Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig i at en 4-barnsmor (spesielt med tanke på at det ikke herjer noen tvil om hvem barna er), bør holde seg for god til å reklamere for Kondomeriet. Men jeg synes det er totalt irrelevant og unødvendig å nevne at kjæresten hennes umulig kan føle seg høy i hatten når hun må ty til sånne kremer. De fleste tingene man kjøper der er ikke et hjelpemiddel, men et supplement. Jeg er 25 år, har ingen problemer med å komme, men har likevel en sånn krem liggende, fordi den gjør området ekstra sensitivt og kan være gøy å bruke innimellom.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elien skrev:

en blogger som får alt hun ønsker seg sponset uansett

Hva sier en til sånt? 

Han har sikkert fått beskjed om å skrive det, slik at det skal taes opp her inne :P Men det er jo sant. Det meste man ville kjøpt i gave til dama si er jo noe bloggere får hivd etter seg i bøtter og spann. Alt innen kosmetikk, mye klær, masse opplevelser. Han kunne kanskje prøvd seg på noe mer personlig, som noe fra kondomeriet... Nei vent.. 
Men da er det jo åpent for å gi noe personlig, som faktisk er det aller beste å få fra en kjæreste syntes nå jeg. Han får jo sponsede gaver fra henne :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, ungfrøken91 skrev:

Hvor gammel er typen hennes?

32 - Hvis ikke jeg husker helt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, TinaG said:

32 - Hvis ikke jeg husker helt feil. 

wtf er ikke hun 40 og noe? Og hu sier hu er ferdig med barn.. stakkars fyr som kommer til å dø barnløs.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ungfrøken91 skrev:

wtf er ikke hun 40 og noe? Og hu sier hu er ferdig med barn.. stakkars fyr som kommer til å dø barnløs.

Er ikke alle som ønsker seg egne barn. Og når man blir sammen med ei som har 4 stk, så kan man vel ikke kalle seg barnløs i det lange løp.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må gjerne få reklamere for orgasmekrem så mye de vil, men når man er en såpass profilert blogger/TV-personlighet og har xxxx synes jeg man burde ha vett på å avstå fra sånt. Herregud, så jævlig flaut for dem.

Sånn ellers synes jeg det er litt snodig å bekymre seg for at AB ved å fortelle om bruk av orgasmekrem gir kjæresten et dårlig omdømme som elsker. Er vi virkelig så bakstreverske at vi overlater det hele og fulle ansvaret for kvinnens orgasme til mannen? :klo:  

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er stemningen i kommentarfeltet, hvis noen har vært innom der? 

Har hun fått valuta for provokasjonen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bustefisk said:

Er ikke alle som ønsker seg egne barn. Og når man blir sammen med ei som har 4 stk, så kan man vel ikke kalle seg barnløs i det lange løp.

Joda, men hva hvis han har ønsket seg barn da men så møtte han henne og har blitt helt bergtatt.. Si det blir slutt om mange år, og han angrer på at han ikke fant ei på sin egen alder og stiftet sin egen familie med. Skjønner ikke det der ass. Helt greit å ikke ønske barn, men da er det litt rart å bli sammen med ei som har FIRE stykk.

Endret av ungfrøken91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, ungfrøken91 skrev:

Joda, men hva hvis han har ønsket seg barn da men så møtte han henne og har blitt helt bergtatt.. Si det blir slutt om mange år, og han angrer på at han ikke fant ei på sin egen alder og stiftet sin egen familie med. Skjønner ikke det der ass. Helt greit å ikke ønske barn, men da er det litt rart å bli sammen med ei røy som har FIRE stykk.

En røy faktisk. Han er nå bare et par og tredve, og dersom de fortsatt er sammen om 10 år, så har han vel gjort seg opp en god mening innen den tid? Og selv da har han mest sannsynlig muligheten til å treffe ei ny han kan gjøre gravid ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Å herre, nå får ikke JEG gjort noe før bomben sprekker. Hva KAN det være? Bleking? Regulering? Fjerning av almanganfyllinger? 

Jeg DIRRER av forventning. Litt som en rabbit. 

Det skjønner jeg godt:) Mer nysgjerrige vi blir jo mer kan vi  bli SJOKKERTE! ;) Dirrere du enda eller var batteriene flate

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ungfrøken91 skrev:

.

Slettet

Endret av Malum
Selvmoderering
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Hvordan er stemningen i kommentarfeltet, hvis noen har vært innom der? 

Har hun fått valuta for provokasjonen sin?

Følgerne er vel opptatt med å prøve denne kremen da....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...