Gjest Pruseluskan Skrevet 8. mars 2017 #2481 Del Skrevet 8. mars 2017 Assa, hvis hun får 100 match på Tinder på en kveld, så er hun ganske ukritisk til hvem hun selv liker... Det er ikke mange jeg "swiper høyre" til. Jeg går for kvalitet framfor kvantitet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 8. mars 2017 #2482 Del Skrevet 8. mars 2017 3 minutter siden, Pruseluskan skrev: Assa, hvis hun får 100 match på Tinder på en kveld, så er hun ganske ukritisk til hvem hun selv liker... Det er ikke mange jeg "swiper høyre" til. Jeg går for kvalitet framfor kvantitet;) Alt for berømmelse vettu... Og disse legene, børsmeglere...... ! Må jo florere av den type mennesker rundt henne? Forresten så manglet hun båtkaptein 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. mars 2017 #2483 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) 20 minutter siden, Pruseluskan skrev: Assa, hvis hun får 100 match på Tinder på en kveld, så er hun ganske ukritisk til hvem hun selv liker... Det er ikke mange jeg "swiper høyre" til. Jeg går for kvalitet framfor kvantitet;) Siden man må matche hverandre,så sier hun jo i samme åndedrag egentlig hvor desperat hun selv er,som "liker" 1000 ulike menn på tinder på 1 kveld.. Og hvilket voksent menneske bruker egentlig Tinder? Spandere drikke på byen for å få deg med hjem er jo bare byttet ut med en app.. Endret 8. mars 2017 av J.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjokoLine Skrevet 8. mars 2017 #2484 Del Skrevet 8. mars 2017 Herremin... Jeg er på samme alder som AB, og hvis jeg noen gang skulle bli så manne-desperat som henne, så håper jeg virkelig at noen "slår meg i hodet med noe hardt" (uttrykk - ikke bokstavelig talt)! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 8. mars 2017 #2485 Del Skrevet 8. mars 2017 Skikkelig pute-innlegg de der tinderella historiene hennes. Skulle tro hun trodde selv at hun var calendar girl. Togkræsj, skikkelig togkræsj.... Blir så flau at jeg må umiddelbart finne meg noe annet å lese på etter å ha vært innom bloggen en tur. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 8. mars 2017 #2486 Del Skrevet 8. mars 2017 31 minutter siden, SjokoLine skrev: Herremin... Jeg er på samme alder som AB, og hvis jeg noen gang skulle bli så manne-desperat som henne, så håper jeg virkelig at noen "slår meg i hodet med noe hardt" (uttrykk - ikke bokstavelig talt)! Samme her!!!!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 8. mars 2017 #2487 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg blir flau på hennes vegne.... Sorry altså AB, men dette er ikke normal oppførsel. Dette er oppførselen til noen som er bitre og desperate. Da gjør man ting som ikke alltid er så lurt - sånn i ettertid. Tipper du har fått masse sponsorinntekter fra Tinder nå, slik du reklamerer for de 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 8. mars 2017 #2488 Del Skrevet 8. mars 2017 Hadde jeg kringkastet på SoMe at jeg var på Tinder hadde ungene mine blitt så flaue at de hadde flytta ut!!! 😂😂😂 Og de hadde sørget for å få med seg Wi-Fi ruteren, PC, nettbrett og mobil i bagen! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mammabamma Skrevet 8. mars 2017 Populært innlegg #2489 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg blir alltid litt sånn skeptisk til folk som framhever yrkene til sine beilere på den måten. Det sier noe om verdisynet til vedkommende og det mener jeg ikke positivt. Jeg trodde like barn lekte best så jeg skjønner ikke helt hva en rosablogger fra Sørumssand har til felles med leger og advokater etc. Jeg ville ha gått for en håndverker. De tjener greit og har null i studielån og så kan de fikse hull etter skruer i taket. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. mars 2017 #2490 Del Skrevet 8. mars 2017 Ok, har aldri vært inne på bloggen til Anne Brith før i dag. Men, måtte inn og se og må bare si, FOR EN FEST av en blogg!!! Underholdning på høyt plan!! Er hekta! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 8. mars 2017 #2491 Del Skrevet 8. mars 2017 16 minutter siden, Jens skrev: Ok, har aldri vært inne på bloggen til Anne Brith før i dag. Men, måtte inn og se og må bare si, FOR EN FEST av en blogg!!! Underholdning på høyt plan!! Er hekta! Ja, litt mer spennende enn CBE sin blogg... som bare er "rosa"... ingen store skandaler der hehe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 8. mars 2017 #2492 Del Skrevet 8. mars 2017 55 minutter siden, Mammabamma skrev: Jeg blir alltid litt sånn skeptisk til folk som framhever yrkene til sine beilere på den måten. Det sier noe om verdisynet til vedkommende og det mener jeg ikke positivt. Jeg trodde like barn lekte best så jeg skjønner ikke helt hva en rosablogger fra Sørumssand har til felles med leger og advokater etc. Jeg ville ha gått for en håndverker. De tjener greit og har null i studielån og så kan de fikse hull etter skruer i taket. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 8. mars 2017 #2493 Del Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, Mammabamma skrev: Jeg blir alltid litt sånn skeptisk til folk som framhever yrkene til sine beilere på den måten. Det sier noe om verdisynet til vedkommende og det mener jeg ikke positivt. Jeg trodde like barn lekte best så jeg skjønner ikke helt hva en rosablogger fra Sørumssand har til felles med leger og advokater etc. Jeg ville ha gått for en håndverker. De tjener greit og har null i studielån og så kan de fikse hull etter skruer i taket. Jeg òg kan si at jeg er nevrokirurg, uten at det medfører riktighet. Alt for å fremstille seg perfekt for å få seg et knull.... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mars 2017 #2494 Del Skrevet 8. mars 2017 Oi, en real dose selvdigging og selvforherligelse i det Tinderinnlegget. Fint med selvtillit, altså, men her bukker det over i rent selvskryt på amerikansk vis. Barna mine hadde byttet etternavn om jeg skrev noe slikt offentlig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. mars 2017 #2495 Del Skrevet 8. mars 2017 Skjønner ikke hvorfor hun skryter om aksjemeglere og alt dette statusgreiene på de som prøver seg? Jeg mener, altså.. Hun forsørger vel seg selv? Og fokuset burde vel ligge på å skaffe seg en snill, respektfull mann, som er åpen for fire barn og for å behandle alle bra? Er det liksom status å bli sjekket opp av rikinger? Er det penger man er ute etter? Synes det er helt ubegripelig! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 8. mars 2017 #2496 Del Skrevet 8. mars 2017 Hun omtaler seg selv som blogger og influencer... Influencer? Virkelig??🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 8. mars 2017 #2497 Del Skrevet 8. mars 2017 Det Tinder-innlegget er noe av det kleineste jeg har lest på lang, lang tid. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 8. mars 2017 #2498 Del Skrevet 8. mars 2017 48 minutter siden, jentekvinne skrev: Hun omtaler seg selv som blogger og influencer... Influencer? Virkelig??🙈 A bad influencer 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 8. mars 2017 #2499 Del Skrevet 8. mars 2017 Har akkurat oppdaget denne bloggen, og kan knapt tro mine egne øyne. Så gjennomflaut at puter blir for små, trenger hele dyna. Enten det nå er på høyre eller venstre side av senga. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. mars 2017 #2500 Del Skrevet 8. mars 2017 9 minutter siden, Lopploella skrev: Har akkurat oppdaget denne bloggen, og kan knapt tro mine egne øyne. Så gjennomflaut at puter blir for små, trenger hele dyna. Enten det nå er på høyre eller venstre side av senga. Fatter ikke at hun vil bruke de bildene på Tinder. Kvaliteten er elendig og bildene er ikke troverdige. Ingen vil vel fremstille seg slik? (gjemmer meg under sengen av flauhet) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg