Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lite å rante om? 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest CecilieX
Skrevet

Leste de siste fem innleggene hennes nå. Flere steder nevner hun folk som ikke liker henne. Folk både  på Sørumsand og i Mosjøen ler bak ryggen hennes, folk som hun har møtt har dårlige ting å si om henne. Sånne ting er jo virkelig ikke normalen? Hvis så mange mennesker fra ulike deler av livet ditt tenker negativt om deg, bør man ikke gå litt i seg selv da? Helt merkelig at hun ikke reflekterer mer over dette, men kategorisk utpeker alle andre som dårlige mennesker. 

Skrevet
10 minutter siden, CecilieX skrev:

Leste de siste fem innleggene hennes nå. Flere steder nevner hun folk som ikke liker henne. Folk både  på Sørumsand og i Mosjøen ler bak ryggen hennes, folk som hun har møtt har dårlige ting å si om henne. Sånne ting er jo virkelig ikke normalen? Hvis så mange mennesker fra ulike deler av livet ditt tenker negativt om deg, bør man ikke gå litt i seg selv da? Helt merkelig at hun ikke reflekterer mer over dette, men kategorisk utpeker alle andre som dårlige mennesker. 

Jeg ville hatt en fryktelig hverdag om jeg viste at folk gikk og lo av meg. At naboen ikke syntes noe om meg😔

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Elefantenirommet skrev:

Neida, det ligger ute. 

Ja det ligger ett bilde ute hvor hun er iført en hvit topp men er det noe synelige nipler på det bilde?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lapper skrev:

Ja det ligger ett bilde ute hvor hun er iført en hvit topp men er det noe synelige nipler på det bilde?

Nemlig. Du kan såvidt se det under singleten, og hun påstår nå at hun har fått en storm mot seg pga det. Tipper den stormen kun foregår i hennes hode. 😆

• Liker 25
Skrevet
2 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Nemlig. Du kan såvidt se det under singleten, og hun påstår nå at hun har fått en storm mot seg pga det. Tipper den stormen kun foregår i hennes hode. 😆

Det kan da ikke ha blitt en storm pga det bildet? Det nekter jeg og tro..

Hun har da lagt ut andre bilder hvor de virkelig har syntes

• Liker 4
Gjest pelikanen
Skrevet
23 minutter siden, CecilieX skrev:

Pussig...er vel sånn uansett hvor hun har bodd?  Kanskje på tide å gå i seg selv? Er det alltid alle andre?  Hun har ner nytte av kurs og rettledning,  som jeg har nevnt tidligere 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og hets.

Papirfly, mod.

Skrevet
4 timer siden, Lapper skrev:

Synlige brystvorter i singlet hjemme er vel ikke det som er mest oppsiktsvekkende her, men dette med å gå i latterlig oppflerrede jeans høyst oppe på lårene i desember på matbutikken.

Nais.

• Liker 17
Skrevet (endret)
23 timer siden, Elefantenirommet skrev:

Gud, jeg blir flau av den nippel-rantinga hennes på Snap i dag. Så det ikke engang før hun prater det i hjel etterpå. Flaut når mora di holder på sånn i sosiale medier. 🙈

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Hva heter hun på snap?

Edit: Fant det. 

Endret av orfeus
Gjest Hummel34
Skrevet

Hvem er Mads?(ref Instagram)  Bestevenn sier hun selv. Jeg har aldri hørt om Mads før. Sikkert fordi hun er så god på å beskytte privatlivet sitt....

Skrevet
48 minutter siden, Hummel34 skrev:

Hvem er Mads?(ref Instagram)  Bestevenn sier hun selv. Jeg har aldri hørt om Mads før. Sikkert fordi hun er så god på å beskytte privatlivet sitt....

Han er noe innen interiør. Grunnen til at du ikke har hørt om han gjennom AB er at hun nevner han en gang i året. Akkurat som de andre bestevennene hun nevner på snap😅 

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, Hummel34 skrev:

Er mye viktigere og vise frem alle makronene 24/7

• Liker 5
Skrevet

Så ranten om nipplesmeldingene, og måtte se på snappene igjen for jeg hadde ikke sett noen nipples. Må jo se på snappen med lupe for å kunne se en nippel, så hvis det virkelig er tilfelle at hun fikk så mange tilbakemeldinger fra menn etter DEN snappen, håper jeg virkelig hun tenker seg om fremover når hun legger ut tøyebilder av jentemakronen.

• Liker 26
Skrevet

I  blogginnlegget hun hadde om at hun har leid inn egen leksehjelp så er jo alle bildene fra ett reklameinnlegg tidligere i år. Har spurt henne to ganger om hvorfor hun ikke merker innlegget. Men hun gidder ikke svare på dette. 

Er ikke så lenge siden hun skrev ar imotsettning til andre bloggere så var hun meget flink til og merke . Synes det er lite profesjonelt at hun ikke svarer

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

I  blogginnlegget hun hadde om at hun har leid inn egen leksehjelp så er jo alle bildene fra ett reklameinnlegg tidligere i år. Har spurt henne to ganger om hvorfor hun ikke merker innlegget. Men hun gidder ikke svare på dette. 

Er ikke så lenge siden hun skrev ar imotsettning til andre bloggere så var hun meget flink til og merke . Synes det er lite profesjonelt at hun ikke svarer

Klagen din druknet sikkert i nippelklagene...:fnise:

Skrevet

Hvis hun har innlegg for ett år liggende, burde hun gravd dypere i bunken. Kikket innom på Bloglovin nå, de to siste innleggene handler om tada: ingenting. 

• Liker 14
Gjest pelikanen
Skrevet

Hun lurer på hvorfor hun daler på blogglisten? Skal vi fortelle det? 

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...