Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen

Har hun det travelt? I følge bloggomtoppbloggere, så har hun ferdigskrevet innlegg for et år fremover som kan postes på bloggen,  i tilfelle hun dør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om AB har tatt til seg all kritikk om og fronte makronene på bloggen. Er blitt mye bedre og var faktisk ikke en snap av rosamakronen da hun fylte 13 år. Fortsatt noe på snap men langt ifra slik det var

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2017 den 18.01, Kollontaj skrev:

Skal hun ha bloggen etter at hun er død? 

😳

Tydeligvis 😳 Horribelt å skrive det på bloggen sin. Men vi vet jo at hun kun provoserer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr.  http://annebrith.blogg.no/1512682446_daniel_wellington_til_hele_familien_10084.html 

Først vil jeg påpeke at det er forkastelig å bruke barna i reklamesammenheng. 

Når det gjelder selve reklamen, vil jeg gjøre folk oppmerksom på at det er ikke alltid gode tilbud, bare fordi bloggerne sier det.  

AB viser bl.a. til https://www.danielwellington.com/no/dw-watch-men-classic-sheffield-silver-40mm i reklameinnlegget sitt. Klokken koster der Kr 1749,-  . AB gir de trofaste leserne sine en rabattkode på 15% på den prisen.

Men så har BliVakker 25% på DW-klokkene akkurat nå (lenke til samme klokke som AB bl.a. viste til):  https://www.blivakker.no/product/3080997/daniel-wellington-classic-sheffield-40mm-dw00100007 koster der kr 1249,- .  Hvis man handler for mer enn 499,- og bruker denne rabattkoden som jeg (uten noen kontakter har fått av BliVakker):   MKPLVR , så kan man få 20% på den summen i tillegg

Hadde jeg som trofast leser trodd på AB måtte jeg ha betalt mer for samme klokken.. Det de kommer med er ikke noe godt tilbud... Anbefaler folk å sjekke litt rundt, før de klikker på reklamelenkene til bloggerne.

Tilføyelse:* Det tilkommer visstnok moms og tollgebyr  på klokken som AB lenker til. BliVakker er norsk nettbutikk,  og sender den helt gratis uten moms eller ekstra gebyr 

(Postet lignende svar i Annijor-tråden).

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,nei,nei Anne Britt 😯 denne gangen har du virkelig dratt clickbait overskriften din for langt.

" HAN HER TAR OVER ANSVARET FOR DISSE 3" også stort bilde av de tre eldste makronene.

Innlegget handler om at hun skal ha inn en privatlærer i matte.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, princesse skrev:

Nei,nei,nei Anne Britt 😯 denne gangen har du virkelig dratt clickbait overskriften din for langt.

" HAN HER TAR OVER ANSVARET FOR DISSE 3" også stort bilde av de tre eldste makronene.

Innlegget handler om at hun skal ha inn en privatlærer i matte.

Ja dette er virkelig drøyt! Men hun har jo ligget langt ned på blogglisten en stund så måtte vel finne på noe for å klatre litt høyere igjen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk at en voksen dame i førtiårene drar fram clickbaits, det er lavmål. Og nå legger hun enda mer press på sine barn, de må prestere og prestere. Hvorfor utbasunere dette for alle og enhver. Merkelig verden vi lever i når foreldre kan gjøre dette til sitt levebrød. Vokste heldigvis fra "se på meg"-mentaliteten som barn.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg inn på bloggen hennes å lese og fikk nesten bakoversveis. Ja, enkelte barn trenger litt ekstra utfordringer  f.eks. matten blitt for enkelt å kjedelig på det trinnet de går. Da kan eleven fint følge sitt klassetrinn, men i mattetimene kan eleven gå ut og inn i mattetimene til trinnet over. (Det må jo forberedes, helst ved skolestaet  slik at mattetimene blir lagt samtidig på timeplanene). Ansette privatlærer det er bare tull og stormannsgalskap.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et menneskes personlighet og evner er uhyre sammensatt, og man skal være forsiktig med å beskrive seg selv som så veldig mye smartere enn andre, bare på bakgrunn av en målt høy IQ. Et IQ-tall beskriver bare potensialet ditt, og er bare en liten del av bildet." mensa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, terrasuave skrev:

"Et menneskes personlighet og evner er uhyre sammensatt, og man skal være forsiktig med å beskrive seg selv som så veldig mye smartere enn andre, bare på bakgrunn av en målt høy IQ. Et IQ-tall beskriver bare potensialet ditt, og er bare en liten del av bildet." mensa

Amen! Har en svigerfamilie som alle scorer høyt på mensatester, og kan bekrefte det du skriver her😉 Det er mange måter å være smart på for å si det sånn! 

Jeg får nesten litt vondt i magen av å lese det jeg tolker som et enormt press. Akkurat som en kommenterer under; vi andre er bekymret for alt press og jag som legges på barn og unge i dag, mens AB....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men burde det ikke være skolen som gjorde noe ekstra om det er elever som ligger langt fremme i f.eks matte? 

På skolen mine går på vet jeg de elevene som mestrer matte på ett høyere nivå får jobbe med dette. En som går i 8 klasse får eventuelt 9/10 klasse pensum. Det er ikke foreldrene som må stå for ekstra undervisning. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lapper skrev:

Men burde det ikke være skolen som gjorde noe ekstra om det er elever som ligger langt fremme i f.eks matte? 

På skolen mine går på vet jeg de elevene som mestrer matte på ett høyere nivå får jobbe med dette. En som går i 8 klasse får eventuelt 9/10 klasse pensum. Det er ikke foreldrene som må stå for ekstra undervisning. 

Sånn er det her også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa i ett tidligere innlegg at hun ville være supernøye med merking av blogginnlegg fremover. 

Men burde ikke innlegget"han her tar over ansvaret for disse 3" vært merket? Disse jakkene er jo sponset tidligere i år

Endret av princesse
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen

Jeg har barn som slet med matten på skolen. Ikke f...om jeg har lagt ut på nett, at nå skal jeg leie privat hjelp. 

Heller ikke gjort det om de var råflinke. Da har jeg bedt skolen om å finne noe mere utfordrene for de. 

Kjerringa er lavmål om hva hun legger ut. Daler på listen, så nå må hun finne på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hæææ????

Jeg har fire barn, de har variable evner hvor en er kjempeflink og en har dysleksi, de andre midt på treet. Det er jo ingen tvil om hvem av de som ville hatt behov for en privatlærer. Det ville i hvert fall ikke vært den som allerede klarer seg bra.

Hvilken oppegående forelder setter inn tiltak mot barn som allerede er over snittet flinke i faget? Hvilken forelder får sine travle barn til å bruke tid på ekstraundervisning de absolutt ikke trenger?

Det lukter spons og fjas lang vei, som av det meste andre hun lirer av seg på bloggen sin.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får Sanna Sarromaa vibber av AB. En nedlatende ovenfra-og-ned holdning. Voldsomt skryt av sine egne og barnas meritter. Og hun drar jantelovkortet så snart hun ser muligheten til det. Akkurat samme følelse jeg sitter igjen med når jeg leser ABs blogg som etter å ha lest en kronikk av den lett biske belærende finnen. :ac:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...