Gjest CecilieX Skrevet 21. oktober 2018 #15061 Del Skrevet 21. oktober 2018 28 minutter siden, Kristanna skrev: Jeg leste faktisk bloggen hennes i starten (mange år siden)fordi jeg syns hun bakte mye fint. Men så en dag la ut hun en rant om at hun bakte akkurat hva hun ville og ingen skulle komme her å fortelle hun hva hun burde bake. En leser hadde nemlig spurt om hun kunne bake et eller annet. Da takket jeg for meg som leser og tenkte Gud bedre. Leser mange matblogger og det er stadig lesere som spør om de kan lage en spesifikk rett/kake osv. Alle svarer hyggelig og sier enten ja eller kanskje i fremtiden. Skal man beholde lesere så bør man i det minste svare hyggelig på leseres ønsker, hvis ikke man klarer/vil innfri de. Det er en grunn til at hun hadde en påminnelse fra AdLinkdamene tilnyttet publisering av nye innlegg der det stod «ikke post innlegg i affekt» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 21. oktober 2018 #15062 Del Skrevet 21. oktober 2018 Hva er greia med å skrive engelsk i introen til innlegg. Burde ta seg et kurs, det er skrivefeil i alle innlegg jeg har sett så langt. Hun som er så perfeksjonist burde ta det til etterretning. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 21. oktober 2018 #15063 Del Skrevet 21. oktober 2018 På bloggfronten er det lite engasjement for AnneBrith. Hun skriver at det bare er å følge med i helgen for det skal komme masse flotte ting. I skrivende stund, søndag kveld, ser det ut til at «masse flotte ting» var et innlegg om bakeskole (2 kommentarer fra lesere) og suksessinnlegget (10 kommentarer fra lesere). Ikke store engasjementet. Bakeskoleinnleggene som hun legger ut jevnlig har lite engasjement og få kommentarer. På Facebook er det også lite engasjement. De fire siste innleggene viser 7+4+0+1 kommentarer. På Instagram er det derimot svært mye engasjement og det har økt betraktelig de siste ukene. Det kan se ut som at hun tagger mange andre bloggere og har et samarbeid rundt dette med dem. Jeg lurer på om resten av engasjementet er knyttet til denne 100 dagers greia på Facebook. Noen som kan gi en forklaring på hvordan hun ellers har økt engasjementet? Hun jobber i alle fall beinhardt med å svare alle som henvender seg, hvilket jeg tror vil lønne seg i det lange løp, hun knyttet leserne nærmere til seg. Hun skal ha ros for det, mange bloggere gir svarer ikke følgerne sine i det hele tatt. Litt ros også for ubetalt reklame for TV-aksjonen. Flott at hun bruker sin plattform til å fronte en veldedig sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. oktober 2018 #15064 Del Skrevet 21. oktober 2018 17 minutter siden, CecilieX skrev: På bloggfronten er det lite engasjement for AnneBrith. Hun skriver at det bare er å følge med i helgen for det skal komme masse flotte ting. I skrivende stund, søndag kveld, ser det ut til at «masse flotte ting» var et innlegg om bakeskole (2 kommentarer fra lesere) og suksessinnlegget (10 kommentarer fra lesere). Ikke store engasjementet. Bakeskoleinnleggene som hun legger ut jevnlig har lite engasjement og få kommentarer. På Facebook er det også lite engasjement. De fire siste innleggene viser 7+4+0+1 kommentarer. På Instagram er det derimot svært mye engasjement og det har økt betraktelig de siste ukene. Det kan se ut som at hun tagger mange andre bloggere og har et samarbeid rundt dette med dem. Jeg lurer på om resten av engasjementet er knyttet til denne 100 dagers greia på Facebook. Noen som kan gi en forklaring på hvordan hun ellers har økt engasjementet? Hun jobber i alle fall beinhardt med å svare alle som henvender seg, hvilket jeg tror vil lønne seg i det lange løp, hun knyttet leserne nærmere til seg. Hun skal ha ros for det, mange bloggere gir svarer ikke følgerne sine i det hele tatt. Litt ros også for ubetalt reklame for TV-aksjonen. Flott at hun bruker sin plattform til å fronte en veldedig sak! Det var vel heller en annen blogg som fikk oppmerksomhet denne helgen da den kunne avsløre alt annet enn flotte ting rundt denne bloggeren.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 21. oktober 2018 #15065 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Anne Brith blir bedt om å vise noe av hetsen for å «vise hvor støtt hun står» (eller noe) på Facebook, og svarer: Sitat Du vil se at folk skriver at jeg er en jævla fitte? Hore? Jævla bitch? At jeg er dårlig mamma og at de vil kontakte barnevern? Kan fortelle deg at sånne ting får jeg hver eneste dag! Dessverre....💔 Milelangt unna «jeg ønsker ikke å handle klær hos noen som sponser barnearbeid og lovbrytere», for å si det sånn.. Synd at AB-klanen sluker dette med dupp og søkke ..🤬🙄 Altså.. det er mulig hun faktisk mottar slike ting OGSÅ, men det kommer ikke fra Kvinneguiden... Endret 21. oktober 2018 av Vipser Får ikke til å linke til riktig Facebook-innlegg 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 21. oktober 2018 #15066 Del Skrevet 21. oktober 2018 "Du vil se at folk skriver at jeg er en jævla fitte? Hore? Jævla bitch? At jeg er dårlig mamma og at de vil kontakte barnevern? Kan fortelle deg at sånne ting får jeg hver eneste dag! Dessverre..." Kan fortelle deg? Hva er det for slags dokumentasjon? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2018 #15067 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ryddet for spekulasjoner, innhold med opphavsrett og latterliggjøring samt svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 21. oktober 2018 Populært innlegg #15068 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ja, Anne Brith! Jeg vil gjerne se dokumentasjon på at du daglig får slike kommentarer. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 21. oktober 2018 #15069 Del Skrevet 21. oktober 2018 5 minutter siden, Diamant skrev: "Du vil se at folk skriver at jeg er en jævla fitte? Hore? Jævla bitch? At jeg er dårlig mamma og at de vil kontakte barnevern? Kan fortelle deg at sånne ting får jeg hver eneste dag! Dessverre..." Kan fortelle deg? Hva er det for slags dokumentasjon? Ja, jeg vil se den dokumentasjonen 🤓 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 21. oktober 2018 #15070 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) 11 minutter siden, Diamant skrev: "Du vil se at folk skriver at jeg er en jævla fitte? Hore? Jævla bitch? At jeg er dårlig mamma og at de vil kontakte barnevern? Kan fortelle deg at sånne ting får jeg hver eneste dag! Dessverre..." Kan fortelle deg? Hva er det for slags dokumentasjon? Altså, det der er ikke anmeldelse grunnlag. Hvis folk blir anmeldt på det grunnlaget kan man gjøre følgende: " Hvis en person har blitt anmeldt på falsk grunnlag, kan denne personen velge å saksøke den som har anmeldt". Hun skulle prøvd å gjøre et skikkelig dagsarbeid som miljøterapeut med atferdsungdom, da er det der daglig kost. Med det språket hun bruker mot unger og folk "krydret med nordlandsdialekt" , så høres det merkelig ut at hun mener det der er hets. At hun i tillegg mener at hun er på vei mot suksess med de få følgerne både på face, Insta, og blogg sier meg at virkelighetsoppfatningen er noe annerledes enn andres. Så vidt jeg vet, skulle ikke hun ha et samarbeid med coop-xtra? Oppfordrer folk til å sende de info om henne før den avtalen er igang. Endret 21. oktober 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 21. oktober 2018 Populært innlegg #15071 Del Skrevet 21. oktober 2018 13 minutter siden, Diamant skrev: "Du vil se at folk skriver at jeg er en jævla fitte? Hore? Jævla bitch? At jeg er dårlig mamma og at de vil kontakte barnevern? Kan fortelle deg at sånne ting får jeg hver eneste dag! Dessverre..." Kan fortelle deg? Hva er det for slags dokumentasjon? Aldri i livet at hun mottar sånt hver dag, aldri! De folkene hadde vært så mange som fikk telefon, deres sjefer hadde fått telefon, politiet hadde fått anmeldelser, printscreen hadde vært lagt ut på sosiale media! Altså når hun oppsøker og anmelder folk for "å ha brutt åndsverksloven", henger ut folk som har sjekket henne på skattelista, da skal jeg love deg den gjengen der hadde vært på forsiden av alle hennes platformer..! 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 21. oktober 2018 #15072 Del Skrevet 21. oktober 2018 Lurer på hvor hun får disse "tilbakemeldingene"? Hun er jo rask til å blokkere overalt, og i tillegg har hun assistenten som luker vekk stygge kommentarer. Hver eneste dag er det altså likevel folk som greier å lure seg fram til en eller annen innboks med sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. oktober 2018 #15073 Del Skrevet 21. oktober 2018 Prøver hun å få det til at det er slik som dette som er sagt av de to hun har oppsøkt? 32 minutter siden, Snaskesnusken skrev: "Du vil se at folk skriver at jeg er en jævla fitte? Hore? Jævla bitch? At jeg er dårlig mamma og at de vil kontakte barnevern? Kan fortelle deg at sånne ting får jeg hver eneste dag! Dessverre..." Jeg tenker at de to som er blitt oppringt av henne burde på banen og fortelle HVA de har skrevet til kundene til AB. Hvis hun prøver å få det til at det er slike kommentarer som ligger bak den saken som omtales på BOTB, burde de to som ble oppringt reagere - og gjerne anmelde henne. Det er så frekt at jeg har ikke ord. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. oktober 2018 #15074 Del Skrevet 21. oktober 2018 15 minutter siden, formula skrev: Lurer på hvor hun får disse "tilbakemeldingene"? Hun er jo rask til å blokkere overalt, og i tillegg har hun assistenten som luker vekk stygge kommentarer. Hver eneste dag er det altså likevel folk som greier å lure seg fram til en eller annen innboks med sånt... Det er litt selvmotsigende og hun bør legge ut dokumentasjon på alt hun sier. Ellers blir det bare vanlige løse påstander for å få sympati. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 21. oktober 2018 #15075 Del Skrevet 21. oktober 2018 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Prøver hun å få det til at det er slik som dette som er sagt av de to hun har oppsøkt? Jeg tenker at de to som er blitt oppringt av henne burde på banen og fortelle HVA de har skrevet til kundene til AB. Hvis hun prøver å få det til at det er slike kommentarer som ligger bak den saken som omtales på BOTB, burde de to som ble oppringt reagere - og gjerne anmelde henne. Det er så frekt at jeg har ikke ord. Uten å spekulere, så skulle man tro det var intensjonen. Selvsagt slik at Mor Hjertegod med hjertet utenpå ikke kan tas for injurier. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 21. oktober 2018 #15076 Del Skrevet 21. oktober 2018 1 time siden, CecilieX skrev: På bloggfronten er det lite engasjement for AnneBrith. Hun skriver at det bare er å følge med i helgen for det skal komme masse flotte ting. I skrivende stund, søndag kveld, ser det ut til at «masse flotte ting» var et innlegg om bakeskole (2 kommentarer fra lesere) og suksessinnlegget (10 kommentarer fra lesere). Ikke store engasjementet. Bakeskoleinnleggene som hun legger ut jevnlig har lite engasjement og få kommentarer. På Facebook er det også lite engasjement. De fire siste innleggene viser 7+4+0+1 kommentarer. På Instagram er det derimot svært mye engasjement og det har økt betraktelig de siste ukene. Det kan se ut som at hun tagger mange andre bloggere og har et samarbeid rundt dette med dem. Jeg lurer på om resten av engasjementet er knyttet til denne 100 dagers greia på Facebook. Noen som kan gi en forklaring på hvordan hun ellers har økt engasjementet? Hun jobber i alle fall beinhardt med å svare alle som henvender seg, hvilket jeg tror vil lønne seg i det lange løp, hun knyttet leserne nærmere til seg. Hun skal ha ros for det, mange bloggere gir svarer ikke følgerne sine i det hele tatt. Litt ros også for ubetalt reklame for TV-aksjonen. Flott at hun bruker sin plattform til å fronte en veldedig sak! Det kan jeg svare på. Hun har et samarbeid med Palladino Media, ei kjempeflink dame som jeg selv følger på Instagram. Den transformasjonen AB sin feed har gått gjennom i det siste, med fargeavstemte, delikate bilder, langt hyppigere oppdateringer, og påfallende engasjement i eget og anders kommentarfelt, samt denne framsnakkingen av andre profiler som AB har begynt med er helt i tråd med Palladino sin oppskrift. Det er det hun gjør, gir (selger) veiledning i hvordan få suksess på Instagram. Anne Brith gjør det veldig bra, dette er hun veldig dyktig på. Både bakingen og å bygge IGen sin slik hun gjør nå. Men jeg kan garantere at det er Palladino sin coaching som ligger i bånn 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 21. oktober 2018 #15077 Del Skrevet 21. oktober 2018 30 minutter siden, FruJohansen skrev: Det kan jeg svare på. Hun har et samarbeid med Palladino Media, ei kjempeflink dame som jeg selv følger på Instagram. Den transformasjonen AB sin feed har gått gjennom i det siste, med fargeavstemte, delikate bilder, langt hyppigere oppdateringer, og påfallende engasjement i eget og anders kommentarfelt, samt denne framsnakkingen av andre profiler som AB har begynt med er helt i tråd med Palladino sin oppskrift. Det er det hun gjør, gir (selger) veiledning i hvordan få suksess på Instagram. Anne Brith gjør det veldig bra, dette er hun veldig dyktig på. Både bakingen og å bygge IGen sin slik hun gjør nå. Men jeg kan garantere at det er Palladino sin coaching som ligger i bånn Det er en kjensgjerning at algoritmen til IG legger opp til akkurat det. Trenger ikke være coach for å kunne det eller trenger heller ikke å hyre en coach for å lære det. Det er kun å Google algoritme og IG, så kommer det opp mangfoldige sider som beskriver akkurat det, og alle som er aktive på IG (bortsett fra Anne Brith tydeligvis) er fullstendig klar over det. Jeg har også en stor IG profil (større enn AB) i et annet segment enn det AB har, og har klart å skaffe meg den følgerskaren jeg har uten å skyte ned andre, eksponere barn eller spille en offerrolle og utlevere både mitt liv og min fortid til noen. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. oktober 2018 #15078 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ref. ABs facebook, har hun og Erik bakt i dag. Ref. Eriks IG, har han lekt med båter.... multitasking it is 👏👏 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 21. oktober 2018 #15079 Del Skrevet 21. oktober 2018 For å bruke ABs egne ord: "Ok, la oss si det er 500 mennesker der ute som ikke liker meg - la oss si 1000, for å ta i". Da må det altså være disse 1000 som fyller tiden sin, hver eneste dag, med å sende stygge meldinger til Anne Brith. De burde da Anne Brith virkelig klare å blokkere (eller kanskje til og med spore opp) rimelig kjapt, for SÅ mange er de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 21. oktober 2018 #15080 Del Skrevet 21. oktober 2018 Hun må virkelig slutte å prøve å skrive engelsk. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg