Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 time siden, Kollontaj skrev:

En eneste ting fikk hun kommunisert med innlegget: AB sin rett til å fortsette å være egoistisk og selvopptatt. 

(Og til det med å ikke komme til oppgavene dine på 17.mai: det er ganske kjipt å måtte stå tre timer ekstra når du egentlig hadde en middagsavtale. Men pytt, man får tenke på andre. 🙄)

Enig!  Synes jo AB har en tendens til å skrive på en måte som er lett å misforstå, så jeg sjekket kommentarfeltet for å se om hun kanskje modererte seg litt der. Men neida, hun er i sin fulle rett til å skippe det hun ønsker av dugnadsarbeid, det er nemlig en frivillig sak å stille opp :rolleyes:  Mange som er uenige med henne da...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var vel ikke noe stas for pizzagutten å hjelpe til med dugnad og pølsesalg.... Selv om han elsker AB's barn så passer han vel best på den røde løperen!😉

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jenki skrev:

Enig!  Synes jo AB har en tendens til å skrive på en måte som er lett å misforstå, så jeg sjekket kommentarfeltet for å se om hun kanskje modererte seg litt der. Men neida, hun er i sin fulle rett til å skippe det hun ønsker av dugnadsarbeid, det er nemlig en frivillig sak å stille opp :rolleyes:  Mange som er uenige med henne da...

Å, akkurat. Og å troppe opp i finstasen og nyte godt av andres innsats, det syntes hun var helt innafor?

Skamvett er et ord som ikke finnes i AB sitt vokabular.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg. :roll: 

Noe så tvers igjennom usympatisk. 

La andre jobbe for seg og sette seg på høy hest når noen kommer med legitim kritikk for at hun utnytter andre ved å ikke stille opp og å komme for sent?

 

:daane:  :roll: 

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Malum skrev:

Å, akkurat. Og å troppe opp i finstasen og nyte godt av andres innsats, det syntes hun var helt innafor?

Skamvett er et ord som ikke finnes i AB sitt vokabular.

Blir flau på hennes vegne. Det feiler ikke AB noe som helst, uten at hun hver vondt i vilja, hvis det er noe hun ikke vil!! Det finnes faktisk voksne som har problemer med å stille på dugnad av ulike årsaker, men AB prioriterer det bort, fordi hun ser på dugnad som noe som ikke er viktig. Dugnad betyr å jobbe, og AB er ikke vant til å jobbe, men å filme alt hun "liksom" gjør........... På dugnad må en legge bort mobilen å jobbe,og det har jeg skjønt at hun IKKE er istand til.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
38 minutter siden, Jenki skrev:

Enig!  Synes jo AB har en tendens til å skrive på en måte som er lett å misforstå, så jeg sjekket kommentarfeltet for å se om hun kanskje modererte seg litt der. Men neida, hun er i sin fulle rett til å skippe det hun ønsker av dugnadsarbeid, det er nemlig en frivillig sak å stille opp :rolleyes:  Mange som er uenige med henne da...

Og NULL selvkritikk. Ei heller forståelse av dugnadsprinsippet, og viktigheten av dette for å kunne arrangere 17 mai rundt om i det ganske land.

Fra kommentarfeltet, Anne Brith:

"Ikke alle som er enige da dugnad virker å være helling og alle de perfekte menneskene nå får mulighet til å pronke med fjærene sine ved å si hvor viktig dugnad er..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Vitting skrev:

 

Sorry, får ikke bort sitering.

Anne Brith er STOR kjendis i Sørumsand, kan da ikke nedverdige seg til å delta i felleskapet med dugnad og sånt. Nei Anne Brith skal skinne ved sitt nærvær. Tror også at hun har et ganske liberalt syn på sannhet, alt for å dra noen klikk. Blir oppgitt over hvor ofte hun skal banke inn det navnet sitt, om hun tror hun bygger opp merkevare på det settet slår det feil ut.

Hvor var forresten Erik, 32 år fra Bærum i går, han som elsket disse sponsede personene så ekstremt mye ?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Klokkereim skrev:

Er vi sikre på at dette med dugnaden ikke er jug?:vetikke:

Ja, som allt annet fra den kanten vel? 98 % av innleggene hennes er oppkonstruerte historier!

Endret av Pæddan
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på kjøpesenter i Lørenskog mellom 19 og 20 den 16. Mai. Så henne flere ganger. Midt i dugnad det vil jeg tro. Ikke at det er relevant hvor hun var, men underbygger vel det vi allerede vet om at alt pyntes på hos denne bloggeren. Hadde det vært jeg som hadde fått melding om glemt dugnad hadde jeg stilt opp så fort jeg var i nærområdet. Alle kan glemme ja, men normal folkeskikk er vel da å legge seg flat, samt være litt ydmyk. «144 uleste Mail, Sorry not Sorry».

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Ellevill skrev:

Jeg så plutselig eget tantebarn på snap-en hennes i går. 😂

Hahaha, jeg så også et av mine! Bakhodet og bunaden da, men artig lell.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Fiorella skrev:

Hahaha, jeg så også et av mine! Bakhodet og bunaden da, men artig lell.... 

Jeg så hele mitt og fikk tilogmed med meg at jeg aldri hadde sett antrekket før. Så hun var tydelig.

Nå er ikke dette noen krise på noen måte, men det var bare litt rart. Eksponeringen av hennes egne barn er trist, synes jeg, og jeg skjønner ikke at de tillater det. Mine hadde blånektet og det hadde dessuten vært helt uaktuelt uansett. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig den bloggen inneholder helt meningsløse ting i det siste, mange ord men null innhold.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Jeg klør meg i hodet etter å ha lest det siste innlegget. Hva er det hun driver med, og hva vil hun oppnå? Hun har ikke bare seg selv å tenke på heller, så hvorfor insisterer hun på å fremstille seg selv som så til de grader usympatisk? "Kill them with kindness". - Hvilken "kindness"? :klo:

Dette er altså det samme mennesket som hevder å være ekspert på blogging med facebook og algoritmer, og hun som hevdet at hun etter en online test ble oppfordret til å oppsøke Mensa. 

http://www.annebrith.no/2015/10/21/joss-jeg-tok-akkurat-en-iq-test-pa-mensa-no/comment-page-1/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er det mest provoserende blogginnlegget jeg noen gang har lest! 

Kan man ikke så gir man beskjed, det pleier å gå helt greit. 
Lar man det bare være å komme, så er man egoistisk og frekk spør du meg. 

Man kan sikkert glemme en dugnad, men hadde det vært meg så hadde jeg vært superflau, ikke begrunnet det med at jeg hadde viktigere ting å gjøre. 

Med barn kommer dugnad, med mange barn kommer mange dugnader. 

Har man ansvarsfølelse for andre så stiller man på dugnad eller gir beskjed. Ingen gleder seg til dugnad, alle har bedre ting å gjøre. Dugnad er noe man gjør til gode for fellesskapet.

Hva lærer hun barna? At man ikke behøver stille opp hvis man ikke har lyst? Hva med lodd, dopapirsalg, kakesalg etc etc? Lar hun ungene slippe dette, eller er hun kanskje så rik at hun kan betale alt selv? 

Jeg lærte av foreldrene mine at mange ting i livet ikke er gøy, men det er forventet at man gjør det likevel. Det er en fin ting å lære barna sine, enten det er dugnad, jobboppgaver, hjelpe eldre i familien, gjøre noe for kjæresten sin etc. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
2 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Dette er det mest provoserende blogginnlegget jeg noen gang har lest! 

Kan man ikke så gir man beskjed, det pleier å gå helt greit. 
Lar man det bare være å komme, så er man egoistisk og frekk spør du meg. 

Man kan sikkert glemme en dugnad, men hadde det vært meg så hadde jeg vært superflau, ikke begrunnet det med at jeg hadde viktigere ting å gjøre. 

Med barn kommer dugnad, med mange barn kommer mange dugnader. 

Har man ansvarsfølelse for andre så stiller man på dugnad eller gir beskjed. Ingen gleder seg til dugnad, alle har bedre ting å gjøre. Dugnad er noe man gjør til gode for fellesskapet.

Hva lærer hun barna? At man ikke behøver stille opp hvis man ikke har lyst? Hva med lodd, dopapirsalg, kakesalg etc etc? Lar hun ungene slippe dette, eller er hun kanskje så rik at hun kan betale alt selv? 

Jeg lærte av foreldrene mine at mange ting i livet ikke er gøy, men det er forventet at man gjør det likevel. Det er en fin ting å lære barna sine, enten det er dugnad, jobboppgaver, hjelpe eldre i familien, gjøre noe for kjæresten sin etc. 

Nå synes jeg du pronker med fjærene dine.... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, formula skrev:

Nå synes jeg du pronker med fjærene dine.... ;) 

Hahaha, you better kill me with kindness :fnise:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Jeg lurer på hva pizza-influenceren tenker om dama si nå som de har vært sammen i et par måneder. 

Det minner meg litt om en 'bumper sticker' jeg så bak på en bil sist jeg besøkte hjemlandet mitt: "If you voted for Trump, do you feel stupid yet?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...