneguide skrev:

Klikket inn i dag for å sjekke om jeg kunne få noen tips til fastelavensboller. Men neida, jeg fikk bare informasjon om hvor snill og hjelpsom Stina mener AB er og at AB skal bake noe rosa meliskaker i NY og har bestilt en fantastisk suite. Heiagjengen meddeler at de håper å bli som AnneBritt. Sjekker bokhylla i stedet og tar den vanlige Ingrid Espelig Hovigs fastelavensboller i dag jeg. 

🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, pelikanen skrev:

Det var det flere som så. Er lett å se om en bunn er ferdigkjøpt eller ikke dersom man har litt peiling. 

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...