Kollontaj Skrevet 8. mars 2017 #2501 Skrevet 8. mars 2017 Snart kommer innlegget: Selv på kvinnedagen der kvinner skal støtte hverandre...Men jeg skjønner hvorfor hun får interesse fra gifte menn, som hun klagde på, hun virker ikke seriøs, bare som en som er ute etter litt "eventyr". 17
Iguana Skrevet 8. mars 2017 #2502 Skrevet 8. mars 2017 7 minutter siden, Kollontaj skrev: Snart kommer innlegget: Selv på kvinnedagen der kvinner skal støtte hverandre...Men jeg skjønner hvorfor hun får interesse fra gifte menn, som hun klagde på, hun virker ikke seriøs, bare som en som er ute etter litt "eventyr". Ja, jeg tenkte litt da jeg så bildene... hvis jeg var mann og så de bildene, så hadde jeg tenkt: Hun der kunne jeg tenkt meg å ligget med, hun virker villig... og ikke seriøs. Just what I need... he said Åh kjære AB, jeg prøver bare å redde deg fra deg selv! 18
neiognei Skrevet 8. mars 2017 #2503 Skrevet 8. mars 2017 51 minutter siden, Kollontaj skrev: Snart kommer innlegget: Selv på kvinnedagen der kvinner skal støtte hverandre...Men jeg skjønner hvorfor hun får interesse fra gifte menn, som hun klagde på, hun virker ikke seriøs, bare som en som er ute etter litt "eventyr". Hun burde heller skrive et om hvorfor hun, som independent woman, er overopptatt av å fortelle om at det er vestkantmenn som matcher henne på Tinder. Den dama er så full av selvmotsigelser at det gjør vondt. 30
Karmaisabitch Skrevet 8. mars 2017 #2504 Skrevet 8. mars 2017 25 minutter siden, neiognei skrev: Hun burde heller skrive et om hvorfor hun, som independent woman, er overopptatt av å fortelle om at det er vestkantmenn som matcher henne på Tinder. Den dama er så full av selvmotsigelser at det gjør vondt. Tipper hun drar jantelov-kortet igjen. Det er lissom trumfkortet hun bruker til det kjedsommelige 🤓 14
Safiye Skrevet 8. mars 2017 #2505 Skrevet 8. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, innlegg som inneholder sitat fra SoMe, latterliggjøring og spekulasjoner - Pavilion, mod
Gjest jentekvinne Skrevet 8. mars 2017 #2506 Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, Loffeliten skrev: Hun klager og syter og latterliggjør daten som viste seg å være overvektig (for bildene viste ikke sannheten, vettu! Oh the horror!) - gleder meg til å høre hva hun sier den dagen en av tinderdatene hennes offentliggjør frekkheter om utseendet hennes, som jo heller ikke helt stemmer overens med det hun viser fram på bildene. Ja og det var langt under beltestedet når hun la ut på bloggen i det vide og brede om at han var tjukk og det var bare såååå forferdelig. Helt greit at man blir overrasket, skuffet og ønsker en aktiv mann. Men man henger ikke ut daten på en blogg. Hun er tross alt godt voksen og som moralens vokter så burde hun ha skjønt at det er ikke greit.
mjauritz Skrevet 8. mars 2017 #2507 Skrevet 8. mars 2017 "Jeg er svømmetrener og elsker alt som heter vann, så det er veldig naturlig for meg. Dessuten har jeg en fin kropp og det er ingen grunn til ikke å vise det frem på Tinder. " okidoki, supermamma. 30
verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #2508 Skrevet 8. mars 2017 På 4.3.2017 den 12.15, elisaday skrev: Det er nå desverre blitt en fact of life at spesielt kvinner i offentligheten alltid får kommentarer på utseendet, uansett hva de driver med. At hun får en stygg kommentar i ny og ne tviler jeg ikke på. Men er du med på leken må du tåle steken, og AB er jo definitivt med på leken... Hvis du poster trynet ditt overalt så må du tåle at ikke alle liker det de ser, og når du har valgt å være offentlig så bør du være klar for å høre både det ene og det andre. Sånn er det bare. Synd men sant. Hvorfor det? Du kan ikke begrunne det med at sånn er det bare. HVA pokker har det å si hvordan jeg ser ut? Du må gjerne si at holdningene mine er ræva og at du er uenig i det jeg står for. Men hvordan jeg ser ut har ikke en dritt med det å gjøre – uansett hvor jævla uenig man er. Jeg er et menneske, basert på hva jeg mener, hvilke verdier jeg har og hele regla. Om jeg er pen eller ikke er på ingen måte avgjørende for hvem jeg er. JA, man må være forberedt på å få mye dritt. Hvis man provoserer må man forvente reaksjoner fra andre, det er jo gjerne derfor man gjør det. Men reaksjonene skal gå på hva jeg gjør og hvilke verdier jeg har, ikke om jeg legger ut trynet mitt 20 ganger ila dagen. 3
EllaSays Skrevet 8. mars 2017 #2509 Skrevet 8. mars 2017 Hun kan si hva hun vil om andre og forlanger respekt og kred for det. Når andre kritiserer henne, så er hun utrolig stygg tilbake, både ufin og frekk. For så å bli så sår ar hun gråter av seg løsvippene. En dag må hun da forstå hva hun driver med? Denne eksponeringen er ikke verdt en eneste million. 33
mikrobe Skrevet 9. mars 2017 #2510 Skrevet 9. mars 2017 Har jeg forstått det riktig at hun Inviterte en Tinderdate, som hun aldri hadde møtt før, hjem til seg? Forstår hun hvilket signal det sender, hva slike dater går ut på? Om du vil bli kjent med noen du aldri har møtt før, stikk og ta en kaffe. Sil ut dem du vil be med deg hjem, spesielt om det bor tredjepersoner i boligen. Man vet aldri hva slags folk som ikke tåler en eventuell avvisning (eller latterliggjøring) på en ok måte. 31
Vipser Skrevet 9. mars 2017 #2511 Skrevet 9. mars 2017 Hun glemte å skru av kommentarfeltet på Tinder-innlegget, sier hun, så det ble mye hets. Siden kommentarene nå er slettet/skjult(oppdiktet?).. Noen som reagerte på hetsende tilbakemeldinger, eller var det i retning av samme type som jeg har lest her inne? 9
KaraThrace Skrevet 9. mars 2017 #2512 Skrevet 9. mars 2017 (endret) 21 minutter siden, Vipser skrev: Hun glemte å skru av kommentarfeltet på Tinder-innlegget, sier hun, så det ble mye hets. Siden kommentarene nå er slettet/skjult(oppdiktet?).. Noen som reagerte på hetsende tilbakemeldinger, eller var det i retning av samme type som jeg har lest her inne? Glemte? Dama har jo en iq på 129, må vite, det var nok godt gjennomtenkt og like ekte som alt annet på bloggen. Edit: Noen andre som husker at hun påsto at hun fikk personlig innbydelse til å være med i Mensa? Vel, Mensa opererer med et minstekrav på 131, så der motsier hun jo seg selv.. Igjen. Edit 2: Linker direkte til blogg. http://annebrith.blogg.no/1450098156_jss_jeg_tok_akkurat_e.html Påstår hun tok test og har 130 i iq. http://annebrith.blogg.no/1471980550_er_du_en_plsehater_el.html Påstår hun har 129 i iq og ble personlig invitert til fysisk test hos dem. Jeg påpeker ikke dette fordi jeg tror hun er dum, jeg påpeker dette fordi hun har noen kraftige tendenser til å vandre frem og tilbake i fakta og vrir på ting slik at det passer hennes verdensbilde. Endret 9. mars 2017 av KaraThrace La til Edit. 31
Gjest ricecrispies Skrevet 9. mars 2017 #2513 Skrevet 9. mars 2017 8 timer siden, Cesil skrev: Hvordan i alle dager våger hun å først henge ut den stakkars daten som kom hjem til henne, fordi han så annerledes ut i virkeligheten enn på bildene, for så å lage det Tinder-innlegget med masse bilder av seg selv slik at frierne skal se hvordan hun virkelig ser ut? Vel, slik ser hun ut ifølge seg selv og bloggen: http://m.imgur.com/GsFycNN Og slik ser hun ut på et uredigert bilde tatt av noen andre enn seg selv: http://m.imgur.com/Dlrr3ek Jeg sier ikke noe negativt om utseendet hennes på noen av bildene, men det er jo ingen tvil om at hun ser annerledes ut på det uredigerte bildet. Og var jo nettopp pga. mismatchen mellom bilder og virkelighet hun hengte ut daten sin? Nå er du bare misunnelig! 😂😂 Hun der er skamløs 🙈
Gjest Puddelen Skrevet 9. mars 2017 #2514 Skrevet 9. mars 2017 Det har slått meg ; tror hun Ønsker å provosere jeg. Hun sier hun vet åssen hun skal få klikk. Tror ikke leserne må la seg lure og tro de leser Sannheten her.
elisaday Skrevet 9. mars 2017 #2515 Skrevet 9. mars 2017 9 timer siden, verpesyk skrev: Hvorfor det? Du kan ikke begrunne det med at sånn er det bare. HVA pokker har det å si hvordan jeg ser ut? Du må gjerne si at holdningene mine er ræva og at du er uenig i det jeg står for. Men hvordan jeg ser ut har ikke en dritt med det å gjøre – uansett hvor jævla uenig man er. Jeg er et menneske, basert på hva jeg mener, hvilke verdier jeg har og hele regla. Om jeg er pen eller ikke er på ingen måte avgjørende for hvem jeg er. JA, man må være forberedt på å få mye dritt. Hvis man provoserer må man forvente reaksjoner fra andre, det er jo gjerne derfor man gjør det. Men reaksjonene skal gå på hva jeg gjør og hvilke verdier jeg har, ikke om jeg legger ut trynet mitt 20 ganger ila dagen. Ok. 2
Gjest ricecrispies Skrevet 9. mars 2017 #2516 Skrevet 9. mars 2017 28 minutter siden, Puddelen skrev: Det har slått meg ; tror hun Ønsker å provosere jeg. Hun sier hun vet åssen hun skal få klikk. Tror ikke leserne må la seg lure og tro de leser Sannheten her. Sikkert.. men jeg tror også hun trives med drama. Mer oppmerksomhet 😊
KaraThrace Skrevet 9. mars 2017 #2517 Skrevet 9. mars 2017 32 minutter siden, Puddelen skrev: Det har slått meg ; tror hun Ønsker å provosere jeg. Hun sier hun vet åssen hun skal få klikk. Tror ikke leserne må la seg lure og tro de leser Sannheten her. Ja, det tror jeg du har helt rett i, og hun er i sin fulle rett i å tro at all PR er god PR. Jeg hadde ikke reagert på det om hun var ALENE i denne bloggen, men når hun har valgt å involvere sine unevnelige i såpass stor grad så er det virkelig ikke en avgjørelse hun kan stå så hardnakket i! Hennes valg og avgjørelser får konsekvenser for disse, og med tanke på alt som utbroderes så tror jeg disse konsekvensene kan bli større enn AB selv innser.. 14
Dråpe Skrevet 9. mars 2017 #2518 Skrevet 9. mars 2017 Til å ikke bry seg, så syns jeg hun blogger i ganske stort omfang om kritikken hun får. En ganske stor andel av innleggene hennes handler om denne kritikken og hennes forsvar mot denne. Hvorfor kan hun ikke bare blogge om det hun egentlig ønsker å blogge om og ikke gi kritikerne så mye "spalteplass"? 20
Perle Skrevet 9. mars 2017 #2519 Skrevet 9. mars 2017 23 timer siden, jentekvinne skrev: Hun omtaler seg selv som blogger og influencer... Influencer? Virkelig??🙈 Skrattet høyt av denne her selv !!! 19
EllaSays Skrevet 9. mars 2017 #2520 Skrevet 9. mars 2017 5 timer siden, Dråpe skrev: Til å ikke bry seg, så syns jeg hun blogger i ganske stort omfang om kritikken hun får. En ganske stor andel av innleggene hennes handler om denne kritikken og hennes forsvar mot denne. Hvorfor kan hun ikke bare blogge om det hun egentlig ønsker å blogge om og ikke gi kritikerne så mye "spalteplass"? Tenker akkurat det samme! 10
Fremhevede innlegg