Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Lapper skrev:

Dette med at hun skulle se på Ørjan sa  hun på snapchat😀 

Aha! Tusen takk 😅

Skrevet

Blogginnlegget i går handlet om at mannfolk på tinder kun spurte om hun sov naken,Snakket masse om sex osv.osv

Å er det så veldig rart mannfolk tenker slik når hun legger ut snapchat iført pysj genser og det ser ikke ut som at hun har noe under. Jeg håper jo det var en truse der men den måtte man eventuelt lete godt etter for å finne. 

Men som hun selv sier "kropp er topp"

• Liker 15
Skrevet
8 timer siden, pinkessie skrev:

Og tror dere at hun snakker om godeste hilton når hun snakker om folk i bransjen som har sluttet å ringe henne osv osv? De hadde jo så god kontakt før, så kan jo være han...

Var ikke de bestisser? 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Vinglass skrev:

Var ikke de bestisser? 

De var jo i våres. Men ser ikke at nevner hverandre nå😐

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Lapper skrev:

De var jo i våres. Men ser ikke at nevner hverandre nå😐

Virker som det alltid er så mye drama rundt Anne Brith, mange brutte vennskap . « fiender» i nærmiljøet ( beskrevet av henne selv på bloggen) er jo hun som er fellesnevner må jo være hun som er drama queenen tenker jeg .

Endret av Vinglass
  • Liker 25
Skrevet

Hun snakker mye  om dating,tinder og hvor lang tid det tar og finne den rette.

Men betalte ikke hun 35 000 kr for at en person skulle finne denne perfekte mann for henne? Dette er ikke blitt nevnt med ord siden blogginnlegget. Tørr ikke spørre heller🤣

• Liker 23
Skrevet
1 time siden, MissMaya skrev:

https://www.dn.no/talent/2015/01/08/2159/Helse/-utbrente-sm-voksne

Tenkte på Anne Brith med en gang... Hvis hun skal investere i hobbyen, så forventer hun så og så mye innsats, karakterer belønnes med cash, hun skal bare ha vinnere, osv.

Skremmende å se at det er slik..  Å jeg håper AB leser dette og kanskje kan si hva hun mener om dette på bloggen

• Liker 6
Skrevet

AB hadde i våres ett sponset blogginnlegg om noen jakker. 

Om disse bildene blir tilfeldig brukt i ett annet blogginnlegg skal det merkes som reklame?

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, Lapper skrev:

Skremmende å se at det er slik..  Å jeg håper AB leser dette og kanskje kan si hva hun mener om dette på bloggen

Kanskje noen legger til linken med spørsmål til henne om hva hun tenker om dette?

Skrevet
19 minutter siden, Den røde fare skrev:

Kanskje noen legger til linken med spørsmål til henne om hva hun tenker om dette?

Gjør det gjerne jeg men er usikker på hvordan jeg gjør det. Å ikke tror jeg hun svarer meg. Dårlig erfaring med det siste tiden🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Lapper skrev:

Gjør det gjerne jeg men er usikker på hvordan jeg gjør det. Å ikke tror jeg hun svarer meg. Dårlig erfaring med det siste tiden🤣🤣

Haha, ja sånt svarer vi ikke på azz!😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker veldig godt at vi har en blogger som Anne Brith. Litt lei alle disse ungene som blogger :P

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, Dolly1982 skrev:

Jeg liker veldig godt at vi har en blogger som Anne Brith. Litt lei alle disse ungene som blogger :P

Jeg skjønner forsåvidt hva du mener, men nå er det dessverre slik at alder ikke trenger bety fornuft og kvalitet. Men ja, en voksen blogger som tok fornuftige valg og formidlet refleksjon og tanker rundt barneoppdragelse uten å bruke ungene på en slik utleverende måte som AB gjør kunne jeg også tenke meg å lese bloggen til. 

• Liker 11
Skrevet
10 minutter siden, MissCortado skrev:

Jeg skjønner forsåvidt hva du mener, men nå er det dessverre slik at alder ikke trenger bety fornuft og kvalitet. Men ja, en voksen blogger som tok fornuftige valg og formidlet refleksjon og tanker rundt barneoppdragelse uten å bruke ungene på en slik utleverende måte som AB gjør kunne jeg også tenke meg å lese bloggen til. 

Er så enig. Mange av innleggene til AB er bra,hun er flink til å bake. Men all utlevering av de små, og at hun bruker de aktivt for å tjene penger er feil.

• Liker 2
Gjest jentekvinne
Skrevet
2 minutter siden, Lapper skrev:

Er så enig. Mange av innleggene til AB er bra,hun er flink til å bake. Men all utlevering av de små, og at hun bruker de aktivt for å tjene penger er feil.

Om noen år vil barn av bloggere stå frem i diverse aviser og snakke om at de ble eksponert mot sin vilje og at det var først når de ble eldre at de skjønte hvor gale det var. 

Skrevet

Nå leste jeg siste innlegg om Tinder. Hele teksten roper en eneste ting: JEG ER SEXY UANSETT HVA JEG GJØR! 

🤣

#cringe

• Liker 21
Skrevet
13 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nå leste jeg siste innlegg om Tinder. Hele teksten roper en eneste ting: JEG ER SEXY UANSETT HVA JEG GJØR! 

🤣

#cringe

😊😊 Er det noen som tror hun kan ha fått sponset rom på hotellet hun var på i natt? Om hun la ut 20 snap i går så var navnet på hotellet med hele tiden.

• Liker 7
Skrevet

Veldig trist hvis hun har sluttet å merke. Det var hun flink til før.

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...