princesse Skrevet 7. november 2017 #4861 Skrevet 7. november 2017 9 timer siden, Oktnxbye skrev: Her om dagen skrev hun at de er begynt å se seg om etter hund.. Kan noen hjelpe meg å forstå hvordan de får tid og kapasitet til den firbeinte? For den forstår ikke jeg, så mye som hun jobber og makronene trener. Ifølge henne er hund ingen stor jobb. Er bare snakk om og planlegge🙂 8
Nadiahagen Skrevet 7. november 2017 #4862 Skrevet 7. november 2017 På 6.11.2017 den 12.26, Hottrio skrev: Er det ingen som liker Anne-Brith eller?? Æ digger dama:). Jeg leser her inne i tråden , men ingenting dere plaprer om får meg til å mislike henne. Hun er ikke A4 , og jeg liker mennesker som er annerledes. 1
Gjest Jadaneida Skrevet 7. november 2017 #4863 Skrevet 7. november 2017 3 minutter siden, Nadiahagen skrev: Æ digger dama:). Jeg leser her inne i tråden , men ingenting dere plaprer om får meg til å mislike henne. Hun er ikke A4 , og jeg liker mennesker som er annerledes. Enig med deg!Anne Brith er ei tøff,livlig og kul dame! Og hun virker jo som verdens snilleste.Så på bloggerne pga henne og komikerfrue også da😊Herlige damer!
Kollontaj Skrevet 7. november 2017 #4864 Skrevet 7. november 2017 Det er ikke EN feil å utlevere unger for penger, det er etisk forkastelig. 36
filifjonka Skrevet 7. november 2017 #4865 Skrevet 7. november 2017 1 hour ago, Nadiahagen said: Æ digger dama:). Jeg leser her inne i tråden , men ingenting dere plaprer om får meg til å mislike henne. Hun er ikke A4 , og jeg liker mennesker som er annerledes. Når ingen er like et vel alle anderledes... 8
Blod Skrevet 7. november 2017 #4866 Skrevet 7. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Blod, mod
Vitulina Skrevet 7. november 2017 #4867 Skrevet 7. november 2017 Tragisk når bloggere kjøper hunderaser som sliter med så mye sykdom. 5
Gjest TomineB Skrevet 8. november 2017 #4868 Skrevet 8. november 2017 30 minutter siden, Vitulina skrev: Tragisk når bloggere kjøper hunderaser som sliter med så mye sykdom. Skal hun kjøpe hund? Rase?
Perle Skrevet 8. november 2017 #4869 Skrevet 8. november 2017 (endret) 2 timer siden, TomineB skrev: Skal hun kjøpe hund? Rase? De skal låne en cavalier king charles «på prøve» noen dager. Kjempefint de velger å ha en hund «på prøve», men dette var en fire år gammel tispe, og håper de bare er inneforstått med at det blir anderledes og mye mer hektisk med en vilter valp og unghund. Synes rasen er nydelig selv, og det er en super familiehund, men ville perslig valgt den bort pga. helesorobleme og den korte levealderen. Endret 8. november 2017 av Perle 17
princesse Skrevet 8. november 2017 #4870 Skrevet 8. november 2017 3 timer siden, Perle skrev: De skal låne en cavalier king charles «på prøve» noen dager. Kjempefint de velger å ha en hund «på prøve», men dette var en fire år gammel tispe, og håper de bare er inneforstått med at det blir anderledes og mye mer hektisk med en vilter valp og unghund. Synes rasen er nydelig selv, og det er en super familiehund, men ville perslig valgt den bort pga. helesorobleme og den korte levealderen. Har selv hatt hund og de kan ikke sammenligne en valp på 12 uker og en hund på 4 åt. Dette er en stor forskjell. hva gjør de alle de timene de tilbringer i hallen pr time? Hunden kan de jo ikke ha med seg inn 6
skruf Skrevet 8. november 2017 #4871 Skrevet 8. november 2017 (endret) Å passe en hund på 4 år i ei uke vil nok ikke by på noen problemer, men hvis hun kjøper en valp basert på erfaringen fra ei uke med en voksen hund så vil hun nok ganske kjapt gå på en valpesmell... Det vil ikke funke med en liten valp i det hektiske livet AB hevder at hun og barna lever. Ta bare alle timene hun er med barna på trening, Hun skrev selv at pga hektiske dager så rakk hun ikke å ordne bursdagsfeiring før i mars for ene ungen som har bursdag i november. Likedan måtte yngste i en periode bo mere hos faren pga hun hadde ikke tid til han. Så hvordan skal det da gå med en valp? Har selv en valp på 5mnd som først nå har begynt å roe reka litt, og ble stueren for ca 4 uker siden, men de første ukene var vanvittig travle. Jeg satt seriøst helt oppgitt og tenkte «hva i huleste har vi gjort». Endret 8. november 2017 av skruf 30
Pæddan Skrevet 8. november 2017 #4872 Skrevet 8. november 2017 Synes det er direkte dyreplageri at man velger å få seg en hund fordi de er såååå søte! Og mangel på tid! Blir kvalm av alle neka som får seg hund, som må ligge i bur hele dagen - enten i bil eller i hjemmet! Eller det å få seg slike små rotter" som er med på butikken, frisøren, o.l fordi eierene behandler de som baby! Sier ikke AB kommer til å gjøre dette, men tror hun heller kan ta turen på Toys R Us i lekeavdelingen og finne seg en batterihund! 26
Tro Smo Konosoro Skrevet 8. november 2017 #4873 Skrevet 8. november 2017 På 6.11.2017 den 15.54, LilleSnupp skrev: Hun fikk det vel sponset.. ..og der kom sponseinnlegget! Igjen tenker jeg at det opprinnelige innlegget da burde vært merket. For det er jo omtale av et sponset innlegg. 6
fjær Skrevet 8. november 2017 #4874 Skrevet 8. november 2017 4 hours ago, Pæddan said: Synes det er direkte dyreplageri at man velger å få seg en hund fordi de er såååå søte! Og mangel på tid! Blir kvalm av alle neka som får seg hund, som må ligge i bur hele dagen - enten i bil eller i hjemmet! Eller det å få seg slike små rotter" som er med på butikken, frisøren, o.l fordi eierene behandler de som baby! Sier ikke AB kommer til å gjøre dette, men tror hun heller kan ta turen på Toys R Us i lekeavdelingen og finne seg en batterihund! Spørs om hun får en slik sponset da vettu... 3
mikrobe Skrevet 8. november 2017 #4875 Skrevet 8. november 2017 (endret) Veterinærutgiftene til denne rasen kan fort bli over 30k årlig. Det er mange headset, det. Endret 8. november 2017 av mikrobe 27
Blod Skrevet 8. november 2017 #4876 Skrevet 8. november 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Blod, mod
Gjest pelikanen Skrevet 8. november 2017 #4877 Skrevet 8. november 2017 Kommer vel et sponset innlegg fra firma som driver med dyrefor. Til slutt....vi kom til at vi har en fohektisk hverdag til å ha hund. Så vi venter litt med det. Ungene ble så lei seg
princesse Skrevet 9. november 2017 #4878 Skrevet 9. november 2017 18 timer siden, Tro Smo Konosoro skrev: ..og der kom sponseinnlegget! Igjen tenker jeg at det opprinnelige innlegget da burde vært merket. For det er jo omtale av et sponset innlegg. Er en leser som synes hun har litt mye sponset/ annonse innlegg.. Å Anne Brith sier at det blir mange innlegg som er merket annonse fordi hun er meget nøye (i forhold til andre bloggere) å merke godt. Så om hun f.eks har innlegg hvor kjøkkenmaskin,tøy hun er sponset med i tidligere innlegg er med, så skal alle blogginnlegg merkes som spons/annonse. Men lurer på hvor mange innlegg hun har,hvor hun er iført denne boblejakken og innlegget er ikke merket spons. 12
Papirfly Skrevet 9. november 2017 #4880 Skrevet 9. november 2017 Tråden er ryddet for spørreundersøkelse. Papirfly, mod.
Fremhevede innlegg