Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 22.10.2017 den 14.32, Mnjah skrev:

Denne leverpostei/genseren/matbudsjett-diskusjonen er kvinneguiden på sitt verste....

Det er godt for fortvilte foreldre som ikke klarer det samme som ABs påstand (altså at det går fint an å fø en familie på 4/5 for 1000 kr i uken) å lese her at et slikt matbudsjett er ren utopi. 30 gram havregryn og vann per hode til frokost 7 dager i uken til tenåringer som trener 5-6 ganger i uken er selvfølgelig ikke mulig med mindre man bedriver omsorgssvikt (noe jeg er sikker på at AB ikke gjør).

At du mener det er helt greit å kjøpe genser til seg selv for 4200 kroner og samtidig nekte en av de mindreårige et nytt headset "fordi alle må spare til nytt hus" får stå for din egen regning.

Endret av Ultiva
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Jeg skjønner godt at Fru Johansen ikke liker at Anne Brith stadig er inne og legger igjen sinte meldinger på Facebooken til Fru Johansen uten at hun får tatt til motmæle pga. blokkering. Det minner nesten litt om "stalking", synes jeg, og sånt noe burde en "toppblogger" holde seg for god til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Max Potente skrev:

Jeg skjønner godt at Fru Johansen ikke liker at Anne Brith stadig er inne og legger igjen sinte meldinger på Facebooken til Fru Johansen uten at hun får tatt til motmæle pga. blokkering. Det minner nesten litt om "stalking", synes jeg, og sånt noe burde en "toppblogger" holde seg for god til! 

Det er jo slik AB oppererer. Blokkerer folk i hytt og pine.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Max Potente skrev:

Jeg skjønner godt at Fru Johansen ikke liker at Anne Brith stadig er inne og legger igjen sinte meldinger på Facebooken til Fru Johansen uten at hun får tatt til motmæle pga. blokkering. Det minner nesten litt om "stalking", synes jeg, og sånt noe burde en "toppblogger" holde seg for god til! 

Jeg tenkte det samme, og at Fru Johansen kanskje burde følge AB sitt eget eksempel, og anmelde uønsket kritikk for stalking. Eller "anmelde", what ever. 

Endret av Stinkerbell
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Anne Brith har blokkert meg fordi jeg trykket liker på et innlegg fru Johansen skrev,liksom. Snakk om å ikke takle kritikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, ricecrispies skrev:

Anne Brith har blokkert meg fordi jeg trykket liker på et innlegg fru Johansen skrev,liksom. Snakk om å ikke takle kritikk

Hvis man ser det utifra livet generelt og lang erfaring, viser det klar bekreftelse på at Fru Johansen har hatt veldig mye rett i det hun har skrevet👍

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Hvis man ser det utifra livet generelt og lang erfaring, viser det klar bekreftelse på at Fru Johansen har hatt veldig mye rett i det hun har skrevet👍

Nå har det vært veldig stille fra AB siden fredag. I kveld eller i morgen vil det garantert komme ett innlegg om hvor mye negativ omtale det ble etter intervjuet med Aftenposten junior.

Slik at hun  kan dra flere liker click på bloggen

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i ‘75 og flyttet som 19-åring til Nederland. Kilde: https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

Jobbet fra ‘95 dvs som 20-åring i Blokker. Ble 10 år i Nederland, dvs til 2005. Nei, fra 2003 var hun salgssjef i Norlandia, det er vel i Norge?

Kilde: LinkedIn https://no.linkedin.com/in/anne-brith-davidsen-47a13372

Når hun tok en bachelor, vet jeg ikke, det ser ut til at hun jobbet hele perioden hun var i Nederland/ 

 

edit: https://i.imgur.com/XvKIgen.png Her står det om utdannelse fra 95 til 97. 

C1D0E8A4-A432-424D-AB7D-693CA74C7DCC.png

Endret av Kollontaj
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ultiva skrev:

Det er godt for fortvilte foreldre som ikke klarer det samme som AB påstand (altså at det går fint an å fø en familie på 4/5 for 1000 kr i uken) å lese her at et slikt matbudsjett er ren utopi. 30 gram havregryn og vann per hode til frokost 7 dager i uken til tenåringer som trener 5-6 ganger i uken er selvfølgelig ikke mulig med mindre man bedriver omsorgssvikt (noe jeg er sikker på at AB ikke gjør).

At du mener det er helt greit å kjøpe genser til seg selv for 4200 kroner og samtidig nekte en av de mindreårige et nytt headset "fordi alle må spare til nytt hus" får stå for din egen regning.

Kan ikke folk heller stole litt mer på seg selv, fremfor å skulle legge hva en blogger mener til grunn for hvordan man drifter familielivet og -økonomien sin?

Så jeg mener det er helt greit? Så bra du kan fortelle meg hva jeg mener. Det eneste jeg mener er at ingen her VET om hun har kjøpt seg noe som helst de siste årene, og ingen her vet heller om et headset er noe som kanskje ikke trenger å prioriteres akkurat nå. Kanskje han har et som duger? Kanskje det var mors tur? Osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kollontaj skrev:

14-årige gutter, som vokser og trener, spiser gjerne 6 skiver til ett måltid. 

Nå baker dama brød selv da. Klart hun sparer mye penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, maomao skrev:

Nå baker dama brød selv da. Klart hun sparer mye penger på det.

Siktet til forbruk av pålegg i familien. ☺️ 

(Jmf leverposteidiskusjonen og antall brødskiver en boks rekker til. 😂 Bakgrunnen for diskusjonen er påstanden om at familien spiste for en 1000-lapp i uka.) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er i bunn og grunn mye rundt det økonomiske hun forteller om som ikke henger på greip. Hun prøver å fremstille seg økonomisk smart og sparsommelig, men hun svir jo av penger som en full sjømann. 

Matbudsjettet og ungenes beinharde spareregime er to av tingene jeg stiller meg spørsmål om. Kjøp av sofa når hun vet hun skal flytte en annen. Og så er det huskjøpingen da. Det var jo kort tid siden hun skulle ha tjent sin første million. Så, når hun må flytte skriver hun at om det bare hadde vært 6 måneder frem i tid så ville hun hatt råd til hus. Men så få dager etterpå kaster hun bildet av drømmehuset og må gi opp drømmen. 

Noe henger ikke på greip, som sagt, og siden AB jo er kjent for å smøre litt tjukt på så undrer jeg meg over om hun av og til rett ut lyver for leserne sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, CecilieX skrev:

Det er i bunn og grunn mye rundt det økonomiske hun forteller om som ikke henger på greip. Hun prøver å fremstille seg økonomisk smart og sparsommelig, men hun svir jo av penger som en full sjømann. 

Matbudsjettet og ungenes beinharde spareregime er to av tingene jeg stiller meg spørsmål om. Kjøp av sofa når hun vet hun skal flytte en annen. Og så er det huskjøpingen da. Det var jo kort tid siden hun skulle ha tjent sin første million. Så, når hun må flytte skriver hun at om det bare hadde vært 6 måneder frem i tid så ville hun hatt råd til hus. Men så få dager etterpå kaster hun bildet av drømmehuset og må gi opp drømmen. 

Noe henger ikke på greip, som sagt, og siden AB jo er kjent for å smøre litt tjukt på så undrer jeg meg over om hun av og til rett ut lyver for leserne sine. 

Vi får nok ett langt svar på mye av dette på bloggen i morgen🙂 tror jeg da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎10‎.‎2017 den 19.35, FruJohansen skrev:

om du har tv2 sumo så anbefaler jeg at du og dere andre og se ett intervju på God Morgen Norge i dag tidlig. Var med Bent Høye og ei dame jeg tror het Cecilie.

De tok opp dette med og legge ut bilder av barn på sosiale medier. Fokuset i dag var mye på barn/unge som ligger på sykehus men de var begge meget kritiske til at folk legger ut så mye av sine barn på SoMe. Jeg synes dette var ett meget bra intervju

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, princesse skrev:

om du har tv2 sumo så anbefaler jeg at du og dere andre og se ett intervju på God Morgen Norge i dag tidlig. Var med Bent Høye og ei dame jeg tror het Cecilie.

De tok opp dette med og legge ut bilder av barn på sosiale medier. Fokuset i dag var mye på barn/unge som ligger på sykehus men de var begge meget kritiske til at folk legger ut så mye av sine barn på SoMe. Jeg synes dette var ett meget bra intervju

Cecilie Staude heter hun. Bra dame!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minimymlen skrev:

Cecilie Staude heter hun. Bra dame!

Takk.. Fikk ikke med meg navnet i farta men ett meget bra innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutes ago, princesse said:

Det nye blogginnlegget har overskriften GRAVID... Hun er ikke dette..

Ene makronen har bursdag, hun må få opp lesertallene nå vettu. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, princesse skrev:

Det nye blogginnlegget har overskriften GRAVID... Hun er ikke dette..

Særlig om hun er gravid, men sikkert folk som går 5 på. Greit nok at unge bloggere legger ut desperate clickbaits  (Det er også irriterende) men flaut når en dame på over 40 holder på sånn 

Endret av smalls
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...