Populært innlegg Kinder Skrevet 19. oktober 2018 Populært innlegg #14941 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg er ikke overrasket over at AB prøver å sanke sympati ved å lyve om injurie og sjikane, uten å kunne dokumentere det. Eller, jeg er oppriktig usikker på om AB faktisk mener det er injurie og sjikane, med tanke på alt som har et snev av kritikk rettet mot hennes måte å styre bedriften på er i følge henne sjikane skrevet av hatere. Jeg for min del kan ikke fatte at en dame på 40+ bruker helt seriøst begrepet hatere. Jeg for min del trodde det var noe folk sluttet med i slutten av ungdomsårene. Jeg er i overkant av 30 nå, og det er ikke alle personer jeg liker, og det er helt sikkert ikke alle personer som liker meg heller, men jeg har da ingen hatere av den grunn. Jeg tenker at det sier veldig mye om en person, om de klarer å skaffe seg hatere i en alder av 40+. Og det handler ikke om at hun er blogger, da handler det i så fall om innholdet i bloggen. Jeg har jobbet i et yrke, som faktisk er hatet av mange, men jeg kalte jo ingen hatere fordi. Det slo meg faktisk aldri! Og det skulle tatt seg ut om jeg skulle svart på samme måte som AB på kritikk, enten den var berettiget eller uberettiget. Da kan jeg garantere at jeg hadde mistet jobben rimelig raskt! Og om jeg i det hele tatt hadde funnet på å ringe arbeidsgiverne til mennesker jeg opplevde som usaklige i den jobben, så hadde jeg måtte gått på dagen! Så jeg syns det er helt utrolig at bloggere som AB tror hun kan holde på sånn som dette. Om noen hadde ringt min arbeidsgiver, og hengt meg ut som nettroll grunnet saklig kritikk, ville jeg faktisk gått videre med det. For det er faktisk injurie og sjikane! Jeg har flere ganger tenkt at AB må nødt til å skape konflikter rundt seg, det virker som om at hun livnærer seg på det, ut i fra hva hun skriver på bloggen sin om dette temaet. Hun evner ikke å se sin egen rolle i det hele. Ingen jeg kjenner eller vet om har så mye konflikter rundt seg som henne, det er faktisk ikke normalt! Og at alt blir tolket helt ekstremt negativt av henne. Hun kan gjøre hva hun selv vil mot andre, uavhengig om det er saklig eller ikke, og gjerne henge de ut på bloggen. Andre mennesker kan derimot ikke komme med en saklig kommentar angående debatten om eksponering av unger eller spørsmål om konkurranser hun har hatt på bloggen sin uten at hun hyler om hating fra nettroll. Godt jobba Brita og BOTB!👏👏 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. oktober 2018 #14942 Del Skrevet 19. oktober 2018 17 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Og... hvem er det...? For når det gjelder henne, er det ingen vinnere, bare tapere, og det er veldig trist. Enig i dèt, men i AB sitt hode er det nok hun som er den store vinneren 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 19. oktober 2018 #14943 Del Skrevet 19. oktober 2018 På 18.10.2018 den 19.25, Carina Maria skrev: Noen som kan svare på hvorfor Anne Britt har regulering for jeg at voksne i 40 - 50 årene ikke hadde regulering. Jeg brukte reggis da jeg gikk på ungdoms skolen. Om det virkelig hadde vært behov for regulering så hadde hun også fått tilbudet i ungdommen. Nå er det kun kosmetisk og hun reklamerer for det, ergo får hun det sponset eller deler av det sponset. Uansett merkelig prioritering av en dame på 43,5 som «sparer til hus». 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 19. oktober 2018 #14944 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) 3 timer siden, Crêpes skrev: Kan man tipse «bloggerne» om dette? Syntes ikke de bør fronte henne lenger 🤷🏻♀️ Ja det kan man absolutt. Bare til å skrive mail til TV2. [email protected] Endret 19. oktober 2018 av Viking-girl 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sure sitronen Skrevet 19. oktober 2018 #14945 Del Skrevet 19. oktober 2018 5 minutter siden, Viking-girl skrev: Ja det kan man absolutt. Bare til å skrive mail til TV2. [email protected] Det skal jeg gjøre i løpet av helgen. Jeg blir helt sjokkert over hvordan hun holder på og ikke minst oppfordrer ungdommer fra 13/18? Om å ta kontakt med hun. Hvor var det hun sa dette og i hvilken forbindelse. Som mamma til en i denne aldersgruppen så er dette langt over streken! At tv 2 velger å ta hun med i bloggerne osv er galskap. Nå er det nok! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 19. oktober 2018 #14946 Del Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, Sure sitronen skrev: Det skal jeg gjøre i løpet av helgen. Jeg blir helt sjokkert over hvordan hun holder på og ikke minst oppfordrer ungdommer fra 13/18? Om å ta kontakt med hun. Hvor var det hun sa dette og i hvilken forbindelse. Som mamma til en i denne aldersgruppen så er dette langt over streken! At tv 2 velger å ta hun med i bloggerne osv er galskap. Nå er det nok! Ja. Det er creepy! Virkelig. Er så drittlei den dama og alle hennes crazy påfunn. Hun burde fått veiledning i SoMe og blogget under en plattform som satte bremser på henne. Men det er kanskje nettopp dét tidligere bloggplattformer har prøvd men da har hun bare sagt opp avtalen og funnet en ny «arbeidsgiver». Nå står hun vel fritt til å gjøre og skrive hva hun vil. Skremmende dame! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sure sitronen Skrevet 20. oktober 2018 #14947 Del Skrevet 20. oktober 2018 5 minutter siden, Viking-girl skrev: Ja. Det er creepy! Virkelig. Er så drittlei den dama og alle hennes crazy påfunn. Hun burde fått veiledning i SoMe og blogget under en plattform som satte bremser på henne. Men det er kanskje nettopp dét tidligere bloggplattformer har prøvd men da har hun bare sagt opp avtalen og funnet en ny «arbeidsgiver». Nå står hun vel fritt til å gjøre og skrive hva hun vil. Skremmende dame! Hun burde ikke fått blogget i det hele tatt! Det er skremmende at hun oppfordrer barn/ungdommer til å ta kontakt..virkelig lavmål å gå på den aldersgruppen der. Også med tanke på at hun har opprettet ett prosjekt der hun selger noe for 5000 kr. Tenk hvis en sårbar ungdom tar kontakt med hun og hun viser den siden som ikke er bra. Dette kan gå ille,det er så skremmende at jeg får vondt i magen. Barn og ungdommer skal beskyttes! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Korpsnerden Skrevet 20. oktober 2018 Populært innlegg #14948 Del Skrevet 20. oktober 2018 True med barn samt ringe arbeidsgiver er noe normale, stabile mennesker aldri ville gjort. Det er folk som ikke skjønner konsekvenser av egne handlinger som finner på sånt, og de skjønner dessverre heller ikke konsekvensene av det de gjør overfor sine nærmeste heller. Tenk å ha et ønske om å ta fra noen jobben og ødelegge livet deres bare fordi personen ikke er enig med henne. Jeg har ikke ord. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 20. oktober 2018 #14949 Del Skrevet 20. oktober 2018 6 timer siden, Sure sitronen skrev: Hun burde ikke fått blogget i det hele tatt! Det er skremmende at hun oppfordrer barn/ungdommer til å ta kontakt..virkelig lavmål å gå på den aldersgruppen der. Også med tanke på at hun har opprettet ett prosjekt der hun selger noe for 5000 kr. Tenk hvis en sårbar ungdom tar kontakt med hun og hun viser den siden som ikke er bra. Dette kan gå ille,det er så skremmende at jeg får vondt i magen. Barn og ungdommer skal beskyttes! Hva har hun sagt at hun vil si til ungdom som tar kontakt? Tror hun at foreldrene selv ikke greier egne unger og at hun skal hjelpe til? Hun har rett og slett fått holde på med den ustabile oppførselen sin altfor lenge, hun bør ikke få være med i bloggerne mer, for å starte med noe. Har noen forresten fått svar fra Ecco sko? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 20. oktober 2018 #14950 Del Skrevet 20. oktober 2018 For å oppsummere innlegg og kommentarfelt hos BOTB. AB er ikke en en ekspert på å finne folk på nettet. Hun har fått e-postadresser fra samarbeidspartnere. AB ringer kritikere og truer dem med politianmeldelse, men det er tomme trusler. AB bruker voldsomt språk i samtalen og kjefter løs, og målet er å gjøre folk redde slik at de skal slutte å være kritiske. Jeg håper virkelig ikke at dette er en teknikk virker. Dama trenger å møte motstand og trenger å oppleve konsekvenser av uetisk blogging og oppførsel. Det er virkelig ikke rart at hun har brolagt sin livsvei med konflikter og mennesker som ikke liker henne. Og den eneste måten å nå frem på er at slik oppførsel ikke belønnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 20. oktober 2018 #14951 Del Skrevet 20. oktober 2018 I kommentarfeltet til innlegget på Bloggomtoppbloggere skrive samarbeidspartneren til Anne Brith dette: De innser feilen de har gjort ved videresendelsen av e-postene og har i ettertid, og på bakgrunn av ABs oppførsel, besluttet å avslutte den relativt lukrative samarbeidsavtalen. Prosessen med å få avsluttet samarbeidet pågår nå, da det kan få store økonomiske følger for selskapet å bryte en avtale på denne måten. La oss håpe at potensielle nye samarbeidspartnere har en klausul om at hvis hun viser noen tegn til galskap, er det rett ut med henne. Utrolig at en seriøs aktør ikke har vanntette avtaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 20. oktober 2018 #14952 Del Skrevet 20. oktober 2018 2 minutter siden, bue skrev: I kommentarfeltet til innlegget på Bloggomtoppbloggere skrive samarbeidspartneren til Anne Brith dette: De innser feilen de har gjort ved videresendelsen av e-postene og har i ettertid, og på bakgrunn av ABs oppførsel, besluttet å avslutte den relativt lukrative samarbeidsavtalen. Prosessen med å få avsluttet samarbeidet pågår nå, da det kan få store økonomiske følger for selskapet å bryte en avtale på denne måten. La oss håpe at potensielle nye samarbeidspartnere har en klausul om at hvis hun viser noen tegn til galskap, er det rett ut med henne. Utrolig at en seriøs aktør ikke har vanntette avtaler! Problemer er at potensielle nye samarbeidspartnere ikke vil vite om dette på forhånd. Med mindre media setter fokus på denne saken. Så det er lov å håpe. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crêpes Skrevet 20. oktober 2018 #14953 Del Skrevet 20. oktober 2018 Hun spør om hun har en advokat på vennelisten på Snapchat nå🙄 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 20. oktober 2018 #14954 Del Skrevet 20. oktober 2018 15 minutter siden, Crêpes skrev: Hun spør om hun har en advokat på vennelisten på Snapchat nå🙄 Redd Brita har mer i vente fra den kanten. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 20. oktober 2018 #14955 Del Skrevet 20. oktober 2018 19 minutter siden, Crêpes skrev: Hun spør om hun har en advokat på vennelisten på Snapchat nå🙄 Litt rart at hun som er involvert i så mange foretag og avtaler ikke allerede har en fast advokat å rådføre seg med. 🤔 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skogspike Skrevet 20. oktober 2018 Populært innlegg #14956 Del Skrevet 20. oktober 2018 Akkurat nå, Veslefrikk skrev: Litt rart at hun som er involvert i så mange foretag og avtaler ikke allerede har en fast advokat å rådføre seg med. 🤔 Det er hersketeknikk. Fra AB, altså. Nok et forsøk på å skremme. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 20. oktober 2018 #14957 Del Skrevet 20. oktober 2018 Akkurat nå, Skogspike skrev: Det er hersketeknikk. Fra AB, altså. Nok et forsøk på å skremme. Ja, jeg vet det. Måtte bare påpeke at det virket usannsynlig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kristanna Skrevet 20. oktober 2018 Populært innlegg #14958 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg veksler mellom å være dypt sjokkert og pinlig berørt. Burde ikke være sjokkert over AB, men det er liksom ikke bare overraskende, det er jo helt hinsides. Hun fremstår jo som splitter pine gal. Det er mange bloggere/influencere som har en oppførsel ovenfor lesere og folk rundt seg, som jeg ikke har sansen for. Jeg kan syns de er frekke, sneversynte, egoistiske osv. Men AB topper det virkelig, hun klarer jo å fremstille seg selv som klin gæren. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bacon2015 Skrevet 20. oktober 2018 Populært innlegg #14959 Del Skrevet 20. oktober 2018 Hele denne «gale-matias» opptreden fra Anne Brith viser ikke bare at hun er spik spenna gæren, men at forbrukermakt fungerer! Hun mister hodet helt fordi en samarbeidspartner ønsker å avslutte samarbeidet på bakgrunn av tilbakemeldingen fra sine forbrukere så tenker jeg at det beste «vi» kan gjøre er å fortsette! Jeg har aldri involvert meg såpass at jeg har sendt E-post til samarbeidspartnere av henne før, men jaggu - i dag satte jeg meg ned og gjorde nettopp dette! Jeg har lagt ved link til BOTB og denne tråden samt begrunnet hvorfor kjøp av varer og tjenester som denne kvinnen promoterer er uaktuelt for meg og min familie. Tv2 har også fått en lang e-post. Jeg anbefaler ALLE i denne tråden til å gjøre det samme - for dette fungerer! 97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 20. oktober 2018 #14960 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg håper TV2 snart innser at å bygge underholdning på å eksponere barn er uetisk og et brudd mot FNs Barnekonvensjon. Det er ikke bare AB dette gjelder, men hun står for noe av det groveste. Og når bloggerne selv ikke evner å skille mellom skitt og kanel, så bør produksjonsselskap og/eller TV-stasjon gjøre det. TV2 burde skamme seg. 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg